Rzecznik prasowy Play, Marcin Gruszka, odpowiedział dziś na zarzuty Plusa wobec aktywnej kampanii Play skierowanej przeciwko Polkomtelowi. "Nasza kampania informacyjna nie jest nieetyczna, dla niektórych może być agresywna, ale zdecydowanie jest etyczna. Opowiada o sytuacji, która może spotkać każdego klienta Ery, Orange i co ważne również PLAY. To kampania uniwersalna, która jest odpowiedzią na pytania klientów zadawane w naszych salonach. Informujemy, nie zachęcamy." - napisał Marcin Gruszka. Rzecznik P4 ustosunkował się także do zarzutów, że pracownicy Play biegają i zaczepiają klientów na ulicy wręczając im druki do wypowiedzenia umowy. "Mam nadzieję, że prezes Polkomtela mówi o udokumentowanych, konkretnych przypadkach, bo nasza firma wyraźnie zakazała stosowania takich praktyk swoim sprzedawcom" - dodał Gruszka - "Pytanie czy etyczne są ciągłe awarie systemu, drukarek i promocja dla sprzedawców sieci PLUS "Licencja na zatrzymanie" itd. Wszystko po to aby klienta zatrzymać."