Reklama Heyah „No to sru!” w wersji komiksowej

Newsy
Żródło: Heyah
Opinie: 6

Fani najnowszej reklamy Heyah mogą tworzyć własne komiksowe wersje przygód kota Ryśka i psa Łinstona. Pomocna w tym będzie specjalna aplikacja, dostępna na stronie www.notosru.pl oraz bezpośrednio w serwisie Fotka.pl/heyah.

Aplikacja powstała w odpowiedzi na entuzjastyczne przyjęcie reklamy Heyah „No to sru”. Film spowodował lawinę komentarzy, otrzymał setki oznaczeń „lubię to” od fanów Heyah w serwisie społecznościowym Facebook i zajął drugie miejsce wśród najchętniej oglądanych filmów w czerwcu w polskim serwisie YouTube z wynikiem ponad 300 000 obejrzeń. Teraz dzięki możliwości tworzenia przez internautów własnych historii z udziałem rysunkowych zwierzaków powstaną zapewne nowe przygody i kolejne odsłony lekcji. Każdy rysownik ma do wyboru całą gamę różnych ujęć postaci oraz przedmiotów do "zrzucania". Może również dodawać dymki z tekstami, obracać postaci, zmieniać ich rozmiary i położenie.

W serwisie Fotka.pl aplikacja dostępna jest poprzez działający od blisko półtora roku klan Heyah. Po opublikowaniu komiks znajdzie się na profilu użytkownika oraz w galerii konkursowej (http://www.fotka.pl/heyah/komiks.html?sort=1), gdzie inni użytkownicy mogą głosować na najciekawsze ich zdaniem prace. Autorzy dziesięciu najpopularniejszych komiksów otrzymają nagrody od Heyah w postaci koszulek z nadrukowanymi, samodzielnie utworzonymi przygodami Ryśka i Łinstona. Ponadto osoba, która zaprosi do Klanu Heyah najwięcej znajomych zyska miano Ambasadora Heyah i otrzyma telefon komórkowy. Od momentu startu kampanii w serwisie fotka.pl dodano ponad 2700 komiksów, a do klanu Heyah dołączyło ponad 15 000 nowych klanowiczów. Klan Heyah z blisko 40 000 miłośników marki jest jednym z największych klanów w serwisie Fotka.pl

Aplikacja, o podobnym mechanizmie tworzenia komiksów, dostępna jest również na heyahowej stronie notosru.pl. Każdy użytkownik po stworzeniu komiksu może go zapisać na dysku, opublikować on-line oraz dokonać wpisu na Facebook’u na swojej "ścianie". "Fan page" Heyah na Facebook’u liczy 5500 fanów (www.facebook.com/heyah).

Opinie:

Opinie archiwalne (6):

Komentuj

Komentarze / 6

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2009-07-10 15:32
    Komiks komiksem ale fakt jest faktem że to klienci Heyah muszą słono bulić (z wlasnego konta) za rozmowy z Play a nie odwrotnie. Nie ma się czym chwalić.
    0
  • Users Avatars Mini
    huncwot pisze: 2009-07-10 15:36
    powiem jedno - lubie to!
    0
  • Users Avatars Mini
    dodek pisze: 2009-07-10 15:43
    jak zwykle dobry pomysł, i idealne wstrzelenie się w świat odbiorcy. kreator prościutki w obsłudze, wejśćie na FB dobrym pomysłem. brawo
    0
  • Users Avatars Mini
    pelikan pisze: 2009-07-10 17:13
    Wejscie na NK byloby lepsze, FB jest nie doceniany i malo popularny w Polsce. Wideoreklama Noto Sru wciskala sie w adsensie google. Podsumujac gadzet dla dzieciarni a jestem na to za stary.
    0
  • Users Avatars Mini
    TrustNoOne pisze: 2009-07-11 10:30
    Bylem na www, zobaczylem www, wylaczylem przegladarke bo doline zastalem... Komiksik dla dzieci...
    0
  • Users Avatars Mini
    Oink pisze: 2009-07-13 12:21
    Heyah rozszerza działalność on-line :) fajny pomysł no i trafia do odbiorców :)
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: