Sony Ericsson modyfikuje założenia dotyczące marki

Newsy
Żródło: Sony Ericsson
Opinie: 4

Sony Ericsson ogłosił dziś kolejny etap trwających właśnie transformacji biznesowych - firma zaprezentowała modyfikację zewnętrznej tożsamości wizualnej oraz wartości swojej marki co jest wyrazem nowej wizji marki jako Communication Entertainment. Sony Ericsson potwierdził także przyjęcie nowo ogłoszonego hasła towarzyszącego marce Sony: ‘make.believe’, które będzie widoczne we wszystkich formach komunikacji z klientem, tak aby podkreślić swoje zaangażowanie w rozrywkę i współpracę z Grupą Sony.

„Połączenie komunikacji i rozrywki stanowiło sedno oferty Sony Ericsson od początku istnienia spółki joint venture. Hasło ‘make.believe’ przybliża Sony Ericsson do firm skupionych w grupie Sony i wyraża współistnienie komunikacji i rozrywki. Poprzez modyfikację naszej marki i przyjęcie hasła ‘make.believe’, chcemy jeszcze wyraźniej podkreślić naszą ofertę dotyczącą rozrywki dla klientów”, powiedziała Cathy Davies, Head of Brand Strategy w Sony Ericsson.

„Trwająca, właśnie transformacja biznesowa tworzy podstawy dla całkiem nowej firmy Sony Ericsson. Zmodyfikowane założenia dotyczące marki są kluczowym elementem tej strategii. W połączeniu z nową kulturą otwartości, transformacja ta wprowadza zmiany do naszego dotychczasowego sposobu planowania i tworzenia ofert, a także do sposobu w jaki zachęcamy klientów, aby byli bliżej nas poprzez platformy cyfrowe i media społecznościowe”, powiedział Lennard Hoornik, Head of Marketing w Sony Ericsson.

Wizualnie, Sony Ericsson zwiększy atrakcyjność swojego, rozpoznawalnego na całym świecie, „płynnego” logo, dodając siedem nowych wariantów kolorystycznych oraz „płynną energię”, wydobywającą się z logo, tak, aby całość nabrała bardziej zabawnego charakteru i wyróżniała się na cyfrowej arenie. Firma dąży również do przyjęcia bardziej otwartej i poszukującej postawy, zapraszając klientów do jeszcze większego uczestnictwa w jej działaniach, poprzez silniejsze skupienie się na interaktywnych kanałach cyfrowych i mediach społecznościowych.

Poprzez serię strategicznych kampanii marketingowych, które zostaną przeprowadzone tej jesieni, Sony Ericsson przedstawi swoją zmodyfikowaną tożsamość wizualną oraz zainauguruje hasło ‘make.believe’. Jedna z kampanii będzie miała charakter „wirusowy” i będzie nosiła tytuł ‘spark.something’ („zapoczątkuj wydarzenie”). Będzie ona dotyczyła nowych telefonów Satio, Aino i Yari. Sony Ericsson przeprowadzi także globalną kampanię aktywizującą związaną z Mistrzostwami Świata 2010 FIFA i swoją pozycją „Oficjalnego Telefonu Komórkowego” na tych mistrzostwach.

Opinie:

Opinie archiwalne (4):

Komentuj

Komentarze / 4

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    uzer pisze: 2009-09-03 19:33
    SonyEricsson będzie w barwach Playa, fiolet rządzi ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    janslu pisze: 2009-09-03 23:22
    Byłem wiernym użytkownikiem telefonów Ericsson a potem SonyEricsson od tzw. zawsze. Mój pierwszy telefon gsm to Ericsson ga318. Uwielbiałem t68i, p800... Ale potem był dramat czyli p990i i p1i. Brak odpowiedniego oprogramowania. Nowy firmware ukazywał się tylko przez rok po wypuszczeniu telefonu, mimo tego, że znane były błędy w starym sofcie... Trzeba było słuchać użytkowników wcześniej. Zanim powstał twitter i facebook istniało ich własne forum. Nie służyło do niczego...
    0
  • Users Avatars Mini
    ATieQ pisze: 2009-09-04 02:15
    A ja jestem zadowolony z SE jedynie czego mi brakuje w C905 to systemu operacyjnego (WM, Symbian czy Android) ale nawet bez tego jestem usatysfakcjonowany z tego co dostałem oby tak dalej a może w końcu będzie podium jeżeli chodzi o producentów :)
    0
  • Users Avatars Mini
    tazz pisze: 2009-09-04 10:38
    bullshit bingo!
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: