T-Mobile poinformował, że wstrzymuje kampanię reklamową z Leninem. Oto komunikat w tej sprawie, który został opublikowany na profilu Heyah na Facebooku:
Z uwagą obserwujemy komentarze odnoszące się do najnowszej kampanii reklamowej Heyah. Raz jeszcze chcemy podkreślić, że tworząc reklamę „Dawajcie! Nawijajcie!” przyświecała nam jedynie chęć zakomunikowania wyjątkowo atrakcyjnej oferty pre-paid - 60 minut za 1 złoty.
Jednakże w związku z nieprzychylnymi komentarzami formułowanymi pod adresem kampanii oraz pojawieniem się w dyskusji wątków ideologicznych, zdecydowaliśmy o jej wstrzymaniu.
Nasza decyzja podyktowana jest wolą poszanowania odczuć odbiorców oraz wynika z zasad etyki biznesu, których przestrzeganie jest dla nas sprawą nadrzędną.
Przepraszamy wszystkich, którzy mogli poczuć się w jakikolwiek sposób dotknięci – nigdy nie było to naszym zamiarem.
Informujemy, że oferta 60 minut za 1 złoty nadal pozostaje dostępna dla wszystkich.