PLAY w tym roku wprowadzi do sprzedaży nowy box telewizyjny. Ma być znacznie szybszy od obecnego. Operator nie zamierza jednak zmieniać konstrukcji swojej oferty telewizyjnej, a jedynie stale rozwijać oferowany zakres różnych pakietów.
P4 nie zamierza też świadczyć „normalnych” usług telewizyjnych dla swoich klientów z sieci Vectra. Już teraz salony PLAY z Olsztyna i Gdańska sprzedają klientom ofertę internetu, ale nie będą im oferować dekoderów kablowych do telewizji, a jedynie własne boxy OTT.
Fioletowy lider polskiego rynku nie zamierza na razie tworzyć szerokich bundli ofert, bo według prezesa tej firmy, PLAY chce się wyróżniać na rynku i nie chce kopiować skomplikowanych zestawów ofert z Cyfrowego Polsatu i Orange.
Na razie z oferty PLAY NOW TV BOX korzysta 32 tys. abonentów. Podobno średnio oglądają oni telewizję PLAY 2h dziennie.
Komercyjna oferta internetu stacjonarnego w sieci Vectra wystartuje w najbliższych miesiącach. Jej zasięg to 3.7 mln gospodarstw domowych.