Test Siemens SL55

Recenzje
Opinie: 120

Jeśli chcecie mieć taki telefon, jaki posiada Jean Claude van Damme, Andie McDowell lub Arnold Schwarzenegger to powinniście kupić Siemensa SL55. Gwiazdy te korzystają z najnowszego telefonu komórkowego niemieckiego producenta. Według informacji prasowych Siemens kieruje swój nowy produkt do odbiorców o wyższym statusie majątkowym i społecznym, do klientów, którzy cenią innowacyjność i elegancję. W grupie docelowej znaleźli się m.in. styliści, fotograficy, projektanci mody, dyrektorzy kreatywni, architekci oraz inni przedstawiciele wolnych zawodów.

Nowy Siemens to długo oczekiwany następca wielkiego przeboju SL45. SL55 został pozbawiony odtwarzacza plików MP3 - dodano mu natomiast kolorowy ekran oraz całkowicie zmieniono wygląd. Telefon jest malutki i jest podobny trochę do jajka. Sama obudowa rozsuwa się, co przypomina rozwiązanie znane z modelu 7650 Nokii. Klawiatura ze względu na wymiary całego telefonu nie jest zbyt duża, ale nie jest też niewygodna. Małe trudności sprawia tylko wciskanie klawiszy znajdujących się w górnym rzędzie klawiatury - tuż pod ekranem.

Po menu poruszamy się za pomocą malutkich klawiszy wyboru oraz talerza ze zintegrowanymi kursorami. Zielona słuchawka, oprócz tego, że służy do rozpoczęcia połączenia, aktywuje także opcjonalnie zestaw głośnomówiący - funkcja ta jest rzadko spotykana w tak małych aparatach. Z boku obudowy znajduje się port podczerwieni (SL 55 nie obsługuje standardu bluetooth) oraz klawisze regulacji głośności.

  

Otwieraniu i zamykaniu klawiatury można przypisać dźwięk, ale Siemens odtwarza go około 2 sekundy po wykonaniu tych czynności.
Sama ergonomia telefonu jest bardzo dobra, choć bardzo małe wymiary mogą budzić obawy o to, że telefon łatwiej będzie można zgubić.

 


Siemens SL55 działa w trzech zakresach, waży 79 g i mierzy 81,6 x 44,5 x 21,9 mm.

Ekran Siemens-a nie może niestety konkurować z najlepszymi ekranami np. telefonów Samsung - główną wadą ekranu jest jego mała rozdzielczość 101 x 80, co powoduje, że np. napisy są bardzo "kwadratowe". SL55 wyświetla 4 tys. kolorów, ale barwy te są mało wyraziste i żywe.

Menu aparatu to spis przypominający wcześniejsze modele Siemensa i bardzo podobny do pionierskiego rozwiązania w Sony Ericsson T68i. Główne menu składa się z 9 pozycji: książki telefonicznej, organizera, dodatków, systemu plików, wiadomości, historii połączeń, rozrywki, profili, ustawień.

 


Książka telefoniczna w SL55 jest bardzo rozbudowana. Do każdego kontaktu możemy przypisać aż 14 różnych rodzajów danych m.in. dwa adresy e-mail, adres pocztowy, datę urodzin (z możliwością przypomnienia o niej) oraz zdjęcie. Wpisy możemy przypisać do 9 grup . Dużym ułatwieniem jest też możliwość stworzenia własnej wizytówki, którą następnie można przesłać w formacie vCard poprzez port podczerwieni lub SMS. 20 kontaktów z książki może być wybieranych głosowo. Wówczas jednak musimy liczyć się z tym, że mniej funkcji w telefonie będziemy mogli wybierać głosowo, ponieważ w sumie wszystkich komend głosowych może być tylko 20.
 
Siemens SL55 obsługuje wszelkie najnowsze typy wiadomości dostępne obecnie dla urządzeń przenośnych: SMS, EMS, MMS, e-mail, a także po zainstalowaniu odpowiedniej aplikacji Java SL55 może korzystać z jednego z wielu programów typu instant messaging. Mały Siemens potrafi wysyłać długie (łączone) SMS-y - do 760 znaków. W przypadku wiadomości MMS obsługiwane są następujące formaty: graficzne (JPEG, WBMP oraz GIF), muzyczne (MIDI, AMR). Klient e-mail pozwala na zdefiniowanie aż pięciu różnych kont poczty elektronicznej - możliwe jest także przesyłanie załączników. Po podłączeniu aparatu cyfrowego - QuickPic Camera IQP-510 - użytkownik Siemensa SL55 może przesyłać jako MMS-y własne zdjęcia. Niestety w/w urządzenie trzeba dokupić samodzielnie. 



Przeglądarka WAP została zakupiona od firmy Openwave. Przeglądanie stron WML jest stosunkowo powolne, a mała rozdzielczość powoduje, że np. główną stronę serwisu Era Omnix trzeba przewijać 16-krotnie wciskając klawisz kursora.



W dziale Rozrywka oprócz przeglądarki WAP znajdują się także aplikacje Java. W testowym modelu zainstalowano następujące gry: Mobile Tennis, Rayman Golf oraz aplikacje: Remind MeUnit Converter i Wonderful Voyage. Gry uruchamiają się bardzo powoli, ale naprawdę warto poczekać. Szczególnie tenis jest chyba jedną z najciekawszych gier jakie można spotkać w telefonach komórkowych (z wyłączeniem aplikacji dla systemu Symbian).

W menu Organizera możemy znaleźć tzw. aplikacje biznesowe. Podobnie jak kiedyś SL45, nowy model również spełnia większość życzeń biznesmena. Jedynie długość nagrania dyktafonu nie może równać się z protoplastą - w testowym telefonie dyktafon pozwalał na nagrania do 4 i pół minuty (długość nagrania zależy od wielkości wolnej pamięci).
Oprócz dyktafonu w menu Organizer możemy znaleźć Kalendarz, Spotkania, Zadania, Notatki, "przegapione" alarmy oraz strefy czasowe. Wpis w kalendarzu może należeć do jednej z 4 kategorii, możemy dodać do niego opis, dopisać miejsce zdarzenia, datę i godzinę rozpoczęcia i zakończenia np. spotkania. Każde zdarzenie może się także automatycznie powtarzać i oczywiście przed każdym zdarzeniem może się uruchomić alarm. Menu Spotkania to "wyciąg" z kalendarza wcześniej ustalonych zdarzeń. Menu Zadania to rozbudowana lista "to do" z możliwością ustalenia "deadline-ów"oraz priorytetu zadań.

 

Wszystkie alarmy, które użytkownik przegapi lądują w specjalnym spisie. Dla osób często podróżujących po świecie, a do takich m.in. skierowany jest ten ekskluzywny model telefonu, przeznaczona jest aplikacja Strefy Czasowe pozwalająca na automatyczne lub ręczne przełączanie się pomiędzy strefami czasu po wylądowaniu w danym regionie.

Siemensy wzorując się trochę na produktach Nokii od paru modeli wstecz umożliwiają bardzo szeroką personalizację aparatu. SL55 umożliwia ustalenie własnego dzwonka, jakości podświetlenia ekranu, włączenia trybu wielkich liter, ale także pozwala na ustalenie własnej tapety na ekranie oraz logo. Dodatkowo użytkownik może zmienić cały schemat kolorystyczny menu, włączyć wygaszacz ekranu, ustalić animację przy włączaniu i wyłączaniu telefonu oraz przygotować własne powitanie. Niektóre z tych funkcji użytkownik może zmieniać automatycznie poprzez wybranie odpowiedniego profilu. SL55 obsługuje 8 profili, w tym profil lotniczy, w którym nie działają żadne alarmy. Dwa profile użytkownik może sobie sam dowolnie stworzyć.

 

 

W Siemensie SL55 zaimplementowano także aplikacje znane z większości komórek obecnych na rynku od dłuższego czasu: alarm, kalkulator, stoper oraz timer. Z bardziej zaawansowanych funkcji możliwe jest podłączenie telefonu poprzez port podczerwieni lub kabelek z komputerem. Wówczas jest możliwa synchronizacja danych z PIM (Personal Information Management) telefonu z programem Outlook lub Lotus Notes. Oczywiście jest też możliwość wykorzystania SL55 jako modemu GPRS pozwalającego na korzystanie z Internetu w dowolnym miejscu z zasięgiem sieci GSM.

 

 

W czasie testów (podczas zwiedzania menu) telefon sam się parę razy wyłączył Być może wynika to z tego, że był to egzemplarz testowy, a na stronach Siemensa jest już nowe oprogramowanie do tego modelu.

Aparat został wyposażony w baterię Litowo-Polymerową o pojemności 500 mAh. To trochę zbyt mało dla telefonu z kolorowym wyświetlaczem, bowiem Siemensa SL55 trzeba ładować codziennie. Zupełnie inne dane niemiecki producent podaje w materiałach informacyjnych.

 


Siemens SL55 to jeden z najbardziej oryginalnych telefonów dostępnych już w sprzedaży. Subiektywnie jest to także jeden z najładniejszych telefonów. Małe wymiary nie wykluczyły "upakowania" w nim ogromnej ilości funkcji. Jedynymi ułomnościami jest brak wbudowanej kamery oraz słaba bateria. SL55 na pewno skusi osoby chcące pokazać, że nadążają za aktualnymi trendami w modzie i najnowszej technice.

Opinie:

Opinie archiwalne (120):

Komentuj

Komentarze / 120

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    kamikaze pisze: 2003-07-30 14:59
    O rany...co za glupota...zeby taki telefon (cena na pewno nie bedzie niska...) trzeba bylo ladowac codziennie...w dodatku wyswietlacz podobno nie rewelacyjny...Porazka...
    0
  • Users Avatars Mini
    september pisze: 2003-07-30 15:05
    rozczarowal mnie ten model. Design fantastyczny a reszta wielka dup_a.
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2003-07-30 15:07
    ...ale cienki ten telefonik...nawet na my-siemens nie udało się im przekonać mnie do tego telefonu...
    0
  • Users Avatars Mini
    mihau pisze: 2003-07-30 15:09
    Design super, ciekawe jak reszta...
    0
  • Users Avatars Mini
    wsh pisze: 2003-07-30 15:16
    no wyglad ma dosc ciekawy ale funkcje to juz standard, maly wyswietlacz tez mi nie podchodzi za bardzo (lubie duze :P) i bateria tez slaba i do tego bedzie dosc drogi telefon, to nie dla mnie wole 7650 :)
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2003-07-30 15:21
    brak kamery to dla mnie zalleta a nie wada (po co komu jakaś fajansiarska kamerka VGA ??) Istotną wadą jest natomiast brak wymiennej karty pamięci i BT i to jest podstawowy powód do zastanowienia się przed kupnem tego niewątpliwie atrakcyjnego aparatu
    0
  • Users Avatars Mini
    Jojnnyb pisze: 2003-07-30 15:48
    Ciekawe. Acz nie powalające. Dla mnie bardzo ważna jest baterai w telefonie. Bardziej mnie interesuję M55. Myślę że jest to alternetywa dla Noki.
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2003-07-30 16:00
    Jean Claude van Damme, Andie McDowell lub Arnold Schwarzenegger to takie gwiazdy z takim szajsem chodzą ??
    0
  • Users Avatars Mini
    Robert542 pisze: 2003-07-30 16:08
    Jean Claude van Damme, Andie McDowell lub Arnold Schwarzenegger - myslalem, ze oni uzywaja SE P800, albo jeszcze jakiegos specjalnie dla nichstworzonego. Jak Arnold Schwarzenegger moze pisac SMSy na takiej klawiaturce, chyba 4 przyciski na raz wciska. A jesli nie pisze SMSow to jak moze numer wybrac, moze posiada specjalny rysik do wystukiwania numerow, hehe. Szkoda, ze nie ma wbudowanego aparatu cyfrowego, ale przy takich malych wymiarach (za malych) wielkim cudem byloby zmieszczenie jeszcze aparatu cyfrowego. Szkoda tez ze nie ma Bluetootha, ale dobrze, ze ma IRDE, gdzie nie ma jej w M55. Ogolnie telefon chyba fajny, ale szkoda, ze taki drogi.
    0
  • Users Avatars Mini
    Robert542 pisze: 2003-07-30 16:12
    A i z pewnoscia wielka wada jest takze bateria. Jesli trzeba ja ladowac codziennie to ja dziekuje. Przeciez na wakacje nie da sie wyjechac z takim telefonem, codziennie go ladowac - to paranoja. Czeste ladowanie to byl problem telefonow GSM z roku 2000, a tu jeszcze takie nowe i bardzo funkcjonalne telefony z bateria 500mah. Ciekawe jeszcze ile sie laduje, mam nadzieje ze nie 4 godziny, bo to juz bylaby przesada totalna. A jesli jakis biznesmen by bardzo duzo dzwonil, to pewnie co 12 godzin musialbty ladowac. Pod wzgledem baterii lepsza jest juz Nokia 3310, a nawet Siemens A35.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart_22 pisze: 2003-07-30 16:28
    Ładny, ale nic poza tym! Myslalem ze bedzie ciekawszy, w koncu mialo to byc SL! Niestety w "rozwoju opozniony", chocby w stosunku do SE.
    0
  • Users Avatars Mini
    Chris_ pisze: 2003-07-30 16:33
    Z tym omnixem to juz przesadziliscie....Omnix ma do du_py obrazki, ktore sa ogromne i dlatego trzeba tyle przewijac, na innych stronach-bez obrazko-linkow jest pewnie duzo lepiej ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Chris_ pisze: 2003-07-30 16:38
    jesli chodzi o baterie, to w kazdym tescie pisza o bateriach w telefonach inaczej ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    artjaw pisze: 2003-07-30 17:26
    to nie dla mnie: kiepska bateria i straszny maluszek
    0
  • Users Avatars Mini
    elgrocho pisze: 2003-07-30 18:24
    mialem okazje i to tylko zabawka. wyglad super ale nic wiecej
    0
  • Users Avatars Mini
    JAGODA pisze: 2003-07-30 20:25
    SL55: Piękny, mądry, ale pusty! www.sonyericsson.vel.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    CyberDe pisze: 2003-07-30 20:49
    Nie moge sie zgodzic co do jednego stwierdzenia: Ze SL55 jest wzorowany na 7650 (wysuwana klawiatura). Najwidoczniej wszyscy zapomnieli jednym, teraz juz baaardzo starym telefonie jakim jest Siemens SL10. I niech mnie ktos przekona, ze Nokia pierwsza wpadla na pomysl wysuwanej klawiatury.
    0
  • Users Avatars Mini
    +artur pisze: 2003-07-30 21:33
    Design telefonu jest super,ale jak na klase Siemensa to mogli się bardziej postarać zwłaszcza że są w tej chwili są o wiele większe wymagania jeśli chodzi o foniki.Z tym telefonem Siemens sprawił mi wielki zawód.
    0
  • Users Avatars Mini
    puma pisze: 2003-07-30 21:40
    eee... to mój S55 jest od tego lepszy ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    rocket1 pisze: 2003-07-30 21:53
    kicha na MAXA !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Robert542 pisze: 2003-07-30 22:29
    puma: masz racje, juz S55 jest lepszy od SL55, naprawde raczej kiepski ten telefon, chociaz male wymiary ma. Cyber De@ath: gdzie mozna zobaczyc tego Siemensa SL10??
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-07-30 22:32
    no nie lubię tego typu telefonów i już... uwielbiam klasykę, czekam na 6220 - ma dosyś udziwnień (chociażby nikomu nie potrzena tzw. kamera fotograficzna :-)). Później poczytam nt. możliwości tego terminala, choć spodziewam się, że pod tym względem jest ok. Jedyny mój zarzut to brak HSCSD (bo nadal nie wprowadzili, pomimo, że stał się standardem?) - tylko chyba Nokia może mnie na to złapać :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    krionix pisze: 2003-07-30 22:39
    No nie wiem... mp3 nie ma ,ekran slaby co wy go tak chwalicie ? Przeciez to wymieka np z z1010 sony ericsson ...
    0
  • Users Avatars Mini
    jkac pisze: 2003-07-30 23:03
    RObert542: na zywo bedzie ciezko, mi sie udalo tylko raz. a nawet na GOLu ma swoja stronke, zajrzyj bo warto. temat kopiowania wysuwanej klawiaturki byl juz walkowany tyle razy, ze warto zeby do wszystkich to dotarlo i zeby juz sie nie przewijalo. wystarczy przeczytac komentarze tutaj i na stonce sl55. pozdrawiam tych, ktorzy sie nie powtarzaja.
    0
  • Users Avatars Mini
    jkac pisze: 2003-07-30 23:06
    Robert542: przepraszam, ze dwa razy, ale mozesz mi wyjasnic w ktorym miejscu s55 jest lepszy od SL55? bo poza BT nie moge sie doszukac. wyswietlacze - wiecej kolorow slki, pamiec - wiecej slki, klawisze funkcyjne tez mnie bardziej przekonuja w sl niz klujace w s55. mozesz uznac, ze sie czepiam, ale nie moge sie doszukac wyraznej przewagi s55.
    0
  • Users Avatars Mini
    Dzabar pisze: 2003-07-31 00:23
    spodziewalem sie czegos wiecej po takim modelu :( a tu poza ciekawym wygladem niema nic :(
    0
  • Users Avatars Mini
    BARTU$IEK pisze: 2003-07-31 00:44
    Siemens jak każdy inny...nic szczególnego...
    0
  • Users Avatars Mini
    sruba pisze: 2003-07-31 01:37
    Po przeczytaniu testow M55 i SL55 musze stwierdzic ze ktos tu SCIEMNIA!!! Mianowicie w tescie M55 pan Karol Żwiruk pisze o wyswietlaczu "...Wyświetla on obraz bardzo dobrej jakości, o zadowalającym nasyceniu barw..." a tescie SL55 pan Wojciech Piechocki "...główną wadą ekranu jest jego mała rozdzielczość 101 x 80, co powoduje, że np. napisy są bardzo "kwadratowe". SL55 wyświetla 4 tys. kolorów, ale barwy te są mało wyraziste i żywe..." Przeciez to sa identyczne WYSWIETLACZE!!! Osobiscie widzialem M55 w salonie i zdecydowanie sie zgadzam z opinia p.Wojciecha (ktory testowal SL55) Blado (doslownie i w przenosni) wypada w porownaniu z kolorowymi wyswietlaczami Nokii (zaznaczam ze nie jestem fanem Nokii) Nie zgadzam sie wiec z opinia kolegi Punk, ktory chyba jest tez w bledzie bo Nokia na razie ma dwa kolorowe wyswietlacze: 128x128, 4tys. kolorow (m.in. 3510i, 6610, 7210, 6100, 5100) i wiekszy 176x208, 4tys. kolorow (7650 i 3650)
    0
  • Users Avatars Mini
    staples pisze: 2003-07-31 02:55
    Fakt iż ten model powinien mieć więcej funkcji szczególnie że jest w tak wyśrubowanej cenie. Prezentuje on to samo co M55 tylko ma dodaną IrDA i nic więcej jeśli chodzi o funkcje, bo wygląd jest bardzo ciekawy i nie ma aktualnie tak małego fona w tej koncepcji który prezentuje tyle funkcji.Ja osobiścei wybrałem M55 bo jest o wiele tańszy i jest w jego zestawie aparat który robi zadowalające zdjęcia i ma lampę błyskową i noc mu nie starszna.Prowadzący ten test jest chyba fanem nokii jest kila tam stwierdzeń, że siemens wziął coś z pomysłów nokii a rozsuwana klawiatura już była stosowana w modelu Siemens SL10, tak samo jeśli chodzi o personalizowanie telefonu niby się wzoruje na nokii od kilu modeli no cuż może i tak tego do końca nie wiem ale w niektórych modelach w tej samej klasie przewyższało to z nokii.
    0
  • Users Avatars Mini
    staples pisze: 2003-07-31 02:55
    Podsumowując sam bym nie wybrał tego modelu i nie wróże mu świetlanej przyszłości ma szansę stać się świetnym fonem dla eleganckich kobiet szukających czegoś co wyróżni je z tłumu bo funkcjami przegrywa z telefonami w tej samej cenie na rynku już dostepnymi, gdyby cena była niższa to co innego.
    0
  • Users Avatars Mini
    axe pisze: 2003-07-31 11:17
    a co sadzicie o wyswsietlaczu w S55? (zwracam sie do tych co widzieli na zywo, a nie slyszeli, czy przeczytali test). czy kolory nie wydaja sie wam ostrzejsze i bardziej nasycone niz w nowszych siemensach, i bladych nokiach? jasne, ze ma "tylko" 256 kolorow i robi tragiczny dithering przy wyswietlaniu zdjec, ale takie np. menu, gierki w javie itp. wygladaja bardzo ciekawie.
    0
  • Users Avatars Mini
    qbarus pisze: 2003-07-31 11:44
    telefon jest zbyt mały przez co bardzo niewygodny. faktycznie cierzko dostac sie do gornych klawiszy, ogolnie klapa.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2003-07-31 12:29
    Ciekawy wygląd i dość bogato wyposażony w funkcje, szkoda że brak mu Bluetooth. Bateria na jeden dzień zabawy to stanowczo za mało. Ale ogólnie dość ciekawa propozycja dla ludzi którzy lubią takie zabawki i mają grube portfele :)
    0
  • Users Avatars Mini
    fraczek pisze: 2003-07-31 13:10
    kolejny beznadziejny produkt siemensa. wygłupiasty wygląd i to ohydne menu. pewnie ma wszystkie wady starych siemensów, czyli kiepską jakość połączeń i gubienie zasięgu. a ta słaba bateria to już w ogóle, poniżej krytki. nie dziwię się, że siemens przegrywa z samsungiem
    0
  • Users Avatars Mini
    Caspianek pisze: 2003-07-31 14:40
    Witam!!! TO SUPER ZE W TESCIE NIE WSPOMNIANO ILE TEN TELEFON MA PAMIECI BO TO PRZECIEZ TAK MALO ISTOTNE... DLA ZAINTERESOWANYCH TELEFON MA COS PONAD 1 MB!!! CZYLI JESZCZE MNIEJ NIZ M55 :( SUMMA SUMARUM: MALY TELEFON DLA LUDZI O MALYCH WYMAGANIACH :) POZDRAWIAM :)
    0
  • Users Avatars Mini
    specjalista pisze: 2003-07-31 15:24
    Nie badzmy egoistami. Prawie wszystkie moje kolezanki powiedzaly ze sobie kupia SL 55. A dlaczego? Chocby dletego ze jest maly i taki sliczny. To cytat jednej z nich. Po co sie czepiac, przecierz mozna kupic sobie inna zabawke. Pozdrawiam :)
    0
  • Users Avatars Mini
    nesqik pisze: 2003-07-31 15:47
    kicha. Design telefoniku mi sie podoba już dawno widzialem jego zdjęcie, ale co najgorsze że został pozbawiony odtwarzacza mp3 :-( zawiedziony jestem
    0
  • Users Avatars Mini
    skorupa pisze: 2003-07-31 16:06
    Ten telefon to kicz , nic nowego nie wnosi !! Nie rozumiem taktyki siemesna czemu nowych modeli nie wyposarza w taką super rzecz jak karty MMC Pod tym wzgledem SL45 jest naprawde cool SL 55 nie ma w sobie nic ponad S55 i ZTCW brak mu BT ( w teście nic otym nie ma)
    0
  • Users Avatars Mini
    dockie pisze: 2003-07-31 16:08
    fraczek: twoje subiektywne odczucia co do jakosci połączeń w Siemensach zatrzymały się chyba w połowie lat 90-tych. Większość moich znajomych i rodziny ma Siemensy (a nie taki banał jak nok i ja). Ja używam już czwarty model Siemensa i na jakość połaczeń nie narzekam. Znajomy ma nokię 3310 i w czasie połączenia niestety chrypi biedaczek tak, że szkoda gadać :)
    0
  • Users Avatars Mini
    x-treme pisze: 2003-07-31 18:40
    te testy na GOLU sa dla mnie osobiscie do bani!!! nic nie jest szczególowo opisane, tz funcje... np, 1.--- W przypadku wiadomości MMS obsługiwane są następujące formaty: graficzne (JPEG, WBMP oraz GIF),--- a czy animowany gif tez?? brak szczegółów!!! 2. Klient e-mail pozwala na zdefiniowanie aż pięciu różnych kont poczty elektronicznej - możliwe jest także przesyłanie załączników.--- a czy odbieranie też?? bo to mnie njabardziej interseuje, czy mozna odebrac jakies zdjecie z maila i go zapisac w telefonie. 3. telefon ma irde, no to co ze ma?!? wiekszosć ma i nic nie potrafi nia zrobic oprocz odebranie VCARD!!! tak,tak, np nokie!! a mnie interesuje czy mozna przez irde wyslac i odebrac obrazek?!!?! jak np w t68. cdn......
    0
  • Users Avatars Mini
    x-treme pisze: 2003-07-31 18:40
    cd.... 4. tel ma mmsy, a czy mozna w nim napisac tyle tekstu ile sie chce ( no dokładnie powiedzmy do 50KB, bo to standard o wielkosc)??? bo nokia tylko do 1000 znaków w mmsie czyli 1KB, fajnie co? a placimy za 50 kb!!! ...... wiecej sie nie bede czepaił, bo szkoda czasu. ALE Testy na golu to opisanie funkcji z danych producenta, ma to ma tamto i nic wiecej. to po co ten test???? pzodrawiam TESTERÓW GOL-a
    0
  • Users Avatars Mini
    jena pisze: 2003-07-31 19:11
    jest już w erze od sierpnia
    0
  • Users Avatars Mini
    x-treme pisze: 2003-07-31 20:03
    he JENA, chyba bedzie od sierpnia, tzn od jutra, bo tak jakoś dziwnie się składa, że jeszcze mamy lipec. a w + juz od ponad tygodnia jest. ciekawe jaką ERA da cenę za tego fona co on mi się nie podobowywuje.
    0
  • Users Avatars Mini
    fraczek pisze: 2003-08-01 12:56
    dockie: mioje wrażenia wynikają z używania służbowego siemensa S45 (cz jakoś tak, ten z nagrywaniem i MP3) w sieci Plus w centrum Katowic. nic nie poradzę, że w trakcie połączenia sam się rozłączał i często nie łapał zasięgu tam gdzie inne telefony miały kilka kresek. nie wspomnę o trzeszczącym dźwięku! wbrew pozorom nie używam Nokii (teraz mamy w firmie nokie 6100 i też jakość dźwięku jest marna) - mam zwykłago samsunga r 200 i jakość połączeń jest jak żyleta. dlatego stawiam na technologię z Dalekiego Wschodu! pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    sebekoo pisze: 2003-08-01 17:31
    nie ma o co komentować - cienki - i tyle co chce powiedzieć
    0
  • Users Avatars Mini
    matheusz pisze: 2003-08-01 19:19
    super wyglad ale nic poza tym,przydalby sie jeszcze wbudowany aparacik,dobrze ze mam X-6.
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2003-08-01 20:43
    Moim zdaniem jest to dobry siemens,ale bardziej dla Pan(jest chyba zbyt delikatny) no i kolorki ekranu moglyby byc lepsze,ale wymiary robia wrazenie-to trzeba przyznac.
    0
  • Users Avatars Mini
    maszyna pisze: 2003-08-02 21:14
    Panowie i Panie każdy narzeka, że tego czy tamtego nie ma, ale niech ktos mi powie po co mu np. BT, bo chyba nie po to, żeby SL 55 komunikował się z lodówka jak jestem w podróży slużbowej. TU jest Polska i zanim będziemy mieli BT w standardzie to minie dużo lat.
    0
  • Users Avatars Mini
    chooper1 pisze: 2003-08-02 23:16
    Ten wyglad jest naprawde SUPER !, jesli chodzi o reszte to chyba jakies nieporozumienie.
    0
  • Users Avatars Mini
    szymon_ pisze: 2003-08-02 23:59
    spodziewalem sie czegos wiecej po sl55 bateria ktora trzeba ladowac co dziennie to faktycznie nieporozumienie wedlug mnie teelfon pelni role bardziej stylkowego gadzetu niz telefonu z prawdziwego zdazenia cos jak motorola v70...
    0
  • Users Avatars Mini
    chavez2 pisze: 2003-08-03 23:43
    Nie wiem dlaczego ale ten fon mi sie nie podoba. Ani wyglad a i po reszcie spodziewalem sie czegos wiecej.
    0
  • Users Avatars Mini
    GwIaZdEcZkA *** pisze: 2003-08-05 00:22
    Jakiś dziwaczny . i wogóle ;d
    0
  • Users Avatars Mini
    sdfghj pisze: 2003-08-05 15:08
    jak to wogule moze byc nastepca sl45i jak to nawet nie ma mp3, dla mnie to jest to nastepca s55 bo funkcje takie same. ogolnie do dupy a cena chyba dlatego taka ze szfarcenegery to mają
    0
  • Users Avatars Mini
    Topless_ pisze: 2003-08-05 15:26
    Powiem w ten sposób: jestem fanem siemensa ,używałem najpierw C35i, teraz już od kilku miesięcy mam S45i ale to co zaprezentował siemens w SL55 to jest po prostu żenujące. Żeby bateria trzymała jedną dobę?? Małe dziecko to może mogłoby sobie ładować go codziennie a nie osoby, do których, jak zaznaczono w artykule, jest on przeznaczony. Przecież jak sie wyjeżdża na kilka dni w interesach to podstawowym wymaganiem stawianym przed telefonerm jest żeby wytrzymał ten okres w stanie ciągłej gotowości. Mój S45i wytrzymuje 5 dni przy około 30 -40 minutach rozmowy i ok 50 smsach - tak powinien zachowywać się telefon biznesowy przeznaczony dla przedstawicieli wolnych zawodów. Szkoda wiec że producenci zamiast na funkcjonalność, zaczęli zwracać uwagę tylko na wygląd. Ja bym się z S45i na SL55 nie zamienił. Moja ocena to 2- . Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    netron pisze: 2003-08-06 15:44
    Ten telefon jest za maly i dlatego bendzie trudny w opsludze
    0
  • Users Avatars Mini
    netron pisze: 2003-08-08 16:00
    ksztaltem przypomina jajko nie telefon
    0
  • Users Avatars Mini
    xslimakx pisze: 2003-08-09 00:45
    no no zmienilem zdanie na poczatku nie bylem przekonany ale pobawilem sie symulatorkiem ze strony siemensa i podoba mi sie i to bardzo szkoda tylko ze ta bateria taka slaba no i kolejna sprawa najpierw musialbym go zobaczyc i sie pobawic na zywo
    0
  • Users Avatars Mini
    Rosemai pisze: 2003-08-11 23:35
    podoba mi sie ten telefon z wygladu, chociaz z reklam spodziewalam sie ze bedzie wiekszy, jesli chodzi o funkcje i parametry techniczne, to niestety ale bez rewelacji
    0
  • Users Avatars Mini
    madzer pisze: 2003-08-12 09:33
    poza wygladem zadna rewele...nawet blootothu nie ma...
    0
  • Users Avatars Mini
    dzemer pisze: 2003-08-12 17:05
    telefonik spoko. i wcale nie wzoruje sie na nokii. jest on "kontynuacja" modelu sl10 tak samo rozsuwanego jak sl55. to chyba nokia zaczerpnela skrawek pomyslu od niemieckiego koncernu...
    0
  • Users Avatars Mini
    camil pisze: 2003-08-12 21:46
    Co za bzdura napisana jest w tym teście!! SL55 nie jest następcą Sl45/45i. Moim zdaniem(i z tego co wiem nie tylko moim) jedynym "godnym" następcą SL45i jest(będzie) SX1! To co zaprezentował Siemens w SL 55 to rzeczywiście porażka i według mnie nie jest godny kontynuowania linii SL! Druga jednak sprawa to to, że nie wydaje mi się, zeby Siemens kierował ten telefon do kogoś innego jak bogatych ludzi, przede wszystkim kobiet, chcących się wyróżnić z tłumu. To tak jak stare modele Samsunga - nie miały nic, oprócz zajedwabistego wyglądu... te nowe na szczęście nie straciły na wyglądzie, a za to bardzo zyskały na funkcjonalności i mimo, że strasznie lubię Siemensa(sam mam S55 i to już 5ty, czy 6ty mój Siemens), moja dziewczyna ma teraz i raczej zostanie przy Samsungu:)) Ja też poluję na V200!!:D
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-08-14 17:55
    Linia SL to linia super luksusowa. Takie jest założenie marketingowe. I zgadza się, ten telefon jest skierowany do bogatych ludzi, którzy telefonem tym będą podkreślać swój status (pnieważ telefon ten będzie zapewne horrendalnie drogi). I nie ma co się oburzać, ponieważ takie działania są normalne. Dla przypomnienia - jaka była funkcjonalność motoroli V3690 wysadzanej brylancikami? Żadna, ale telefon kosztował sporo, tym samym podkreślał status posiadacza (czki) - i o to chodziło.
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2003-08-15 15:17
    Gonzales : masz rację, choć w polsce wielu ludzi będzie miało żal że nie mogą kupić tego telefonu w promocji za 1zł przy najmniejszym abo...
    0
  • Users Avatars Mini
    Devon pisze: 2003-08-15 19:25
    Szkoda a zapowiadało się tak fajnie. Siemensowi nie udało się pobić Nokji może innym razem :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    OTTI Z ROGOŹNIKA pisze: 2003-08-16 16:50
    POZDRAWIAM BABKE Z SIEMIANOWIC!!!!!!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    On pisze: 2003-08-18 21:23
    Następcą SL-45(i) ma być (wg prezydenta Siemens Mobile) SX1 ale widocznie on wszystkiego nie wie ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzeh pisze: 2003-08-19 12:31
    W tekście jest napisane, że ma baterię litowo-polimerową, a ze zdjęcia wynika, że jednak litowo-jonową :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Irek24 pisze: 2003-08-20 21:33
    Ciekawa propozycja. Będzie miał wielu zwolenników jak i przeciwników.
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2003-08-20 22:08
    Niezły telefonik, to taki luksusowy następca SL45 :)
    0
  • Users Avatars Mini
    nastik pisze: 2003-08-21 13:22
    Cena na allegro około 1600 zł czyli mniej wiecej tyle co Nokia 7250,a porównanie jak oko do d.... (na korzyśc nokii oczywiscie)-totalna porazka.....
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-08-21 18:18
    ***On, jak by nie patrzeć (i czego prezydent SM by nie powiedział), to jest to kolejny telefon z serii SL. I taki jest "odbiór społeczny" tego modelu. Skoro S55 to kontynuator S45, a M55 to od biedy następca ME45, to SL55 można uznać za następcę SL45. Niezależnie od zamierzeń i założeń producenta.
    0
  • Users Avatars Mini
    dick pisze: 2003-08-27 19:28
    kompletne rozczarowanie ten sl55 nokia 7650 to też nie rewelacja zwłaszcza w porównaniu z Sagemem my x6 który swoimi walorami bije oba te modele m.innymi baterią , wyświetlaczem wysoka rozdzielczość (65 000 kolorów-nokia7650 4 000 kolorów) a przy tym jest o wiele mniejszy łatwiej się go obsługuje i ma wiele innych rzeczy których nokia czy siemens nie posiadają np 4x zoom według mnie jest to najlepszy obecnie telefon z wbudowanym aparatem na polskim rynku
    0
  • Users Avatars Mini
    Boss pisze: 2003-09-02 15:34
    WIELKIE ROZCZAROWANIE!!!! JAKO NASTEPCA BOSKIEGO SL 45 I KONTYNUATOR CALEJ LINII SL NOWY SL 55 POWINIEN POSIADAC WSZYSTKIE FUNKCJE POPRZEDNIKA,JAK NP.ODTWARZACZ MP3-KTORYM ZRESZTĄ SL45 WYBIŁ SIE PONAD PRZECIETNOŚĆ-TO PRZYSPORZYŁO MU RZESZE FANÓW!!! A POZA TYM ORYGINALNY POMYSŁ Z WYMIENNYMI KARTAMI PAMIĘĆI-ABSOLUTNY HIT I UDOGODNIENIE(W MIG MAM 512 MB,WSPOMNE TYLKO ZE NOKIA 7650 MA NIESPEŁNA 4MB!!!).POZA TYM JEST TO APARAT NOWEJ GENERACJI,OD NIEDAWNA NA RYNKU,WIEC CZY PRODUCENCI SIEMENSA SA SLEPI I NIE WIDZĄ ZE BLUETOOTH W TEJ KLASY APARATACH TO JUŻ STANDARD,A MOŻNA BYŁO TEŻ OPRÓCZ KOLOROWEGO WYSWIETLACZA DOLOZYC APARAT.NA OSTATEK WSPOMNE O ŻENUJĄCO SŁABEJ BATERI!!!!!!!!!!!!!! WSTYD DO N-TEJ POTEGI PANOWIE,MAM SL 45i,WYPASIONY NA MAXA,JESTEM Z NIEGO DUMNY,A TO CO POKJAZALISCIE TYM SL 55 TO POPROSTU KOMPROMITACJA !!!! WOJTEK,501-053-136
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2003-09-02 18:43
    Wczoraj mialem go po raz 1szy w lapach-ale maly!Az za maly dla mnie,dla kobiet w sam raz,a poza tym za malo funkcji jesli nie bylbym wierny nokii wolalbym SE T610.
    0
  • Users Avatars Mini
    xslimakx pisze: 2003-09-03 21:52
    BOSSNOKIA: ale SE T610 to badziewie wogole one przeciez wyglada jak pilot do tv.
    0
  • Users Avatars Mini
    vw9 pisze: 2003-09-05 13:00
    Taki sobie jest ten telefon, nic szczególnego.
    0
  • Users Avatars Mini
    CrazyIwan pisze: 2003-09-05 16:13
    Nieudana próba podrobienie N7650...
    0
  • Users Avatars Mini
    adminek pisze: 2003-09-06 03:33
    przeciez to jest to samo co ma S55, a nawet sl55 jest gorszy (SL 55 nie obsługuje standardu bluetooth)...No i cena S55 jest nizsza... Inne funkcje (jak i menu) są identyczne...
    0
  • Users Avatars Mini
    AS pisze: 2003-09-08 18:33
    Test
    0
  • Users Avatars Mini
    andrelub pisze: 2003-09-12 00:26
    Ma wymiary breloczka do kluczy? Chce sie z nim zapoznac....
    0
  • Users Avatars Mini
    sajmon_p pisze: 2003-09-12 14:19
    Ogólnie telefon ładny z wyglądu. Mógłby mieć lepszy wyświetlacz - np. jak ST55. No i ta cena jest sporo za wysoka jak na jego możliwości
    0
  • Users Avatars Mini
    lara pisze: 2003-09-13 14:06
    PIERWSZE SŁOWA I JUZ BZDURA!!!!!! ZNAM OSOBE KTÓRA POCHODZI Z KRĘGÓW NAZWISK WYMIENIONYCH NA POCZĄTKU I ONI NIE MAJĄ BLADEGO POJĘCIA CO TO JEST SIMENES. NIE ZNAJA TAKIEJ FIRMY!!!! MOTOROLA, NOKIA, PHILIPS OWSZEM ALE NIE SIEMENS
    0
  • Users Avatars Mini
    lara pisze: 2003-09-13 14:06
    A TO ŻE TELEFON JEST FAJNY TO CAŁKIEM INNA HISTORIA
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2003-09-14 19:14
    Totalny niewypal, zaleta to tylko male wymiary. Wole swoja N6610. Jest duzo, lepsza ma radio i o niebo lepszy wyswietlacz. Teraz bedzie mozna podlaczyc nowa kamere PT-3 z flashem i bedzie wypas. Osobiscie SL55 w ogole nie polecam juz duzo lepszy jest M55 albo S55
    0
  • Users Avatars Mini
    NAS pisze: 2003-09-21 12:43
    byłem w maju na szkoleniu u siemensów i już pokazywali ten model... moim zdanie do dupy...jedna wielka porażka...
    0
  • Users Avatars Mini
    light7 pisze: 2003-09-22 01:12
    Po kilku dniach użytkowania pojawiają się luzy na prowadnicach. Powinni go byli bardziej dopracować.
    0
  • Users Avatars Mini
    andrelub pisze: 2003-09-22 17:00
    zabaweczka
    0
  • Users Avatars Mini
    nianias2 pisze: 2003-09-29 00:54
    moze i kilku rzeczy brakuje ale po prostu sa takie telefony co im mozna wszystko wybaczyc. dla mnie takimi wlansie przepieknym,i phonami sa ten siemens nokia 8850 i obecna 8910i...
    0
  • Users Avatars Mini
    NOKTO pisze: 2003-09-30 20:52
    telefonik jest pod pewnymi względami super, jest bardzo mały i lekki wogóle go nie czuc w kieszeni, ale według mnie ma za małe klawisze nawigacyjne no i jak tu wyzej wspomniał *ligh7* ma straszne luzy na prowadnicach dlatego też brat sie pozbył go po dwóch dniach użytkowania, polifonie też ma spoko. pozdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    Diamantez pisze: 2003-10-01 12:59
    Po przeczytaniu tego testu mam wrażenie, że Siemens zbyt daleko posunął się w miniaturyzacji tego modelu. Zbyt małe telefony są po prostu niewygodne i nadal istnieję pewne ograniczenia techniczne utrudniające konstruowanie dobrego telefonu w tak małej obudowie. Telefon jest skierowany do bardziej wymagających klientów, a nie posiada Bluetooth oraz ma słaby wyświetlacz... Wygląda ciekawie i myślałem, że będzie miał więcej do zaoferowania...
    0
  • Users Avatars Mini
    scorpion pisze: 2003-10-11 16:08
    andrelub: Nie zabaweczka tylko telefon. A dlaczego? Bo się z niego dzwoni. Pozdro.
    0
  • Users Avatars Mini
    kamcio pisze: 2003-10-13 18:06
    moim zdaniem ten telefon jest okropny podruba nokii 7650 ino ze ma tysiąc razy mniej funkcji wygląda jak JAJO z dupy krowy przyciski do bani bardzo ciezko sie je naciska wyswietlacz tesh nie jest najlepszej jakosci przedewszystkim malo wyrazisty nic na nim nie widac wszystkie barwy sie zamazują noi wogule jest do dupy.PA pozdrowionka dla wszystkich kturzy myslą podobnie jak ja
    0
  • Users Avatars Mini
    mtic pisze: 2003-10-16 20:35
    tu siemens miał zapewne w planach aby ten telefon głównie kupowała ta piękniejsza nasza połowa, kobietom się podoba. I o to chyba chodziło..
    0
  • Users Avatars Mini
    kiriko pisze: 2003-11-06 20:04
    wydlada swietnie tylko latwo go chyba zlamac nie???
    0
  • Users Avatars Mini
    adick pisze: 2003-11-07 12:32
    taki troszkę "babski" design. drogi do tego. wolę moje m55.
    0
  • Users Avatars Mini
    sylwek13 pisze: 2003-11-09 11:04
    No to jest bardzo fajny telefon. On się chyba wysłuwa na lae tak jak nmówisz chyba go łatwo złamać
    0
  • Users Avatars Mini
    czopek :D pisze: 2003-12-19 21:53
    lamqi ja mam m55 i jest roX tylko mi brakuje irdy :(:(:(:( a reszta roX :]
    0
  • Users Avatars Mini
    galeo pisze: 2004-01-05 14:04
    Za drogi jak na takie wyposażenie. Brak kilku ciekawych funkcji. Lepsza już nokia..
    0
  • Users Avatars Mini
    RobacK pisze: 2004-01-26 13:01
    z tego co widze to z serii x55 s-ka najlepiej wyszla bo ma i irde (brak w m55) i bluetooth (brak w sl55) no i czemu mp3 nie ma???
    0
  • Users Avatars Mini
    swieczka pisze: 2004-01-26 19:58
    A i z pewnoscia wielka wada jest takze bateria. Jesli trzeba ja ladowac codziennie to ja dziekuje. Przeciez na wakacje nie da sie wyjechac z takim telefonem, codziennie go ladowac - to paranoja. Czeste ladowanie to byl problem telefonow GSM z roku 2000, a tu jeszcze takie nowe i bardzo funkcjonalne telefony z bateria 500mah. Ciekawe jeszcze ile sie laduje, mam nadzieje ze nie 4 godziny, bo to juz bylaby przesada totalna. A jesli jakis biznesmen by bardzo duzo dzwonil, to pewnie co 12 godzin musialbty ladowac. Pod wzgledem baterii lepsza jest juz Nokia 3310, a nawet Siemens A35.
    0
  • Users Avatars Mini
    RobacK pisze: 2004-01-28 20:30
    no i wyglada jak puderniczka...
    0
  • Users Avatars Mini
    predo pisze: 2004-02-09 16:13
    ciekawe skad testujacy wynalazl baterie polYmerowa... ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Shadow-master pisze: 2004-02-12 13:56
    telefon dla bogatch kobie t i tyle
    0
  • Users Avatars Mini
    pawelt pisze: 2004-02-12 20:56
    Telefona ma niesamowicie małe rozmiary ale niestety wpływa to negatywnie na ergonomię użytkowania.
    0
  • Users Avatars Mini
    BRUNNER pisze: 2004-02-13 12:03
    Czy na tym malenstwie mozna w ogole odtwarzac *.wav-y???? Bo jakos nie moge... I pytanko drugie: czy wyswietlacz powinien miec inna jakosc od M55??? Bo mam oba te aparaty i M55 jest nieporowanwalnie gorszy...
    0
  • Users Avatars Mini
    rafalkoj pisze: 2004-02-19 15:13
    FAJNY ALE DLA KOBIETY
    0
  • Users Avatars Mini
    nobody pisze: 2004-02-21 13:02
    telefon jest naprawde bardzo ciekawy i oryginalny:-).niestety wyswietlacz pozostaje w tyle za konkurencja:-( wydaje mi sie,ze siemens juz powinien sie przestawic na conajmniej 128x128,kolory sa jeszcze OK.
    0
  • Users Avatars Mini
    keczup pisze: 2004-04-07 13:18
    Na Boga,dlaczego nie ma MP3? Tylko dlatego go nie kupię i pozostanę przy SL45!
    0
  • Users Avatars Mini
    mooby pisze: 2004-04-17 19:52
    super komorka szkoda ze nie zrobili kontynuacji tak dobrego telefonu sl45i gdyby siemens wyposazyl nastepce sl45i w kolorowy wyswietlacz, i te samwe funkcje co mial i gdyby szybciej chodzil i nie wieszal sie to w tedy by byl wg mnie najlepszy telefon na rynku ;] szkoda ze polityka siemensa jest calkowicie inna :/
    0
  • Users Avatars Mini
    iorel9 pisze: 2004-05-04 12:29
    Znowu trafiam na telefon, ktorego przeznaczenia n i e r o z u m i e m! Czy to jakas choroba XXI wieku czy jak? To moze odrzu zrobmy telefon wielkosci paznokcia. Gdyby nie kilka modeli takich jak SX-1 to bym pomysal ze Siemens wogole schodzi na psy!
    0
  • Users Avatars Mini
    Matts pisze: 2004-05-09 20:46
    iorel9 pomysl w ten sposob, ze siemens wychodzi na przeciw potrzeba roznych ludzi. jeden lubi male a drogi duze:P jak dla mnie sl55 jast za male, a sx z duzy:) odpowiednie sa tel typu s55. a co do tel wielkosci paznokcia to juz prawie sa. pozdr
    0
  • Users Avatars Mini
    pudlarz pisze: 2004-08-05 14:57
    zajebisty telefonik w sam raz dla mojej kobiety
    0
  • Users Avatars Mini
    mat-lis pisze: 2004-10-16 10:43
    najgorszy z simensów x55 nie wiem dlaczego jest na stronie siemensa obok najnowszych modelów z serii x65 które wymiatają konkurecje siemens M55 jest dużo tańszy i lepszy
    0
  • Users Avatars Mini
    RaffiX pisze: 2005-01-02 15:49
    Telefon dla kobiet :-) Choć i mi desing sie podoba.
    0
  • Users Avatars Mini
    Zgredzik1988 pisze: 2005-01-03 11:39
    Telefon fajny malutki ale jest juz sl65 znacznie lepszy i z aparatem
    0
  • Users Avatars Mini
    kondor pisze: 2005-01-11 17:45
    SL55 moze jest mały i fajny ale za 600zł wole nokie 7250i ma radio i aparat
    0
  • Users Avatars Mini
    _stefan_ pisze: 2005-02-06 02:32
    Zwykły mały telefonik... cenka za to jest niezwykła :|
    0
  • Users Avatars Mini
    marcin b pisze: 2005-05-07 09:01
    ten telefon to najzwyklejszy siemens z kolorowym wyświetlaczem
    0
  • Users Avatars Mini
    bysiorek pisze: 2005-05-15 19:57
    jestem wielkim fanem siemensow ale z ceną jego to ładnie odjeba*li za telefon bez aparatu nie dam 600zł a w 2004 roku ponad 1000zł głupota nie zna granic !!
    0
  • Users Avatars Mini
    nofate pisze: 2006-03-08 19:29
    Kolejny sliders ale niestety za bardzo kobiecy, dlatego odpada na przedbiegach.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: