Test Sony Ericsson P910i

Recenzje
Opinie: 112

Dziewięć miesięcy po teście telefonu Sony Ericsson P900 w moje ręce trafił jego następca oznaczony numerem P910i. Jak widać numer zmienił się nieznacznie, a więc i telefon nie powinien różnic się wiele od poprzednika. Rzeczywiście tak jest, a wszystkie różnice opiszę w teście.
Rok temu dużo mówiło się o P900 jako o telefonie rewolucyjnym. P900 nosił także miano telefonu najbardziej oczekiwanego ze względu na przedłużające się wprowadzenie go na rynek. Zwolennicy rozwiązań Sony Ericssona mieli nadzieję, że następne wcielenia P900 zostaną już wyposażone w aparat cyfrowego z matrycą ponad 1 megapikseli, WLAN lub EDGE. Tak się jednak nie stało. Sony Ericsson P910i różni się od P900 nieznacznie - jest to tzw. face lifiting modelu. W teście skupię się więc tylko na tym co nowego znajdziemy w P910i, a czego nie było u poprzednika. W związku z tym polecam zapoznanie się najpierw z testem P900 znajdującego się tutaj.

Zmiany widoczne

Gabaryty telefonu, materiały i jego funkcje nie uległy zupełnie zmianie. Najważniejszą przyczyną zmiany numeracji przez producenta jest fakt zastosowania pełnej klawiatury QWERTY, oprócz standardowej alfanumerycznej oraz większa pamięć.
Skupmy się jednak najpierw na standardowej klawiaturze numerycznej, która poddana została face liftingowi - tak samo jak cała klapka. Moim zdaniem całość wygląda teraz dużo lepiej, a stylistyka zbliża P910i do modelu K700i. Zaistniałe zmiany mają jednak odbicie w ergonomii. Przyciski zostały rozmieszczone tak, że do siebie przylegają. Ponieważ są one bardzo mało wypukłe zdarzyło mi się kilka razy, że nacisnąłem nie ten co trzeba.

Cała klapka działa identycznie jak w P900 , z tym jednak, że teraz wydaje się być wzmocniona, tak aby można było trzymać za nią cały telefon podczas pisania na klawiaturze QWERTY. Po otworzeniu klapki zobaczymy, że po jej wewnętrznej stronie umieszczona została pełna klawiatura o rozkładzie znanym z komputera PC. Ze względu na bardzo małą powierzchnię przyciski są malutkie. Zdziwiłem się jednak, bo pomimo tego klawiatura działa przyzwoicie i nawet pomimo dużych palców dało się na niej pisać bardzo sprawnie bez błędów. Zwykła klawiatura to ukłon w stronę wielu odbiorców dla których wprowadzenie tekstu poprzez ekran dotykowy to prawdziwa udręka. Specjalna informacja dla majsterkowiczów - klawiatura z P910i nie działa z modelem P900.

Niestety, chociaż pisanie na takim urządzeniu odbywa się całkiem sprawnie, to jednak trzymanie telefonu dwoma rękami za klapkę jest nieco męczące.

Zwykła klawiatura jest bardzo wygodna np. podczas jazdy autobusem, kiedy trzęsie i nie można używać rysika. Sam wybór interfejsu do wprowadzanie tekstu zależeć będzie od indywidualnych preferencji posiadacza aparatu, ale zaletą P910i jest to, że użytkownik taki wybór ma.

Na koniec zła wiadomość dla wszystkich, którzy często używają telefonu w nocy - klawiatura QWERTY jest nie podświetlana (numeryczna jest), więc jej użyteczność w ciemności jest praktycznie zerowa dla osób piszących wzrokowo.
Klapka przymocowane jest do telefonu dwoma śrubkami i może zostać bez trudu zdemontowana. Po jej zdjęciu P910i różni się już tylko subtelnymi szczegółami od P900. Te szczegóły to zmieniony wygląd przedniego głośnika, oraz napis Quick Share umieszczony na zaślepce klawiatury. Poza tym innych widocznych różnic nie ma.

Zmiany niewidoczne

Najważniejszą zmianą, która ucieszy pewnie większość użytkowników planujących zakup tego telefonu będzie dostępne 64 MB pamięci RAM. Jest to czterokrotnie więcej niż u prekursora. Ponadto swoją objętość zwiększyła także dodawana do zestawu karta Memory Stick Duo i będzie to teraz 32 MB. W P910i zaimplementowano obsługę kart zewnętrznych (MS Pro) do 1 GB, oznacza to, że np. wszyscy miłośnicy MP3 będą teraz mogli zmieścić w telefonie naprawdę sporo utworów. Niestety jedno "gigowa" karta MS Pro kosztuje ponad 500 dolarów, a za kartę 512 zapłacić trzeba około 180 dolarów.

Kolejną istotną zmianą jest zastosowany nowy i lepszy wyświetlacz. Według danych producenta ekran wyświetla 262 000 kolorów. Różnica jest widoczna. Poprawiło się ponadto jego podświetlanie.

Ostatnią zmianą sprzętową jest ciut lepszy aparat cyfrowy. Kamera nie jest rewolucyjna, bo posiada matrycę 0,3 megapiksela, ale zdjęcia jakie robi są kolorystycznie lepsze (bardziej realne) niż w P900. Moim zdaniem nie jest to jednak spowodowane nowym aparatem, a zmianą jego oprogramowania. Podobny efekt można osiągnąć ze zdjęcia z P900 po obróbce programem graficznym.

Podsumowanie

Nowe wcielenie P900 nie robi już takiego dużego wrażenia jak pierwowzór. Przede wszystkim dlatego, iż różnice są naprawdę niewielkie i jeśli klapka jest zdjęta to większość różnic jest praktycznie niewidoczna.
Wszystko to jednak nie zmienia faktu, że Sony Ericsson P910i będzie jednym z dwóch telefonów, który posiada aż tyle funkcji i pełną klawiaturę QWERTY. Największym konkurentem P910i będzie Nokia 9500 - telefon znacznie się od P910i różniący, ale skierowany do tego samego segmentu klientów. Sukces obu marek będzie w dużym stopniu zależał, który terminal pierwszy wejdzie do sprzedaży.

Na zakończenie muszę wspomnieć, że otrzymany do testów egzemplarz był jeszcze wersją prototypową i może różnić się od finalnej. Do testowania dostałem tylko sam terminal, więc nie miałem możliwości przetestować wszystkiego (szczególnie programów dostarczonych na dwóch płytach CD). Cena nowego modelu Sony Ericsson nie jest jeszcze znana, ale telefon może pojawić się w sprzedaży w pierwszych miesiącach roku szkolnego.

Dziękujemy firmie Net Sport za udostępnienie telefonu do testów. Net Sport jest autoryzowanym dystrybutorem firmy Sony Ericsson w Polsce. Sklep internetowy firmy znajduje się pod adresem: www.mobile-netsport.pl

Opinie:

Opinie archiwalne (112):

Komentuj

Komentarze / 112

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    wieszak pisze: 2004-08-13 22:45
    pierwsze śliwki robaczywki
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2004-08-13 23:03
    dodawanie literki "i" do numeru w nazwie fona kojarzy mi sie z inną firmą...ponad 250 tys kolorow, 64 MB - jak dla mnie bomba!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    stawrul pisze: 2004-08-13 23:07
    test jest krotki, ale tresciwy. to chyba dobrze ze pan Bąk opisał tylko roznice - powielanie testu P900 nie ma sensu. w kwestii telefonu - najwyzsza klasa. porownujac go "na papierze" z 9500, przegrywa brakiem Wi-Fi. poza tym sa oczywiste roznice w budowie, jednak na czyja korzysc - zalezy od upodoban. szkoda ze ten telefon jest daleko poza moimi mozliwosciami finansowymi...
    0
  • Users Avatars Mini
    glina pisze: 2004-08-13 23:08
    Co to za różnica jak fonik jest zajebisty i nie ma sobie równych
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-08-13 23:15
    Na drugim zdjęciu ten telefon jak czołg wygląda :-) Szkoda, że ta klawiaturka nie jest podświelana. Jednak wolałbym chyba Nokie 9500! A najlepiej to odzielnie telefon i palmtop ewentualnie laptop- zależy komu co potrzebne.
    0
  • Users Avatars Mini
    jargrab pisze: 2004-08-13 23:18
    podoba mi sie!!!:)
    0
  • Users Avatars Mini
    dexallegro pisze: 2004-08-13 23:37
    Mnie Tez musze go miec!@!
    0
  • Users Avatars Mini
    dexallegro pisze: 2004-08-13 23:49
    e moge i tego kupic
    0
  • Users Avatars Mini
    sagem-mobile pisze: 2004-08-13 23:51
    No super telefon tylko rzeczywiscie jak ktos mial P900 to ten telefon nie zrobi na nim zbyt duzego wrazenia... Ale i tak fajny ;]
    0
  • Users Avatars Mini
    bakulik pisze: 2004-08-14 01:00
    "Cena nowego modelu Sony Ericsson nie jest jeszcze znana, ale telefon może pojawić się w sprzedaży w pierwszych miesiącach roku szkolnego." - aparacik w sam raz dla pierwszaka. ;) [ Taki mały OT ]
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2004-08-14 01:36
    Nie ,no on jest za....ty :-))) bardzo mi się podoba,szkoda,że mnie nie będzie stać na niego :-((((
    0
  • Users Avatars Mini
    bakx pisze: 2004-08-14 01:51
    eh.. kolejny mily teelfon tylko co zrobic gdy kasy brak :( no i szkoda ze nie ma wifi.. bez edgea da sie zyc ale wifi :/
    0
  • Users Avatars Mini
    Kak pisze: 2004-08-14 02:23
    Kiedyś bylem strasznym entuzjastą tego typu rozwiązań. Od chwili, gdy prawie rok temu kupiłem laptopa, nie potrzebuję takiego kombajnu. Używam jedynie kombinacji telefonu z GPRS+laptop. Osobiście wolałbym palmtopa.
    0
  • Users Avatars Mini
    nianias2 pisze: 2004-08-14 02:24
    Boze no tyle szumu a tu takie kosmetyczne zmiany. ani edge ani WLAN.. no sorry po tylu miesiacach wprawadzenie tylko innej klapki czy zwiekszenie pamieci przy na pewno duuzo wiekszej cenie to nieporozumienie.. sorry ale jak sie kupuje taki kombajn to juz powinien miec wsyztsko... no i dalej beznadziejny aparat fotograficzny
    0
  • Users Avatars Mini
    ponczo pisze: 2004-08-14 03:11
    fajny telefon. aparat z niego bym wyrzucił i zrobił podświetlaną klawiaturę qwerty. EDGE tez by się przydało. pewnie cena będzie bardzo wyska, więc zakup jego mogę sobie darować. niestety.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kulboj pisze: 2004-08-14 06:46
    "Zwykła klawiatura jest bardzo wygodna np. podczas jazdy autobusem"-ja to bym się troche bał wyciągnąć takie cacko z kieszeni w autobusie.;) A właściciele tego wynalazka raczej nie będą korzystać z komunikacji miejskiej.
    0
  • Users Avatars Mini
    WoofeR pisze: 2004-08-14 11:35
    Zwykła klawiatura jest bardzo wygodna np. podczas jazdy autobusem - hehehehe ta jasne :) weź jedź autobusem z takim telefonem :)
    0
  • Users Avatars Mini
    dexallegro pisze: 2004-08-14 11:51
    a tak zeby miec 2 zajebiste telefony....
    0
  • Users Avatars Mini
    adzik pisze: 2004-08-14 12:49
    Zdeka krótki ten test, ale za to bardzo sensowny i profesjonalnie przeprowadzony.
    0
  • Users Avatars Mini
    bigi pisze: 2004-08-14 13:27
    ten aparat niezbyt mi się podoba z wyglądu ale jest zaj********cie funkcjonalny
    0
  • Users Avatars Mini
    moded pisze: 2004-08-14 13:35
    Klasyczny kombajn... dla mnie nie poreczny i to menu... ;/// jedyne wady!!! Znam ten problem jako byly user P900!! Zobaczymy jak wypadnie ten fon ze swoim najgrozniejszym rywalem Nokia 9500!! Jestem jednak za nokia... WiFi i inne funkcje przemawiaja za nia ;)) Pozdrawiam ;]]
    0
  • Users Avatars Mini
    maras pisze: 2004-08-14 17:17
    Ciekawe ilu uzytkowników p900/p910 na codzień porusza się autobusami komunikacji miejskiej???. Zresztą jak beda jeździć w lublinie czy gdzie to było to nie bedą mieli z tym problemu bo tam prezes zakazał używania komórek w Autobusach :-)))))))
    0
  • Users Avatars Mini
    R.A. pisze: 2004-08-14 18:23
    Mam pytanko do znawcow i wlasciceli ! Czy ten wyswietlacz w SE P900 lub P910 doruwnuje N7650 ? bo w P800 byl beznadziejny
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2004-08-14 19:13
    depilator: ta pamiec 64 MB jest dynamicznie wspoldzielona miedzy RAM i RAM-dysk....
    0
  • Users Avatars Mini
    balaton pisze: 2004-08-14 20:16
    sorry, ze off topic-czy ktos uzywa moze massangera clickatell-u do wysylania sms-ow i zna jakis sposob na doladowanie poziomu kredytow-niesamowite urzadzenie-czy wie ktos czy w Polsce jakas bramka obsluguje cos takiego jak ustawianie 'Sender ID' - bardzo fajna rzecz...
    0
  • Users Avatars Mini
    robbie.w pisze: 2004-08-14 23:57
    Lapa uzywam do chodzenia po necie a fonika do dzwonienia i sporadycznie do netu- saldo na koncie i czasami poczta. Od pol roku mam P900 i uwazam ze jest to dobry fonik dla osob potrzebujacych tego typu rozwiazania. Ma wszystko co potrzebuje oprocz- no wlasnie klawiatury. To co tu widze to nie klawiature a zabawke. Wiec SE zaczyna stosowac strategie znana nam z nokii - klonowac modele zamiast rozwiazywac problemy. Uwazam ze wydanie kasy na "i" jest pomylka i warto zastanowic sie nad N9500 pod warunkiem ze ktos lubi duze foniki - ja juz rozwazam tego typu mozliwosc choc nokia ostatnio robi sama kaszanke- a szkoda
    0
  • Users Avatars Mini
    moded pisze: 2004-08-15 00:27
    R.A.: wyswietlacz jest lepszy ale na sloncu przynajmniej w P900 dawal dupy w przeciwienstwie do Nokii 6600 ;))
    0
  • Users Avatars Mini
    moded pisze: 2004-08-15 00:29
    robbie.w: masz racje P900 to kombajn nie do szpanu tylko dla ludzi ktorzy tego na prawde nie moga sie bez tego obejsc i jest im to potrzebne w pracy itp. dla tego uwazam ze jezeli komus starczy 6310i to nieh tego uzywa ;)) pozdro ;]
    0
  • Users Avatars Mini
    wandik pisze: 2004-08-15 01:42
    Cóż, nie miałem P900 ale tylko N6600 i powiem jedno - telefony te nadają sie jedynie dla ludzi mogących wykorzystać ich potencjał lub do szpanu. W codziennym użytkowaniu są uciążliwe i zbyt delikatne. A to szybko zaczyna przeszkadzać.
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2004-08-15 13:59
    NO troche lepszy od P900,szkoda tylko ze aparat nie ma chociaz 1.3mln pix.
    0
  • Users Avatars Mini
    moded pisze: 2004-08-15 18:15
    wandlik: 6310i rulzzzzzz ;))
    0
  • Users Avatars Mini
    moded pisze: 2004-08-15 18:16
    BOSS: Ty znow z tym aparatem ;PP
    0
  • Users Avatars Mini
    bohd pisze: 2004-08-15 21:28
    p1000 ma 1.3 megapixela, wi-fi, wysw 480x288. Dla "zwolennikow rozwiazan SE":)
    0
  • Users Avatars Mini
    Radeonik pisze: 2004-08-15 22:55
    ***bohd: Gdzie ty to przeczytałeś? Ja przeczytałem tylko (in English), że następne modele Sonyericssona to T650 i P1000.
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2004-08-16 00:01
    moded:Cos sie nie podoba?!
    0
  • Users Avatars Mini
    xslimakx pisze: 2004-08-16 00:48
    fajny gsm... ale cena pewnie bedze zaporowa na poczatku... cos ala nowy komunikator ktorego widzialem juz na allegro za 4000zl ...
    0
  • Users Avatars Mini
    kamil200222 pisze: 2004-08-16 11:45
    fajny fajny tylko wygdaje mi sie ze ta klawiaturka otwierana jest troche za mala ale pozatym telefonik mi sie podoba. Lepsza jest i tak motorola mpx
    0
  • Users Avatars Mini
    Pabllo pisze: 2004-08-16 13:29
    Fajny, ale jak dla mnie za duży. No i ta klawiatura jakaś taka mikro :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    heo7 pisze: 2004-08-16 14:00
    Fajny Fonik, aż strach pokazać się z takim na mieście ... !!! :)
    0
  • Users Avatars Mini
    123 pisze: 2004-08-16 16:04
    Odnosze wrazenie, ze pan Bonk :) mial okazje pobawic sie tym telefonem jakies 5-10 minut, po czym napisal ten "test"
    0
  • Users Avatars Mini
    moded pisze: 2004-08-16 18:28
    BOSS: smieje sie tylko bo wiem ze lubisz duze matryce im wieksze tym lepsze a co ? ;PP
    0
  • Users Avatars Mini
    Rambus pisze: 2004-08-16 21:14
    Zajmuja sie testowaniem telefonów na ktore stac moze 1 osobe na 1000. Ale na test CX65 czy C65 to sie doczekac nie moge. Mam nadzieje ze nie zapomna o nich tak jak to z T610 zrobili....
    0
  • Users Avatars Mini
    Radeonik pisze: 2004-08-17 00:44
    A ja czekam na test M65 i S65.
    0
  • Users Avatars Mini
    moded pisze: 2004-08-17 10:36
    Rambus: testuja co im sie podoba... zawsze mozna poczytac u konkurencji poszukaj sobie!!
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2004-08-17 14:17
    Podoba mi sie :) chyba tylko na p910i moglbym wymienic p800... bo jak dla mnie p900 jest tak samo trefne jak p800 - tzn. to wpisywnie SMSow rysikiem....
    0
  • Users Avatars Mini
    moded pisze: 2004-08-17 15:08
    reboot: zawsze mozna je wpisac klawiatura!! ;]]
    0
  • Users Avatars Mini
    super_electric pisze: 2004-08-17 15:09
    Krótko i bez ogrudek:zaisty fonik.
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2004-08-17 22:57
    moded: no wlasnie to mam na mysli mowiad o rysikowaniu - niezaleznie czy rozpoznawanie pisma czy wirtualna klawiatura - podczas jazdy samochodem oba sposoby sa 100% zawodne. Wiem to z autopsji - zapewniam Cie, ze nie wymyslilem sobie tego. Mialem p800 i wiem, co mowie
    0
  • Users Avatars Mini
    jjo pisze: 2004-08-17 23:14
    cena nowego modelu 910i panie M.Bąk jest znana i wynosi 7300 SK czyli szwedzkich koron /premiera modeli SE zawsze jezeli chodzi o Europe jest w Szwecji/ a inauguracja czyli pierwszy dzien sprzedazy to 30 wrzesien br. Polskie Alegro jest beznadziejne jezeli chodzi o ceny i byloby bezsensem pakowac im kase, podczas gdy taki sam produkt w Niemczech na e-bay bedzie z pewnoscia o polowe tanszy. Pczynajmnie tak było dotychczas.
    0
  • Users Avatars Mini
    fanta pisze: 2004-08-20 04:41
    W telefonach P 800 , P900 , i P910i można pisać SMS przy zamkniętej klapce jedną ręką , też wiem to z autopsji nie sprawia to zadnego problemu ( P 800 mam od 1,5 roku ) już prawie kupiłem p 900 , ale chyba jeszcze trochę zaczekam na p910i zajefajny telefon
    0
  • Users Avatars Mini
    fanta pisze: 2004-08-20 04:42
    P.s. z P 800 jestem bardzo zadowolony bardzo dobra seria fonów
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2004-08-20 11:04
    ***fanta: ale dopiero p900 ma polski t9... zas p800 w OGÓLE nie ma t9... wiec niewygodne jest takie pisanie SMSa.... Nokia to moze i gowno, ale przynajmniej jest t9 po polsku
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-08-21 00:30
    myślałem, że to będzie inaczej wyglądać, z tą klapką to jak dla mnie totalna porażka SE.
    0
  • Users Avatars Mini
    nastik pisze: 2004-08-21 21:07
    A mnie sie najbardziej podobał tekst ze jak sie jedzie w autobusie to dobra jest klawiaturka bo na rysik trzesie zbytnio.Kto jezdzi autobusem jak ma kase na taki fon a jesli nawet kto go w Polsce wyciaga w autobusie(chyba ten komu juz sie znudził i chce sie go pozbyc) :)))))))))))))))))))
    0
  • Users Avatars Mini
    DeeM pisze: 2004-08-25 15:24
    w p910i jest - albo przynajmniej bedzie t9 polski - bateria trzyma troche lepiej od p900 no i jak dla mnie 910 jest ladniejsza od 900
    0
  • Users Avatars Mini
    gregus0 pisze: 2004-08-27 10:36
    p910i dumnie to brzmi hehe:D ale gdybym mial ten telefon to pewnie wogule bym zdemontowal klawiaturke jezeli sie da (tak jak w p800) a pozatym telefon super niech nokia sie chowa
    0
  • Users Avatars Mini
    mateusz pisze: 2004-08-27 18:13
    na stronie www.mobile-review.com jest o wiele lepszy opis tego telefonu
    0
  • Users Avatars Mini
    rob9 pisze: 2004-08-30 10:32
    Hmm No Ericsson przepraszam Sony Ericsson daje ostatnio duzó do myślenia innym producentom podkręcając rynek takimi megaFonami :)
    0
  • Users Avatars Mini
    ATieQ pisze: 2004-09-05 20:27
    Hmm ... jak wygram w toto lotka to sobi e go kupię ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    patmart pisze: 2004-09-14 16:46
    niezle "cacuszko " ale na ile poreczne i wigodne w codziennym zastosowaniu hmmm?
    0
  • Users Avatars Mini
    avalon3 pisze: 2004-09-26 19:25
    wolę już motorollę mpx ma 1.3megapixela lepszą rozdzielczość i oczywiście lepszxy system windows
    0
  • Users Avatars Mini
    kevin pisze: 2004-10-03 16:48
    Ta Klawiatura QWERTY to nie wypał !! Całość wygląda super !! Wygląda na to że sonyericsson pozostawia w każdym nowym modelu coś z poprzedniego !! ;-) !!
    0
  • Users Avatars Mini
    seniorita pisze: 2004-10-06 01:09
    Jakoś do mnie nie przemawia ten model :(
    0
  • Users Avatars Mini
    DeeM pisze: 2004-10-08 22:57
    do klawiatury mozna sie przyzwyczajic - wprawdzie ja nauczylem sie pisac tak zeby mnie rozpoznawal w prawie klawiaturki nie uzywam ale odpowiednie jaj trzymanie(klapki)daje spore mozliwosci uzycia klawiaturki. 910 jest szybsza od 900 no i ma wiecej pamieci przez co nie trzeba co jakis czas jak w 900 zamykac programow rezydujacych w pamieci
    0
  • Users Avatars Mini
    Soul Calibur pisze: 2004-10-16 11:35
    Od samego początku kibicuje tej FIRMIE. Ten następca P900 co prawda nie wnosi żadnych rewelacji, ale i tak to fajna słuchawka. Jest to według mnie najlepszy telefon w swojej klasie. Oby tak dalej…!
    0
  • Users Avatars Mini
    jak_zawsze pisze: 2004-11-06 21:59
    SONY odświeża stare telefony :) pamiętacie CMD-MZ5 albo CMD-Z5 ???
    0
  • Users Avatars Mini
    RaffiX pisze: 2005-01-09 11:47
    Szczupak007 spostrzegawczy jesteś ...
    0
  • Users Avatars Mini
    fanta pisze: 2005-02-13 23:58
    Nie moge sie zdecydowac pomiedzy 910i , a S700i obydwa sa niezwykłe mam P800 i napewno zostane przy SONYERICSSON przejrzałem inne marki i nic do mnie nie trafia
    0
  • Users Avatars Mini
    patrik2112 pisze: 2005-02-16 10:14
    Oto kilka moich uwag do tego telefono-palmtopa. 1. Budzik nie posiada opcji włączania automatycznego telefonu, a co za tym idzie przy wyłączonej słuchawce nie licz na to, że aparat cię obudzi. 2.Nie ma opcji raportów o odebraniu SMS-a przez osobę do której napisałeś. 3.Klawiatura QWERTY jest na tyle mała, że pisanie za jej pomocą to koszmar. Na szczęcie są inne, lepsze metody prowadzania literek do aplikacji, które tego wymagają. Jak na razie więcej wad nie zauważyłem, a słuchawka jest na prawdę dobra i posiada wiele fajnych opcji, które akurat mi przydają się na codzień w pracy. Niestety dodatkowych aplikacji do tego fonu w sieci jest przynajmniej na razie jak na lekarstwo.
    0
  • Users Avatars Mini
    Niewiedzący pisze: 2005-02-16 13:52
    do: patrik2112 Czy można do P910i podłączyć inne słuchawki np od walkmena (czy jest typowe gniazdo)? Czy programy z P900 chodzą na p 910?pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    georg pisze: 2005-02-18 01:58
    patrik: Raport o dostarczeniu smsa jest dostepny.
    0
  • Users Avatars Mini
    drprado pisze: 2005-02-22 18:26
    Superważne pytanie do użytkowników: czy można odbierać połączenie klapką??
    0
  • Users Avatars Mini
    ChairMan pisze: 2005-03-04 22:32
    Fajny fon ale cena jak dla mnie na dzien dzisiejszy za duza... Ale idzie w dol ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    oxydus pisze: 2005-03-06 02:13
    Fon jest extra oprogramowanie pasuje od p800 i p900 a tego jest mnóstwo!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    czarnykruk pisze: 2005-03-11 20:40
    bardzo udany telefon.. w segmencie do ktorego nalezy ten model nie ma zbyt wielu udanych konkurentow. chetnie bym go kupil w ludzkiej cenie do ktorej niestety ale zmierza dosc powoli..
    0
  • Users Avatars Mini
    PawL pisze: 2005-03-17 14:05
    ale on ma smieszna antenke !!!. Gdybu mial jeszcze umts... nie rozumiem dlaczego nie ma tam umts
    0
  • Users Avatars Mini
    1313 pisze: 2005-03-23 16:24
    Witam phonik jest na serio super ale jeśli ktoś wie jak dobrze przerabiac i czym filmy avi tak żeby dobrze chodziły na telefonie prosze bardzo o kontakt na gg 4240744 albo mailem 1313zglossie@wp.pl bo jak ustawie w jakimś programiku żeby przerabiał film na odpowiednią rozdzielczość itd i żeby było 25fps to na telefonie się tnie:( Pomocy!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    pid pisze: 2005-03-29 17:00
    telefon zarąbisty!!!! Gdyby to była nokia...........:( pozdro
    0
  • Users Avatars Mini
    pid pisze: 2005-04-05 00:09
    ale z tą anteną to jest niezły przypał!! telefon klasy biznesowej a taka śmieszna antenka!!hahahah.pozdro for all
    0
  • Users Avatars Mini
    hehe pisze: 2005-04-06 10:42
    obszerniejszy i dokladniejszy test jest na SymbianOnLine.com !
    0
  • Users Avatars Mini
    tryp pisze: 2005-04-06 16:02
    to nie antenka a rysik wyciagniety do polowy (jak w palmtopach lub poprzednikach P910i)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlaściciel P910i pisze: 2005-04-07 13:33
    do pid: antenke to ty masz w swojej noki 3110 łosiu:) To jest rysik!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    ringlet pisze: 2005-04-18 14:20
    no ja juz za kilka dni bede mial to cacko :] juz sie nei moge doczekac
    0
  • Users Avatars Mini
    osad pisze: 2005-04-18 16:19
    *ringlet* ty szczęsciarzu
    0
  • Users Avatars Mini
    osad pisze: 2005-04-18 16:22
    ten telefon bije wszystkie inne na głowę: funkcjami i wyglądem!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    PawL pisze: 2005-05-05 11:30
    W internecie pojawiły się pierwsze informacje o nowym smartphone przygotowywanym przez firmę Sony Ericsson. Ma on nosić nazwę P1000 (inne źródła mówią o nazwie P915). Nietypowymi jak na komórkę cechami jest "komputerowo" (poziomo) ustawiony wyświetlacz o rozdzielczości 320 x 240 oraz pełna klawiatura numeryczna dostępna bez wysuwania jej czy rozkładania telefonu. Aparat ma mieć wbudowany moduł łączności bezprzewodowej WiFi lub Bluetooth (do wyboru). Pozostałe dane techniczne maja być podobne jak w produkowanym już aparacie P900. Oficjalna premiera tego urządzenia ma ponoć nastąpić już w tym tygodniu. Firma Sony Ericsson nie potwierdza tych informacji (ale także nie chce im zaprzeczyć). (INTERIA)
    0
  • Users Avatars Mini
    Wlasciciel P910i pisze: 2005-05-05 16:33
    nie wiem gdzie to wyczytales bo nastepca wspanialego p910i ukaze sie dopiero pod koniec tego roku. Bedzie miec ponadto 2mps kamerke i wifi , ale nie bedzie 3G:(. Wyglad nie jest znany i na wszystkich forach ludzie tylko spekuluja jak bedzie wygladac wiec nie ma sie co narazie podniecac:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Żurek pisze: 2005-05-09 18:34
    gagu gadu na komorce i jazda fon jest nieziemski ale ja tez balbym sie go trzymac za klawiatur:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Deephouser pisze: 2005-05-24 17:54
    DO PID:hehe ale z Ciebie łoś Ty myslisz ze to antenka?????????? Zostań lepiej przy Nokii... Do SE sie nie nadajesz... Trzeba być debilem żeby pomylić rysik z antenką ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    SUPER_ELECTRIC pisze: 2005-09-08 14:40
    No fajnie. Tylko czy koniecznie trzeba ten... zdejmowaćkeyboard do napisania mms??????
    0
  • Users Avatars Mini
    Roddi pisze: 2005-09-18 17:08
    Nie - moża i pisać z klawiatury, normalnie jak w zwykłym telefonie. Do tego masz jeszcze możliwość wprowadzenia SMS pismem ręcznym (telefon rozpoznaje pismo) i z maleńkiej klawiaturki ekranowej przy użyciu rysika. JA używam zwykle tej ostatniej opcji. Niesamowity telefon! NIGDY WIECEJ NOKII! Nokia zeszła całkiem na psy - żonie kupuję teraz K750i. To są telefony 21 wieku!
    0
  • Users Avatars Mini
    Dyskietka pisze: 2005-09-26 00:49
    Witajcie. Mam pytanie ii to moze smieszne ale czy mozna przypisac inny dzwonek osobie z ksiazki tel. I jeszcze jedno, czy mozna ustawic dowolny dzwiek sms-a? Bardzo prosze o odpowiedz. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    dr_PRado pisze: 2005-10-01 22:08
    Tak, można w tym telefonie przypisać dzwonek i sms i wszystkie alarmy. Ma tylko jedną ZASADNICZĄ wadę! Nie można odebrać połączenia klapką. SKANDAL!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    balbin6 pisze: 2005-10-07 12:18
    Właśnie kupiłem P910i jak zmienić język na polski, bo w opcjach języka mam tylko angielski. Czy zrobią mi to w salonie ery, czy muszę to zrobić ściągając to ze strony SE Proszę o pomoc
    0
  • Users Avatars Mini
    ww/ww pisze: 2005-11-03 10:49
    Dla mnie telefon jest funkcjonalny, poza jego dosyć dużymi gabarytami. Mimo wszystko przypadł mi do gustu. Wyposażenie przemawia za nabyciem tego aparatu.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bananetti pisze: 2005-11-15 16:43
    Jestem posiadaczem tego telefonu od 3 dni i .... jest lepszy niż się spodziewałem. Moim ideałem jest Nokia 9500 ale jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma. Jego zalety ważne dla mnie podgląd plików Word'a, Exel'a, PowerPoint'a i PDF-ów + edycja dwóch pierwszych (super-odejdzie kilka papierków z torby); wybieranie, odbieranie i kończenie rozmowy głosem!!!; mam spore paluchy a z klawiaturą nie mam problemów (wypukłe klawisze); no i rewelacyjnie zorganizowany organizer (pozwoli mi więcej pamiętać). A minus - jeden główny i wielki brak edza!!!!!!!!. Podsumowując dobra pomoc w codziennej pracy! PS. Jestem abonentem "pomarańczy" i przy moim firmowym abonamencie 100 i kilku tysiącach punktów profit dostałem go za 1zł. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    eTechnology pisze: 2005-12-14 10:43
    Ogromne możliwości kosztem gabarytów. Ale jak najbardziej to dobra słuchawka.
    0
  • Users Avatars Mini
    c0smo pisze: 2005-12-15 00:55
    Telefonik jest cudny. Bardzo funkcjonalny, chociaz brakuje EDGE i Wi-Fi. Z tymi gabarytami nie jest tak zle ... Jak na polaczenie sluchawki z palmem to zdecydowanie taki uklad mi bardziej odpowiada. Pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    marcino pisze: 2005-12-18 22:43
    Telefon przyszłości :) dał poczatek przyszlosci.
    0
  • Users Avatars Mini
    scaut pisze: 2005-12-19 20:30
    suuuper telefon
    0
  • Users Avatars Mini
    ural pisze: 2005-12-22 02:24
    mam p800 aktualnie i na p910i choruję już od paru miesięcy... teraz kupiłem dodatkowo nokię 6680 - telefonik też z symbianem i z lepszym aparatem niż w p910i. Jednak platforma UIQ jest znacznie wygodniejsza w obsłudze niż S60 - dziś do mnie dzwoniła babka z Orange - ponoć wszystkie P910i są u nich wykupione - muszę czekać do stycznia i dostanę wtedy za 300 PLN jeśli przedłużę abonament - nie jest to kwota zbyt wygórowana jak za taki aparacik :). Zatem nie będę się zastanawiał długo ;). A co do autobusu - od lat wyciągam telefoniki z Symbianem na pokładzie w komunikacji miejskiej, pociągach, itp. i nie miałem nigdy problemów - jak się któryś przyczepił, to zostawał szybko \"odczepiony\" ;). Tak czy inaczej jak ktoś ma mniej pieniędzy, to niech kupi P800 - różnice są znikome, ale cena znacznie niższa.
    0
  • Users Avatars Mini
    Wymiatacz pisze: 2006-01-03 17:27
    dla mnie nie do pobicia a aparatu cufrowego nie potrzebuje w tel
    0
  • Users Avatars Mini
    Wymiatacz pisze: 2006-01-03 17:27
    jeżeli na dzien dzisiejszy miał bym cos kupic to tylko to
    0
  • Users Avatars Mini
    Wymiatacz pisze: 2006-01-03 17:33
    nie lubie 80siątek wole 60 poza tym jest to nietypowy symbian bardzo wygodny, masa skrutów, przyjazny interfejs. i system rozpoznawania pisma (tego 93tka nie posiada)
    0
  • Users Avatars Mini
    Wymiatacz pisze: 2006-01-03 17:40
    jeżeli chodzi o klawiature alfa to przydatny jest rysik jak go odwrócimy wygodnie wciska się te klawisze
    0
  • Users Avatars Mini
    felipezUK pisze: 2006-02-07 02:56
    Mam p910i od roku i bedzie niebawem do sprzedania. Full box opcja + folia lcd na wyswietlacz, oczywiscie Pl jezyk,bez simlocka i mnostwo softu gratis na cd. Stan bdb,sa male obdarcia na rogach bo nie zawsze uzywam kabury.Sprzedaje poniewaz konczy mi sie kontrakt i bede chcial upolowac p990i.Cena do uzgodnienia(musze porownac ceny na allegro i ebay, sprzedam ciut taniej lub doloze obudowe extra ). Wczesniej jednak chce sprzedac S700i mojej zony bo kontrakt wlasnie sie skonczyl.Telefon rewelacyjny! Super zdjecia i jakosc wykonania,wyswietlacz jakosciowo nie ma sobie rownych do dzis.Czekam tylko az W900i bedzie dostepny w O2 (prawdopodobnie w marcu :().To rewelacyjny jego nastepca.Do s700i dorzucam topowy futeral skorzany KrusseL oraz oczywiscie full cd ze softem . Cena ok 800 zlotych..Zainteresowanym podaje GG 9220130 oraz email
    0
  • Users Avatars Mini
    JotWu pisze: 2006-02-19 22:37
    swietny telefon ale klawiatura niewygodna ;) ogólnie lepiej kupic palmofon z prawdziwego zdarzenia...
    0
  • Users Avatars Mini
    nofate pisze: 2006-03-08 17:26
    To palmtop z wbudowanym telefonem...
    0
  • Users Avatars Mini
    Mick pisze: 2006-04-27 04:26
    Witam, nie orientujecie się, czy ten telefonik ma dużo gorszy zasięg od nokii - np 9500?:) pozdr
    0
  • Users Avatars Mini
    potamotrygon pisze: 2006-06-06 03:30
    niestety najleprza w swojej klasie cenowej i sprzętowej jest moto a1000 ale głównie ze względu na cenę, ciekawe roziwązania ma p990 2 mpx 16 mln kolorów... i wogule kozacki, ale cena... fajne są spv'ki ale cena... moto a1000 gps :-) i wogule polecam :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    potamotrygon pisze: 2006-06-06 03:31
    ale widze ze na pierwszej fotce brak zaślepki na klawiaturke jest :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    kamil pisze: 2007-11-15 21:34
    ten telefo to ja już mam i jest mi prawie do wszystkiego potrzebny fajny tylko trohe gruby
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: