TelForceOne prawdopodobnie w tym miesiącu podpisze umowę z jednym z operatorów telefonii komórkowej na sprzedaż usług abonamentowych. Usługi będą dostępne w punktach należących do Teletorium, spółki zależnej TelForceOne.
"Do tej pory w sklepach Teletorium oferowane były usługi i produkty tzw. pre-paidowe kilku operatorów, czyli klient mógł u nas kupić kartę telefoniczną, czy doładować telefon. Obecnie będzie mógł m.in. podpisać umowę abonamentową z jednym z operatorów" - tłumaczy Sebastian Sawicki, prezes TelForceOne. Nie chce podać nazwy kontrahenta. Może chodzić o Erę, Play albo Cyfrowy Polsat, które planują rozwój swoich sieci sprzedaży.
Według Sawickiego, m.in. dzięki umowie z operatorem przychody Teletorium w tym roku wyniosą 60 mln zł. "Można założyć, że będzie to stanowić 1/3 obrotów całej grupy kapitałowej" - mówi Sawicki. Sawicki przyznaje, że nawiązanie współpracy z operatorem nastąpi później, niż zakładano. Firma liczyła, że uda się podpisać tę umowę do końca zeszłego roku.