Test Siemens C45

Recenzje
Opinie: 164

Z początkiem nowego roku otrzymaliśmy do testowania telefon Siemens C45. Ten najnowszy produkt niemieckiego producenta jest przeznaczony dla masowego odbiorcy. W jego zamyśle miał to być tani i prosty w obsłudze telefon, który mógłby rywalizować o klienta z Nokią serii 33XX. Wydaje się, że przewidywania producenta sprawdziły się i Siemens C45 zyska uznanie klientów.

 

  


Wygląd
Siemens jest zbliżony kształtem do innych produktów tej firmy, a najbardziej chyba do swojego starszego brata, czyli modelu S45. Producent zrezygnował z zewnętrznej anteny co nadało bryle telefonu harmonii i symetrii. Wymiary C45 są prawie takie same jak S45 i wnoszą 109x46x23 mm. Telefon waży 107 gramów.

  

 

W wersji standardowej telefon występuje w dwóch kolorach Oriental Blue i African Gray. W obu tych wersjach kolorystycznych telefon wygląda bardzo tradycyjnie, a wręcz konserwatywnie, dlatego Siemens, wykorzystując sprawdzony patent Nokii, wprowadził możliwość zastosowania wymiennych obudów. System ten nazywa się CLIPit i pozwala na łatwą zmianę przedniego i tylnego panelu obudowy telefonu. Obecnie Siemens ma w swojej ofercie 8 dodatkowych, kolorowych obudów.

Zmiana obudowy, jak i możliwość wgrywania loga, wygaszaczy ekranu i własnych melodii pozwalają użytkownikowi na zindywidualizowanie telefonu. Pracujący dla Siemensa specjaliści od marketingu uznali właśnie tę cechę telefonu za najważniejszą dla grupy potencjalnych jego odbiorców, czyniąc ja głównym motywem kampanii reklamowej słuchawki.
Wyświetlacz telefonu jest czarno-biały i pracuje w rozdzielczości 64 x 101 pikseli. Podświetlany jest, podobnie jak w innych nowszych modelach Siemensa, na pomarańczowo i może wyświetlić do pięciu linii tekstu na raz. 
Na wyświetlaczu w jego górnej części znajdują się wskaźniki poziomu sygnału i naładowania baterii. W środku umieszczona jest nazwa operatora sieci z której korzystamy. Napis ten może zostać zastąpiony logiem w postaci bitmapy. Poniżej znajdują się data i godzina oraz opis klawiszy funkcyjnych położonych pod wyświetlaczem.

  

  
To właśnie budowa i rozplanowanie tych klawiszy wydały nam się rozwiązaniem nie do końca przemyślanym. Producent połączył bowiem dwa klawisze funkcyjne (skrajne) z klawiszami strzałek w górę i w dół. Stworzył w ten sposób dwa przyciski składające się z dwóch części. Przeze mnie i przez wiele innych osób, które korzystały z tego telefonu, zostało to uznane za mylące i powodujące dyskomfort w pracy z telefonem. O ile dłuższa praca z telefonem pozwala się do takiego rozwiązana przyzwyczaić, to pierwsze wrażenie ciągłego naciskania nie tych klawiszy co trzeba jest zdecydowanie negatywne. 
Pod klawiszami funkcyjnymi znajdują się przyciski czerwonej i zielonej słuchawki oraz dostępu do książki telefonicznej. Pod nimi znajdują się klawisze numeryczne, które wciskają się łatwo i mają dość wyraźny klik. Praca z klawiaturą jest komfortowa. W przypadku Siemensa, inaczej niż w Nokii 3310, klawiatury nie można wymieniać wraz z obudową ale jest ona wbudowana na stałe.
Na dolnej krawędzi telefonu znajduje się złącze do podłączenia ładowarki oraz kabla łączącego telefon z komputerem. Złącze jest standardowe, takie samo jak w innych telefonach Siemensa np. S35 czy S45. Można zatem wykorzystać kable od tych telefonów. Do łączenia z komputerem używa się programu Soft Data Link 5.0. Siemens, inaczej niż najtańsze Nokie, ma wbudowany modem i może służyć do przesyłania danych z prędkością 9.600 kbit/sek. 

  


Bateria
Po zdjęciu tylnej pokrywy telefonu, ukazuje się bateria. Po jej usunięciu uzyskujemy dostęp do gniazda na małe karty SIM. I tu ważna uwaga, telefon obsługuje wyłącznie karty SIM 3-V, nie współpracuje natomiast z kartami pięciowoltowymi.
Siemens jest standardowo wyposażony w baterię NiMH o pojemności 550 mAh. Według producenta telefon wyposażony w takie ogniwo powinien działać bez przerwy w trybie stand by przez od 60 do 200 godzin. W naszym teście telefon dość intensywnie użytkowany wytrzymał 75 h. Maksymalny czas jednej rozmowy telefonicznej wykonywanej z telefonu ze wskazaną baterią wynosi wg producenta od 100 do 300 minut. 
Spośród akcesoriów dodatkowych do telefonu można również zakupić baterię Li-Ion o pojemności 600 mAh, która waży mniej i jest bardziej wydajna.

  

  

Menu
Menu telefonu jest to odpowiednio przystosowane dobrze znane menu z modeli SL45 i S45. Jest to dość klarowny zestaw opcji pogrupowanych w zestawy. Co do jasności i logiczności menu Siemensa nie można mieć żadnych zastrzeżeń. Jak zwykle nabycie biegłości w posługiwaniu się nim wymaga trochę czasu, jednak potem dotarcie do każdej jego funkcji jest szybkie i komfortowe.
Na główne menu telefonu składają się następujące grupy funkcji: Wiadomości, Historia połączeń, Kontakt, Rozrywka, Profile, Dźwięki, Przeniesienie, Ustawienia, Moje menu, Pomoc i Usługi SIM (opcjonalne). Dostęp do poszczególnych opcji i ich zmiany dokonuje się przy użyciu przycisków funkcyjnych. W trybie gotowości prawy przycisk funkcyjny służy do otwarcia menu, lewy natomiast może być dowolnie zaprogramowany przez użytkownika i zapewniać bezpośredni dostęp do wybranej przez niego opcji. 
Naciskając klawisze strzałek uzyskamy dostęp do list połączeń odebranych, nieodebranych i wychodzących. Książka telefoniczna ma swój własny przycisk dostępu znajdujący się po lewej stronie klawisza zielonej słuchawki.
Opisując w tym miejscu ogólne wrażenie, jakie wywarło na mnie menu Siemensa C45, chce dalej wspomnieć o kilku funkcjach, które wydały mi się w nim nowe lub bardzo przydatne.
Bardzo spodobała mi się funkcja przypomnienia o konieczności wykonania telefonu. Jeśli próbowaliśmy do kogoś zadzwonić i w tym czasie jego numer był zajęty, to telefon zapyta nas czy za 15 minut ma alarmem przypomnieć nam o konieczności zadzwonienia pod ten numer. Funkcja ta jest interesująca i przydatna, a ja spotkałem się z nią w tanim telefonie po raz pierwszy. 
Ważna, jak już wspomniałem pisząc o indywidualizacji telefonu przez użytkownika, jest możliwość współpracy telefonu z komputerem. Kabel do połączenia jest taki sam jak do starszych modeli telefonów Siemensa. Wykorzystuje się również ten sam program - Soft Data Link 5.0. Pozwala on na wczytanie do telefonu obrazków w postaci bitmap oraz dzwonków stworzonych przez użytkownika. Do ich przechowywania w telefonie służą specjalne foldery Przeżyj BMP i Menadżer Melodii. Bitmapy mogą być wykorzystane jako loga lub wygaszacze ekranu.
Podczas rozmowy telefon może pokazywać czas jej trwania oraz informować sygnałem dźwiękowym o każdej upływającej minucie połączenia. Interesujący jest również tryb Niania, który pozwala na inicjowanie połączeń tylko z jednym wybranym i zaprogramowanym numerem.
Menu może być również przełączone w tryb dużych liter co pozwala na korzystanie z telefonu osobom niedowidzącym lub bez okularów osobom mającym słabszy wzrok. 
Co mnie najbardziej irytuje w telefonie Siemensa to animacje pojawiające się podczas włączania i wyłączania telefonu. Użytkownik może wybierać między ich dwoma stylami: "Mysz i ryba" oraz "Kaczka". Oba typy animacji są szalenie proste, nie maja żadnego związku z telefonem i według mnie raczej nie powinny się w nim znaleźć. Być może według Siemensa użytkownikami docelowymi tego telefonu są dużo młodsze osoby i im takie animacje przypadną do gustu.

