TP Internet sp. z o.o. zmieniła nazwę na Contact Center sp. z o.o.
Dotychczas Contact Center było marką, pod którą firma TP Internet świadczyła swoje usługi. Zmianie nazwy towarzyszy lifting logo.
„Poprzez nazwę Contact Center chcemy podkreślić szeroki zakres naszych usług, które obejmują: telesprzedaż i telemarketing, obsługę klienta, rozwiązania z zakresu badań marketingowych, usługi doradztwa biznesowego oraz wirtualne contact center. Nowa nazwa oddaje istotę naszej działalności – centrum stale poszerzanych możliwości kontaktu” – mówi Zbigniew Biały, Prezes Contact Center sp. z o.o.
Contact Center to największy usługodawca w zakresie outsourcingu call/contact center w Polsce. Istnieje od 1999 roku, posiada 1900 stanowisk w siedmiu lokalizacjach: Warszawie, Poznaniu, Gdańsku, Katowicach, Ciechanowie, Tczewie i Rawie Mazowieckiej. Specjalizuje się w takich obszarach outsourcingu jak rozwiązania z zakresu telesprzedaży i telemarketingu, obsługi klienta, badań marketingowych, a także usługi doradztwa biznesowego i wirtualne contact center. Firma jest członkiem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. Do grona klientów Contact Center należą duże i średnie przedsiębiorstwa z branży telekomunikacyjnej i IT, finansowej, paliwowej, transportowej, FMCG, handlu, mediów i rozrywki.