CCS będzie serwisował urządzenia sprzedawane przez T-Mobile

Newsy
Opinie: 6

Cyfrowe Centrum Serwisowe poinformowało, że podpisało umowę z T-Mobile Polska.

Jej przedmiotem jest określenie stałych warunków świadczenia przez CCS na rzecz T-Mobile usług "kompleksowej obsługi serwisowej wskazanych przez T-Mobile produktów".

Produkty przyjmowane będą do obsługi serwisowej w ramach reklamacji z tytułu gwarancji udzielonej przez producenta, napraw pogwarancyjnych oraz napraw z tytułu rękojmi.

Opinie:

Opinie archiwalne (6):

Komentuj

Komentarze / 6

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Kris pisze: 2017-08-17 21:24
    Warto podawać pełną nazwę firmy a pełna nazwa to Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. w Piasecznie. W/w firma świadczy usługi naprawcze różnych marek telefonów ale mnie zainteresował Samsung. Kto jest gwarantem w wypadku zakupu telefonu tej firmy w sklepie T-Mobile ? Producent czy sprzedawca ?
    0
  • Users Avatars Mini
    pabloki pisze: 2017-08-17 21:34
    @Kris zawsze gwarantem jest producent. Rękojmia obejmuje sprzedawce czyli w tym przypadku tmobile. Roszczenia z tytułu gwarancji a rękojmi to dwie różne rzeczy które możesz realizowac osobno. Na odpowiedź z tytułu rekojmi jest 14 dni od dnia następnego po zgłoszeniu roszczenia. Nie musisz przyjmowac pierwszego zaproponowanego rozwiazania z tytułu rekojmi.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kris pisze: 2017-08-18 09:14
    Właściwie chodziło o to, że zgodnie z zapisami gwarancji producenta czyli firmy Samsung do oceny wad produktu upoważnione są wyłącznie Autoryzowane Punkty Serwisowe firmy Samsung Electronics Polska. Czyli jeśli dobrze rozumiem firma CSS jest i musi być autoryzowanym serwisem Samsunga. Ale z kolei firma CSS jak wynika z ich strony świadczy też usługi lokalnie przez swoje "Punkty Serwisowe", które z kolei są odrębnymi firmami. Czy te punkty są autoryzowane przez Samsunga czy też już nie muszą ? Według CSS w tych punktach można oddać telefon do naprawy.
    0
  • Users Avatars Mini
    pabloki pisze: 2017-08-18 12:41
    @Kris napisz mail do samsunga lub zadzwoń. Wszystko zaezy od umow serwisowych. U żródła wiedzą najlepiej. Z drugiej strony wydaje mi sie że tmobile wie gdzie ma puszczac na gwarancję.
    0
  • Users Avatars Mini
    kmn pisze: 2017-08-18 13:27
    inaczej dawne regersis. poziom obsługi nie zmienia się tam od lat. 2 miesiace temu miałem awarię starego htc one m8- brak ładowania. po wysyłce do piaseczna telefon wrócił naprawiony z nową usterką. przestało działać gniazdo jack (procedury testowe CCS sa skuteczne, nie ma co). po ponownej wysyłce do piaseczna, przez ponad tydzien od odebrania przez serwis telefonu, brak statusu naprawy, zero kontaktu. okazało się że pracownicy nie czytają tam kart zgłoszeń, niszczą pudełka z adresami a firma posługuje się wyłacznie listami przewozowymi od kurierów. a że kurier wypisał list przewozowy niewyraźnie, nikt nie sprawdził nawet w systemie do kogo wczesniej wysyłali ten sam telefon. głupiutka konsultantka na facebooku udawała że firma działa normalnie...druga głupiutka przez telefon nie potrafiła poprawnie spisać podawanych przez telefon danych...serwisowanie a'la polonia. telefon ostatecznie miał wymienioną płyte głowną, wygloda nieźle po 2-ch serwisach ale maskownice głośników wyglądają jak poprzygniatane imadłem. telefon niby pracuje ale ...niesmak jest
    0
  • Users Avatars Mini
    Kspt pisze: 2017-08-19 12:14
    Do KMN nie myl nazw. Regenersis to CTDI. A CCS to co innego.
    1

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: