Siemens wystawia się na KST w Bydgoszczy

Newsy
Żródło: Siemens
Opinie: 3

Siemens podczas Krajowego Sympozjum Telekomunikacji w Bydgoszczy w dniach 8-10 września zaprezentuje rozwiązania do budowy sieci telekomunikacyjnych dla operatorów oraz przedsiębiorstw każdej wielkości, jak również portfolio telefonów komórkowych oraz bezprzewodowych aparatów typu DECT.

Prezentacja pod hasłem Global network of innovation (Globalna sieć innowacji) ma na celu zaoferowanie klientom innowacyjnych rozwiązań, których zastosowanie pozwoli na obniżenie kosztów operacyjnych oraz świadczenie nowych, dochodowych usług.
Po raz pierwszy w Polsce zaprezentujemy LifeWorks - wizjonerską koncepcję usunięcia barier pomiędzy sieciami domowymi i korporacyjnymi oraz bezprzewodowymi i przewodowymi sieciami telekomunikacyjnymi. LifeWorks oferuje bezproblemowy, intuicyjny dostęp do wszelkiego rodzaju aplikacji, niezależnie od miejsca i używanego sprzętu. Jest łatwy w obsłudze oraz informuje w czasie rzeczywistym o obecności innych użytkowników procesu komunikacyjnego.

LifeWorks - Korzyści dla użytkowników indywidualnych:

Użytkownicy indywidualni występują w rolach zawodowych i prywatnych.

  • LifeWorks umożliwia użytkownikom profesjonalnym wydajniejszą i bardziej intuicyjną komunikację. W rezultacie wzrasta indywidualna wydajność i zmniejsza się stres, dzięki lepszej kontroli użytkowników nad zalewającymi ich codziennie informacjami oraz samodzielnym zarządzaniu swoją dostępnością. Lifeworks umożliwia lepsze zrównoważenie życia prywatnego z obowiązkami zawodowymi.

  • Na poziomie osobistym LifeWorks oferuje nowy, wyższy standard jakości usług, dzięki czemu codzienne korzystanie z aplikacji staje się wygodniejsze i przyjemniejsze.

Korzyści dla przedsiębiorstw:

  • LifeWorks podnosi produktywność przedsiębiorstwa, całkowicie integrując w jednej aplikacji funkcje komunikacyjne właściwie dla środowiska informatycznego i procesów gospodarczych oraz udostępniając je także pracownikom mobilnym.

  • LifeWorks obniża koszty operacyjne (OPEX - OPerational EXpenses), dzięki centralnemu zarządzaniu oraz zintegrowanej koncepcji dostępu zdalnego i mobilnego.

  • Przedsiębiorstwa mają do wyboru różne warianty implementacji LifeWorks: instalacja w siedzibie firmy, usługa abonowana lub dowolna kombinacja obu rozwiązań.

  • Łatwość i szybkość wdrażania, eksploatacji i skalowania aplikacji LifeWorks, obniżają koszty ich wprowadzenia w przedsiębiorstwach. · LifeWorks zapewnia firmom przewagę nad konkurencją.

Korzyści dla operatorów:

  • LifeWorks umożliwia operatorom świadczenie wyjątkowych usług wysokiej jakości, co podnosi ich atrakcyjność i daje im szansę wyróżnienia się spośród konkurentów. Utrzymują oni dzięki temu dotychczasowych klientów i przyciągają nowych, generując przychody i zwiększając ich wartość w przeliczeniu na abonenta.

  • Łatwość i tempo wdrażania usług LifeWorks skracają czas opracowywania produktów, a tym samym przyśpieszają uzyskanie przychodów.

  • Dzięki elastycznym modelom wdrożeń, LifeWorks umożliwia operatorom tworzenie nowych modeli biznesowych i oferowanie nowych usług nowymi metodami.

  • LifeWorks rozszerza zakres franszyzy operatorów. · LifeWorks zapewnia operatorom przewagę nad konkurencją. 

Zainteresowani będą mogli wziąć udział w seminariach firmowych 9 września (czwartek) w auli nr1:
13:00 -14:00 - Optyczne Sieci dla każdego - SURPASS hiT
17:10 -18:00 - Dostęp jakiego potrzebujesz - nowoczesne rozwiązania sieci dostępowych.


Podczas wystawy Siemens zaprezentuje szereg aplikacji z grupy produktów HiPath dla przedsiębiorstw, zaś dla operatorów zaprezentuje rozwiązania SURPASS do budowy Sieci Następnej Generacji.

Na szczególną uwagę zasługują rozwiązania sieci optycznych z rodziny SURPASS hiT, Kolejne obok obecnych już na rynku urządzeń SURPASS hiT 7070/7050. Wyeksponowane będą multipleksery synchroniczne SURPASS hiT 7060, przeznaczone dla lokalizacji transmisyjnych, gdzie wymagane są przepływności liniowe rzędu 2,5 GBit/s (STM16). 
Węzły te mogą być rozszerzane nawet do przepływności 10GBit/s (STM64) i oferują szereg nowych funkcjonalności, które usprawniają przesyłanie sygnału Ethernetowego przez sieć transmisyjną SDH. Będzie można również obejrzeć i zapoznać się z kompaktowym urządzeniem SURPASS hiT 7020/7030, przeznaczonym dla małych lokalizacji. Półka ta ma możliwość pracy z przepływnością 622 Mbit/s (STM-4) i może być dowolnie konfigurowana.

Zwiedzający będą mieli okazję poszerzenia wiedzy o rozwiązaniach Metro DWDM, zarówno tych, które służą do budowy miejskiej sieci szkieletowej, jak również rozwiązań dla sieci dostępowych lub biznesowych. Rozwiązania te zapewniają szybkie dostarczanie wymaganych przepustowości, ich monitorowanie i skuteczne zabezpieczanie. Oferują one przezroczyste kanały dla nowych usług, takich jak dzierżawa długości fali, transmisja obrazu o wysokiej jakości, sieci przechowywania danych (SAN - Storage Area Network), połączenia LAN i wiele innych. Modułowa platforma, obsługująca aż 64 kanały spełni wymagania w zakresie pojemności, jak również umożliwia pracę przyszłych, wymagających aplikacji.

Niemiecka firma zaprezentuje również system zarządzania siecią transmisyjną TNMS v.8.5 i jego nowe funkcje takie jak automatyczne wykrywanie zestawionych połączeń w sieci. Stanowi on najlepsze w swojej klasie rozwiązanie transmisyjne do obsługi wszelkich zastosowań sieciowych od sieci regionalnej poprzez miejską, a skończywszy na sieci brzegowej. 

Siemens przedstawi też pełną koncepcję Sieci Następnej Generacji w oparciu o rozwiązania SURPASS. Softswitch SURPASS hiE 9200 jest produktem z rodziny SURPASS obsługującym usługi IP oraz usługi TDM. Dzięki temu platforma ta ułatwia migrację z tradycyjnych sieci TDM do sieci NGN i pozwala operatorom sieciowym korzystać z nowych możliwości biznesowych, jakie dają usługi IP. Dzięki platformie SURPASS hiE 9200 migracja jest nie tylko prostsza pod względem technicznym, ale i tańsza. Nie zabraknie najnowszych aplikacji NextGen Applications np. IP Centrex zapewniające operatorowi osiągnięcie zdecydowanej przewagi nad konkurencją.

Podczas sympozjum prezentowane będą rutery serii M7 i M10i oraz wprowadzane aktualnie rutery dostępowe serii J. Oprócz nich zaprezentujemy całą rodzinę urządzeń serii E, M i T skupiając się głównie na ich współpracy z rozwiązaniami SURPASS dla Sieci Następnej Generacji.
Tradycyjnie nie zabraknie najnowszych informacji dotyczących najbardziej popularnego systemu dostępu abonenckiego jakim jest FastLink. Zapewnia on świadczenie tradycyjnych usług wąskopasmowych: POTS, ISDN, linie dzierżawione oraz najnowszych technik dostępowych typu ADSL, SHDSL, VDSL. 
Wśród rozwiązań dostępowych Sieci Następnej Generacji zaprezentujemy rozwiązania SURPASS hiX, które zapewniają kontynuację świadczenia wszystkich tradycyjnych usług realizowanych obecnie przez system FastLink oraz świadczenie nowych np. xDSL. 

Nowością będzie półka abonencka "Pizza DSLAM" z rodziny produktów SURPASS hiX 5300. Pojedyncza półka DSLAM o wysokości 1U dedykowana jest dla obszarów o punktowo małej gęstości abonentów, takich jak osiedla domków jednorodzinnych, biurowce. Oparta na sprawdzonej technologii ATM, oferuje również połączenia IP. Może być wyposażona w splittery POTS lub ISDN. 

Platforma SURPASS hiD to rozwiązania warstwy 2 (layer 2 switch) pozwalające na elastyczną migrację usług do/z sieci IP/ATM. 
Przedstawimy również szerokopasmową półkę transmisyjną (Broadband Multiplexer - BMX) wraz z nowymi pakietami transmisyjnymi (IMA HD) dedykowanymi dla agregacji ruchu z wyposażeń DSL oraz aplikację z usługą dodaną dla abonentów szerokopasmowego dostępu do Internetu - "Pasmo na żądanie". Dodatkowo będzie można zapoznać się z system zautomatyzowanej aktywacji i sterowania usług DSL Advanced Procisioning Manager (APM). System ten zapewnia szybki i wydajny nadzór nad wszystkimi elementami sieci DSL (zakończenia, półki abonenckie DSL, węzły ATM, rutery BRAS) różnych dostawców, dzięki czemu znacząco obniża koszty związane z wprowadzeniem danej usługi np. pakietu multimedialnego. Dodatkowo możliwość wielousługowych profilów, zarządzanie pojemnością czy monitorowanie Quality of Service pozwala nie tylko na usprawnienie masowego wprowadzania usługi szybkiego dostępu do Internetu w technice ADSL, ale również na możliwość świadczenia usług z SLA (Service Layer Agremment) dla klientów biznesowych.

Sympozjum będzie również okazją do zapoznania się z nową rodziną produktów przeznaczonych do świadczenia usług szerokopasmowych opartych na technologii Ethernet. Zgodnie z trendami rynkowymi produkty te oferują usługi ADSL, ADSL2+, VDSL, Ethernet poprzez urządzenia abonenckie oraz realizując równocześnie przełączanie ruchu IP wykorzystując przełączniki Ethernetowe w technologii MPLS. Zaoferowane rozwiązanie pozwala na zestawianie usług od abonenta końcowego w obszarze pierwszej i drugiej mili jednocześnie zarządzając wszystkimi usługami poprzez zintegrowany system zarządzania APM (Advanced Provisioning Manager).
Będą również prezentowane zakończenia abonenckie ISDN z rodziny Santis Communicator jak i xDSL z rodziny SpeedStream. Oprócz sprawdzonego na naszym rynku i stosowanego z sukcesem zakończenia SpeedStream 5100, zaprezentowane będą nowe zakończenia xDSL z tej serii. Jednym z nich jest SpeedStream 6300 (ADSL) posiadający wbudowany switch LAN (5x10/100 BaseT) oraz port dla łączności bezprzewodowej WiFi. 
Nowością będą Pasywne Sieci Optyczne (PON -Passive Optical Networks). 

Systemy PON stanowią kolejny krok w ewolucji systemów dostępowych rozwijających się w kierunku zapewnienia abonentowi końcowemu coraz większych przepływności. 

Cechą charakterystyczną dla tych systemów jest wykorzystanie jednomodowego światłowodu jako medium przesyłania głosu i danych.
W ramach rozwiązań dla łączności bezprzewodowej wyeksponowane zostanie najnowsze urządzenie w standardzie WiMAX - BreezeMax, oferujące zaawansowane mechanizmy transmisji IP.

Będzie również możliwość poszerzenia wiedzy nt rozwiązań biznesowych takich jak RFastLink 1000, RFastLink 3000, BreezeAccess Go, BreezeAccess OFDM zapewniających szeroką gamę interfejsów telekomunikacyjnych pokrywających zapotrzebowanie abonentów na usługi np.: dostępu do Internetu, linii dzierżawionych czy transmisji danych ISDN BRA, ISDN PRA. Rozwiązania dla abonentów prywatnych i małego biznesu (BreezeAccess II; XL; V; VL) zapewniają szybki zwrot poniesionych nakładów i zapewnienie stabilnego rozwiązania umozliwiającego dostęp do Internetu i POTS over IP. Na szczególną uwagę wśród rozwiązań radiowych zasługuje również BreezeAccess Go, który umożliwia mobilną pracę przy użyciu kart typu PCI-MA.
Rozwiązaniem zasługującym na szczególną uwagę jest SURPASS Home Entertainment - modularne rozwiązanie, które pozwala dopasować się operatorom do potrzeb klienta w zakresie uruchomienia usług multimedialnych. Użytkownicy korzystają z usług multimedialnych oraz komunikacji przy pomocy odbiornika telewizyjnego. Łatwe korzystanie z usługi jest możliwe dla użytkowników posiadających odbiornik telewizyjny oraz linię DSL, zmieniając dzięki temu telewizor w prawdziwe centrum multimedialno-komunikacyjne.
Przedstawimy również szybki dostęp do Internetu wykorzystujący transmisję satelitarną, charakteryzującą się ogromną przepływnością i szerokim zasięgiem geograficznym. 

Siemens podczas KST zaprezentuje produkty, rozwiązania i aplikacje z rodziny HiPath przeznaczone dla szeroko rozumianego klienta biznesowego: poczynając od małych firm typu SOHO, a na międzynarodowych korporacjach kończąc.

HiPath ProCenter to rodzina opracowanych przez Siemensa rozwiązań do budowy centrów obsługi klienta. Poszczególne moduły systemu można, w zależności od potrzeb, wykorzystać do obsługi połączeń telefonicznych, poczty elektronicznej, wywołań ze stron www, poczty głosowej, systemu interaktywnych zapowiedzi i komunikatów, internetowych sesji "chat" i "co-browsing" oraz prowadzenia rozmów telefonicznych przez Internet (Voice over IP). Każda z tych możliwości może być wykorzystana indywidualnie lub stanowić kolejny krok w budowie zintegrowanego systemu obsługi zgłoszeń zawierającego wszystkie wymienione mechanizmy. Najważniejsze cechy systemu HiPath ProCenter V5.1 to obsługa wielu rodzajów kontaktów: jednolita obsługa połączeń telefonicznych (przychodzących i wychodzących), poczty elektronicznej, czatu, wywołań ze stron www. Kolejną cechą jest kierowanie połączeń według umiejętności agentów (Skills-Based Routing) - każde połączenie trafiające do systemu jest obsługiwane w sposób indywidualny - jest dla niego tworzona wirtualna grupa agentów, którzy najlepiej mogą to połączenie obsłużyć. Przynależność do tej grupy zależy od umiejętności agenta precyzyjnie opisanych i sklasyfikowanych w czasie programowania systemu. System nie narzuca sztywnego, wstępnego podziału na grupy; grupy tworzone na potrzeby poszczególnych wywołań są grupami wirtualnymi, gdyż natychmiast po przydzieleniu połączenia konkretnemu agentowi "rozwiązują się" i agenci staja się dostępni do obsługi innych wywołań. Obsługa ekranów agentów: pozwala na dostarczenie agentowi wszystkich informacji niezbędnych do obsłużenia połączenia z chwilą jego realizacji. Raportowanie bieżące: dostarcza informacji o wszystkich połączeniach aktualnie obsługiwanych przez systemi i sposobie ich obsługi. Raportowanie wyników: dostarcza informacji o zrealizowanych połączeniach i sposobie ich obsługi. Dane moga byc prezentowane w wielu przekrojach i analizowane z punktu widzenia wydajności agenta, efektywności pracy systemu, popularności numerów wywoływanych i wywołujących itd. Dynamiczne zmiany konfiguracji: mogą być prowadzone w czasie normalnej pracy systemu i skutkują natychmiast po ich wprowadzeniu bez konieczności ponownego uruchamiania. Symulator ruchu: moduł pozwalający wstępnie prześledzić skutki wprowadzanych zmian konfiguracji, przed ich zastosowaniem w "prawdziwym" ruchu. Wbudowane mechanizmy autokontroli: dokonujące bieżącego przeglądu wydajności poszczególnych modułów systemu i w razie potrzeby dokonujące rekonfiguracji.

System ma budowę modułową. W zależności od wymaganego zestawu funkcji można dobrać optymalną konfigurację poszczególnych elementów. Poza tym zastosowano wstępny podział dostępnych wariantów systemu na trzy grupy: HiPath ProCenter Entry, Standard i Advanced.
Podczas wystawy zaprezentujemy również rozwiązanie służące do odbierania, przechowywania i wysyłania wiadomości głosowych, faksowych, elektronicznych i SMS w sieci korporacyjnej o nazwie HiPath Xpressions. Umożliwia ono tworzenie uniwersalnych skrzynek pocztowych i ich obsługę za pomocą telefonu, telefonu komórkowego, komputera w sieci korporacyjnej i przez Internet. HiPath Xpressions składa się z serwera wyposażonego w karty komunikacyjne do obsługi połączeń głosowych i faksowych, za pomocą których łączy się z korporacyjnym serwerem komunikacyjnym i oprogramowania. System włącza się również do sieci LAN TCP/IP w celu obsługi poczty elektronicznej i wymiany informacji z innymi serwerami infrastruktury IT firmy. HiPath Xpressions jest zaawansowaną aplikacją umożliwiającą programowanie skrzynek wiadomości dla abonentów systemu oraz zarządzanie sposobem obsługi tych wiadomości. HiPath Xpressions może przechowywać wszystkie rodzaje wiadomości lub współpracować w tym celu z istniejącymi systemami pocztowymi.

Dzięki ciągłemu postępowi technologicznemu konwergencja sieci, która się dokonała na przełomie XX i XXI wieku doprowadziła między innymi do. obniżenia kosztów funkcjonowania i administracji sieci. Niemniej jednak, wymagania biznesowe, które stawia rynek funkcjonującym na nim firmom nie pozostały w miejscu i stały się bardziej ambitne. Aplikacje, które jednoznacznie będą wpływać na wynik operacyjny firmy na przykład przez znaczące, ciągłe podnoszenie produktywności pracowników stały się obecnie głównym priorytetem. Temat ten jest coraz bardziej złożony gdyż ilość informacji, jaką otrzymuje pracownik znacznie przekracza jego możliwości percepcji. Dlatego potrzebne są inteligentne narzędzia do filtrowania oraz sortowania według priorytetów tych informacji oraz dalszej ich dystrybucji. Przykładem takiego rozwiązania może być pakiet oprogramowania o nazwie HiPath Mobile Office, który przedstawimy podczas Krajowego Sympozjum Telekomunikacji. Aplikacje HiPath CommAssistant pozwala np. na filtrowanie przychodzącego strumienia informacji zawierającego połączenia głosowe, faksy, emalie czy instant messaging według zadanych kryteriów. Aplikacja ta daje możliwość tworzenia profili użytkownika np. na zebraniu, w drodze i adekwatnie do zadanych reguł odpowiednio przekierowywać ruch. Aplikację CommAssistant i Xpression, wcześniej opisaną, można połączyć ze sobą tworząc spójny system obsługi komunikacji w przedsiębiorstwie. Aplikacja HiPath Teleworking umożliwia osobie pracującej w domu na korzystanie z zasobów sieci korporacyjnej i jednocześnie osiągalność przez inne osoby tak, jakby była w biurze. Aplikacja HiPath DeskSharing wydajnie wspomaga elastyczne planowanie powierzchni biurowej dla pracowników, którzy dużo czasu spędzają pracując poza biurem. HiPath Corporate Connect integruje telefony komórkowe w sieć korporacyjną, co pozwala na zwiększenie wydajności i redukcję kosztów użytkowania sieci komórkowej.

Zwiedzający będą mogli zapoznać się z otwartym pakietem oprogramowania do komunikacji w czasie rzeczywistym o nazwie HiPath OpenScape™.
HiPath OpenScape to otwarty pakiet oprogramowania do komunikacji w czasie rzeczywistym. Przyśpiesza i ułatwia synchronizację informacji pomiędzy użytkownikami, usprawniając działania i podejmowanie decyzji. HiPath OpenScape jest jednym z elementów architektury HiPath, stanowiącą podstawę dla rozwiązań konwergentnych w przedsiębiorstwie. HiPath obejmuje otwarte, działające w czasie rzeczywistym systemy IP, aplikacje, rozwiązania klienckie oraz usługi dla firm różnej wielkości, o różnych strukturach i profilach działalności. Dla ułatwienia współpracy konkretnej wirtualnej grupy osób, Personal Productivity Application (osobista aplikacja biurowa) umożliwia zarządzanie środowiskiem komunikacyjnym pracowników (iWorkers). Portal zespołu (Workgroup Portal) jako intuicyjny interfejs, umożliwia każdemu użytkownikowi zdefiniowanie osobistych "list kontaktów" (Buddy List). Wystarczy rzut oka, aby zorientować się np. kto jest obecny i dostępny, a kto jest obecny, ale nie chce by mu przeszkadzano. Funkcja samoobsługi (Self-Service) przekazuje połączenia i informacje w przypadku chwilowej niedostępności użytkownika. Upoważnione osoby mają dostęp do określonych informacji lub do kalendarza, dzięki któremu mogą w każdej chwili i za pomocą dowolnego urządzenia umówić się na spotkanie. To zaledwie kilka z licznych przykładów inteligentnych funkcji HiPath OpenScape. Jeśli chodzi o współpracę w zespole, HiPath OpenScape znacznie podnosi jakość pracy podczas sesji oraz przyspiesza planowanie i przeprowadzanie konferencji telefonicznych i multimedialnych. Aplikacja do obsługi współpracy w zespole (Workgroup Collaboration Application) umożliwia obserwowanie na bieżąco listy uczestników i zaproszonych gości oraz udostępnia aktualnie omawiany dokument, jak i inne dokumenty, które będą omawiane podczas danej sesji. HiPath OpenScape: eliminuje nadmierne próby kontaktu i związany z nimi wysiłek; przełamuje bariery informacyjne; obniża koszty transakcji; zapewnia lepszy zwrot z inwestycji; oznacza nową wydajność współpracy zespołów wirtualnych (iWorkers); umożliwia przesyłanie informacji w czasie rzeczywistym, skracając czas reakcji; skraca cykle przetwarzania transakcji biznesowych oraz czas opracowywania produktów i usług; ułatwia podejmowanie decyzji i przyspiesza działanie.

Aby nadążyć za wymaganiami klientów i zachować konkurencyjność, niezbędne są nowoczesne rozwiązania do centrów kontaktu. To niby oczywiste, ale pozostaje pytanie, jak poradzić sobie z problemami wdrażania w pełni funkcjonalnego rozwiązania do centrum kontaktu?
Siemens proponuje zastosowanie aplikacji HiPath ProCenter Agile - wszechstronne, proste we wdrożeniu, konfigurowaniu i eksploatacji, którą można rozbudowywać stosownie do aktualnych potrzeb. Agile udostępnia inteligentny rozdział połączeń, graficzne raportowanie oraz łatwe w użyciu interfejsy pracy agentów i personelu zarządzającego Małe i średnie przedsiębiorstwa gdzie funkcjonują centra obsługi telefonicznej mogą w pełni korzystać z zalet profesjonalnego oprogramowania nie ponosząc dużych nakładów inwestycyjnych. HiPath ProCenter Agile pracuje w telefonii tradycyjnej jak i opartej na IP. 
HiPath ProCenter Agile zawiera zintegrowany pulpit zarządzający, z elastycznym interfejsem użytkowym oraz układem ekranu podobnym do programu MS Outlook. Przyspiesza projektowanie oraz konfigurację, umożliwiając dostęp do wszystkich funkcji administracyjnych. Oprogramowanie składa się z pulpitów: menadżerskiego i agenckiego.

Opinie:

Opinie archiwalne (3):

Komentuj

Komentarze / 3

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: