10 listopada ruszy główna część kampanii świątecznej T-Mobile, która prowadzona będzie w ramach platformy komunikacyjnej „Hity od T-Mobile”.
Świąteczną ofertę operatora wspiera szeroko zakrojona kampania reklamowa, która swój początek miała 3 listopada. Szczegóły oferty dostępne są tutaj.
W ramach kampanii powstały dwa nowe 30-sekundowe spoty. W pierwszym z klipów widzowie zobaczą Tomasza Kota podczas przejażdżki na lodowisku, śpiewającego do melodii „Let it snow”. Dzięki świątecznej ofercie i bonusom dla stałych klientów w T-Mobile, nie musi on już spędzać godzin w kolejkach i pogoni za prezentami, lecz może cieszyć się urokami tego wyjątkowego okresu w roku.
W drugim spocie, którego przewodni motyw muzyczny stanowi melodia „Driving home for Christmas”, aktor w towarzystwie Mikołajów wraca do domu na Święta. Jest w wyśmienitym humorze, ponieważ dzięki ofercie w T-Mobile ominęła go świąteczna gorączka i każdy znalazł idealne prezenty dla swoich bliskich.
Najnowsze produkcje uzupełnia krótszy, utrzymany w luźnej świątecznej atmosferze 15-sekundowy spot produktowy, który prezentuje zestawy świąteczne w T-Mobile.
Nowe spoty reklamowe, które od 10 listopada będzie można obejrzeć w telewizjach ogólnopolskich, kinach oraz online, wspierają reklamy OOH, jak również dodatkowe działania – w tym radio, kanały społecznościowe, owned media oraz materiały POS w salonach operatora. Kreację do 30 sekundowych spotów w nowej kampanii przygotowała agencja Brigde2Fun, natomiast 15 sekundowy spot produktowy opracowała agencja Leo Burnett. Za planowanie, zakup mediów oraz kampanię w Internecie odpowiada Starcom Mediavest Group (SMG), zaś za działania w mediach społecznościowych odpowiada agencja Blueberry. Materiały do salonów sprzedaży opracowała Agencja G7.