 


Dźwięki i wibracje
Bateria wibracyjna działa w telefonie bardzo dobrze i jest zawsze wyczuwalna, nawet jeśli umieścimy telefon na dnie torby lub w głębokiej kieszeni.
Także dźwięki są głośne i nie ma raczej problemu z ich usłyszeniem. Telefon posiada 20 wbudowanych melodii i 4 melodie, które mogą być wczytane do telefonu przez użytkownika. Zapisane w telefonie dzwonki są różnorodne i każdy pewnie znajdzie coś dla siebie, choć osoby które lubią je często zmieniać będą zawiedzione tym, że jest ich tak mało.
Dzwonki mogą być różne dla różnych profili w których pracuje telefon, mogą być też w każdym profilu różne dla różnych grup z książki telefonicznej. Daje to ogromną możliwość kombinacji i uatrakcyjnienia dźwięków z telefonu.

Książka telefoniczna
W pamięci Siemensa możemy zapisać 50 rekordów składających się z nazwy i numeru telefonu. Poza tym telefon obsługuje również pamięć karty SIM. Nie jest to dużo, Nokia 3330 posiada pamięć 100 numerów, nie wspominając o droższych modelach.
Każdy z rekordów może zostać przypisany do jednej z 5 grup użytkowników. Poszczególnym numerom lub grupom mogą być przypisane specjalne buźki, które będą pojawiać się na wyświetlaczu gdy będzie do mas dzwonić dana osoba. Co interesujące możemy nie tylko wysyłać do całych grup użytkowników SMSy, ale również do nich dzwonić. Telefon pozwala na automatyczne zestawienie połączenia konferencyjnego z osób wchodzących w skład danej grupy. Po jej uruchomianiu telefon dzwoni po kolei do członków grupy włączając ich do połączenia konferencyjnego.
Każdej grupie można przypisać, o czym już wspomniałem, własny sygnał dzwonka nadejścia połączenia. 
Rekordy z książki mogą być wysyłane w formacie vCard poprzez SMS do innych telefonów obsługujących ten standard. 

SMS - EMS
Telefon nie posiada własnej pamięci na SMSy i przechowuje je w pamięci karty SIM. Pozwala jednak na szybkie kasowanie wszystkich zawartych na karcie wiadomości poprzez funkcję "Kasuj wszystko". Jest to dość ważne dla wszystkich którzy dostają dużo SMSów, bowiem kasowanie ich pojedynczo zajmuje naradę sporo czasu. 
Wprowadzanie SMSów następuje z wykorzystaniem słownika T9. Telefon jest wyposażony w słownik w języku polskim, co znacznie przyspiesza wpisywanie wiadomości. Słownik pozwala także użytkownikowi na dodawanie do niego słów, które nie znalazły się w nim standardowo.
Siemens obsługuje wiadomości EMS. EMS (Enhanced Messaging Service) pozwala na przesyłanie przy użyciu zwyczajnych wiadomości SMS obrazków i dźwięków. Główną zaletą EMS jest jego stosowanie przez różnych producentów telefonów, co pozwoli na przesyłanie tych obiektów między ich produktami.
EMS który zastosowano w Siemensie jest dość ubogi i pozwala jedynie na przesłanie 10 melodyjek (zaimplementowanych w standard EMS) lub 15 obrazków wyrażających uczucia (znowu głowa kaczki!!!). Prawdopodobnie EMS zastosowany w Siemensie nie jest niestety kompatybilny z rozwiązaniami innych producentów. Przesłane przeze mnie do Ericssona R520 obrazki i dźwięki nie zostały przez ten telefon poprawnie odczytane. 
Tych, których zainteresowała problematyka EMS pragną zachęcić do przeczytania artykułu o tym standardzie. (LINK)

Profile
Telefon zawiera 7 profili, 5 z nich jest już stworzonych fabrycznie choć mogą być edytowane, dwa są zupełnie czyste i mają być przez użytkownika dopiero stworzone.
W każdym profilu możemy ustawić dźwięki dzwonków, ich głośność i alarm wibracyjny. Dla każdego profilu możemy włączyć również oddzielnie tryb dużych liter w menu. 
W danym profilu połączenia mogą być filtrowane, tzn. telefon będzie informował o nadejściu połączenia tylko z numerów wcześniej zaprogramowanych. Może to być jeden numer z książki lub cała ich grupa. O nadejściu innych połączeń telefon informuje tylko na wyświetlaczu, bez dzwonka lub wibracji.
Dla każdego profilu możemy tez zmieniać tryb grafiki, możemy wybrać czy wolimy "Kota i rybę" czy "Kaczkę".
Ostatnia funkcja w menu Profile to Tryb samolot. Telefon po ustawieniu odpowiedniego alarmu uruchamia go bez względu na to czy telefon jest włączony czy nie. Może się zatem tak zdarzyć, że telefon pomimo wyłączenia uruchomi się w najmniej odpowiednim momencie np. właśnie w samolocie. Temu zapobiega Tryb samolot, który powoduje wyłączenie telefonu oraz wyłączenie wszystkich alarmów.

Organizer
Organizer to menu w którym zostały zgromadzone następujące opcje: Terminy, Urodziny, Notatki i Budzik. Terminów możemy zapisać w telefonie 50 i mogą to być przypomnienia o spotkaniach, telefonach lub innych czynnościach do wykonania. Urodziny pozwalają na wprowadzenie do telefonu terminów urodzin naszych znajomych i włączenie odpowiedniego przypomnienia na 24 godziny przed oraz w dniu ich urodzin. Notatki to miejsce przeznaczone na dowolne wpisy użytkownika. Może on niektórym z notatek nadać status Poufne i wtedy ich odczytanie będzie wymagało wprowadzenia kodu aparatu. W telefonie można zapisać do 10 notatek.
Jeśli alarm nie mógł być z jakiegoś powodu dokonany, to pojawia się on na liście opuszczonych alarmów, która może być oglądana przez użytkownika.
Funkcja Budzik to normalny budzik który możemy programować na konkretne dni tygodnia i godziny.

 


Wszystkie terminy mogą być w formacie vCalendar przesyłane do innych telefonów obsługujących ten standard.


WAP
W telefonie zastosowano przeglądarkę firmy Phone.com. Pozwala ona na skonfigurowanie 5 profili dostępu do WAP, zawierających odpowiednie ustawienia, takie jak numer dostępowy czy numer IP.
Przeglądarka działa stabilnie, choć czasem bardzo wolno. Jeśli bramka naszego operatora na to pozwala to w przeglądarce możemy zapisać 10 adresów URL naszych ulubionych stron. Generalnie bez zastrzeżeń, ale i bez rewelacji.

