Simplus - Płacisz tylko połowę - reklama TV

Newsy
Żródło: Plus
Opinie: 1

Poprzez serię spotów Simplus komunikuje ofertę „Pół na pół”. Jest to promocja skierowana zarówno do potencjalnych, jak i obecnych klientów Simplusa (korzystających z taryf Twój Profil, Nowy Simplus, Easy i Team7). Użytkownicy oferty za pierwsze 30 sekund każdej rozpoczętej minuty z wszystkimi dużymi sieciami (Plus, Era, Orange, a także sieci stacjonarne) zapłacą zgodnie ze swoją taryfą, natomiast kolejne 30 sekund połączenia otrzymają za darmo. Koszt 30 dniowej usługi wynosi tylko 5 zł.

Kampania, która wystartowała 26 marca, będzie obecna w mediach do połowy maja. Działania skoncentrują się przede wszystkim na telewizji (Polsat, TVN, TVP, Discovery, At Media, 4 Fun). Jej wzmocnieniem będzie obecność na outdoorze, a także w sieciach kin (Silver Screen, Multikino i Cinema City), prasie (m.in. „Gazeta Wyborcza”, „Polityka”, „Gala”, „Viva”, „Olivia”) i materiałach BTL. Kreację przygotowała agencja 303, natomiast media kupił i zaplanował dom mediowy Media Direction.

METRYCZKA:

Start kampanii: 26.03.2010
Przedstawiciel klienta: Paweł Patkowski, Rafał Kawecki, Maciej Nawrocki, Daniel Żero
Przedstawiciel agencji: Marcin Jeziorski, Marta Rybicka
Dyrektor Kreatywny: Artur Dynowski
Team Kreatywny: Marcin Mroczek, Andrzej Błachut
Reżyseria: Maciej Kowalczuk (Chuk Chuk)
Operator: Bartek Kaczmarek
Produkcja: Film Produkcja
Producent agencyjny: Jacek Daniel
Dom mediowy: Media Direction
Media: TV, prasa, kino, BTL

Opinie:

Opinie archiwalne (1):

Komentuj

Komentarze / 1

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: