Małgorzata Rybak-Dowżyk, szefowa PR w T-Mobile odpowiedziała na wpis na blogu Wojciecha Jabczyńskiego, rzecznika Orange. Wpis ten można przeczytać tutaj
Odpowiedź T-Mobile
Sztuka zdobywania rynku
To już nie pierwszy raz kiedy nasz konkurent stara się dyskredytować osiągnięcia PTC blogową retoryką. PTC jednak konkurencje rozumie jako rywalizowanie ofertą i jakością usług. Dlatego też postanowiłam odnieść się do ostatniego wpisu Pana Wojtka Jabczyńskiego na jego blogu.
Wszyscy liczący się dystrybutorzy sprzętu elektronicznego oferują sprzedaż na raty, co jest już standardem w tej branży. PTC jest jednym z największych sprzedawców laptopów i notebooków na polskim rynku. Dlatego również, oferujemy ten model sprzedaży, który jest dla nas wyjściem naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów.
Jak pokazują tegoroczne wyniki PTC, rozwiązania oferowane przez spółkę są atrakcyjne dla klientów. Szczególnie widoczne jest to w segmencie umów kontraktowych, gdzie PTC znacznie wyprzedziło Orange. Zyskaliśmy 185 tysięcy nowych klientów, gdy w tym samym czasie baza Orange zmniejszyła się aż o 83 tysiące abonentów. W trzecim kwartale obsługiwaliśmy już więcej klientów abonamentowych niż Orange. Naszym głównym celem jest to, aby nasze produkty i usługi były atrakcyjne dla szerokiego grona odbiorców.
Sprzedaż urządzeń bezpośrednio przez PTC w sieci partnerskiej to umożliwienie klientom szerszego dostępu do nowoczesnego sprzętu elektronicznego. Dzięki temu w każdym punkcie sprzedaży będziemy oferowali pełen asortyment urządzeń od najprostszych po te najbardziej zaawansowane.
Z poważaniem,
Małgorzata Rybak-Dowżyk