Grupa TP podała, że na koniec I kw. 2006 r. penetracja telefonii komórkowej (kart SIM) w Polsce wynosiła 80.5%. Oznacza to wzrost z 76.6% na koniec zeszłego roku. Liczba aktywnych kart SIM wynosiła według szacunków Orange 30.7 mln. Penetracja telefonii stacjonarnej spadła natomiast z 32.2% do 32%.
Na rynku DLD (połączenia międzystrefowe) Telekomunikacja Polska zanotowała spadek udziału w ruchu z 74.1% do 72.3%. Na rynku F2M TP zwiększyła swój udział z 74.6% na koniec zeszłego roku do 74.9% na koniec 1Q2006. Na rynku rozmów międzynarodowych operator odnotował spadek z 64.2% do 63.4%. Na rynku połączeń lokalnych udział TP spadł z 82.3% do 80.7%.
TP zamierza już w II kw. wprowadzić usługę TV over DSL, w III kw. usługę Video on Demand, a pod koniec roku ofertę Rent a Game. W III kw. pojawi się także wspólny portal dla użytkowników telefonii stacjonarnej i komórkowej ze zintegrowaną książką adresową i jednorodnym systemem logowania.
Na koniec marca wzrosła znacznie spontaniczna znajomość marki Orange - z 44.5% pod koniec zeszłego roku do 57%.