Klienci T-Mobile docenili nowy standard obsługi dla firm

Newsy
Opinie: 82

T-Mobile pochwalił się pierwszymi efektami nowych standardów obsługi klienta dla segmentu SME/SOHO.

W październiku Adam Sawicki, Prezes T-Mobile Polska, poinformował o zmianie standardów obsługi Klientów z segmentu małych i średnich przedsiębiorstw. T-Mobile wprowadził między innymi priorytetową obsługę Klienta biznesowego, zobowiązał się do rozwiązywania 9 na 10 spraw przy pierwszym kontakcie oraz zaprezentował lepszą ofertę dla lojalnych Klientów.

„Przed wprowadzeniem nowych standardów obsługi i zmian w ofercie dla segmentu MŚP dokładnie zbadaliśmy potrzeby i oczekiwania Klientów” – mówi Marta Szwakopf, Kierownik Działu Marketingu SOHO. „Pozytywna reakcja przedsiębiorców oraz pierwsze wzrosty sprzedaży po niespełna dwóch miesiącach od wprowadzenia zmian, są najlepszym dowodem na to, że przyjęta przez nas strategia przynosi efekty. Szczególnie dumni jesteśmy ze wzrostu współczynnika polecenia T-Mobile jako operatora – już 9 na 10 Klientów biznesowych poleciło by T-Mobile swoim partnerom biznesowym czy współpracownikom. A jak powszechnie wiadomo ten właśnie wskaźnik – rekomendacji, jest jednym z kluczowych dla każdego operatora”.

Z przeprowadzonego w listopadzie – po niespełna dwóch miesiącach od wprowadzenia nowych standardów – badania satysfakcji Klientów T-Mobile wynika, że rośnie zadowolenie Klientów korzystających zarówno z Call Center i sklepów. Obecnie przy pierwszym kontakcie z konsultantem T-Mobile rozwiązuje aż 9,7 z 10 spraw zgłoszonych przez klientów biznesowych. W/w współczynnik polecenia w skali ostatniego miesiąca wzrósł o 11 pp. Punkty sprzedaży T-Mobile odwiedziło w ostatnim miesiącu o 18% więcej klientów biznesowych. Ruch na stronie www.t-mobile.pl/dlafirm wzrósł o blisko 10%, a o 20% wzrosła liczba aneksów podpisanych przez ten kanał sprzedaży. W efekcie widać także pierwsze wzrosty sprzedaży, szczególnie w segmencie data. Największą popularnością wśród przedsiębiorców cieszy się obecnie oferta „Nielimitowany Internet LTE do biura” dla przenoszących Internet stacjonarny – jej sprzedaż wzrosła już o niemal 25%.

Nowe podejście będzie sukcesywnie wdrażane również dla innych grup klientów.

Opinie:

Opinie archiwalne (82):

Komentuj

Komentarze / 82

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Pino pisze: 2015-12-04 13:09
    Kot świetnie się sprawdza śpiewając, pokazał to już w reklamach Netii, teraz jest jeszcze lepiej! Moim zdaniem bardzo fajnie, że akurat jego wybrali do tych reklam, świetny głos i bardzo pozytywna postać. Prowadząc swój własny biznes, wykonuje dziesiątki telefonów dziennie, nigdy nie miałem okazji narzekać na jakość usług świadczonych przez T-mobile. Tak trzymać.
    -3
  • Users Avatars Mini
    Drukarz pisze: 2015-12-04 14:11
    Widac trzeba bylo kilkaset tysiecy rezygnujacych klientow, kupe nerwor, negatywnych emocji a wystarczylo dzialac jak inni operatorzy... Ciekawe czy panowie menadzerowie z TM, ktorzy doprowadzili do takiej sytuacji podpisuja sie teraz pod "sukcesem"? Pewnie tak jak to w megakorporacji bywa:)
    3
  • Users Avatars Mini
    Drukarz pisze: 2015-12-04 14:13
    Ps. Gratulacje Panie Sawicki, ze w koncu ktos odwazyl sie zadbac o klientow. GRATULACJE!!!
    -2
  • Users Avatars Mini
    Jawor pisze: 2015-12-04 14:18
    Rekinem biznesu nie jestem, jednak te kilka numerów w tm posiadam i z czystym sumieniem podpisuję się pod tym, że kontakt z call center po wprowadzonych zmianach załatwia właściwie każdy problem. Jeśli sytuacja nie ulegnie zmianie, to na bank przedłużę umowy pracowników.
    0
  • Users Avatars Mini
    joko pisze: 2015-12-04 14:19
    Reklama z Kotem pierwsza liga, liczę na kontynuację, zresztą to chyba najlepsza obecnie reklama na rynku gsm (Pamiętam Kota z Netii, też była fajnie). Z LTE T-Mobile sam korzystam właśnie teraz więc też wielki plus przede wszystkim za JAKOŚĆ i NIEZAWODNOŚĆ (dla mnie słowa kluczowe).
    2
  • Users Avatars Mini
    www pisze: 2015-12-04 14:35
    artykuł sponsorowany przez t-mobile.pl i komentarze pod nim też sponsorowane chyba. Żenada
    5
  • Users Avatars Mini
    do www pisze: 2015-12-04 14:48
    typowy hejter powyżej. Pozytywny artykuł, to już artykuł sponsorowany lub nieuczciwy. Gratuluje nastawienia do życia.
    -2
  • Users Avatars Mini
    Don Pedro pisze: 2015-12-04 15:00
    Widzę że T-Mobile inwestuje... w marketing na wszystkich poziomach, od artykułów, po komentarze pod nim. Trochę przesadzili na tym portalu, bo tu raczej mało komentarzy znajduje się pod takimi wiadomościami "o niczym", a nasycenie "słodkopier...ych" jest przesadzone. Cóż, dobrze że T-Mobile zauważyło że klienci im uciekali, ale tej kampanii nie wróżę sukcesu.
    3
  • Users Avatars Mini
    ola pisze: 2015-12-04 15:21
    Łał w ciągu kilku minut same pozytywne opinie - choć IP zmieniliście? Reklama wkurza, oferta droższa, a dzwoniąc do BOK - jeszcze nic nie wciśniesz, a już reprymenda że czas oczekiwania będzie wydłużony i tak od chyba 2 mc.. HAHA
    3
  • Users Avatars Mini
    toczek pisze: 2015-12-04 15:41
    To nie autor (W.P.) wychwala TM, autor zapewne rzetelnie przekazuje informacje uzyskane od operatora i byłbym mocno zdziwiony, gdyby GOL odmawiał publikowania takich informacji. Czy to tylko PR ocenić mogą użytkownicy ofert TM dla biznesu. Natomiast kilka komentarzy faktycznie wygląda dramatycznie niewiarygodnie i to one właśnie budzą wątpliwości dotyczące całości newsa TM.
    0
  • Users Avatars Mini
    Aleksandrowicz pisze: 2015-12-04 15:59
    Efekty dobrych zmian zwykle pojawiają się bardzo szybko, Kot w reklamach tez na pewno robi swoje:)
    1
  • Users Avatars Mini
    Aleksander pisze: 2015-12-04 16:06
    Ja i żona mamy kilka numerów na firmę w T-Mobile, co do jakości samej usługi jest ok, rozmowy i internet działa dobrze, nie ma większych problemów, ale obsługa klienta jest na dramatycznie niskim poziomie, ostatnia sprawa z 20.11.2015, prośba o przesłanie całego regulaminu usługi "wspólny internet" odpowiedź przyszła wczoraj czyli prawie po dwóch tygodniach, ciekawe ile się czeka na odpowiedź jak sprawa jest naprawdę złożona, dodzwonienie się w jakimś normalnym czasie praktycznie niemożliwe.
    0
  • Users Avatars Mini
    X pisze: 2015-12-04 16:16
    w godzinach 17-18 czas oczekiwania klienta biznesowego na polaczenie z bok 20min, po tym czasie stwierdzilem ze szkoda czasu i juz wiecej tego bledu nie popelnie, dzownil nie bede.. to maja byc te nowe standardy? to jaki byl czas oczekiwania wczesniej? 45min? smiech
    1
  • Users Avatars Mini
    Kristo pisze: 2015-12-04 19:12
    Ściema, nic się nie zmieniło, dalej przełączają od pani Krysi do pani Basi, i tak w kółko. Nigdy więcej T. Już jeden numer w firmie przeniesiony do Orange, jeszcze 3 pozostały ale trzeba czekać na koniec umów.
    0
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-12-04 20:49
    NIE MA SIĘ CZYM PODNIECAĆ. Wystarczy wiedzieć i rozumieć mechanizmy, które za tym stoją. Niestety nie ma innej drogi dla klientów SOHO/SME wejścia w usługi T-Mobile jak sklep firmowy/infolinia/strona www - stąd i te wyniki. Ponieważ zrezygnowano z mobilnych doradców biznesowych, którzy przyjeżdzali bezpośrednio do firm (co np. istnieje do dziś w PLAYu). Ja bym chciał Pani Kierownik Marketingu zadać jedno pytanie - jak to jest, że w tych punktach, które pracują w niedziele jest czynne jedno stanowisko i zazwyczaj jest to stanowisko "dla firm" i są tam obsługiwani wszyscy klienci w ramach jednej kolejki. JAK TO JEST PANI DYREKTOR? COŚ NIE WYPALIŁO? Teraz odniosę się do tego co pisza inni komentują: co do BOA - to prawda. Jest tragicznie. Na odpowiedź na e-mail czekam już 10 dni i nie mogę się doczekać odpowiedzi. Skandal jest żenujący, zastanawiam się czy ta odpowiedź przyjdzie ale ten fakt sprawia że odechciewa się cokolwiek zgłaszać pisemnie do firmy. Co do telefonicznego BOA - tez nie jest dobrze. Średnio się czeka na połączenie 20min a mój rekord czekania to 60min+ po czym mnie system sam rozłączył, ostatnio czekałem 44minuty i jakoś się udało - łaskawie jakaś "studentka" podniosła słuchawkę. Co do PRZEŁĄCZANIA ROZMÓW to także jest prawda - szczególnie gdy sprawa jest techniczna to przełączają. Więc to co mówi pani Szwakopf to słodkie pierdzenie, bełkot marketingowy i PR. Fakty są zupełnie inne. Lecz zarząd na fakty jest głuchy, bo pracować się niespecjalnie chce a łatwiej jest wymyślać bajki z kategorii fantasy i potem je rozesłać pocztą korporacyjną tu i tam... dla mnie w T-Mobile myślenie jest takie: płaćcie Nam i spier... bo gdyby firma mogła, to nawet trupom by wystawiała faktury. Pazerność w tej firmie nie zna granic. 10 lutego wycofuję pierwszą aktywację po 2-letniej przygodzie.
    -2
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-12-04 20:58
    Oczywiście sprostuję że same oferty senso-sctricto biznesowe w T-Mobile nie są złe. Są dość dobre a te internetowe /na datę/ nawet bardzo dobre. Ale chcę zaznaczyć że tylko biznesowe. PRE-paid leży i kwiczy a w rynku prywatnym też jest dno i metr mułu. A jeszcze kamyczek z mojego prywatnego podwórka: najbardziej mnie wkur.... że już jestem ich klientem ponad 2 lata i nic a nic się nie zmienił zasięg na terenie woj. podkarpackiego i miasta Rzeszowa. Tam gdzie były "dziury" i "szczątki" tam dalej są. Tutaj po prostu już mi się cierpliwość skończyła. P.S: jeśli T-Mobile chce odbić od dna rynek prywatny musi oferty upodobnić lub bardzo bardzo zbliżyć do tych z segmentu biznesowego SOHO. Inaczej zawsze będzie w czarnej d. . Niestety. Tylko tutaj jest pewien problem - jak bardzo można się narazić centrali w Berlinie i gdzie jest "próg bólu" (a, no właśnie...) . Hy hy. Teraz wydaje mi się że wiele już rozjaśniłem :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    job pisze: 2015-12-04 23:40
    Niemcy jak to Niemcy, jajcarze....
    0
  • Users Avatars Mini
    Don Pedro pisze: 2015-12-05 00:03
    No i rozpętała się dyskusja, niemniej nie wierzę by jej efekty przepłynęły do "góry". Niestety w takich firmach mają "plan", i nie zbaczają ze słusznie obranej drogi. Ilu jeszcze klientów odpłynie zanim zobaczymy pierwsze oznaki paniki w T-Mobail? Na razie mają "plan".
    0
  • Users Avatars Mini
    maro pisze: 2015-12-05 12:12
    ja juz odszedłem bo mniew wybili z orbity raklamacja w sprawie kosztów uznana ale brak korekt bo to trwa, wplacam fv pomniejszona o wartosc reklamacji i czekam na korekty a tu BPW-blokada polaczen wychodzacych, dzwonie na infolinie i twierdza ze takia procedura, doplacam fv i czekam na korekty, korekty dostaje i mam nadplate -ok na nastepnej fv 30pln/nr za zablokowanie nr pisze reklamacje opisujac ze byla decyzja w sprawie reklamacji tylko korekt jeszcze nie bylo i dostaje odp ze fuck you sprawdzam fv i widze ze oplata za blokade naliczyla sie tez na nr data nieaktywnych od ponad 2m-cy ktorte przychodzily na fv wyzerowane ale byly jako pozycja pisze reklamacje za co oplata 30pln jak nr byly nieaktywne dostaje odp- fuck you nie uznajem spadaj do sadu jak ci cos nie pasuje tak wiec zawinałem 12sim z firmy i przenioslem i jestem zdecydowanym przeciwniekiem polityki TMPL
    1
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-12-05 14:38
    I to sa wlasnie prawdziwe historie klientow, pelne doswiadczenia i zawodu w firmie ktore odzwierciedlaja jak jest naprawde. Ja także po ponad 2.5r w firmie czuje się zawiedziony i wszystkie moje nadzieje i wiara zostaly spalone na panewce. Kiedys nawet myslalem ze tu jest "niemiecka jakosc" ale to żadna jakosc - zwykle przecietniactwo pomieszanie z proznoscia i leniwymi pracownikami. Glownymi faktami, co sprawilo ze firma mnie zawiodla to: 1) tereny, na ktorych mieszkam maja gleboko w d.w aspekcie zasiegu 2) z miesiaca na miesiac firma zatracila i zatraca elastycznosc podejscia do klienta 3) pazernosc nie zna granic. Ostatni grosz by Ci wyrwali. 4) firma się w ogole nie rozwija w aspekcie uslug i technologii (patrz LTE, patrz WiFi-Calling, patrz terminale BlackBerry, patrz nowe produkty i taryfy). 5) nie chca mi zmienic taryfy, mimo to ze i tak place stosunkowo duzo. Więc ja mowie otwarcie - niech prezes Sawicki sobie dalej kreci nowe spoty reklamowe z Kotem. Moze na niektorych frajerow to dziala. Na mnie nie.
    2
  • Users Avatars Mini
    toczek pisze: 2015-12-05 14:53
    Zerkam na kolejne komentarze i oczy przecieram ze zdumienia. Jak odezwali się klienci TM, to nawet Kota nie wychwalają, tylko, nomen omen, psioczą. Ale ci z PR złapali pierwsze kilka komentarzy (pewnie swoich), wydrukowali i teraz świętują sukces. Ciekawe czy Pan Prezes to łyknie jak szampana, bo to że zaszkodzi jestem pewien. Moje plany przeniesienia do TM zdecydowanie odkładam.
    1
  • Users Avatars Mini
    Bartosz pisze: 2015-12-05 16:53
    faktycznie - taka oferta dla Klientów ,że po 16 latach wypowiedziałem kontynuacje umowy :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Zzzz pisze: 2015-12-05 22:41
    @Orange- ci Ci pozostaje w kwestii zasiegu? Bardzo niejednorodny technologicznie Plus czy skaczący Play? Zaznaczam, ze nie pisze o ofercie czy traktowaniu klienta.
    0
  • Users Avatars Mini
    Greg pisze: 2015-12-05 23:31
    Na Kota było pewnie z planowanych na styczeń zwolnień grupowych. Brawo T.
    1
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-12-06 02:03
    @ZZZZ ale ja mialem na mysli ocene zasiegu w aspekcie mocy odbieranego sygnalu. Bo to jaki jest uzywany sprzet czy konfiguracja sieci to dla klienta sprawa drugorzedna. Natomiast faktem jest ze na moich ziemiach to od lat Plus ma najlepszy zasieg. Bo co mi z tego LTE od T-Mobile jeśli w tym samym miejscu to jest "1 kreska" a Plus ma 4. Na wybor operatora sklada się suma wielu skladowych i tak jest w moim przypadku gdy podejmuje się oceny niemieckiego operatora. A wniosek jest taki ze nie ma w T-Mobile nic nadzwyczajnego czy cokolwiek prestizowego.
    0
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-12-06 02:36
    Jeszcze w drodze przemyslen naszla mnie malutka jedna refleksja. Czy nie jest tak ze teraz w ostatnich latach Nasz rodzimy rynek telekomunikacyjny zdebilowacial? Bo kiedys, 5-10 lat temu to abonamenty się duzo bardziej oplacaly niz telefony "na karte". A teraz, jest odwrotnie. Wlasciwie poza biznesem abonament się nie oplaca i nawet w sensie "skladowej uslugsi" ten ze abonament nie wychodzi korzystniej dla zwyklego Kowalskiego. Więc z czego ten stan rzeczy wynika? Bo nawet jak się wslucham wokolo co stekaja operatorzy to tu slysze "nie oplaci Nam się dotowac telefonow", po drugiej stronie krzycza "nie oplaci Nam się inwestowac w siec na terenach wiejskich", za plecami krzycza "optymalizacja zatrudnienia to priorytet" i tym podobny bonmot. No i z czego to wynika? Czy nie jest to moze jeden z owocow zarzadzania telekomami przez "glownych ksiegowych"? Czy nie jest to moze stan jakiejs dziwnej paranoi? Bo skoro nic się nie oplaca - to po co cokolwiek robic? Bo, 5-10 lat temu ten rynek nie mial takich (wymyslonych? Wykreowanych?) problemow na tle ekonomicznym. To tyle, ad vocem.
    0
  • Users Avatars Mini
    Zzzz pisze: 2015-12-06 11:45
    @Orange - metoda kreskowa do niczego nie prowadzi, tak nie możesz oceniać sieci. Plus w LTE stosuje juz 800 MHz Sferii (poza 1800) podczas gdy N tylko 1800. Przez to, w kreskach, możesz mieć ich wiecej choć sam net bedzie działał wolniej. Poczytaj jak zapchana jest sieć Plusa i jak ona faktycznie działa (pomimo kresek na wyswietlaczu). Dodam tez, ze Plus (spółki ZSZ) nie budują nowych lokalizacji (jak choćby N czy Play) - co najwyżej po likwidacji stacji odpalają nowa w najbliższej okolicy. Od strony technicznej zalecam wiec dużo ostrożności (o reszcie sie nie wypowiadam).
    0
  • Users Avatars Mini
    Obiektywny pisze: 2015-12-06 13:34
    P4 ma szansę ruszyć do przodu jak go kupi wg plotek UPC. Można mieć zastrzeżenia do TM za BOK, bo to nawet gorsze jest niż w Orange. Ale co do jakości tej sieci....nie można mieć zastrzeżeń. Zgadzam się z Zzzz - Plus jest niejednorodny technologicznie i strasznie zapchany. Solorz leci w kulki. Ma najwięcej zasobów a sieć leży odłogiem.
    0
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-12-06 16:21
    @ZZZ no jest to jakas metoda bo przeciez te 'owe' kreski biora się wprost z przeliczenia sygnalu wyrazonego w -dBm. Co do Plusa - byc moze sa punktowe miejsca gdzie siec jest zapchana ale po czym to klienci stwierdzaja? Jakie maja wskazniki?. To samo mozna powiedziec o Orange, bo to już slynne aczkolwiek tez punktowe. A jeśli chodzi o NetWorkS! nie uwazasz ze ichniejszy UMTS900 jest zapchany do granic mozliwosci? Bo ja uwazam ze tu już jest tragedia. Co do Plusa: widocznie firma nie ma zapotrzebowania na nowe stacje GSM/UMTS bo zasieg i tak maja bardzo dobry. Lecz, z tego co wiem ostatnio stawiaja nowe maszty wlasnie w technologii LTE800. U mnie niedawno postawili wlasnie nowy - w Rzeszowie, ul. Kotuli. Rozsyla tylko LTE800. Ja wiem ze Polkomtel to technicznie suma mozliwosci Aero2 + Sferia + Mobyland + pasma wlasne sieci Plus GSM/UMTS2100 ale ja uwazam ze ta synergia się akurat sprawdza. Choc, chce podkreslic - dla przecietnego uzytkownika najwazniejsze jest, ze przy probie polaczenia nie widzi komunikatu "siec zajeta" - jeśli nie ma, jest dobrze. Chetnie bym posluchal dokladnie, jakie sa wg. Ciebie wady/zalety w porownaniu sięc Plus vs T-Mobile. Bo ja bym wymienil tak 1) lepszy zasieg GSM 2) lepsze LTE 3) dostepny wiekszy wachlarz uslug technicznych dodanych: PTT (PushToTalk), WiFi-Calling, wlasna siec CDMA420 (to tak na pierwszy rzut mi przyszlo do glowy). Czekam na riposte.
    0
  • Users Avatars Mini
    zzzz pisze: 2015-12-06 18:27
    @Orange - owszem, riposta będzie :) Prywatnie, od ponad 10 lat jestem Plusowcem, zaś od 4 (służbowo) także Networksowcem (T-Mobile) - wydaje mi się, że jest to na tyle długi okres czasu aby móc wydać pewną opinię. O ile w przypadku Plusa i usług dodanych w pełni się z Tobą zgadzam (T-Mobile jest pod tym względem słabe), o tyle w kwestii zasięgu i samej jakości sieci już nie zupełnie. Operowanie na kreseczkach pominę - każdy telefon ma inną skalę i ten sam sygnał w dBm będzie pokazany na różnej ilości "kreseczek". Przechodząc do sedna - mozaika technologiczna na stacjach grupy ZSZ w połączeniu z najsłabszym (w mojej opinii) szkieletem oraz głównie dosyłem do stacji na słabych radioliniach powoduje, że sama jakość łączonej sieci ZSZ jest jaka jest. Na jednej stacji masz komplet technologii, na innej U2100 + GSM, na kolejnej GSM + LTE1800, na jeszcze innej sam GSM itd. W trasie jest tak samo - pierwszy przykład S8 Warszawa - Białystok (na jednej stacji masz GSM+LT800, zaś na kolejnej GSM+U900 itd. - brak monolitu technologicznego), co powoduje, iż mając terminal bez LTE spadasz na pewnych odcinkach trasy do EDGE - chyba nie jest to normalna sytuacja? Ilości stacji grupy ZSZ w stosunku do Networks jest sporo mniejsza (7000 vs ponad 10000), co powoduje, iż do pokrycia tego samego terenu są dużo bardziej wyżyłowane, tym samym na jedną stacje przypada więcej użytkowników (dużo bardziej obciążone). Przy stosowanym przez Plusa dosyle (180 Mbit do stacji z kompletem technologii - GSM/U900/U2100/ LTE800/LTE1800) powoduje, że działa to jak działa. Owe wyżyłowanie stacji powoduje, iż w "kreseczkach' wszystko wygląda fajnie (mam zasięg wszędzie), tyle, że działa to jak działa. Pytasz jak ma to stwierdzić przeciętny user - widać to po dropach (przerwanych połączeniach), problemach z nawiązaniem połączenia czy też niskim transferem (w stosunku do posiadanego przez grupę ZSZ pasma). O pozostawionych perełkach w miastach typu U2100 (z HSDPA 3,6)+GSM będę pisał (ostatnio na takiej stacji w Białymstoku wyłączyli U2100 bo nie szło przez nie rozmawiać). To pokazuje, że bez nowych stacji nie da się obejść, zaś Plus na nich oszczędza (na terenie woj. podlaskiego oraz części woj. mazowieckiego od ponad 2 lat nie wybudowano żadnej nowej stacji, choć zapotrzebowanie jest duże - wielu dziur nie da się pokryć bez fizycznie nowych stacji). Wspomniane LTE800 jest dokładane do istniejących masztów/lokalizacji grupy, nie powstają zupełnie nowe lokalizacje. Co innego Networks - większa liczba stacji, bardziej przykręcone (obsługujące mniejszy obszar), co przekłada się na lepsze transfery. Monolit technologiczny, lepszy szkielet, lepszy dosył do stacji. Co chwilę powstają nowe stacje (na terenie woj podlaskiego, od zakończenia modernizacji odpalono już 12 nowych lokalizacji w samym terenie, tam gdzie Plusa także nie ma). Żeby nie było jednak za kolorowo są i wady - trzymanie się U2100 do praktycznie utraty zasięgu (transfer w takim momencie stoi), zapchane U900 (niestety jedna nośna na 3 sieci do zdecydowanie za mało), oraz, mimo wszystko, mało tego LTE 1800. Czekamy na odpalenie LTE800, wówczas odciąży to nieco U900, co powinno poprawić sytuację. Na tą chwilę, niestety, jest tak jak napisałeś. Sumarycznie (wszystkie dostępne technologie), wg mojej opinii, nawet pomimo mniejszej ilości "kreseczek" na ekranie sieć działa lepiej (T-Mobile) niż Plusa - nie doświadczam dropów, osiągam lepsze transfery (głównie w U2100 oraz LTE1800). Najlepszym jednak wyjściem jest posiadanie simek z dwóch grup - Networksa oraz ZSZ, zawsze coś jednak będzie działać ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2015-12-06 19:13
    Do niedawna fani drogiej przeciętnej niemieckiej sieci a dziś tak narzekają:-) i że karta się opłaca od abonamentu... Ja do tego doszedłem o wiele wcześniej, telefon zawsze z wolnej sprzedaży, oferta na kartę, testowałem wszystkie sieci i jedną pseudosieć, wnioski? dla normalnego użytkownika pomijając sprawy techniczne zostają dwie sieci infrastruturalne plus i orange (networks).
    0
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-12-06 19:15
    @ZZZ jutro Ci dokladnie odpowiem jak to wyglada z mojej perspektywy. Ja chcialbym Ci jeszcze jedno powiedziec... NetWorkS ma mnostwo dziur w zasiegu na terenie woj. Podkarpackiego i Swietokrzyskiego. Nie co lepiej jest na ziemii lubelskiej ale tez sa "drop'y" i miejsca z zasiegiem szczatkowym. Sa także miejsca w ktorych to Plus ma swoj maszt a NetWorkS nie. Sa tez miejsca (szczegolnie podkarpackie) gdzie Orange/T-Mobile zlikwidowalo swoj maszt macierzysty i w zamian za to nie powstalo nic nowego od NetWorkS. To nie jest oznaka profesjonalizmu. C.D.N. Jutro. P.S jeszcze cos z mojego podworka. Wiesz jak wyglada moj zasieg T-Mobile u mnie w domu (Rzeszow, os. Krakowska-Poludnie) ? Więc tak: GSM 4/5 (bez problemow z siecia, sms/voice zawsze OK), UMTS2100 1/5 (o zgrozo! ...i transfery rzedu kilku Mbps), UMTS900 5/5 (lecz nie da się korzystac, transfery ok 500kbps, w nocy ok. 1Mbps), LTE 1-2/5 (sygnal się waha ciagle na routerze mobilnym B593) (i tu tez nie wyciagnalem nigdy wiecej niz 10-12Mbps ale to jest jedyna sensowna technologia). I co Ty na to? Dlatego pytam jako klient, czy to jest ta najwyzsza jakosc??
    0
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2015-12-06 19:20
    @samodziadostwo z Rzeszowa. "Kreski" na wyświetlaczu to totalna bzdura nie mająca nic wspólnego z [dBm], coś się musi wyświetlać, to jest bardzo zgrubny i rozrzutny wskaźnik, żaden profesjonalista nie opiera się na kreskach tylko na poziomie sygnału w [dBm]. można przyjąć że wartości między -50dBm (bardzo silny) a -70dBm (dobry) -80 -100dBm to już sygnał raczej słaby.
    0
  • Users Avatars Mini
    Zzzz pisze: 2015-12-06 20:15
    @Orange - celowo nie podawałem takich przykładów jak Ty bo do tego by sie sprowadziła dyskusja (ja mam tak w Plusie w pracy, gdzie TMobile działa ok). Pisałem bardziej całościowo, gdzie w N! przez to, że budują nowe stacje widzę szansę na poprawę tego stanu rzeczy, zaś w Plusie (przez brak budowy nowych lokalizacji) nie. Co wg Twojego przykładu mam zrobić będąc w Plusie, gdzie na najbliższej stacji mam tylko GSM i LTE1800, zaś mam terminal bez LTE? U900 na -100 dBm dociera z odległej stacji, U2100 totalnie brak. Pozostaje tylko GSM, bez szans na poprawe (Plus nie widzi potrzeby dodawania do obsługującej mnie stacji ani U900 ani U2100). Co do zasięgu w terenie - to, że są miejsca gdzie Plus wymiata, a N jest szczątkowy lub go nie ma wcale to pełna zgoda - dlatego napisałem, że najlepiej mieć karty obu grup:-) Podkarpacie to teren gdzie Plus od samego początku miał lepsze pokrycie i tak, jak czytam, pozostalo do dziś. Na koniec - nigdzie nie pisze, ze Networks to profesjonaliści, zas w Plusie siedzą amatorzy - Plus ma bardzo dobry dział opthmalizacji, bo poskładać taką mozaikę żeby to działało to nie lada sztuka. PS. W Krakowie grupa ZSZ posiada 150 lokalizacji, zaś Networks 300 - chyba nie napiszesz, że obie grupy zapewniają podobny zasięg indoor i w grupie ZSZ nie ma potrzeby budowy nowych stacji (jeżeli tak to w Networks siedzą sami ignoranci bądź aż tak szastają pieniędzmi).
    0
  • Users Avatars Mini
    Obiektywny pisze: 2015-12-06 22:09
    Orange dziadostwo - nie będę się wtrącał w rozmowę ale 2G w TM jest najlepsze ze wszystkich sieci. Ty musisz mieć problem z tym, że pewnie masz daleko anteny albo są skierowane w innym kierunku. N! ma mniejszy sygnał ale większą pojemność. Na danym terenie ma więcej stacji więc nie musi wyżyłować sygnału jak to robi Plus czy Play. Poza tym siatka w Plusie opiera się głównie na GSM900 albo U900, stąd masz na telefonei więcej kresek. W N! w miastach na niewidocznym w eterze DCS1800 lub na U2100. Ale to nei znaczy, że nie ma GSM900 i U900. Ponadto w Plusie nie ma jednorodności technologii i często jeden światłowód 180Mbit potrafi obsługiwać dwie lub nawet 3 stacje!!! Technicznie Plusa już dawno P4 wyprzedziło a N! jest w innym wymiarze.
    0
  • Users Avatars Mini
    gucio pisze: 2015-12-07 09:05
    A co mnie obchodzi że T-Mobile ogłasza poprawę obsługi skoro dalej jak zlewali tak zlewają? Reklamy w TV tego podejścia anie poprawią niestety.
    0
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2015-12-07 09:27
    Problemem jest podkarpacie, nie chcą widocznie tam inwestować w sieć.
    0
  • Users Avatars Mini
    KLYENT pisze: 2015-12-07 10:45
    Obsługa klienta...na ich WWW jest oferta specjalna dla firm ... http://www.t-mobile.pl/dlafirm/telefony-i-urzadzenia/telefony/samsung-galaxy-note-4/SA-H-T590.phtml nieaktualan od paru miesięcy.... no ale jest :))) Kot nie da rady !
    0
  • Users Avatars Mini
    świętoszek pisze: 2015-12-07 15:06
    guciu to chyba tak nie zlewają skoro 97 klientów na 100 załatwia sprawę przy pierwszym kontakcie z BOK
    0
  • Users Avatars Mini
    ~ pisze: 2015-12-07 15:29
    T-Mobile się samo kara za swoje poczynania z klientami i denną ofertę. Wystarczy spojrzeć na realną liczbę klientów, statystyki NMP i prawda wychodzi na jaw. Karają się sami, bo są tak głupi.
    0
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2015-12-08 00:18
    To zachłanność koncernu, wiecznie mało i mało, solorz też idzie w tę stronę i efekty widoczne dwie sieci z największym wskaźnikiem odejść klientów, zachłanność was zeżre jak nowotwór, T-debile i solorzkomtel.
    1
  • Users Avatars Mini
    XXt. pisze: 2015-12-08 10:37
    No cóż załamać się idzie, 3 osoby na forum kreują wizerunek firmy z której usług co po niektórzy nawet nie korzystają. Żałosne. A ja mam w bazie ponad 200 klientów TM którzy są zadowoleni zarówno z oferty ( nie ze strony www czy ze sklepu) jak i jakości usług i obsługi. Ba nawet więcej bo polecają innych klientów ( głównie z Play - tak łatwo od tego opa s nigdy się nie wyciągało klientów). Pozdrawiam Hejterów !
    1
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-12-08 14:17
    Witam wszystkich. Teraz mam czas więc postaram się Wam na wszystkie poruszane tu aspekty udzielić merytorycznej a zarazem konkretnej odpowiedzi. Odpowiem w punktach aby zachować porządek poruszanych tematów. 1.) Jeśli chodzi o te pomiary "kreskowe" to owszem, może być tu pewien mały błąd zawarty lecz wszystkie dotychczas przeze mnie używane urządzenia pokazywały identyczne wartości wyrażone w kreskach. Sprawdzałem to na wszystkich terminalach BlackBerry używanych przeze mnie, na moim routerze Huawei B-593, który to stoi na parapecie przy oknie, więc powinien odczytywać najwyższe wartości odbieranego sygnału oraz dodatkowo sprawdziłem wskazania na telefonie Nokia Lumia 735 żony oraz iPhone 5S przyjaciela (tam są kropki) - wskazania były identyczne. 2.) Pisząc o doświadczeniach z zasięgiem zachęciliście mnie abym porobił dokładne pomiary mocy odbieranego sygnału u mnie w domu. Do tego celu posłużyłem się zaawansowanym menu BlackBerry Q10. Odczyty wyrażone w -dBm wyglądają następująco: GSM: -84 / UMTS900: -77 / UMTS2100: -101 / LTE: -107. Pomiary były wykonywane wewnątrz mieszkania położonego na 2p. normalnego 4-piętrowego bloku. 3.) Ktoś tu napisał że T-Mobile ma najlepszy GSM. Być może ma, ale ja się z tym nie zgodzę - nie na moim lokalnym podkarpackim podwórku. Mógłbym spokojnie wymienić kilka gmin, miejsc gdzie sygnału nie ma /tzw. drop'y/ lub jest szczątkowy. Szczytem jest tutaj miasto powiatowe NISKO gdzie w centrum miasta (ul. Sandomierska, centrum handlowe BricoMarche/InterMarche/Tesco) wewnątrz sklepów nie ma w ogóle zasięgu czy to 2G czy 3G. Z czego to wynika? Że to miasto, dość rozległe (długie na kilka km.) obsługuje tylko i wyłącznie jeden nadajnik. Taka jest polityka firma - to są twarde fakty. Takie same wnioski płyną z robionych przeze mnie pomiarów w domu w Rzeszowie. Natomiast owszem, mogę potwierdzić że w innych województwach jest lepiej - nawet na Lubelszczyźnie jest widoczna zmiana na lepiej, tak samo gdy jestem w Małopolsce czy w Mazowieckiem to faktycznie, zasięg jest bardzo dobry. Lecz, nie u mnie. 4.) @ZZZ napisał o szczegółowych warunkach technicznych. Owszem, ja nie neguje że standard SingleRAN, w którym pracuje sieć T-Mobile to dziadostwo ale jest to tylko jedna z wielu składowych działania sieci, aby powiedzieć że jest to sumarycznie wysoka jakość. Z drugiej strony mamy sytuacje w wybranych lokalizacjach gdzie zasięg jest wybitnie mierny, mamy wybitnie zapchaną sieć UMTS900 od NetWorkS! no i mamy (tu śmiem twierdzić że to błąd!) dziwnie skonfigurowaną sieć że terminale kurczowo trzymają się "szczątków" UMTS2100 zaniżając czasami jakość usługi, zamiast przełączyć się na mocniejszy UMTS900 - nie wiem czym to jest podyktowane. Jakaś dziwne zarządzanie wydajnością? No i właśnie ta suma przedstawionych przeze mnie argumentów daje ocenę dostateczną dla całej sieci, nawet jeśli szkielet to prawdziwy mercedes w swojej klasie, to co z tego. 5.) Jakość obsługi - na odpowiedź z BOA nadal czekam. E-mail wysłano 28.11 i do dnia dzisiejszego nie mam odpowiedzi zwrotnej. Czy to jeszcze wymaga komentarza? O czym to świadczy? Że brakuje pracowników, że nawet studenci nie chcą w T-Mobile pracowac? 6.) @ZZZ napisał o liczbie stacji bazowych twierdząc 10.000 to dużo. Ja znowu się z tym nie zgodzę. Mamy sumarycznie 10tyś, z czego 2tyś działa w Warszawie i okolicach i na cały kraj reszta zostaje 8.000 stacji zespolonych w NetWorkS!. Czy to dużo? Biorąc pod uwagę ponad 7.000 masztów, które ma sama grupa Polkomtel'u na potrzeby własnych usług to bardzo mało. To też świadczy o śrubowaniu ekonomicznym w zarządzaniu siecią - bo przecież samo N! powstało po to aby.. oszczędzać. Ponieważ sumarycznie te 10tyś na dwóch operatorów (tu powinna być synergia - Orange i T-Mobile, obsługa ok. 30mln klientów!) nie wypowiadałbym tego argumentu jako sukces. To wynik bardzo średni, wręcz mierny. Dlatego może, nawet ta mniejsza ilość masztów Plusa zapewnia lepszy zasięg na wybranych terenach bo te maszty sa w miarę równomiernie rozlokowane... bo, co z tego, jak N! stawia tylko i wyłącznie na duże i bardzo duże miasta? Jednak, nie tylko na Warszawie, Krakowie i 3mieście cała Polska stoi...nie można na tym kreować sobie opinii o jakości sieci. To nie jest mądre zarządzanie. Trzeba patrzeć całościowo bo ludzie są - wszędzie. Jeśli już mają szkielet najwyższej jakości to niech ta najwyższa jakość będzie wszędzie. Bo na razie, jest to (moim zdaniem) Mercedes na chińskich oponach i w dodatku tankowany na "stacji Auchan" za 10 złotych... 7.) Ktoś tu napisał że Plus ma jakąś stację UMTS2100 która pracuje jako HSDPA 3.6Mbps - może należy to zgłosić jako błąd? Bo to dość dziwne, powinno to pracować jako HSPA-DC+ do 43.2Mbps . Jednak, jest to bardzo ciekawy "rodzynek" na mapie zasięgu sieci Plus. 8.) Teraz ciekawostka, dla zainteresowanych specjalistów. Tak wygląda maszt, z którego ja w swoim domu "czerpię" zasięg, link: https://www.google.pl/maps/place/Aleja+Wincentego+Witosa,+Rzesz%C3%B3w/@50.0401782,21.9773562,3a,30y,273.82h,101.02t/data=!3m7!1e1!3m5!1sT7giljJThWM4AdG-Q-14YQ!2e0!6s%2F%2Fgeo1.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3DT7giljJThWM4AdG-Q-14YQ%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D142.42661%26pitch%3D0!7i13312!8i6656!4m2!3m1!1s0x473cfb0a3f14b9b3:0xb8eb17e6495c9d9e MOIM ZDANIEM ten maszt jest za niski. Bo anteny wiszą na maszcie reklamowym hipermarketu, nie wiem nawet dlaczego. Są tam ledwo powciskane, upchane do maksimum a trochę tych anten tam jest. Teraz tam nawet podczepili LTE, poniżej napisu/marki sklepu wokoło masztu. Ale maszt taki jaki był, taki jest. Nie urósł. No z czego to wynika? A no z oszczędności. Może taniej zapłacić marketowi niż postawić własną "kratownicę" wyższą i w pobliskiej lepszej lokalizacji czy spółdzielni mieszkaniowej za dzierżawę powierzchni dachowej. Ale widocznie nikomu w N! nie chce się pomyśleć i pracować. A ten maszt co podałem, ma za zadanie doświetlać trochę terenu, np. ulice Witosa/Wiktora/ Wyspiańskiego/Solarza/Bł. Karoliny/Zbyszewskiego/Kotuli itd. Czyli sumarycznie 3 dość duże osiedla mieszkaniowe - myślę że ok. 30.000 ludności. No i jaki z tego wniosek - że jednak w NetWorkS! siedzą kretyni? Czy że ekonomia przysłoniła rozum? TERAZ JA CZEKAM NA RIPOSTĘ.
    -2
  • Users Avatars Mini
    roger pisze: 2015-12-08 14:21
    do@XXt , tutaj wypowiada się max gimbaza która chce by jej dopłacali za używanie i sprzedawcy Play-a. ratujący się propagandą ponieważ TM ich kasuje na każdym kroku. Szanowny Kliencie zwróć się o ofertę Doradcy Biznesowego będzie lepsza od konkurencji !! W cenę wliczona jakość sieci oraz obsługa po sprzedażowa na najwyższym poziomie.
    1
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-12-08 14:27
    teraz w tym poście nie wypowiada się gimbaza tylko klienci + przedstawiciele T-Mobile, sprzedawcy, którzy najdelikatniej mówiąc mijają się z prawdą.
    -3
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-12-08 14:44
    ...jeszcze dopowiem, że z drugiej strony to mnie ten brak monolitu technologicznego w Plusie niespecjalnie przeszkadza. Jednak ja stawiam na możliwie maksymalny zasięg. Ja mam i tak zawsze terminal ustawiony w trybie ręcznym. Wybieram albo GSM, albo UMTS zależnie czy mam potrzebę skorzystania z transmisji danych czy nie. Dodatkowo, w trybie GSM mogę cieszyć oko informacjami sieciowymi z CB/CI, co akurat to jako jedyne w T-Mobile jest zrobione dosyć wartościowo i atrakcyjnie (mimo to, iż to bajer sam w sobie). To chyba tyle. Wyczerpałem maksymalnie temat. Teraz na Wasze komentarze, chętnie odpowiem. P.S w tym temacie, przemieliliśmy temat T-Mobile prawie że do samego spodu, hy hy :-)
    -3
  • Users Avatars Mini
    Zzzz pisze: 2015-12-08 15:03
    @Orange - ostatnim komentarzem pokazałeś, że cokolwiek by się nie działo Plus (technicznie) będzie dla Ciebie najlepszy (ręczny wybór GSM....). Jeżeli monolit technologiczny to dla Ciebie nic ważnego, 10000 tyś stacji na Operatora (tak - operatora, nie na dwóch operatorów, gdzie GSM i U2100 każdy ma na swoich częstotliwościach) vs 7000 Plusa (a w okręgu warszawskim to Plus stacji nie ma, jeżeli tylko 2000 zabierasz z T-Mobile, a Plusa nie ruszasz?), jeżeli Plus nie odpala nowych stacji (ciągle jedzie na tym samym), a N! buduje nowe, jeżeli piszesz, że HSDPA 3,6 w Plusie to błąd to wskazuje, że nie masz pojęcia o samej sieci (technicznie) jako takiej. Może lepiej pozostań na skali "kreskowej" i w XXI wieku ciesz się GSMem z CI, po co Ci LTE itd. Na koniec - jeżeli podajesz przykład miejscowości Nisko, gdzie N! ma tylko jedną stację (co uważam, że nie powinno mieć miejsca i powinni dobudować nowe lokalizacje) to porównaj sobie Bielsk Podlaski (woj. podlaskie) gdzie Plus ma stacje tylko w północnej części miasta, zaś w południowej zasięgu (nawet w GSM) szukać ze świeczką (odnieś to do ilości i lokalizacji stacji N!). Różnica jest taka, że od N! można liczyć na budowę nowych stacji, zaś Plus nie widzi takiej potrzeby (dla nich jest OK). Ode mnie to tyle, miłego korzystania z GSMu w Plusie ;)
    3
  • Users Avatars Mini
    XXT pisze: 2015-12-08 15:34
    do @OrangeToDziadostwo Skoro jesteś klientem biznesowym proszę podaj na forum swój numer regon. Ze swojej strony przygotuję Ci najlepszą ofertę jaką maym. Sprzedawca T-Mobile.
    3
  • Users Avatars Mini
    stkrkr pisze: 2015-12-08 15:46
    do @OrangeToDziadostwo, tak również od czasu do czasu zaglądają sprzedawcy T-Mobile nie widziałam by to było zakazane. Skoro jesteś klientem biznesowym i nie "masz lepiej" proponuję zgłosić reklamację lub zmienić doradcę biznesowego. Jeżeli nie jesteś klientem biznesowym to dlaczego hejtujesz coś o czym nie masz pojęcia ?????
    3
  • Users Avatars Mini
    Obiektywny pisze: 2015-12-08 17:45
    Orange Dziadostwo nie wie o czym piszę. Łyka jak pelikan co mu powiedzą, a prawdę tak przekręca aby sam w nią wierzyć. N! ma ponad 10 tys stacji wspólnych, czyli każdy operator ma dostęp do ponad 10tys stacji. 2) N! nadal stawia nadajniki, dalej kombinuje ze swoim częstotliwościami. Plus - nic nie robi. 3) Tak, TM ma najlepszy zasięgowo 2G. Zawsze się znajdzie dziura w Polsce, gdzie nie ma zasięgu. Żadna sieć nie gwarantuje 100% pokrycia. Ale jeżeli patrząc na cały kraj - TM pod tym względem bije Plusa. Lecisz po jakieś legendzie, że Plus ma najlepszy zasięg a to nieprawda. 4) Brak monolitu zasięgowego. W wielu miejscach zdarza się, że jest 3GU900 a nie ma G900 i na odwrót. 5) TM i Orange mają wspólne 4.4 Mhz więc chyba jasne, że lecą po pojemniejszym U2100. W przyszłości - jeżeli wierzyć plotkom, będą dalej wycinać z pasma z GSM900 na rzecz U900 6) Jeżeli masz na myśli zapchaną sieć, to nr 1 teraz jest Plus. U900 jest słabe, U2100 jest jeszcze gorsze. Tak jak Plusa ratuje jeszcze nie zapchany LTE tak Play ratuje roaming, bo dawno by ta sieć zdechła. Itd. Obecnie Plus jest najgorszym i najsłabszym technicznie w Polsce operatorem. Mało tego - nic nie zmieniają. I będzie coraz gorzej, chyba, że w końcu się wezmą za modernizację. 11 lat miałem Plusa i wiem co mówię. Ta sieć leci po równi pochyłej. Mam na myśli czysto aspekty techniczne. Pod względem technicznym już dawno Plusa wyprzedził Play a N! jest o całe lata świetlne do przodu. Plusa ratuje jeszcze zasięg, który jest słabszy niż TM czy O ale i tak zdecydowanie lepszy niż Play. Więc dalej się okłamuj. Jesteś jak taka zaraz na tym forum. Nie wiesz nic, coś Ci brzęczy w uszach i piszesz, bez żadnego namysłu.
    2
  • Users Avatars Mini
    Obiektywny pisze: 2015-12-08 17:50
    PS I jeszcze do jakości sygnału. N! ma większą siatkę nadajników, więc nie musi walić sygnałem jak Plus. Na każdej stacji N! ma wszystkie technologie czego o Plusie nie można powiedzieć. Tam jest istny dym. Może i Plus ma sygnał jak szatan ale tych stacji z GSM900 jest mało obok siebie. Jedna ma GSM900, druga ma U900 z LTE, inna samo UMTS2100 itd. Więc sieją ile się da. N! ma więcej stacji, przez co aby się nie zakłócały sieje mniejszym sygnałem. N! ma pojemność o której każdy z opów może pomarzyć. Więc chyba normalne, że jak Plus ma mniej stacji to musi siać mocniejszym sygnałem.
    2
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-12-09 07:36
    Korzystam z wszystkich technologii. Także z LTE ktore wykorzystuje do domowej sieci Wi-Fi na routerze Huawei B-593. W terminalu mobilnym zupelnie wystarcza mi GSM i UMTS. Jestem klientem indywidualnym T-Mobile, nie biznesowym. Poza tym proszę mi tutaj nie ublizac bo ja Was nie obrazam. Albo rozmawiamy na poziomie albo wcale. Nikt tutaj wszystkich rozumow nie pozjadal. Z drugiej strony odnosze wrazenie ze wybiorczo analizujecie fakty, chcecie na sile wykazac wyzszosc technologiczna NetWorkS!. Zatajacie fakty ze N! Tez trzeszczy w posadach. Byc moze zostanie sprzedane a moze się z biegiem czasu rozpadnie i kazdy z operatorow O i T zostanie z ok. 5.000 lokalizacji. Proszę mi nie mowic ze klamie. Z drugiej strony to sa stacje wspoldzielone w aspekcie GSM i UMTS (ale nie wszystkie, sa wylaczenia) oraz calkowicie wspoldzielona siec UMTS900 i LTE (modele MoRAN i MOCN). Sami napisacie - Plus sieje mocniejszym sygnalem...no i dobrze. O to tu chodzi.... Bo liczy się konkret a nie wiatr w polu. Z drugiej strony sami przyznajecie - Plus ma lepsze LTE i wieksze spectrum sieciowych uslug dodanych. Więc bardzo Was proszę - zdecydujcie się na jakies wlasne zdanie albo jeśli chcecie zglebic temat - zapraszam do pojezdzenia po Podkarpaciu (duzo drop'ow jest na DK19). Moze zmienicie zdanie o N! jak sami sprawdzicie.
    -2
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-12-09 07:46
    Najbardziej mnie smieszy jak kpicie sobie z pojemnosci sieci Plusa a ja Wam mogę pokazac speedtesty z UMTS900 NetWorkS! Na poziomie 300kbps - czy Wy jestescie powazni czy megalomania Wam się udziela? Myslicie sobie ze zerwanych/wywalonych polaczen w T-Mobile nie ma? To się zdarza tez. Ja i moja zona mamy taka sytuacje srednio co 2-3tyg szczegolnie gdy telefon jest w trybie UMTS manual ze polaczenie wywali w kosmos - co już było zglaszane do T-Mobile, ze srednim skutkiem - tyle ze zamknieto zgloszenie. POWTARZAM WAM jeszcze raz - T-mobile ma jeden z najwiekszych wskaznikow CHURN ze wszystkich operatorow! Więc czym Wy się podniecacie? Nawet sprawe mojego nadajnika osiedlowego przemilczeliscie brzydko bo z daleka to pachnie jedna wielka fuszerka NetWorkS! Więc - tak, tak, analizujcie fakty wybiorczo dalej. Gratuluje Wam. I niech bedzie ze ja jestem glupek. Amen.
    -2
  • Users Avatars Mini
    kondziu pisze: 2015-12-09 08:28
    @do OrangeToDziadostwo LOL, ale awaria co 2 -3 tygodnie :) chłopie ośmieszasz się !!
    3
  • Users Avatars Mini
    zulu pisze: 2015-12-09 10:10
    Pytanie do zwolenników T-Mobile. Co sądzicie o polityce i praktykach tej firmy? Na tym przykładzie? OSZUKIWANIE klientów przez T-Mobile, które wprowadza klientów w błąd i jednostronnie zmienia warunki umowy na dużo mniej korzystne. Czuję się całkowicie zawiedzienony nieetycznym postępowaniem T-Mobile. Ostrzeżenie dla (potencjalnych) Klientów. Dokładny opis sytuacji: T-Mobile oferowało pod koniec 2015 abonamenty na nielimitowany roaming oraz 3GB internetu w ramach 2 letniej umowy. Wysyłało do Klientów swoich przedstawicieli, którzy wyraźnie potwierdzali, że taki abonament trwa minimum 24 miesięczne cykle rozliczeniowe. Również w warunkach promocji było to czytelnie wpisane (co jest ogólnie oczywistym faktem). Po 11 miesiącach T-Mobile jednostronnie zmienia jednak warunki taryfy na znacząco gorsze, bez podanie podstaw i bez zgody drugiej strony. Traktuje przy tym Klientów, jak idiotów proponując możliwość wymówienia umowy bez kary umownej. Jest to kompletnie nieopłacalne, ponieważ T-Mobile skonstruowało umowę w taki sposób, że abonament jest sztucznie zaniżony, a raty za telefon należy ciągle płacić w razie decyzji o wymówieniu abonanamentu. Czyli dawanie wyboru jest praktycznie brakiem wyboru. Jest to działanie NIEETYCZNE T-Mobile. T-Mobile oszukuje Klientów, ponieważ zawiera umowy kusząc czymś co jest dla Klienta kluczowe, zawierając umowy z haczykiem (relacja ceny abonament do raty za telefon) po czym zmienia warunki taryfy... Zalecam zastanowienie się czy z T-Mobile warto podpisywać jakiekolwiek umowy, ponieważ T-Mobile jawnie pokazuje, że Klient nie ma dla niego żadnego znaczeni
    0
  • Users Avatars Mini
    zulu pisze: 2015-12-09 10:11
    wkradł się błąd pod koniec 2014 roku
    0
  • Users Avatars Mini
    gosia pisze: 2015-12-09 10:24
    To ja też kilka słów napizę: Witam, mam takie pytanie czy Państwa pracownicy przechodzą jakiekolwiek szkolenie, po przyjęciu do pracy? Pomijając fakt, że podchodzą do wszystkiego bardzo ,,olewczo'' ,to każdy z nich przekazuje mi zupełnie inną informację. W rezultacie nikt nie jest w stanie mi pomóc i mówi żeby czekać, a ja pytam na co? Na zbawienie. Moja firma ma stać przez ileś dni, bo nikt z was nie raczy mi pomóc. To ma być profesjonalna obsługa klienta według najwyższych standardów. Jestem szczerze rozczarowana, i żałuje decyzji o przejściu do Państwa sieci, spodziewałam się nieco innego podejścia do klienta.
    0
  • Users Avatars Mini
    otd pisze: 2015-12-09 11:33
    Nie awaria tylko zjawisko ze czesc połączeń jest rozlaczana, wywalana z jakichś powodów. Mowie o zjawisku w sieci umts.
    -2
  • Users Avatars Mini
    kondziu pisze: 2015-12-09 13:52
    @ do otd & OrangeToDziadostwo czy to ta sama osoba ?? Po postach widać że tak,
    1
  • Users Avatars Mini
    kondziu pisze: 2015-12-09 13:56
    @ do zulu pisze: Nie bardzo rozumiem jako sprzedawca TM, proszę o wskazanie tych warunków które zostały pogorszone.
    1
  • Users Avatars Mini
    lew pisze: 2015-12-09 14:12
    Do @kondziu, kiedy udostępnicie aktualizację dla huaweia p8 do wersji b200 ?, bo kupiłem telefon już jakiś czas temu i dalej posiada soft w wersji b160
    0
  • Users Avatars Mini
    kondziu pisze: 2015-12-09 16:28
    @ do lew pisze: temat po stronie producenta.
    0
  • Users Avatars Mini
    kondziu pisze: 2015-12-09 16:34
    @ do gosia pisze: Szanowna Pani bardzo poproszę o informację jakie problemy nie zostały rozwiązane. Ze swojej strony postaram się w pomóc w temacie.
    1
  • Users Avatars Mini
    XXT pisze: 2015-12-09 16:53
    do @OrangeToDziadostw no to podasz numer regon ? bo wypowiadasz się za miliony kart sim w segmencie soho/smb ? masz firmę czy osobiste problemy z sobą ?
    2
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-12-09 17:00
    Osobiste problemy z soba.
    0
  • Users Avatars Mini
    Zzzz pisze: 2015-12-09 18:10
    @Orange - ja w swoich postach, jako user obu sieci pokazalem co widzę dobrego w Plusie (choćby wspomniane usługi dodatkowe), a co w Tmobile (N!) - ogólnie sieć. Ty zaś, mając juz dość TMobile (w powody nie wnikam) jedziesz po wszystkim co jest związane z tą siecią (totalnie po wszystkim), gloryfikujac w niebiosa swój nowy wybór i na siłę udowadniając ze we wszystkim jest lepszy (zwłaszcza brak monolitu sieciowego, czy też grzanie z maksymalną mocą, tam gdzie fizycznie są potrzebne nowe stacje - przykłady juz Ci podawałem). Trudno z taką osobą merytorycznie dyskutować. Cieszę się, ze jesteś/będziesz szczęśliwy w Plusie, zwłaszcza na swoim, podkarpackim podwórku. Pozdrowienia, z mojej strony EOT.
    2
  • Users Avatars Mini
    Obiektywny pisze: 2015-12-09 20:00
    @Orange Dziadostwo. Piszę ostatni post. 1) Myśl chłopie 2) Wyobraź sobie sytuację, gdzie masz promień 10 kilometrów, na tym promieniu 5 stacji Plusa i 10 stacji N!. Stacja Plusa jedna ma U900, druga GSM900/U2100, trzecia LTE1800/U900, czwarta LTE1800, piąta U900/GSM900. A 10 stacji N! GSM900/1800 U900/U2100 LTE1800. Każda z nich. Plus ma radiolinie śmiesznej przepustowości a światłowody - magiczne 180Mb/s. Do tego czesto się zdarza, że na jednej 180Mb/s są podłączone dwie a czasami 3 stacje Plusa. N! ma na każdej co najmniej 2x300Mb/s lub 2x500Mb/s. Zobacz sobie teraz technologie i jak jest zbudowana sieć Plusa. Plus musi siać mocnym sygnałem, bo nie ma jednolitości technologii. Czasami na 10 km nie ma powtórki G900 albo U900. To musi siać sygnałem, bo inaczej byś miał przerwy w sygnale. N! ma pojemność. Więc nie musi siać sygnałem, bo zaraz mają kolejną stację. I dwa - nie mogą, bo by się wzajemnie zakłócały. 3) CHURN mają największy, bo ludzie idą tam, gdzie się płaci najmniej. Niedawno liderem był Play, teraz Virgin, Jakość ma drugorzędną jakość. 4) Plus jest siecią zapchaną. W wielu miastach przy pełnym zasięgu nie możesz nigdzie zadzwonić bo nie możesz wykonać połączenia. Wiele razy również się zdarza po prostu zerwanie połączenia 5) Może masz w TM słabe wyniki na U900, ale pamiętaj, że U900 jest dzielone na Orange i TM i jeszcze wiele ludzi korzysta w P4 z tego pasma. W miastach ludzie na stałe ustawiają TM mając w Play, bo po prostu Play nadal ma duże dziury w zasięgu. Ale mimo wszystko - lepiej to ich u900 chodzi jak w Plusie. A u2100 Plusa to już w ogóle dramat 5) Plus gdyby zaczął się brać za modernizację, ze swoimi zasobami mógłby być liderem. Ale nie jest i nie będzie. Solorz ma to w poważaniu. I na razie się to nie zmienia. Nawet dzisiaj jak postawią stację, dalej sieją do nich 180Mb/s!!! Masakra!!! 6) Przestań wierzyć w głupoty. Nie dojdzie do rozdzielenia N! bo te sieci zainwestowały grube miliony. i nie mogą sobie pozwolić na to, że z połową stacji zostanie Orange a z drugą TM. Myśl a nie powtarzaj jakiś plotek. 7) Jesteś po prostu zaślepiony "nienawiścią" do TM i sam w głowie sobie wymyślasz tłumaczenia, dlaczego zmieniasz sieć. 8) Nigdy, żadna sieć nie będzie chodzić w każdym miejscu Polski idealnie i mieć 100% pokrycia. Ale w N! - oni dalej dłubią, modernizują i dostawiają stację. A o tym w Plusie możesz sobie zapomnieć.
    4
  • Users Avatars Mini
    Obiektywny pisze: 2015-12-09 20:10
    A co do testów - na Plusie U2100 nie mam więcej niż 1Mb/s a często po prostu dochodzi do zrywania sesji i wrzucania mnie w G900!!! Plus jeszcze ma lepsze LTE, jeszcze. Ale takim tempem zaraz N! będzie w tym zakresie liderem. Co do dropów - w Plusie jest zdecydowanie więcej niż w N!. Polska to nie tylko podkarpacie. Ale i tak mniej jak w P4. " Ja i moja zona mamy taka sytuacje srednio co 2-3tyg szczegolnie gdy telefon jest w trybie UMTS manual ze polaczenie wywali w kosmos " To życzę powodzenia z Playem albo z Plusem :) Tam dopiero zobaczysz ile jest dropów na UMTS. W Plusie masz tak, że jest sygnał albo U900 albo GSM900. Gdy się kończy U900 okazuje się - że G900 po prostu nie ma w okolicy. I odwrotnie. Kończy się G900 a U900 nie ma. Brakuje właśnie tego monolitu sieciowego. Albo - zrywane notorycznie połączenia, bo nie ma przejścia między U900 a GSM900, bo akurat w eterze brakuje i tego i tego. A za chwilę - o kurdę po zerwaniu połączenia na U900 pokazuje się GSM900 :) Masakra z tą siecią jest. 11 lat w tej sieci miałem nr. I nie wrócę, zanim się za modernizację sieci nie wezmą. Ale jak tak dalej będą robić to ich szybciej Play wybiorę, bo przynajmniej się rozwijają. I do co zasięgu. Mogę Ci co najmniej z pamięci podać miejscowości o liczbie około 20 tys ludzi, gdzie Plusa nawet na środku ulicy nie ma a co dopiero w budynkach. To jest właśnie lyder technologiczny - Plus. Zatem powodzenia! :) A za pół roku zmienisz login na Plus to Dziadostwo.
    6
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2015-12-10 01:45
    @Obiektywny Piszesz do tego frustrata "myśl chłopie"? On wymaga leczenia psychiatrycznego, plecie sam nie bardzo wie co, najpierw T-m był super, teraz jak go mają dość już i w T-m to już nie jest super, teraz solorzkomtel jest super bo mu daje "kreski" na tym zadupiu:-)))
    5
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2015-12-10 01:51
    @Obiektywny No i pięknie go podsumowałeś choć myślę że do niego nic nie dotrze, on wie swoje i wypisuje te brednie wszędzie. Za niedługo zmieni ten głupawy nick na "WszystkiesieciToDziadostwo", to kwestia czasu, chyba że dostanie silniejsze leki od swojego psychiatry:-D
    5
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-12-10 15:50
    @ZZZ ja nic nie poradzę że Ty wybiórczo analizujesz fakty i pewne treści do Ciebie nie docierają. Gdybym miał w domu tak dobry zasięg jak Ty masz - od T-Mobile (NetWorkS!) na pewno bym był zadowolony i nawet nie podjął tutaj polemiki. Tymczasem to Plus zachęca po prostu lepszym zasięgiem i lepszym LTE, to tyle. Po prostu w mojej lokalizacji Plus jest dużo lepszy nawet jeśli sieje mocniej i nie ma tam jakiegoś monolitu. Niech NetWorkS! się poprawi to PRZESTANĘ NARZEKAĆ - jasne? @asf Mogę być i frustrat i burak i jeszcze ktośtam. Jeszcze chciałbym zostać pensjonariuszem Zakładu Karnego - zacznę żyć w pełni na Twój rachunek i dzięki Twoim podatkom, Ośle. Tego mi tylko brakuje do pełni szczęścia. Hy hy. A Ty zostaniesz w tej swojej depresji na tym swoim czarnym i brudnym ślunsku.
    -3
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-12-10 16:07
    I jeszcze jedno Ci powiem @ZZZ - w dupe sobie wsadz te super jakosc od NetWorkS! jeśli nawet nie mozna spokojnie w lozku porozmawiac przez telefon bo sygnal GSM zanika i pojawiaja się problemy z normalna rozmowa. Zaproponuj najlepiej uslugi od NetWorkS tym, ktorzy pod mostem mieszkaja. Na pewno beda mieli dobry zasieg. Przekonaj ich super monolitem sieci, super jakoscia sieci mimo gownianego zasiegu. Moje zdanie jest takie: dzisiejsze NetWorkS ma duzo gorszy zasieg niz dawna siec Orange/IDEA kiedy jeszcze N! nie bylo. Taka jest moja opinia - po doswiadczeniach na Podkarpaciu. I tyle. Z reszta, ja na oferte tez patrze, a te już Plus czy Play bezapelacyjnie ma lepsza.
    -2
  • Users Avatars Mini
    Obiektywny pisze: 2015-12-10 16:11
    "Z reszta, ja na oferte tez patrze, a te już Plus czy Play bezapelacyjnie ma lepsza. " I wszystko się wyjaśniło. Play nie chcesz, zostaje Plus. A teraz na siłę sobie i nam tłumaczysz swoja decyzję, dlaczego bierzesz Plus. Rób jak chcesz ale nie musisz się nam tłumaczyć, bo każdy wie, że Plus obecnie technicznie to największy bubel w Polsce.
    1
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-12-10 16:39
    Obiektywny: no wez przekonaj mnie ze LTE od T-Mobile o sile zasiegu "1 kreski" (-107dBm) w niedalekiej odleglosci od centrum miasta oraz transfer rzedu 10Mbps to nie jest bubel. No wez mnie przekonaj...
    -2
  • Users Avatars Mini
    Obiektywny pisze: 2015-12-10 19:21
    A co ja mam Cię przekonywać. Sam w domu mam LTE wszystkich sieci w granicach od -99 do -107dBm i mi styka na działanie LTE. Prędkości najsłabsze w P4, najwyższe w Orange. Ale od neta raczej jest sieć osiedlowa lub operator kablowy. Dwa....przeczekaj jeszcze chwilę i zobaczysz jak się zmieni. W końcu na przełomie roku ma być przyznane LTE800 operatorom i N! jest do tego przygotowane. A potem najwyżej zmienisz.
    2
  • Users Avatars Mini
    Zzzz pisze: 2015-12-10 20:31
    @Orange - i wszystko jasne, nie życzę sobie abyś na mnie krzyczał, nie jestem Twoim kolesiem. Dziwię sie, że w ogóle jeszcze siedzisz w tym DeMobilu, a nie w Plusie. Ja na Twoim miejscu przy tak tragicznej jakości sieci N juz dawno bym sie stąd ewakuowal, nie zaś sie męczył. Chyba, że tak lubisz, to już nie wnikam. Z mojej strony kończę tą jałową dyskusję, powodzenia w najlepszej sieci Plus, która aktualnie w miejscu gdzie jestem (Katowice, ul. Wita Stwosza zapewnia zasieg aż edge,,,,).
    2
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-12-10 21:02
    No widzisz. Siedze i się mecze poki Umowy trwaja i potem papa. Dopowiem jeszcze ze kiedys bylem klientem kiedy było macierzyste Orange i potem sprobowalem T-Mobile w tym mezaliansie pod nazwa NetWorkS. Więc mam porownanie i doswiadczenie przed i teraz. Wlasnie dlatego chetnie sprobuje chyba przygody w Plusie. To tyle. Pozdrawiam również i zycze wszystkiego dobrego w aglomeracjach gdzie NetWorkS chetnie inwestuje. Niech Networks i T-Mobile się z Podkarpacia w ogole wynosi. Wszyscy przejda do Plusa (na podkarpaciu operator no.1). Tu malo kto ma T-Mobile czy Orange. Glownie maja Plusa albo Play'a. I dobrze. My do Warszawy nie ciagniemy - mamy ja gleboko w d. Tak jak Warszaffka ma Nas.
    0
  • Users Avatars Mini
    Zzzz pisze: 2015-12-10 22:14
    Akurat też jestem ze ściany wschodniej (jakbyś wcześniej sprawdził hosty) i tu N działa jak trzeba, dobudowujac także nowe lokalizacje. Ale co tam...Faktycznie z tym Podkarpaciem cos jesf nie tak skoro tam nic nowego nie powstaje. Jak dobrze, że jest ten Plus - Amen.
    0
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2015-12-11 00:28
    @samodziadostwo podkarpackie My czytelnicy też mamy cię głęboko w d... i twoje frustracje telekomunikacyjne:-D
    2
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-12-11 09:48
    @ASF ja tez mam Cie gleboko w dupie. @ZZZ no jeśli masz taka mozliwosc i wiedze to sprawdz i powiedz mi jakie to nowe lokalizacje postawilo w ostatnich miesiacach N! W Rzeszowie. Chetnie się dowiem i się uswiadomie. Dziekuje.
    0
  • Users Avatars Mini
    kodziu pisze: 2015-12-11 10:06
    @OrangeToDziadostwo : no to podasz ten regon czy nie ? Jak go nie masz to po co wypowiadasz się w temacie który ciebie ( z premedytacją ciebie z małej litery) nie dotyczy ??????????
    0
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-12-11 12:34
    Dotyczy bo jestem klientem T-Mobile bez numeru REGON ale z bogatym portfolio uslug.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: