Agencja reklamowa San Markos przygotowała ogólnopolską kampanię promującą wejście na rynek nowego wirtualnego operatora komórkowego – Gadu AIR. Kreacje reklamowe komunikują podstawowy wyróżnik oferty telefonii Gadu AIR, w ramach której z komunikatora Gadu-Gadu w komórce można korzystać za darmo.
Kampania wspiera debiut rynkowy nowej wirtualnej telefonii komórkowej uruchomionej przez spółkę GG Network S.A. – właściciela komunikatora internetowego Gadu-Gadu. Działania reklamowe rozpoczęły się na początku maja od teaserów na nośnikach outdoorowych w największych miastach Polski. Kluczowym elementem kreacji były klimatyczne fotografie z pytaniem „Po co siedzieć w domu?” Rozpoczęta właśnie druga faza kampanii przedstawia produkt i jego podstawowe benefity - dzięki telefonii Gadu Air mobilnego komunikatora Gadu-Gadu można używać w komórce wszędzie i bez żadnych opłat.
Grupą docelową kampanii są przede wszystkim ludzie młodzi, którzy teraz będą mogli bezpłatnie korzystać z ulubionego komunikatora również poza domem, stąd wieloznaczny claim „Gadu Air. Wyjście na kartę”. Za opracowanie strategii komunikacji oraz większości materiałów w linii kreatywnej kampanii odpowiada agencja reklamowa San Markos. Działania reklamowe prowadzone są w prasie, radio, Internecie, na nośnikach outdoorowych i indoorowych oraz bezpośrednio w punktach sprzedaży. Zakup mediów został powierzony domowi mediowemu Value Media. Kampania potrwa do końca czerwca 2009 roku.