Gry
Większość producentów najtańszych telefonów stara się jak najbardziej uatrakcyjnić swoje produkty poprzez dodawanie gier. Coraz częściej są one także wyposażane w funkcje pozwalające na grę z innymi użytkownikami lub porównywanie wyników gier.
Tak właśnie jest w przypadku Siemensa C45. Został on wyposażony w trzy gry. Jedna z nich BattleMail Kung-Fu pozwala użytkownikom na grę między sobą poprzez SMS. Gra jest prosta i polega na walce dwóch wojowników kung-fu. Zawodnik naprzemian atakuje i broni się. Każdy ruch następuje na 3 sposoby: dół, środek lub góra. Przed grą uczestnik wybiera 5 kolejnych ruchów ataku i 5 kolejnych ruchów obrony. To samo robi jego przeciwnik i rozpoczyna się gra. Następuje przeprowadzenie pierwszej tury, 1. zawodnik atakuje w formie dół, środek lub góra. Natomiast drugi gracz broni się w ten sam sposób. Jeśli obaj wybrali ten sam tryb, co oznacza że zawodnik wybronił atak przeciwnika, to żaden z nich nie traci punktów mocy, jednakże jeśli wybrali różne tryby to zawodnik broniący traci punkty mocy. Potem atakuje drugi gracz, potem pierwszy i tak przez 10 tur. Jeśli któryś z zawodników straci odpowiednio dużo punktów mocy to przegrywa, jeśli nie, gra kończy się remisem.
Jest to na tyle prosta gra, że dane na temat ruchów mogą być przesyłane poprzez SMS. Nie następuje to jednakże bezpośrednio między uczestnikami, lecz poprzez serwer firmy BattleMail.
Standardowo telefon wyposażony jest tylko w tryb treningowy gry i nie pozwala na grę z innymi użytkownikami. Aby stało się to możliwe ta usługa musi zostać udostępniona przez operatora sieci GSM. Następuje to poprzez podanie specjalnego kodu dzięki któremu telefon melduje się na serwerze firmy prowadzącej grę. W Polsce żaden z operatorów nie obsługuje jeszcze tej usługi, na razie tylko nieliczne sieci w Europie ją udostępniają (np. kod dla sieci Vodafone w Wielkiej. Brytanii to #*#*28*84002109# - kod ten trzeba wpisać w trybie gotowości i nacisnąć zieloną słuchawkę).
W tą grę można grać również przez internet. Wszystkie informacje o niej można znaleźć na stronie www.bmkungfu.com.

 

  

 
Dwie pozostałe gry to Stack Attack oraz Ballon Shooter znane już chociażby z modelu S45 - nie pozwalają one na grę poprzez SMS.

 

  

    

Podsumowanie
Na zakończenie należy stwierdzić że Siemens C45 to naprawdę dobra słuchawka. Wydaje się być świetnym rozwiązaniem dla osób potrzebujących taniego i prostego telefonu. Poza kilkoma wytkniętymi w teście niedoróbkami telefon sprawia wrażenie starannie zaprojektowanego i wykonanego. Posiada też niektóre funkcje, których inne telefony z tej klasy nie posiadają jak np. wbudowany modem. Myślę, że nowy Siemens podejmie walkę z Nokią 3330. Sukces rynkowy będzie zależał głownie od relacji niemieckiego producenta z operatorami i wspólnych akcji reklamowych.

Opinie:

Opinie archiwalne (164):

Komentuj

Komentarze / 164

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    flip pisze: 2002-01-17 15:16
    Bardzo ladny! Jednak wole Nokie, troche sie przejechalem na 2 Siemensach :( Flip
    0
  • Users Avatars Mini
    muHa pisze: 2002-01-17 15:34
    jak by byl mniejszy... to moze ,moze...
    0
  • Users Avatars Mini
    luk23 pisze: 2002-01-17 15:42
    hmm klawisze sterujace byly zawsze problemem (jak dla mnie ) u siemensa.co do testu zgadzam sie z aautorem -telefon jest calkiem fajny bez bajerow poprostu lowendowy.no i jest stosunkowo tani na wolnym rynku jak na nowosc
    0
  • Users Avatars Mini
    Kojo pisze: 2002-01-17 15:46
    Telefon jest superowy ale mlepsze sa "S"!
    0
  • Users Avatars Mini
    rzeziu pisze: 2002-01-17 15:48
    zgadzam sie z luk23 dla mnie tez rozwiazanie z przyciskami sterujacymi jest nie do konca wygodne
    0
  • Users Avatars Mini
    roski pisze: 2002-01-17 16:01
    fajna zabawka
    0
  • Users Avatars Mini
    Ramidus pisze: 2002-01-17 16:16
    Powiem uczciwie, ze o ile test jest solidny, to jednak sama sluchawka sprawia na mnie raczej zle wrazenie. Przede wszystkim jak mozna dzisiaj dawac jako standardowa baterie NiMH? przeciez to automatycznie skresla telefon dla kazdego, kto ceni chociaz podstawowa zupelnie wygode. Po wtore menu siemensow jest z jednej strony sympatyczne (stosunkowo latwo wszystko "namierzyc" ale z drugiej strony wymaga sporo klikania. Sumarycznie: nawet jesli bym potrzebowal sluchawke o takich jak c45 parametrach, to sadze, ze rozgladalbym sie za czyms innym...
    0
  • Users Avatars Mini
    yash pisze: 2002-01-17 16:19
    Chyba nie przeskoczy Nokii 3330. Dostepnosc i latwosc wgrania logo i dzwonkow na Nokie bedzie chyba decydowala w tym porownaniu.
    0
  • Users Avatars Mini
    wieza pisze: 2002-01-17 16:29
    podoba mi sie ten telefon
    0
  • Users Avatars Mini
    jeżyna pisze: 2002-01-17 16:32
    zależy kto co lubi nokie czy siemensa ja wole to drugie i ta słuchawka mi odpowiada,choć nie jest idealna ma stanowczo za małą książke na kontaktu no i nie ma pamięci na smsy a i czy c45 ma w końcu kalendarz czy nie?
    0
  • Users Avatars Mini
    qqq pisze: 2002-01-17 16:35
    Na pewno jest lepszy i lepiej wyglada od Nokii 33xx
    0
  • Users Avatars Mini
    tommen1 pisze: 2002-01-17 16:39
    Ten Siemens jest fajny,ale zdecydowanie dla kobiet,kalendarza nie ma,stopera i kalkulatora też.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-01-17 16:45
    dla mnie przyzwyczajonego do siemensa operowanie klawiszami zastosowanymi w tego typu fonach bardzo odpowiada wymienne obudowy sprzyjają różnorodności własny wygaszacz fajny,jeden problem to funkcja bez zastosowania w ofercie Idei własne logo no cóż operator ma własne i po kazdym wyłączeniu nas postanowił przywitac.Co zaś sie tyczy testu to według mnie napewno pokazany aparat profesjonalnie,bez zbędnych gadżetów.
    0
  • Users Avatars Mini
    karolcio pisze: 2002-01-17 16:47
    Wole mojego starszego ale lepszego S35i!
    0
  • Users Avatars Mini
    marc pisze: 2002-01-17 16:57
    podaob mi sie ten telefonik mam nadzieje ze godnie zastapi c35i i rozlozy te badziewne telefony nokii:)
    0
  • Users Avatars Mini
    mlukas pisze: 2002-01-17 16:59
    Całkiem ciekawy, ale wolę Nokie
    0
  • Users Avatars Mini
    marc pisze: 2002-01-17 17:00
    zna ktos moze jego cena??
    0
  • Users Avatars Mini
    bogdan1979 pisze: 2002-01-17 17:24
    MARC-- Z tego co słyszałem to aktualnie nie ma go jeszcze w sprzdarzy w Polsce...
    0
  • Users Avatars Mini
    luk23 pisze: 2002-01-17 17:37
    bogdan: malo slyszales na 100% jest w erze zdaje sie ze 99zl+vat .na wolnym rynku mozna dorwac za 500-550 zl
    0
  • Users Avatars Mini
    luk23 pisze: 2002-01-17 17:49
    poprawka telefon jest dostepny we wszystkich sieciach i tak jak mowilem era :99 ,plus: 119,idea: 199
    0
  • Users Avatars Mini
    misiak_ pisze: 2002-01-17 18:53
    Ladny, ale mimo to wolalbym 3330, ma fajniejszy wyswietlacz :)
    0
  • Users Avatars Mini
    bartikkk pisze: 2002-01-17 19:17
    obiektywnie rzecz biorac, ten telefon jest brzydki... szczegolny problem to klawisze sterujace, ktore sa fatalne.... no i bateria nimh skresla ten fonik
    0
  • Users Avatars Mini
    m3 pisze: 2002-01-17 19:43
    FAJNIE,ALE UWAZAM ZA TOTALNA PORAZKE TO ZE DALI STARY TYP BATERI...A TAK TO FAJNIE/POZDROOFKA/
    0
  • Users Avatars Mini
    bogdan1979 pisze: 2002-01-17 19:48
    luk23 -- Fakt, C45 jest dostępny w Idei w cenie od 199 do 242 zł w zaleznosci od taryfy,w Erze telefon w promocji kosztuje 49 zł + Vat = ok 60 zł, natomiast Plusa nie sprawdzałem...
    0
  • Users Avatars Mini
    m3 pisze: 2002-01-17 19:59
    a jeszce mam pytanie bo jakos z testu nie zrozumialem czy on ma w standardzie sluchawki i kabel?
    0
  • Users Avatars Mini
    SS pisze: 2002-01-17 20:35
    Szczerze mówiąc w ręku telefon wygląda o wiele lepiej niż na zdjęciach - to do tych co marudzą a nigdy na własne oczy go nie widzieli. A tak w ogóle to test bardzo dobry i rzetelny, gratulacje, oby takich więcej. Aha jeszcze słówko do nokiowców - wszyscy chodzicie w dresach???:-))
    0
  • Users Avatars Mini
    log pisze: 2002-01-17 21:00
    SS: Ja naprawde nie chce sie czepiac.... ale ty chyba jestes bardzo glupi.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tom14 pisze: 2002-01-17 21:21
    ten telefon wygląda o wiele lepiej na zdięciach, funkcję ma wpożąsiu ale według mnie jest stanowczo za... mały może zgubić się w kieszeni Pozdrowienia
    0
  • Users Avatars Mini
    Szpaku pisze: 2002-01-17 21:30
    ja dla mnie w porownaniu z moim ME45 jest zdecydowanie za maly i bardzo niewygodne jest operowanie stralkami i w menu....ale trzeba przyznac ze ma troche tych funkcji i do tego ta mozliwosc tworzenia grup...czego nijak nie moge znalezc w ME 45
    0
  • Users Avatars Mini
    monter pisze: 2002-01-17 21:38
    oj panowie, przeciez jesli chodzi o rozwiazania technologiczne to na dzien dzisiejszy z siemensami seri 45 moga sie rownac eryki jedynie.reszta jest blizej lub dalej:), a stara poczciwa nokia wg mnie zaspala najbardziej.co prawda pojawiaja sie mzonki jakie to wspanialem nowe mdele nokia wprowadza...ale siemensy juz sa...mozna je kupic i sie nimi cieszyc .a nokia nadrabia mina swoja nieudolnosc i zacofanie..tak ja to widze
    0
  • Users Avatars Mini
    fruti pisze: 2002-01-17 23:02
    ..panowie nie ubliżajcie sobie, cenie sobie na tej stronie kulturę, chamstwo kwitnie ale na komentarzach przy wiadomościach politycznych, to chyba wystarczy i niech tam pozostanie...
    0
  • Users Avatars Mini
    misia pisze: 2002-01-17 23:14
    siemens s 45 jest z urody bardzo słodkim telefonem dla kobiety która nie boi się wyzwań a jeśli chodzi o siemensa sl 45 może i z wyglądu ładny ale ciągle mi się zawiesza
    0
  • Users Avatars Mini
    waldus pisze: 2002-01-17 23:40
    Fajny telefon jak na siemensa :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    robson pisze: 2002-01-18 02:05
    Ciekawe, czy jest tu ktos kto otrzymal ten model do testowania. Swojego czasu mozna bylo zglosic taka chec na stronce Siemensa i 200 pierwszych klientow miale te sluchawy dostac....
    0
  • Users Avatars Mini
    wieza pisze: 2002-01-18 11:46
    telefon jest elegancki!
    0
  • Users Avatars Mini
    bodzio pisze: 2002-01-18 12:04
    fonik bardzo fajny, az tak wielkich zmian nie ma w stosunku do C35i i w sumie dla kogos kto mial C35 chyba nie warto kupowac ten telefonik. Wielkosc jest bardzo dobra, bo male telefony sa do dupy...
    0
  • Users Avatars Mini
    scp pisze: 2002-01-18 12:20
    Fon nie glupi ale to tylko dolna polka.
    0
  • Users Avatars Mini
    Cosmic pisze: 2002-01-18 15:26
    Brakuje mi tu informacji o jakosci dzwieku. Mialem wczesniej c35 a obecnie s 35 i mam zastrzezenia co do glosnosci i jakosci tego co slysze w sluchawce. No i wypadaloby sprawdzwic \ems z innym telefonem przed wyciaganiem wniosku o niezgodnosci...
    0
  • Users Avatars Mini
    mass pisze: 2002-01-18 15:52
    Mialem ten telefon i padl po 2 miesiacaach uzytkowania (wyswietlacz nie chcial dzialac) :( Ale ogolnie mily telefonik i mysle ze poprostu mialem wadliwy egzemplarz.
    0
  • Users Avatars Mini
    K pisze: 2002-01-18 23:36
    A ja kocham moją sl-ke...
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-19 12:15
    Te ujecie, to swiatlo, ta gra cieni, to poprostu powala na kolana! kiedy beda ladne zdjecia w testach???????!
    0
  • Users Avatars Mini
    mass pisze: 2002-01-19 15:50
    Ten telefon ma konkurowac z N3330? tylko ciekawe czemu cena nie jest taka sama? gdyby siemens byl troche tanszy to wszyscy by woleli c45 niz 3330
    0
  • Users Avatars Mini
    BhaartH pisze: 2002-01-19 16:19
    robson : no wlasnie, ja sie zglosilem:P i qfa nie odpisali nic... dziwne... wrecz chamskie zachowanie...;)
    0
  • Users Avatars Mini
    waldus pisze: 2002-01-19 16:44
    Zobaczcie na baterie ble :-(
    0
  • Users Avatars Mini
    efen pisze: 2002-01-19 16:45
    wszyscy narzekaja na 3310 ciekawe jak bedzie z tym telefonem , ktory ma bys dla 3310 konkurencja
    0
  • Users Avatars Mini
    szczurek pisze: 2002-01-20 00:45
    telefon jest zaj..... niektórzy mówią ze jest do d.... bo nie ma stopera kalkulatora i innych pierdół, ale to nie jest potrzebne. Ma świetne gry, wap, możliwość wysyłania dźwięków, można sobie wstawiać obrazki na logo(jeżeli się je ściągnie). Gorąco go polecam. (bo sam go mam)
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-01-20 05:49
    Szczurek, widać do czego Ci telefon potrzebny...
    0
  • Users Avatars Mini
    Leoniusz pisze: 2002-01-20 12:04
    No, no, podoba mi sie ten Siemens, do tej pory unikałem tej marki ale chyba się skuszę...
    0
  • Users Avatars Mini
    bogdan1979 pisze: 2002-01-20 19:36
    SZczurek -- w tym wypadku uzycie baterii wibracyjnej chyba jest ci na ręke ! :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Neo_d|esigner| pisze: 2002-01-21 03:01
    Wczoraj mialem okazje bawic sie tym telefonem w Empiku, na poczatku sie uchichalem ba chca za niego 1199 (hm.. albo 1399 nie fiem tak sie lzami zalalem ze pamietam jedynke i 2 dziewiatki... ale 199 nie kosztowal) ogolnie rzecz ujmojac krotko i z pewna doza takiej niesmialosci.... z daleka wyglada dziwnie troszeczke gruby ale fajnie lezy w reku... ma bardzo duzo opcji.. jak na taki model.. beznadziejne gry jak to siemens, wyswietlacz przyjemny, a najwiekszym plusem dla mlodziezy jest to ze obudowy wymienne.. i bardzo tanie!!! cio jeszcze.. hm.. nawet przyjemniacki ale zadnej Kici na niego sie nie poderwie...
    0
  • Users Avatars Mini
    mass pisze: 2002-01-21 16:50
    Neo: a ty chcesz na telefon podrywac jakies laski ? Za 1300 to mozesz dostac samsunga a300.
    0
  • Users Avatars Mini
    kijan pisze: 2002-01-22 00:56
    moim zdaniem jest to tandeta, nastepca c35 i to wszystko co mozna powiedziec lekko wzbogacony model od poprzednika, nie dorasta innym z tej klasy X45, nie wymienilbym S35 (ktory posiadam) na C45:). Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    juzwik pisze: 2002-01-22 02:11
    dla mnie sie podoba :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Mateusz pisze: 2002-01-25 13:28
    Ładnie wyglada, ale fukcje troche bardziej moglyby byc rozbudowane...
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-01-26 02:20
    Posiadam Siemensa S35i, ale ten model bardziej mi się podoba... po pierwsze jest nowszy i bez antenki... lubię bardzo telefony, które nie posiadają antenki. Po za tym ma bardzo ładne klawisze i kształt... to odnośnie wyglądu, co do funkcji to raczej nie będę się wypowiadał na temat C45, gdyż nie mialem okzji go przetestować, natomiast S35i ma według mnie jest bardzo dobry... nie narzekam na jego funkcje... chodzi bardzo sprawnie, nie zawiesza aię i ogólnie jst spoko...
    0
  • Users Avatars Mini
    Sliweczka pisze: 2002-01-27 20:04
    C45 to moim zdaniem niewypal, telefon jest maly, ale bardzo ciezki.. to zwraca na siebie uwage jak sie go bierze do reki.Ma dziwnie skonstruowany srodek, jesli chodiz o baterie, zreszta sama bateria jest duzym minusem, teraz li-jon to juz praktycznie podstawa, zwlaszcza, ze tel, jest dosyc drogi.To telefon "dzla mlodziezy" - wymienne obudowy (ktore swoja droga ciezko dostac jak na razie) i funkcje internetowe, a poza tym klapa - nic.. NIe jest to zluy telefon, ale na pewno nie za te pieniadze..
    0
  • Users Avatars Mini
    Cosmic pisze: 2002-01-29 03:05
    Sliweczka: ale na rynku lowend znajdzie nabywcow, bo ma QL wyglad i pare bajerow + dobry marketing i sprzedaz wzrasta (P.S. ale az taki zly to on chyba nie jest? wg mnie jest znacznie ciekawszy od Nokii 3330, ktora jest duuzo ciezsza i grubsza i wogole wieksza i poki co nie tania Pozdr! :))
    0
  • Users Avatars Mini
    m.j pisze: 2002-01-29 16:43
    Z obudowami juz sie spotkałem. Niestety miałem przyjemność być użytkownikiem c45 i nie przypadł mi do gustu. Klawisze kursorów umieszczone wewnątrz są bardzo niepraktyczne. Osobiście używam m35 i czekam aż stanieje me45.
    0
  • Users Avatars Mini
    KOMM pisze: 2002-01-29 19:16
    No tak.....każdy ma swoje typy (jeden woli córkę, a drugi .....), ja jednak miałem okazję i przyjemność przetestować ten aparat i byłbym nieuczciwy gdybym postawił znak równości pomiędzy C45 i Nokią 3310. Zdaje się, że C45 nie jest już konkurencją dla 3310, ponieważ jest on zdecydowanie o klasę ponad nią. Wykonanie samego aparatu, wielość funkcji, menu, także sama bateria (całkiem dobre parametry, no i niezwykle istotny krótki czas ładowania), która nie jest niczym przestarzałym jeżeli chodzi o tzw. aparaty z "niższej półki". Nokia 3310 także posiada baterię NiMh - to dla tych co się nie mogą nadziwić jak można wyposażyć telefon w taki "stary" typ akumulatora. Niestety 3310 nie może zaoferować nic więcej ponadto, niż trzeszczenie obudowy, częste utraty zasięgu i niedopuszczalnie długi czas ładowanie baterii, co w przypadku braku w ważnej chwili energi (np. wyjazd) całkowicie ją uważam dyskwalifikuje. W C45 klawisze nawigacyjne to wada - zgadzam się z autorem.
    0
  • Users Avatars Mini
    KOMM pisze: 2002-01-29 19:22
    Tak na marginesie - znakomity, rzetelny test. Pochwała dla autora.
    0
  • Users Avatars Mini
    ANATOL pisze: 2002-01-30 18:10
    Tak, tez chwale autora - popieram i przylaczam sie do KOMM'a. pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    vegeta pisze: 2002-01-31 17:21
    wole mojego Alcatela OT 501.
    0
  • Users Avatars Mini
    sharkeys pisze: 2002-01-31 21:25
    Ja nade wszystko wole Nokie!
    0
  • Users Avatars Mini
    malisz pisze: 2002-02-04 00:09
    Nie ma co sie oszukiwac siemens the best!
    0
  • Users Avatars Mini
    malisz pisze: 2002-02-04 00:20
    E moze nie ?
    0
  • Users Avatars Mini
    Fred_Durst pisze: 2002-02-05 12:24
    wolę swoją NOKIĘ 3330, ma lepszą baterię, większy wyświetlacz, a poza tym to NOKIA
    0
  • Users Avatars Mini
    p54321 pisze: 2002-02-05 12:29
    Coraz ladniejsze te simensy
    0
  • Users Avatars Mini
    Qtas pisze: 2002-02-07 16:39
    Tylko dresy kupuja Nokie jestem za tym siemensikiem
    0
  • Users Avatars Mini
    biedroneczka pisze: 2002-02-07 20:34
    Baterię mogliby juz w standardzie dawać typu Li-Ion poza tym zgrabny fonik
    0
  • Users Avatars Mini
    CZiKiN pisze: 2002-02-07 22:52
    Spoko, wyglad okej, funkconalnosc tez okej. Ale wszyscy wolą Nokie ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    milmedyk pisze: 2002-02-07 23:32
    Dość dobry moim zdaniem, ale jakoś nie lubię okrągłych telefonów.
    0
  • Users Avatars Mini
    voytec pisze: 2002-02-14 02:24
    Mówcie co chcecie... Telefonik udany (zdecydowanie bardziej niż Nokia 3310) !
    0
  • Users Avatars Mini
    Fred_Durst pisze: 2002-02-14 12:28
    Ale i tak najlepszy jest Alcatel 511 albo Eryk T39
    0
  • Users Avatars Mini
    crazymati pisze: 2002-02-14 22:20
    Jeśli ktoś chciałby ten fonik sprzedać (tylko nowy) za przystępną cenę,niech mi napisze maila = crazymati@interia.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    jaros71 pisze: 2002-02-15 10:47
    smieszny telefon,ale troche ma male klawisze funkcyjne:(
    0
  • Users Avatars Mini
    askaa pisze: 2002-02-15 18:38
    plus tego fona to wymienna obudowa, bo to niestety chwyta ludzi
    0
  • Users Avatars Mini
    marcin pisze: 2002-02-20 13:55
    Ja dostałem ten telefonik do testowania (na własność) gdyż wypełniłem ankietę na stronie siemensa i telefon doszedł do mnie w paczuszcze... Wczesniej mialem c35i. Zauwazalnym minusem jest klawiatura - nieszczesne przyciski nawigacyjne i jej twardosc - gdy ostatnio wzialem do reki c35 odczulem wyrazna przyjemnosc przy naciskaniu jego klawiszy (!), poza tym telefon jest bardzo przyjemny w obsłudze i lepiej dopracowany. Ciekawe jest np. to, ze dzwonki mozna ściągać przez wap (sa to zwykłe pliki midi), czyli znacznie prosciej i taniej niz w nokii...
    0
  • Users Avatars Mini
    monter pisze: 2002-02-20 14:33
    Czyli jednak siemens nie sciemnial i porozsylal te telefony do testowania ? Bravo siemens, solidna firma - widac ze dotrzymuja slowa :)
    0
  • Users Avatars Mini
    tede_12 pisze: 2002-02-22 18:03
    Jak by była bateria Li-lon to fon by był spoko.Fajny wygląd tylko po ile chodzą?
    0
  • Users Avatars Mini
    mr.bond pisze: 2002-02-28 12:47
    Eeee...Nic ciekawego...
    0
  • Users Avatars Mini
    PAKO pisze: 2002-03-02 21:05
    hej...hmm....dalem ocene 9...trelefon jest super i mialem okazje nim sie bawic....fakt te dwa przyciski do przewijania gra dol nie sa w nim moze najlepiej umieszczone ale za pewne to kwestia przyzwyczajenia :) po za tym jest bardzo fajny ma wiele funkcji, zmieniane obudowy itp....no i przedewszystkim nie jest to NOKIA tak popularan i posiadana przez wszystkich..pfee....sam mam SIEMENSA S35 i polecam wszystkim telefony tej firmy sa suuuuper:))) pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Janek pisze: 2002-03-03 20:38
    Zajebisty telefon, w końcu skończy się "górowanie" przereklamowanej nokii.
    0
  • Users Avatars Mini
    daz pisze: 2002-03-04 21:38
    Duzo lepszy od 3330 IMHO DaS
    0
  • Users Avatars Mini
    KaDi pisze: 2002-03-06 11:25
    Super telefon musze sobie takiego kupić :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    stukan pisze: 2002-03-06 13:37
    Fajny telefonik, chyba sobie taki zakupie na urodzinki;)
    0
  • Users Avatars Mini
    daz pisze: 2002-03-15 13:27
    wow nie tylko polacy wchodza na gola:))) DaS
    0
  • Users Avatars Mini
    michals pisze: 2002-03-16 14:50
    wczoraj bylwm w plusie i kobieta (moze byla zielona) jak jej powiedzialem, ze chce kupic tego phona to zrobila krzywa mine i powiedziala, ze lepiej s40, wiec moze ktos mi powie co lepije s40 czy c45?
    0
  • Users Avatars Mini
    Pitlok pisze: 2002-03-18 11:27
    Fajny telefon dla przeciętnych ludzi za stosunkową niewielką cene.
    0
  • Users Avatars Mini
    Ice pisze: 2002-03-23 02:12
    michals: jesli moge Ci jeszcze dzis doradzic to na Twoim miejscu wybral bym C45. Mam go od jakiegos czasu i jestem z niego zadowolony. Nie mialem wczesniej siemensa i zdziwilem sie jak zobaczylem jego menu. S40 to ponoc padaczka...
    0
  • Users Avatars Mini
    osin pisze: 2002-04-01 00:54
    siemens c45 moim zdaniem jest na ruwni z nokią 3330
    0
  • Users Avatars Mini
    Baldur pisze: 2002-04-05 22:44
    Mam go i naprawde rewelacja! Rewelacyjny z wglądu, śiwetnie podświetlony wyświetlacz, obudowa nie skrzypi, dobrze trzyma zasięg, menu w miare przyjazne, mocna wibra i wszystkie niezbędne funkcje. bateria trzyma średnio 4-5 dni, ale ja najdłużej utrzymałem ją prz życiu przez 7 dni. Szkoda tylko, że jest niklowo wodorkowa i nie można jej ładować w każdej chwili i ile się chce. Jak dla mnie to duży minus, ale jakoś da się z tym żyć. Naprawde fajny i goraćo go polecam. Baldur.
    0
  • Users Avatars Mini
    mores pisze: 2002-04-14 16:23
    Za 89 zl mozna dostac do niego baterie Li-Ion 900 mAh. Niestety nieoryginalna.
    0
  • Users Avatars Mini
    szymek pisze: 2002-04-20 22:00
    szukam go od kilku dni na gieldzie i braki, jest swietny i mysle ze kazdemu sie spodoba,no moze nie dresiarzom .....Tak przy okazji to jezeli ktos go ma od niedawan i chce go sprzedac to chetnie kupie za przyzwoita cene.pozdrufffka
    0
  • Users Avatars Mini
    My:Kee pisze: 2002-04-22 17:21
    Łyknąłem go trzy dni temu i co...? Błędy w oprogramowaniu (może feralny egzemplarz), niemniej są. Najgorzszy to ten, że nie można podgłośnic dźwieku sygnału przychodzącego SMS-a (tyczy sie tylko SMS-a). Jak wymienią i będzie bez wad to śmiało go polecę każdemu niedresiarzowi i nie kobietom. Dla nich odpowiednio: NOKIA 3310 i Samsung A-400!!! ;)))
    0
  • Users Avatars Mini
    mores pisze: 2002-04-25 21:01
    szymek: na allegro az roi sie od c45 ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    snowman2000 pisze: 2002-05-13 01:05
    Mam ten tel. od ok. tygodnia i jestem z niego bardzo zadowolony ze wzgledu na jego mozliwosci i jakosc wykonania. Trzeba tez dodac, ze jest juz sporo serwisow oferujacych do tej sluchawki loga i dzwonki, co takze dziala na jej korzysc - juz nie trzeba miec Nokii. Mam zastrzezenia do 3 spraw: braku kalkulatora (w poprzednim tel. go mialem i chyba nie zdawalem sobie wczesniej sprawy, jak czesto z tej funkcji korzystalem); baterii - trzeba przyznac, ze za taka kase powinni do tego tel. wlozyc dobra baterie, bo standardowa NiMH dziala niestety bardzo krotko (przy ok. 20 min rozmowy dziennie i nie wylaczaniu na noc bateria wytrzymuje nie wiecej niz 3 dni); ostatnia i najwieksza wada, to kiepskie trzymanie sieci w budynku (Alcatel OT 301 pod tym wzgledem lepiej sie spisywal, ale mial zewnetrzna antenke).
    0
  • Users Avatars Mini
    matt pisze: 2002-05-17 23:01
    Moze byc ale wole wziac od dziewczyny nokie 8210.
    0
  • Users Avatars Mini
    nigga pisze: 2002-05-22 19:23
    wczesniej mialem nokie 3210 i padl jej wyswietlacz (wygasly linie) oraz bateria Ni-MH of coz :) Teraz chyba wezme sobie tego siemensa... zobaczymy jak sie bedzie sprawowal.
    0
  • Users Avatars Mini
    wojtas389 pisze: 2002-05-27 16:54
    Kupiłem sobie ten fonik!! I jestem bardzo zadowolony! Niestety nie mam pojecia gdzie moge sobie na niego wysłac logo czy muzyczke ?:-(( Jesli ktos wie to prosze o pomoc !!
    0
  • Users Avatars Mini
    Vonnegut pisze: 2002-06-13 16:54
    Zgadzam sie z Condziem - serwisów z logo i dzownkami jest coraz więcej i tutaj mozna już walczyc z Nokią ;) Kiedyś miałem Siemensa C25 hm w sumie jak na tamte czasy to był OK poza wycieralnymi ;) klawiszami :))) Ten C45 bardzo mi sie podoba jednak ja zostanę przy swoim Eryku 320:) mimo iż to juz dziadek to jednak nadal jakby biznes fon;) A tylko taka pólka mnie interesuje:)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Dmin pisze: 2002-07-01 04:36
    Troszkę cienki ten phone. Wole już swojego staruszka alcatela 501
    0
  • Users Avatars Mini
    Elvis pisze: 2002-07-09 03:08
    Porownując z 3330 wybieram Nokie!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    adminek pisze: 2002-07-21 01:22
    naprawde fajna zabaweczka
    0
  • Users Avatars Mini
    krystek pisze: 2002-07-21 12:58
    Fajny fonik w końcu pożądny konkurent dla Nokii i w dodatku jak dla mnie dużo lepszy!
    0
  • Users Avatars Mini
    siwy256 pisze: 2002-07-30 10:39
    To bursztynowe podświetlenie nie jest takie złe. Ale kalwisze do przechodzenia po menu jak dla mnie to powinny być na odwrót i są za małe. Duży plus za polski słownik T9.
    0
  • Users Avatars Mini
    sdsw pisze: 2002-08-22 18:23
    Jak dla mnie spox phone, pomaranczowe podświetlenie, gry, EMS, extra terminarz i budzik i notatnik, pamiec 110 smsow, dobre menu, bateria starcza mi na 5 dni po jednym formatowaniu, loga i wygaszacza i dzwonki za darmo przez kabel, mam ten telefon i wedlug mnie klawiatura tego telefonu jest idealna ( niektorzy mowia ze klawisze kierunkowe sa zablisko siebie po tygodniu jest ok) jest maly, na tych zdjeciach wyglada jak... PKS Slownik T9 bez ktorego nie da sie zyc wymienne obudowy nie musze sie martwic ze jak go porysuje to koniec, grupu w ksiazce i symbole do wpisaw, 300 wpisow w ksiazke, nie ma kalkulatora ale moze bedzie w nowym flashu, wygodnie lezy w dlaoni switnie wyglada, ekran jest duzu i widac na nim wiele, duze logo.
    0
  • Users Avatars Mini
    dziobek pisze: 2002-08-25 16:04
    zmieniona klawiszologia wzgledem x35 nie jest na + a na -, wymiary ok, funkcje niczego sobie na taka cene, ktos z poczatku napisal ze przejechal sie na siemnsach... w sumie racja, tez mialem wszystkie generacje i rzeba sie ich nauczyc po prostu
    0
  • Users Avatars Mini
    dziobek pisze: 2002-08-25 16:06
    a taki moj ojciec: od poczatku ma same siemensy i sie nie zawdodzi (bo dba;P) z batkami no prob itd i chyba na nic innego juz ni e che sie zamienic
    0
  • Users Avatars Mini
    ragazzino7 pisze: 2002-10-16 19:39
    dziś zakupiłem tego simensiaka i bardzo mi się podoba (od 4 lat miałem alcatela-b. dobry), odezwę się jak go poużywam. ale myślę, że się nie zawiodę. ciao
    0
  • Users Avatars Mini
    mariusz19 pisze: 2002-10-19 21:58
    simensy sa wadliwe
    0
  • Users Avatars Mini
    kasiamarcin pisze: 2002-11-09 12:02
    Uzywam go od marca , jak do tej pory nie miałem z nim zadnych problemów
    0
  • Users Avatars Mini
    Tiger pisze: 2002-11-17 00:30
    Telefon fajny, a nokie są powszechne jak bułki w sklepie "przyda sie jakaś odmiana w tym nudnym ja p..da świecie" Nokie wwyglądają ja mydelniczki i chyba każdy miał kontakt z tym skandynawskim gównem ja nie mam mułych wrażeń UWAŻAM ŻE TEN SIMENS TO GODNY NASTĘPCA
    0
  • Users Avatars Mini
    siwy256 pisze: 2002-11-20 21:05
    Ten siemens to strasze dziadostwo. Zresztą MT50 to to samo.
    0
  • Users Avatars Mini
    falenty pisze: 2002-12-05 18:14
    widze że używałeś?!
    0
  • Users Avatars Mini
    falenty pisze: 2002-12-05 18:15
    co do c45 to sie zgadzam
    0
  • Users Avatars Mini
    Czerstwy pisze: 2002-12-08 18:27
    Nic specjalnego ten C45 - jak narazie nie zdobył popularności porównywalnej ze swoim poprzednikiem C35 - może to przez cenę a może przez to, że poza wymiennym obudowami nie oferuje praktycznie nic nowego.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tytan pisze: 2002-12-09 19:51
    Typowy przedstawiciel segmentu lowe-end
    0
  • Users Avatars Mini
    titan pisze: 2002-12-26 23:18
    Wy jebuse c45 jest lepszy od noki 3210,3310 i 3330 i %#$@$ tak jest i nie pierdolcie kórwa ja mam 230 wpisów w książce teelfonicznej w pamięci na sms 30,nie licząć modeolu c55 to c45 jest najlepszy z całej linic c.
    0
  • Users Avatars Mini
    galeo pisze: 2003-01-04 15:33
    Jest fajny! Ma porządne t9 po polsku i dobrze zapamiętuje nowe wyrazy. Poza tym jest taki fajny podręczny, duże klawisze, mi się bardzo bardzo podoba. No i ma ten modemik. Nokia nigdy by się na to nie odważyła. Szkoda, że akcesoria do niego są troszkę drogie. Poza tym dużo ludzi go ma i nie narzekają. Polecam!
    0
  • Users Avatars Mini
    filthy504 pisze: 2003-01-16 01:47
    Maly bardzo ok.Klawisze troche niewygodne maja jakis taki niewyrazny skok.Szkoda ze mi go ukradli:(Zaluje bo to fajny maly fon.ale mam z tego jednego plusa.Nokie 6510
    0
  • Users Avatars Mini
    Crew pisze: 2003-01-27 09:43
    Niezly ten siemiens tylko te klawisze!eh......
    0
  • Users Avatars Mini
    nitek pisze: 2003-02-01 15:17
    Nienajlepszy wyrob siemensa dizwne te klawisze ale tak naprawde nic wiecej mu zarzucic nie mozna
    0
  • Users Avatars Mini
    pablo21 pisze: 2003-02-02 23:20
    nie lubie siemensow bo sa zbyt prostackie takie dla kobiet w podeszlym wieku
    0
  • Users Avatars Mini
    GSMistrz pisze: 2003-02-04 02:34
    Nie mam wątpliwości co do tego telefonu, oprócz jednej: nie można wymienić klawiszy. Wstyd!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    beny74 pisze: 2003-02-06 10:52
    Jeśli miałbym wybrać pomiędzy C45 i S45 to wybrałbym ten drugi, chociaż S45 nie ma wymiennej obudowy.
    0
  • Users Avatars Mini
    lm pisze: 2003-02-08 01:02
    zgadzam sie z przedmowca ale porownanie s45 z c45 to jak fiat bravo np cienki
    0
  • Users Avatars Mini
    au_rel pisze: 2003-02-10 19:13
    ten telefon moze nie ma wielu ciekawych funkcji ale wg mnie dobrze sie prezenetuje i dla przecietnego uzytkownika bedzie w sam raz. poza tym klawisze sa wygodne ;)))
    0
  • Users Avatars Mini
    parys pisze: 2003-02-10 21:50
    nie powturzyl sukcesu c35
    0
  • Users Avatars Mini
    argh007 pisze: 2003-02-11 00:22
    Mam go od niedawna pozyczonego :P siemens do tego modelu nie wprowadzil duzych innowacji w porownaniu z c35, moze i fajnie wyglada ale nie ma gprs, javy i najwiekszy mankament to przyciski bardzo blisko siebie jak ktos ma duze palce to moze sobie odpuscic :P Widac ze to klasa C.
    0
  • Users Avatars Mini
    pawlo79 pisze: 2003-02-11 00:26
    jak ktos ma duze palce to nie polecam
    0
  • Users Avatars Mini
    pawlo79 pisze: 2003-02-11 00:27
    bo nie pojdzie wam pisanie smsa :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Fred_Durst pisze: 2003-02-11 22:05
    z wygladu nawet ladny, tylko dlacczego ma taki beznadziejny wyswietlacz???
    0
  • Users Avatars Mini
    elek pisze: 2003-02-17 14:21
    Gdzie jest test C55 szanowny golu. Chyba już najwyższy czas
    0
  • Users Avatars Mini
    Traumeel pisze: 2003-02-17 18:53
    ten telefon posiadam dwa tygodnie i narazie spelnia moje oczekiwania .baterie ladowalem narazie tylko raz .niemoge sie tylko przyzwyczaic do klawiszy. ale ten telefon jest cool
    0
  • Users Avatars Mini
    Traumeel pisze: 2003-02-17 21:23
    to jest cacko moze niejest cudem ale jest extra
    0
  • Users Avatars Mini
    Traumeel pisze: 2003-02-17 21:26
    jakbym mial cos w nim zmienic to zmienilbym wyswietlacz
    0
  • Users Avatars Mini
    Zeli4u pisze: 2003-02-24 01:40
    Bardzo mi sie podoba!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    gilmour pisze: 2003-02-24 10:48
    wygladem wole M lub MT50 ! jako sluchawka moze byc....
    0
  • Users Avatars Mini
    kampos pisze: 2003-02-27 02:33
    Nie podobaja mi sie klawisze i wyswietlacz.
    0
  • Users Avatars Mini
    Barbarka pisze: 2003-03-06 18:11
    Siemensik C45 jest ekstra, to taka pszczółka, rewelacja-jestem jego włascicielką od prawie roku i jestem z niego bardzo zadowolona, dla mnie bomba!
    0
  • Users Avatars Mini
    smokeWEED pisze: 2003-03-11 00:11
    nastepca c35i, ktory to sam mailem.. napsialem nawet test i dostalem od gsmonline.pl koszulke.. spie w niej.. heh, telfon ogolnei jest ladny i atrakcyjny ze wzglednu na dostepnosc specyficznych funkcji, ale brak najnowszych techlogoii dyskwalifikuje go na dluzsza mete..
    0
  • Users Avatars Mini
    borysj pisze: 2003-03-21 10:12
    dzis powiem ze jest beznadziejny bo to siemens
    0
  • Users Avatars Mini
    Slim pisze: 2003-04-03 00:48
    Telefon jest po prostu SUPER. Jedyny mankament to bateria ale na Allegro za 50 zł. można kupić 850 Li-on i wtedy jest SUPER. POLECAM
    0
  • Users Avatars Mini
    sghr200s pisze: 2003-04-12 16:19
    Ten telefon jest do b***. Wypasiony wyświetlacz, ogólnie jego wygłąd i funkcje to jakieś nieporozumienie, ten telefon nawet nie ma kalkulatora, dyktafonu, komposa dzwonków.
    0
  • Users Avatars Mini
    barnie pisze: 2003-04-28 09:56
    Może się czepiam, ale dlaczego Autor testu nie wspomniał o tak ważnej rzeczy jak b r a k kalkulatora?! Czy nie za dużo euforii w ocenie? Poza tym to zadowolenie z faktu, że telefon wyposażono w EMSy jest troche chybione, ponieważ jak sie ostatnio okazało w rywalizacji EMS-MMS niestety znowu zwyciężyła nokia i jej MMSy. Wystarczy spojrzeć na opów: idealna sieć już pełną parą promuje MMSy, zresztą tak samo jak era. Więc co mi po EMSach? Mimo to i tak zamierzam teraz kupić tą słuchawkę. Dla osób, którym nie potrzebne wodotryski to rzeczywiście porządny telefon. Bez wątpienia lepszy od tego szajsu - nokii 3310.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kenner pisze: 2003-06-03 00:37
    fajny byl,ale do czasu zmiany softu. po tym zabiegu zwichy i wylaczenia kilka razy dziennie
    0
  • Users Avatars Mini
    gizmo21 pisze: 2003-06-03 02:57
    jakos nie przekonuje mnie ta stylizacja - jestem na nie
    0
  • Users Avatars Mini
    kolczatka2 pisze: 2003-06-15 16:22
    moj brat ma taki i nie zabrdzo mi sie podobaaa
    0
  • Users Avatars Mini
    DarkOnly pisze: 2003-06-22 22:23
    Fajniutki aparacik!
    0
  • Users Avatars Mini
    zimek15 pisze: 2003-07-01 21:16
    ble
    0
  • Users Avatars Mini
    kriskub pisze: 2003-07-11 12:03
    Super-najbardziej mi się podoba z Siemensów
    0
  • Users Avatars Mini
    +artur pisze: 2003-08-14 19:39
    Też tak uważam i znam sporo osób które to potwierdzą.
    0
  • Users Avatars Mini
    herman pisze: 2003-11-02 21:16
    Miałem kiedyś to "coś" wg. mnie to kit do niczego się nie nadaje. Nie można nawet z niego zadzonić . Obecnie mam Nokie 3300 w porównaniu do Siemensa jest to cud .
    0
  • Users Avatars Mini
    damianlife pisze: 2003-11-12 15:38
    fajny telefon ma dobre przyciski i najbardziej mi się podoba z simensów
    0
  • Users Avatars Mini
    mat-lis pisze: 2004-10-21 17:32
    bardzo dobry w swojej klasie wygrywa z 3330
    0
  • Users Avatars Mini
    gielo pisze: 2004-11-06 16:01
    zajefajny tel
    0
  • Users Avatars Mini
    Dj Frezio pisze: 2004-12-18 14:46
    Mam tego siemensa !!! jest super !! ma kilka wrodzonych wad ... :(:(
    0
  • Users Avatars Mini
    anka pisze: 2004-12-19 16:20
    jest suoper!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wazup pisze: 2005-01-30 19:34
    mam tego fona... jest spoko, ale troche mala pamiec (8grafik i 4 dzwonki to stanowczo za malo) uwazam ze jest lepszy od nokii 3310. wogole nokie maja bardzo proste menu. mi sie takie nudz po 10 minutach. telefon ma 2 lata i dobrze sie trzyma. jednak wole nowego CT65. chociaz sagem my X5-2 ostro atakuje, za pare lat sagem to bedzie dobra firma
    0
  • Users Avatars Mini
    Golas pisze: 2005-05-27 22:57
    dokładnie wazup :] menu noki jest takie, takie... za proste i nudne
    0
  • Users Avatars Mini
    krzysiek pisze: 2005-07-05 11:23
    Mam pytanie może ktoś wie czy da się jakoś odblokować kod aparatu w tym telefonie. Z góry dziękuję za odpowiedz.
    0
  • Users Avatars Mini
    nofate pisze: 2006-03-10 17:32
    niech mi ktoś powie ile takich siemensów przetrwało do chwili obecnej a ile nokii 3330? Więc proszę nie twierdzić, że to konkurencja dla nokii.
    0
  • Users Avatars Mini
    Sandra i Kinia pisze: 2014-09-20 14:03
    super, mam go do tej pory , nigdy nie zawiódł, wyświetlacz super kolory i moja ulubiona gram stock attac <3
    0
  • Users Avatars Mini
    Wojtekod p. pisze: 2016-10-09 20:20
    To był mój pierwszy telefon .Dostałem go po bracie bez ładowarki. Potem dokupiłem ją ale była bardzo słaba bo się rozwalała wiec musiałem to kontynuować zakup , aż wreszcie całkiem przestali sprzedawać ją w sklepach i nie mam możliwości naładowania jej .Potem kupiłem słuchawki u takiej pani z nadzieją , że kiedyś będę mógł przerobić je na ładowarkę , a tak w ogóle to bardzo lubiłem grać w grę Stack Attack , a że byłem dzieckiem wtedy odkryłem dopiero po długim czasie 2 następne gry w niej (BattleMail Kung-Fu i Ballon Shooter) z , których równie dobrze się cieszyłem , a po za tym to miałem ją tylko do dzwonienia . Niby tak niedawno została zrobiona a zaraz będzie zabytkiem w muzeum . Kiedyś były lepsze czasy , nie było komputerów i tych wszystkich współczesnych bajerów , ale za to można byo wyjść na dwór pobawić czy porozmawiać ze znajomymi , a teraz to raczej takiego zjawiska się nie spotka bo każdy tylko przy komputerze albo przed telewizorem siedzi .
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: