Sony Ericsson opublikował swoje wyniki finansowe i operacyjne za II kw. 2010 r. Firma zmniejszyła produkcję swoich telefonów w porównaniu rok do roku z 13.8 mln w II kw. 2009 do 11 mln w II kw. 2010. Wartościowo sprzedaż koncernu wzrosła do 1.757 mld euro. Zysk netto wyniósł 12 mln euro. Średnia cena sprzedaży telefonu to 160 euro.
Wyniki Sony Ericsson w II kw. 2010 r.
| Q2 2009 | Q1 2010 | Q2 2010 |
Number of units shipped (million) | 13.8 | 10.5 | 11.0 |
Sales (Euro m.) | 1,684 | 1,405 | 1,757 |
Gross margin (%) | 12% | 31% | 28% |
Operating income (Euro m.) | -274 | 20 | 36 |
Operating margin (%) | -16% | 1% | 2% |
Restructuring charges (Euro m.) | 1 | 3 | 32 |
Operating income excl. restructuring charges (Euro m.) | -274 | 23 | 68 |
Operating margin excl. restructuring charges (%) | -16% | 2% | 4% |
Income before taxes (IBT) (Euro m.) | -283 | 18 | 31 |
Net income (Euro m.) | -213 | 21 | 12 |
Average selling price (Euro) | 122 | 134 | 160 |
Firma twierdzi, że dużym sukcesem rynkowym są modele Xperia X10 i Vivaz. Sony Ericsson zatrudnia obecnie 7800 osób (redukcja o 4000). Udział w rynku jest szacowany na około 4%.