Dziennik Rzeczpospolita napisał, że warszawski klub muzyczny The Fresh żąda w sądzie, aby P4 wstrzymało prowadzone kampanie reklamowe Play Fresh. Wniosek o zabezpieczenie roszczenia wniosła w poniedziałek do Sądu Okręgowego Fresh Ventures (Polska) Sp. z o. o. Na zgłoszenie takiego wniosku (nawet przed wniesieniem powództwa) pozwala kodeks postępowania cywilnego. Wystarczy uprawdopodobnić roszczenie i swój interes prawny w udzieleniu zabezpieczenia. "Nie znamy dokładnej treści wniosku, ale żądania klubu zgłoszone wcześnie wobec Play były wręcz absurdalne" – mówi rzecznik prasowy operatora Marcin Gruszka. Rzecznik podkreśla, że znak Play Fresh został stworzony całkowicie niezależnie na zlecenie P4 i różni się od znaku Fresh Ventures. Znaki te znalazły zresztą zastosowanie w zupełnie innych branżach. Rzecznik przekonuje, że jest mnóstwo znaków z wykorzystaniem słowa „Fresh”, także tych słowno-graficznych.