1 października b.r. rusza kampania „Trafiaj w dobre miejsca” promująca telefon Nokia 6710 Navigator i Ovi Maps (maps.ovi.com). Działania skupione będą głównie na outdoorze i internecie, ale obejmą również kino, ambient i punkty sprzedaży. Kampania potrwa do 20 listopada b.r.
Celem kampanii „Trafiaj w dobre miejsca” jest zachęcenie obecnych użytkowników telefonów Nokia do włączenia map i aktywacji nawigacji w ich telefonach oraz wsparcie sprzedaży Nokia 6710 Navigator. Model ten, prócz najnowszej wersji Ovi Maps z nawigacją samochodową i pieszą oraz pełnymi mapami regionalnymi, posiada aparat 5Mpix z obiektywem Carl Zeiss i podwójną lampą błyskową. Nokia 6710 Navigator dostępna jest w sprzedaży w cenie 1469 PLN od końca sierpnia b.r.
Ovi Maps to oprogramowanie komatybilne z blisko 30 modelami Nokia, które dzięki udoskonalonym mapom oraz wysokiej klasy nawigacji samochodowej i pieszej zaprowadzi nas zawsze do celu. Niezwykle wygodną funkcją tej aplikacji jest możliwość wcześniejszego zaplanowania trasy na komputerze na www.maps.ovi.com i wgrania jej do telefonu. Do dyspozycji użytkownika są przydatne w czasie podróży informacje pochodzące z najlepszych źródeł, takich jak Lonely Planet, ViaMichelin, Wcities czy CustomWeather. Dzięki nim można sprawdzić pogodę na najbliższe 24h lub 7 dni w dowolnym miejscu na świecie, znaleźć potrzebne miejsca (hotele, restauracje, muzea, etc.) oraz ciekawe wydarzenia, takie jak koncerty, spektakle, wydarzenia sportowe, targi, festiwale i wiele innych.
„Poprzez nasze działania chcemy zachęcić użytkowników do korzystania z map w telefonie. W zasadzie wszystkie bardziej zaawansowane modele Nokia są wyposażone w darmowy mapy, które z powodzeniem mogą zastąpić atlas samochodowy. Ich zaletą jest duża wygoda i podręczność - telefon, w przeciwieństwie do papierowych map, mamy zawsze przy sobie” – mówi Piotr Bubak, Dyrektor Marketingu Nokia Poland. „Chcemy również pokazać, że funkcja nawigacji jest przydatna zarówno w podróży, jak i na co dzień. W kampanii pojawi się 100 dedykowanych nośników, które będą kierować użytkowników do tzw. dobrych miejsc, takich jak góry, jeziora, parki, ciekawe miasta i miasteczka, ale także rynki miast typu Warszawa czy Kraków”.
Kreacja kampanii została przygotowana przez JWT Warszawa, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat Polska.