W Polsce na pewno wystartuje piąty gracz na rynku GSM z własną infrastrukturą. Zygmund Solorz z całym zespołem swoich doradców z Cyfrowego Polsatu był obecny na kongresie w Barcelonie i uczestniczył w prezentacjach infrastruktury pozwalającej na budowę pełnej sieci GSM. Faworytem tych negocjacji będzie Nokia Siemens Networks, bo to od tego producenta Cyfrowy Polsat zakupił wcześniej sprzęt pozwalający na rozpoczęcie działalności tzw. pełnego MVNO. Na razie nie wiadomo pod jaką główną marką Solorz zamierza w przyszłości sprzedawać swoje usługi. Do dyspozycji Solorza są obecnie dwie marki - mocniejsza, z większą bazą klientów - Cyfrowy Polsat oraz słabsza, warszawska marka Sferia. To właśnie Sferia ma porozumienie ze spółką Areo 2 na korzystanie z częstotliwości pozwalających na budowę sieci GSM 900 i UMTS 900.