Samsung Ultra Touch S8300 - kampania reklamowa

Newsy
Żródło: Samsung
Opinie: 7

20 marca rozpoczyna się kampania wprowadzająca najnowszy model marki Samsung - Ultra Touch. Telefon jest jednym z najważniejszych modeli prezentowanych w pierwszej połowie 2009 i pierwszym w Polsce wyposażonym w dotykowy wyświetlacz z wysuwaną klawiaturą 3x4. Motywem przewodnim kampanii jest smuga światła wydobywająca się z ekranu telefonu, będąca symbolem najnowszej generacji ekranu AMOLED. Kampania będzie największą kampanią Samsung Mobile pierwszej połowy 2009.

Kampania realizowana będzie w 3 kanałach komunikacyjnych: telewizji, prasie, Internecie, jednak opierać się będzie przede wszystkim o telewizję i Internet.

Spot reklamowy został lokalnie stworzony wspólnie przez agencję Cheil Communications oraz Samsung Polska na potrzeby polskiego rynku. Ma za zadanie podkreślenie cech produktowych telefonu. Główną rolę odgrywa w nim dotykowy wyświetlacz oraz wysuwana klawiatura. Spot emitowany będzie w dwóch wersjach: 30- i 15-sekundowej w głównych stacjach TV oraz kanałach niszowych (m.in. w TVP, Polsat, Polsat Sport TVN, TVN 24,TVN Style). Wersja 30” pojawi się, jak każda kampania Samsung Mobile, na największym reklamowym ekranie LED na budynku Cepelii w centrum Warszawy.

Dominującym elementem kampanii są działania w Internecie, które po raz pierwszy realizowane są w tak dużym zakresie. Reklamę będzie można znaleźć na wszystkich kluczowych portalach informacyjnych, kobiecych, biznesowych oraz technologicznych. W kampanii, oprócz standardowych rozwiązań, zastosowano wiele nowatorskich form, takich jak multiscreening, dynamic wallpapar, comet kursor, reklamę kontekstową, a także w komunikatorze Gadu Gadu – videostreaming. Kreacja internetowa została stworzona w taki sposób, aby poprzez różne jej formy internauta mógł poznać zalety Ultra Touch i w dowolnym momencie powrócić do najbardziej, jego zdaniem, interesującej funkcji telefonu.

Dodatkowo, na stronach Samsung Fun Club rozpocznie się nowa odsłona konkursu Fabryka Telefonów ze specjalną kreacją dedykowaną modelowi Ultra Touch. Telefon stanowi jedną z nagród, którą może zdobyć każdy, kto wejdzie na stronę konkurs.samsung.pl i wezmie udział w zabawie.

Layouty prasowe pojawią się od końca marca w tygodnikach społeczno-politycznych, magazynach lifestylowych oraz branżowych.

Samsung przykłada szczególną uwagę do obecności na lotnisku im. Fryderyka Chopina w Warszawie. Kampania Ultra Touch pojawi się w sieci scrolli, nowo postawionych backlight’ach na poziomie hali odlotów oraz na unikalnej konstrukcji 3D przy wyjeździe z lotniska.

Kampania potrwa do końca kwietnia. Adaptacją części globalnej kreacji zajęła się agencja Cheil Communications. Media zaplanował i zakupił Starcom we współpracy z Cheil Communication.

Materiały dodatkowe:

Opinie:

Opinie archiwalne (7):

Komentuj

Komentarze / 7

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: