CenterNet liczy, że dzięki zakupowi marki Telepin od Mediatela pozyska w ciągu kilkunastu miesięcy dodatkowych 100 tys. użytkowników. "Zakładamy, iż oferta związana z marką Telepin będzie dalej kierowana do osób głównie dzwoniących za granicę z tym że jej funkcjonalność zostanie poszerzona o rozwiązania mobilne. Mamy również pomysły na wykorzystanie tej marki do innych produktów. Zakładamy, iż w ciągu najbliższych kilkunastu miesięcy dzięki temu projektowi uda nam się pozyskać dodatkowych 100 tys. użytkowników telefonii komórkowej" - powiedział wiceprezes CenterNet Grzegorz Tomczyk.
Spółka podała, że dzięki podpisanej umowie uzyskuje dostęp do sieci dystrybucji kart Telepin - ponad 85.000 punktów dystrybucyjnych na terenie całej Polski. "CenterNet nabywa również unikalny know-how związany z ofertą dla obcokrajowców mieszkających w Polsce lub przyjeżdżających w celach turystycznych. Obecny potencjał tego rynku szacowany jest na ponad 200.000 użytkowników kart Telepin" - podano w komunikacie.
Obie spółki poinformowały, że nie wykluczają dalszej współpracy, np. przy tworzeniu wspólnej oferty dla klientów biznesowych.