Lechia Gdańsk uruchamia dwa połączone ze sobą projekty Lechia mobile oraz Lechia.premiumLiga.pl. Obydwa mają za zadanie wzmocnić klubowy kontakt z kibicami. Lechia jest pierwszym klubem w Polsce, który realizuje podobne przedsięwzięcie na tak szeroką skalę. Partnerami klubu we wdrożeniu projektu są partner technologiczny – BMSC (wdrożenie mBank mobile) oraz Partner telekomunikacyjny – Orange.
"Lechia mobile to nic innego jak oferta stałego dostępu do klubowych informacji za pośrednictwem sms-ów" – mówi Przemysław Kasza z Orange. - "Wszyscy chętni będą mogli zakupić specjalne startery pre-paid i zaprenumerować serwis krótkich wiadomości tekstowych na bieżąco uchylających, niedostępne na co dzień dla kibiców, kulisy życia klubu (z serwisu Lechia mobile będą mogli również korzystać dotychczasowi abonenci Orange).
"Równocześnie do Lechia mobile rusza Lechia.premiumLiga.pl" – dodaje Wojciech Murawski z BMSC. - "Po zalogowaniu się do serwisu czekają na nas również ekskluzywne serwisy informacyjne jednak nieco bardziej rozbudowane od tych dostępnych za pośrednictwem komórki."
"Klub co chwila zaskakuje jakimiś nowinkami" – mówi zawodnik Lechii Andrzej Rybski, który jest twarzą projektu Lechia mobile. – "Myślę, że to dobrze. Mamy XXI wiek i trzeba podążać za technologicznymi nowościami."
Wszystkie szczegóły dotyczące obu projektów dostępne będą już niebawem na stronie www.lechia.premiumliga.pl