Startuje Orange Customer Service

Newsy
Opinie: 19

1 października br. oficjalnie rozpocznie działalność spółka Orange Customer Service sp. z o. o. (dawniej Virgo). Pracownicy Grupy TP, którzy przejdą do (Virgo) Orange Customer Service sp. z o. o. otrzymali 24-miesięczna gwarancję zatrudnienia. Orange Customer Service to spółka, w której będą zatrudnieni pracownicy wszystkich call center Grupy TP.

Dodatkowe informacje o nowej spółce znajdują się tutaj

Opinie:

Opinie archiwalne (19):

Komentuj

Komentarze / 19

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    ag pisze: 2010-09-25 19:28
    A najśmieszniejsze jest to, że menedżerowie zostają w Centertelu. Będzie spółka bez menedżerów. A wszystko po to żeby szeregowym konsultantom pozabierać przywileje pracownicze i obniżyć i tak już marne wynagrodzenia
    0
  • Users Avatars Mini
    travis pisze: 2010-09-25 21:29
    tylko widzisz ag nikomu nie będą zmniejszać wynagrodzenia bo takie zapewnienie dostali wszyscy pracownicy przy podpisaniu umów więc trochę chyba przesadzasz.
    0
  • Users Avatars Mini
    sunwoj pisze: 2010-09-26 00:17
    ta, przez 2 lata, a potem zwolnia polowe ludzi i nie dadza odpraw, bo chyba o to chodzi - ale coz, takie zycie takie realia, dobrze ze mnie juz tam nie ma od 5 lat, zawczasu znalazlem sobie lepsza prace :)
    0
  • Users Avatars Mini
    xman pisze: 2010-09-26 01:03
    Kalkulacja wydaje się prosta, wydzielić ludzi do spółki zewnętrznej a potem przeprowadzić tzw. restrukturyzację wymyśloną przez specjalistów tp sa. Generalnie na czymś trzeba ciąć bo odszkodowanie dla DPTG w kwocie 1,54 mld zł ktoś musi zapłacić, a zarząd na daninę dla FT musi przecież uzbierać pokaźną kwotę z zysku netto bo jak nie uzbiera to au revoir!
    0
  • Users Avatars Mini
    travis pisze: 2010-09-26 10:15
    to ja się może powtórzę ale muszę się wypowiedzieć bo wydaja mi się, że nie macie zielonego pojęcia o co chodzi, zatrudnienie ludzi w firmach zewnętrznych to już jest restrukturyzacja, i wcale to nie jest złe rozwiązanie bo z korzyścią dla firmy i pracowników (warunki pracy się nie zmieniają a jedynie pracodawca na umowie), a ze zwolnieniami po 24 miesiącach to są to tylko Wasze przypuszczenia, więc ja bym nie przesadzał. Bo niby skąd to możecie wiedzieć? Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    r pisze: 2010-09-26 15:48
    travis: gadasz bez sensu. Przyroda nie toleruje próżni. Skoro ktoś na tej operacji zyskuje to i ktoś inny musi stracić. Cudów nie ma i nie jest możliwe by na tak prostej operacji wszyscy zyskali. Jak mówisz że zyska firma i pracownicy to kto straci? Klienci firmy? Nie wydaje mi się. Tym bardziej, że będzie do opłacenia np. zarząd nowej spółki.
    0
  • Users Avatars Mini
    raf pisze: 2010-09-26 18:51
    Akurat pomysł na OCS pojawił się długo przed wyrokiem w sprawie DPTG. Problemem jest to,że Orange jest pożerane przez TPSA a TPSA ma pasożyta w postaci FT. Gruba rura kasy biegnie do Francji,a Francuzi mają do załatania ogromne dziury po kryzysie.W Polsce kryzys był stosunkowo lekki i nie byłoby potrzeby robienia takich kombinacji gdyby nie oczekiwania z samej góry, czyli z Paryża. Do tego żabojady są na tyle bezczelne że wciskają nam że to w Polsce był głęboki kryzys a oni są dla nas zbawieniem
    0
  • Users Avatars Mini
    travis pisze: 2010-09-26 21:06
    A mi się wydaje że to jest normalne działanie spółki, chcą zarabiać co nie? Pewnie gdybyś był na czele dużej firmy, albo nawet bardzo małej to też zależałoby Ci na zyskach, w końcu taki jest cel prowadzenia firmy. Restrukturyzacja, i w tym przypadku przeniesienie obowiązków utrzymania pracowników na firmę zewnętrzną to działanie z jakim można się spotkać na całym świecie. Z tego co wiem TP nie robiła redukcji etatów, każdy utrzymał stanowisko i pensje więc może nie jest aż tak źle? Sam nie wiem.
    0
  • Users Avatars Mini
    nono pisze: 2010-09-30 13:10
    jest gwarancja zatrudnienia przez 24 m-ce, potem nie wiadomo. poza tym nie tylko pracownicy call center przechodza do ocs ale rowniez czesc (jak nie calosc) dzialu operacyjnego. backoffice tez ida do osc. tylko czekac jak bedzie kolejna spolka ktora "wydzieli" pracowników sprzedaży, kazda firma szuka oszczednosci i kosztow. work service w grupie TP to juz codziennosc, osc to taki work tylko z wyzszymi stawkami;P poza tym jezeli mieliby zwalniac to jaka to korzysc dla firmy?? cdn
    0
  • Users Avatars Mini
    nono pisze: 2010-09-30 13:14
    chyba ze mowimy o wymianie kadry ze "starej" na młodą. nie od dzis wiadomo ze mlodzi łatwiej sie adoptuja w firmach i szybciej przyswajaja wiedze nie mowiac nic o zmianach a jak ktos pracuje w TP czy tez pracował to wie ze w ostatnich miesiacach co nowy dzien to inny pomysł i momentami nawet mlodzi mogli nie dawac rady. na szczescie sposobem byl smiech i "odstresowanie sie po pracy":P wszystkim pracwnikom cc i bo w TP zycze wszystkiego naj naj i do zobaczenia w Pomaranczy;D
    0
  • Users Avatars Mini
    Miszcz pisze: 2010-10-03 01:43
    Taka firma jak OCS powinna się jakoś reklamować przed wejściem na rynek. Dziś nie wiemy o niej nic. Nie mają oferty, strony internetowej, brak jakiejkolwiek reklamy. Wszystko postawili na to by przekonać pracowników, aby zostali w firmie. Ci co zostali to Ci co nie mają innego wyjścia, a Ci co chcą tam pracować pewnie już szukają wyjścia aby stamtąd uciec. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Sihaja pisze: 2010-10-09 02:53
    Ja pracuję w OCS i jakoś nic się w zasadzie nie zmienia. Ani pensja, ani warunki. Przy rozwiazaniu umowy dostaniemy odprawę, mamy przywileje pracownicze w postaci kart abonamentowych do Luxmedu, kartę multisportu, pożyczki remontowe oprocentowane 1%, dopłaty do wycieczek, preferowane godziny pracy jeśli ma się dziecko do lat 5, w ciąży 4 h pracy dziennie i bez problemu powrót po macierzyńskim do pracy. Nikt nikomu nie robi krzywdy. Do pensji prowizja (w tym mcu wezmę podwójną pensję.
    0
  • Users Avatars Mini
    Sihaja pisze: 2010-10-09 02:54
    Jasne ze kiedys jak znajde lepsza pensje to sie z tym pozegna, ale na razie jest wszystko fajnie. I do OCSa przeszli rónież managerowie. A że się nie reklamuje? A po co ma się reklamwać spółka która nie świadczy usług dla klienta w postaci towarów czy usł. komunikacyjnych? Ona tylko zatrudnia ludzi do obsługi.
    0
  • Users Avatars Mini
    gawrysia pisze: 2010-10-25 20:57
    Sihaja - w jakim Ty dziale pracujesz, ze piszez o takich pozytywach?
    0
  • Users Avatars Mini
    pop pisze: 2010-11-16 00:05
    a co to za różnica w jakim dziel on pracuje, narazie wygląda to taj jak napisał, jedyna różnica polega na mniejszej kwocie do wydzwonienia na telefon, reszta bez zmian...
    0
  • Users Avatars Mini
    Sihaja pisze: 2011-01-04 06:52
    Pracuję w Lublinie w dziale biznesowym - na słuchawce. Jak na razie od grudnia pensja wzrosła i to znacząco bo o 300 zł. Czyli źle nie jest. Mniejsza kwota do wydzwonienia na służbówce - szczerze? a co mnie to, do prywatnych kontaktów mam swój telefon, służbowe wszystkie są w orange więc i tak za darmo. Na razie poza NIPem do L4 nic się nie zmieniło.
    0
  • Users Avatars Mini
    Aga pisze: 2011-01-14 13:11
    Hej. Pracuję "na słuchawkach" w Łodzi. Od 1.10.2010 przeszłam do OCS. Jestem w tej chwili na urlopie macierzyńskim, do pracy wracam w lutym. Mam pytanie: czy ktoś z Was może orientuje się, czy mogę pracować w preferowanych przeze mnie godzinach pracy? Z tego co mi wiadomo, ciężko do tej pory było coś takiego wyegzekwować, jeśli pracodawcą była TP SA. Czytałam gdzieś,że jeśli wychowuję dziecko do 4 roku życia, pracodawca powinien uwzględnić moje prośby odnośnie godzin pracy.
    0
  • Users Avatars Mini
    Aga pisze: 2011-01-14 13:13
    Ale jak to wygląda w rzeczywistości? Czy gdzieś składam pisemną prośbę? Jeśli ktoś wie to proszę o pomoc. Z góry dziękuję i pozdrawiam :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Inanna pisze: 2011-05-21 18:34
    Witam, Ciekawa jestem co Sihaja na to co sie dzieje w ostatnich dniach w OCS (zwolnienia ludzi na umowach agencyjnych, skracanie godzin, nie przedłużanie umów etatowych i jeszcze kilka drobnostek)? Nadal uważasz, że nic się nie zmieniło? Ciekawa jestem jak w styczniu mogły przez Ciebie zostać przeoczone te wszystkie zmiany na niekorzyść. Z tego co wiem to również w Lublinie podwyżka dotyczyła osób przechodzących na etat już bezpośrednio do OCS. Nie pracowników Centertel
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: