ASTER rozpoczął świąteczną kampanię reklamową. Kampania obejmuje zasięgiem Warszawę, Kraków, Zieloną Górę i potrwa do 30 listopada br. Celem kampanii jest przekonanie odbiorców, że produkty ASTER to doskonały pomysł a wyjątkowe i niestandardowe prezenty świąteczne dla całej rodziny.
Kampania składa się z trzech odsłon, prezentujących symbole produktów oferowanych przez ASTER. Komputer, telefon, i telewizor wpatrują się w zimowe niebo w oczekiwaniu na pierwszą gwiazdkę - znak do rozpoczęcia Wigilii - i prezenty, którymi są usługi ASTER. Komputer czeka na nielimitowany dostęp do internetu, telefon marzy o usłudze telefonii stacjonarnej, a idealnym prezentem dla telewizora są pakiety telewizyjne.
Przekaz kampanii został podkreślony trzema hasłami reklamowymi:
"Twój komputer czeka na ASTER",
"Twój telewizor czeka na ASTER",
"Twój telefon czeka na ASTER".
Wiodącym medium wykorzystanym w kampanii jest outdoor. Reklamy ASTER pojawią się w trzech polskich miastach na wielkoformatowych siatkach, na billboardach typu: citylight, frontlight, backlight i scroll oraz na tablicach w metrze warszawskim.
Kreację do kampanii przygotowała agencja Mather Communications, media zaplanował dom mediowy MAXUS.