Samsung wprowadzi na polski rynek model telefonu, który jest odporny na kurz, wodę i zabrudzenia - będzie to Samsung Solid B2700. Telefon dostępny będzie w sprzedaży od grudnia w sugerowanej przez producenta cenie detalicznej 549 zł.
Samsung Solid B2700- specyfikacja techniczna
Sieć GSM/ EDGE (850/ 900 / 1800/ 1900MHz)
UMTS (2100 MHz)
Wyświetlacz 2,1” TFT LCD
Aparat fot. 2 Mpix z nagrywaniem wideo
Pliki wideo / Audio Wideo: MPEG4, H.263, WMV
Audio: MP3, AAC, AAC+, e-AAC+, WMA, AMR, MIDI, WAV
FM Radio z głośnikiem
Dodatkowe funkcjonalności Odporność na kurz i wodę (**IP54)
wysokościomierz, kompas, krokomierz, latarka (z diodą Power LED)
kreator motywów telefonu
Łączność Bluetooth 2.0, USB 2.0, przeglądarka HTML
Pamieć Pamięć wewn: 39MB + czytnik kart microSD (do 4GB)
Bateria 1300 mAh
Czas rozmów: 8 h
Czas czuwania: 370 h
Wymiary 115 x 52 x 18mm
Samsung Solid B2700– szczegóły kampanii wprowadzającej
Rozpoczęła się kampania wprowadzająca na rynek polski nowy telefon Samsung Solid B2700. Hasłem kampanii jest pytanie: „Gotowy na ekstremalne przeżycia?, a jej motywem przewodnim są sporty ekstremalne, w tym w szczególności zimowe oraz podróże. Celem kampanii jest podkreślenie głównych atutów telefonu: odporności na wodę, śnieg, zabrudzenia, kurz, uderzenia oraz pokazanie użytecznych w terenie funkcji jak latarka, kompas, wysokościomierz czy krokomierz..
Kampania opiera się głównie o kampanię prasową uzupełnioną o outdoor oraz kampanię w Internecie. Layouty prasowe pojawią się w tygodnikach społeczno-politycznych, magazynach o sporcie, podróżach, prasie branżowej.
Kampania outdoor obejmuje nośniki 12x3, 6x3, 5x2 umieszczone w Warszawie oraz na trasach prowadzących do największych kurortów narciarskich: Bielsko-Białej, Jeleniej Górze, Krakowie, Szklarskiej Porębie, Zakopanem. Dodatkowo, od grudnia w przy wjazdach do najbardziej popularnych zimowych miejscowości górskich (Zakopane, Szczyrk, Szklarska Poręba, Białka, Krynica) znajdą się siatki wielkoformatowe z layoutem kampanii.
Powstała specjalna strona dedykowana Samsung Solid, na której od 13 grudnia internauci będą mogli zamieszczać nagrane przez siebie filmy przedstawiające najbardziej ekstremalne przeżycia: www.solid.samsung.pl. Kampania w Internecie opiera się głównie o portale poświęcone tematyce sportów zimowych i wykorzystuje takie formy jak: toplayery, banery, billboardy.
Z okazji wprowadzenia na rynek nowego telefonu Samsung będzie także sponsorem Festiwalu Filmów Extremalnych, który odbędzie się 13 grudnia w kinie Luna.
Planowane tez są konkursy w telewizjach muzycznych wykorzystujące programy skierowane do grupy docelowej aktywnie spędzającej czas na śniegu.
Kreacją zajęła się agencja Stargraphics, media zaplanował i zakupił dom mediowy STARCOM. Kampania potrwa do końca stycznia.