T-Mobile pochwalił się pierwszymi efektami nowych standardów obsługi klienta dla segmentu SME/SOHO.
W październiku Adam Sawicki, Prezes T-Mobile Polska, poinformował o zmianie standardów obsługi Klientów z segmentu małych i średnich przedsiębiorstw. T-Mobile wprowadził między innymi priorytetową obsługę Klienta biznesowego, zobowiązał się do rozwiązywania 9 na 10 spraw przy pierwszym kontakcie oraz zaprezentował lepszą ofertę dla lojalnych Klientów.
„Przed wprowadzeniem nowych standardów obsługi i zmian w ofercie dla segmentu MŚP dokładnie zbadaliśmy potrzeby i oczekiwania Klientów” – mówi Marta Szwakopf, Kierownik Działu Marketingu SOHO. „Pozytywna reakcja przedsiębiorców oraz pierwsze wzrosty sprzedaży po niespełna dwóch miesiącach od wprowadzenia zmian, są najlepszym dowodem na to, że przyjęta przez nas strategia przynosi efekty. Szczególnie dumni jesteśmy ze wzrostu współczynnika polecenia T-Mobile jako operatora – już 9 na 10 Klientów biznesowych poleciło by T-Mobile swoim partnerom biznesowym czy współpracownikom. A jak powszechnie wiadomo ten właśnie wskaźnik – rekomendacji, jest jednym z kluczowych dla każdego operatora”.
Z przeprowadzonego w listopadzie – po niespełna dwóch miesiącach od wprowadzenia nowych standardów – badania satysfakcji Klientów T-Mobile wynika, że rośnie zadowolenie Klientów korzystających zarówno z Call Center i sklepów. Obecnie przy pierwszym kontakcie z konsultantem T-Mobile rozwiązuje aż 9,7 z 10 spraw zgłoszonych przez klientów biznesowych. W/w współczynnik polecenia w skali ostatniego miesiąca wzrósł o 11 pp. Punkty sprzedaży T-Mobile odwiedziło w ostatnim miesiącu o 18% więcej klientów biznesowych. Ruch na stronie www.t-mobile.pl/dlafirm wzrósł o blisko 10%, a o 20% wzrosła liczba aneksów podpisanych przez ten kanał sprzedaży. W efekcie widać także pierwsze wzrosty sprzedaży, szczególnie w segmencie data. Największą popularnością wśród przedsiębiorców cieszy się obecnie oferta „Nielimitowany Internet LTE do biura” dla przenoszących Internet stacjonarny – jej sprzedaż wzrosła już o niemal 25%.
Nowe podejście będzie sukcesywnie wdrażane również dla innych grup klientów.