T-Mobile przygotował kolejny komunikat dotyczący aktualnej sytuacji po pożarze w biurach firmy na Annopolu w Warszawie.
Oto jego pełna treść:
Szanowni Państwo,
W nawiązaniu do poprzednich komunikatów uprzejmie informujemy, że pełna funkcjonalność niemal wszystkich usług telekomunikacyjnych w naszej sieci została przywrócona w ciągu zaledwie kilku godzin od wybuchu pożaru, który wydarzył się w czwartek rano. Obecnie występują jedynie jednostkowe ograniczania w działaniu niektórych usług.
Serdecznie przepraszamy za wszelkie wynikające z tego powodu niedogodności i jednocześnie dziękujemy za zrozumienie i wyrazy wsparcia, jakie otrzymaliśmy w ciągu ostatnich dni ze strony naszych klientów oraz partnerów biznesowych.
Utrudnienia, których mogli doświadczać klienci w poprzednich dniach związane były z wystąpieniem w dniu 31 stycznia br. pożaru w pobliżu budynku T-Mobile na warszawskim Annopolu, w wyniku którego ucierpiała infrastruktura sieciowa oraz systemy niezbędne do świadczenia wielu usług i serwisów dla naszych klientów. Było to zdarzenie nadzwyczajne, nieprzewidziane i niemożliwe do zapobieżenia, które należy traktować w kategorii siły wyższej.
Dzięki sprawnej, trwającej całą dobę pracy zespołów odpowiedzialnych za sieć i IT, w ciągu niespełna 12 godzin zrealizowany został priorytet, jakim było przywrócenie pełnej sprawności niedziałających lub działających w ograniczony sposób usług mobilnych, a w kolejnych godzinach również innych usług. O wszystkich postępach będziemy informować w kolejnych komunikatach.
Serdecznie dziękujemy za wyrozumiałość wszystkim, którzy doświadczyli utrudnień w związku z zaistniałą sytuacją.