Prezes polskiego T-Mobile, Miroslav Rakowski, przyznał na specjalnym spotkaniu z dziennikarzami na targach CeBIT, że jego spółka prowadzi zaawansowane rozmowy z Google w sprawie wprowadzenia płatności na rachunku za aplikacje sprzedawane w sklepie Androida - Google PLAY. Wprowadzenie takiego rozwiązania w PTC jest już raczej pewne. Ten sam sposób integracji sklepu z aplikacjami z billingiem będzie wdrożony w Firefox OS. T-Mobile chce bardzo uczestniczyć jako ogniwo w procesie zakupu aplikacji mobilnych. Samo uproszenie zakupu (wyeliminowanie karty kredytowej) ma także znacznie zwiększyć liczbę osób, które takie aplikacje kupują. Obecnie podział przychodów w przypadku sprzedaży aplikacji w Google PLAY to 30% dla Google i 70% dla dewelopera.
Rakowski i Grzegorz Bors (członek zarządu PTC) przyznali także, że T-Mobile bardzo chciał wprowadzić na polski rynek usługę streamingu muzyki Spotify. Firmy nie dogadały się jednak w sprawie cen. Według T-Mobile w Polsce taka usłua powinna kosztować około 10 zł, a Spotify upiera się przy kwocie 20 zł. T-Mobile ma jednak nadzieję, że Spotify wróci do rozmów, gdy polski rynek zweryfikuje oczekiwania tej firmy w stosunku do liczby klientów. T-Mobile jest obecnie jedynym polskim operatorem, który nie oferuje rozbudowanego dostępu do biblioteki z muzyką.