Polski Huawei skupi się na 1 mln najwierniejszych fanów marki w Polsce

Najważniejsze | Newsy
Opinie: 0
Jefferson Zhang, dyrektor zarządzający Huawei CBG Polska

Jefferson Zhang, dyrektor zarządzający Huawei CBG Polska, na dzisiejszej konferencji prasowej, powiedział, że jego firma skupi się teraz na naszym rynku na największych fanach marki.

W sumie w naszym kraju działa teraz aktywnie 10 mln smartfonów, tabletów, modemów i komputerów Huawei. Chińska firma ma świadomość, że brak usług Google stanie się barierą zakupową dla większości z obecnych klientów.

Huawei liczy, że około 10% z 10 mln to jednak najbardziej wierni fani marki i to oni zdecydują się na zakup nowych smartfonów i tabletów z usługami HMS. Jest to nowy „core target” Huawei w Polsce na ten rok.

Nowa strategia cenowa to popularne „value for money”. Huawei ma świetny sprzęt i nieco gorsze od konkurentów usługi.

 

Huawei liczy także na utrzymanie bardzo dynamicznego wzrostu (10X) sprzedaży akcesoriów – zegarków i słuchawek. Na polski rynek będą także wprowadzane nowe kategorie produktów.

 

Huawei Mobile Services to autorskie rozwiązanie Huawei, które jest bazą dla ekosystemu Huawei, składającego się z takich usług jak Mobilna Chmura, Motywy, Przeglądarka i sklep z aplikacjami AppGallery.

 

Ekosystem opiera się na warstwie technologicznej – HMS core, składającej się z takich rozwiązań jak m.in. ID Huawei Authentication, Huawei Push, Huawei IAP, Huawei Adds.

 

Huawei poinformował, że w tym tygodniu wprowadzi do sprzedaży w salonach RTV smartfon Huawei Mate 30 Pro. Telefon będzie także dostępny w Plusie. Reszta operatorów na razie się nad nim zastanawia. Mate 30 Pro kosztuje w zestawie promocyjnym z opaską i słuchawkami 4299 zł.

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: