T-Mobile: w smartfonowych rachunkach Virgin są nieścisłości

Newsy
Opinie: 67

T-Mobile nie odpuszcza i przygotował odpowiedź na ostatnie obliczenia przygotowane przez Virgin MobileOto pełna treść tej odpowiedzi:

Końcówka roku i przygotowania do świąt to okres w którym zwyczajowo jesteśmy bardzo zabiegani i wiele rzeczy umyka naszej uwadze. Przedświąteczny stres dotyka częściej niż co piątego Polaka a jak wiemy w emocjach i świątecznej gorączce łatwo zapomnieć o różnych istotnych kwestiach.
Tym właśnie tłumaczymy sobie fakt, że wkradła się w Virginowe rachunki drobna nieścisłość, którą spieszymy poprawić.

O co chodzi?

W „Krótkiej lekcji matematyki” (opisanej np. tu: http://gsmonline.pl/newsy/virgin-tmobile-ceny-smartfonow) pominiętych zostało przez naszych kolegów z Virgin kilka rzeczy:

- że promocja GigaGigaNet kończy się za półtora miesiąca, co dalej – nie wie nikt
- że promocja Wyczesana Dokładka też nie jest na zawsze i właściwie to nie wiadomo do kiedy bo na www zamiast regulaminu oglądamy pieska


- że trzeba płacić za MMS-y bo nie ma ich w pakiecie.

Oraz, że w naszej ofercie abonamentowej

- wszyscy którzy przeniosą do nas numer nawet przez pół roku płacą abonament 1 zł/mc.
- mamy oferty 3w1 z dwoma telefonami, z internetem i bez oraz specjalne rozwiązania dla firm (na marginesie: rozliczanie kosztów usług na kartę przy działalności gospodarczej…)
- mamy bogatszą i ciągle rozwijaną bibliotekę aplikacji nie zużywających transferu
- za darmo dajemy dodatkowe karty do współdzielenia Internetu
- nasi klienci korzystają ze stabilnej i szybkiej sieci oraz rozwiązań w rodzaju HD Voice, a jako jedyni VoLTE i VoWIFI (więc w roamingu mają taniej albo zero)…

…i jeszcze o kilku innych faktach.

A już zupełnie osobną sprawą jest to, że dla klientów na kartę mamy za 25 zł połączenia do wszystkich, SMS-y i MMS-y, podwójne doładowanie za każdym razem oraz co miesiąc 10 GB Internetu za darmo przez rok (a dzięki podwojonemu doładowaniu opcję zakupu dodatkowych pakietów danych po przekroczeniu limitu). To, w porównaniu do oferty którą posługują się koledzy z Virgin, daje w ciągu dwóch lat 216 zł oszczędności .

A nasze babcie uczyły, że pół prawdy to też nieprawda. Unosząca się w powietrzu magiczna atmosfera powoduje że mamy wszyscy w sobie więcej niż zwykle życzliwości i zrozumienia. Dlatego przyjmujemy, że – zwłaszcza w przedświątecznej gonitwie – każdy ma prawo do pominięcia kilku ważnych i zmieniających wszystko szczegółów. Byle nie było ich za dużo.

Wszystko zaczęło się od tego artykułu T-Mobile na temat cen smartfonów - można go przeczytać tutaj

Opinie:

Opinie archiwalne (67):

Komentuj

Komentarze / 67

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Red pisze: 2016-12-01 15:59
    Żenujący są niemcy, nie potrafią przyznać że mają słabą ofertę.
    -2
  • Users Avatars Mini
    lolo pisze: 2016-12-01 16:00
    virgin cwaniakował bez sprawdzenia szczegółón to proszę bardzo. wiadomo bylo ze t-mobile tego tak nie zostawi no i słusznie
    -2
  • Users Avatars Mini
    eryk pisze: 2016-12-01 16:06
    haha brawo T
    -10
  • Users Avatars Mini
    nachos pisze: 2016-12-01 16:10
    virgin zanim wyruszyl ze swoim atakiem na tmobile, mogl prace domowa odrobic troche bardziej sumiennie. serio myslli, ze tm ich nie wypunktuje za ICH niescislosci? masakra jakas. jak bzdury pisali, to niech teraz sobie odkrecają.
    -8
  • Users Avatars Mini
    Kolms pisze: 2016-12-01 16:17
    Ale do tego, że jednak mają drogie telefony, to już się nie odnieśli? ŻENADA różowi, żenada...
    4
  • Users Avatars Mini
    Jola pisze: 2016-12-01 16:18
    A co tu jest merytorycznego w tej odpowiedzi od T-Mobile? Meritum dyskusji jest pytanie - czy opłaca się kupować telefony u operatora, czy na open markecie? A tu czepiają się faktu, że Virgin nie ma MMS-ów? Hello,chyba nie o to kamon Madżentowi?
    3
  • Users Avatars Mini
    mark twain pisze: 2016-12-01 16:19
    prawda taka: virgin nie wydaje na reklamę gorsza, to jak moga zaistniec w swiadomosci klientów? atakując tych większych i przez to mając buzz w mediach. no prawie wyszło. tylko jak atakowac, to z sensem
    -7
  • Users Avatars Mini
    Hah pisze: 2016-12-01 16:20
    Szkoda ze jak zwykle t mobile odnosi się do czegoś innego niż rachunki.
    11
  • Users Avatars Mini
    denis pisze: 2016-12-01 16:24
    dyskusje czy warto czy nie wartyo brac tel u opa trawały juz wystarczająco długo i mozna się przez to przekopywać wieki. Virgin zaliczył skuchę, tmobile słusznie się wybronił
    -8
  • Users Avatars Mini
    moirdin pisze: 2016-12-01 16:32
    A gdzie odniesienie do cen telefonów?
    6
  • Users Avatars Mini
    nachos pisze: 2016-12-01 16:40
    @moirdin Ile mozna mielić te ceny telefonów? juz daj spokoj, tak się przepychac wiecznie można, a jeszcze nędzne virgin bedzie sobie reklamę sobie trzepac. bzdury totalne. skonczmy temat, a virgin niech trzy razy przeczyta, co wypuszcza zanim sie na wojenkę z większymi wybierze
    -4
  • Users Avatars Mini
    jojo pisze: 2016-12-01 16:41
    T-Mobile rozpoczął porównywanie się do Nju i dziarskiej babci. A Virgin odpowiedziało. I dobrze. Virgin Mobile- nie daj się Niemcom i pokazuj, jak kłamią tą reklamą o najtańszych smarfonach! Mali, ale dumni. Brawo!
    5
  • Users Avatars Mini
    Pitek pisze: 2016-12-01 16:42
    Trochę zlosliwie, trochę zabawnie ale najważniejsze że merytorycznie.Brawo Magentowi !
    -8
  • Users Avatars Mini
    iglo pisze: 2016-12-01 16:44
    @jojo bo virgin to najbardziej polski ze wszystkich pfff... Tmobile i virgin to dwie różne bajki i nie ma tu nawet do czego sie porównywać tym bardziej że reklama virgin kuleje jak pokazują podsumowania wydatków
    -3
  • Users Avatars Mini
    piotr pisze: 2016-12-01 16:44
    Wielkie brava dla tmobile jeszcze powinni dać reklamę w tv porównujacą i wtedy to przejdzie do nich jeszcze więcej bo prawda jest taka że obecnie najlepsza oferte ma t
    -9
  • Users Avatars Mini
    na karte pisze: 2016-12-01 16:46
    Za. 25 ZL W TMOBILE NS KARTE SA TYLKO ROZMOWY. TEZ NIE PISZA PRAWDY!!?
    8
  • Users Avatars Mini
    bocian pisze: 2016-12-01 16:48
    @jojo "mali ale durni" chyba bardziej pasuje? chcieli sie w cieple tmobile ogrzac i zrobić sobie po prostu reklamę. słabo wyszło bo pogubili sie okrutnie. zaden z "dużych" opertaotów nie pozwoli sobie na rozpowszechnianie o nich kłamstw.
    -8
  • Users Avatars Mini
    anyhow pisze: 2016-12-01 16:49
    Od kiedy to efektywność reklamy świadczy o wydatkach. T-mobile wywalił 300 mln w pierwszych 3ech kwartałach - jak myślicie skąd na to kasa? . A bilans przeniesień mają minus 200 000 klientów a Virgin plus 40 000. pls o faktach...
    6
  • Users Avatars Mini
    denis pisze: 2016-12-01 16:53
    @na karte i tu się mylisz bo za rejestracje masz podwojne doładowanie a oprocz rozmow tez smsy i mmsy no i 10GB co miesią. takze słaby research
    -3
  • Users Avatars Mini
    Gosiaczek Podp... pisze: 2016-12-01 16:54
    uwaga pracownicy tmobile. Hejtować wszystko co przeciw naszj ukochanej sieci pojawi się w mediach. członek zarządu Adaś Sawicki
    6
  • Users Avatars Mini
    jojo pisze: 2016-12-01 16:59
    @iglo. Masz rację. Virgin Mobile wydało ponad 10 razy mniej na reklamę niż T-Mobile: http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/t-mobile-wyprzedzil-w-wydatkach-reklamowych-play-i-orange-mocno-w-dol-virgin-mobile, a wskaźnik przenosin numeru mają na plusie. T-Mob wydał setki milionów na reklamę, a klienci nadal uciekają: https://uke.gov.pl/files/?id_plik=24535. Gratulujemy trafionych inwestycji w reklamę i świetnego ROI... He, he
    12
  • Users Avatars Mini
    boi pisze: 2016-12-01 17:00
    uwazajcie bo jakby virgin w taki sposób orange zaatakował, to niby orange by siedział cicho? jasne ze nie. play też by sie od swoich celebrytów odkleił na chwilę i pokazzal virgn ich miejsce
    -3
  • Users Avatars Mini
    kabaret pisze: 2016-12-01 17:11
    Co tu komentować.. dziewica&babcia - i wszystko jasne. Ta cala sieć to jedna wielka niewiadoma.
    0
  • Users Avatars Mini
    alek pisze: 2016-12-01 17:13
    @boi, ale to T-Mobile zaatakował artykułem tutaj:http://firma.t-mobile.pl/pl/dla-mediow/wiadomosci/-/to_nie_jest_kraj_dla_rozrzutnych_ludzi/aid/23604b144478068568fe0e00670ee370 . Virgin się broni i dobrze. Mają odwagę podjąć rękawicę i pokazać manipulacje dużych graczy.
    4
  • Users Avatars Mini
    boi pisze: 2016-12-01 17:17
    @alek zainicjował artykułem ale przedstawił w nim fakty, virgin faktow się nie trzymał :D
    -5
  • Users Avatars Mini
    Olo pisze: 2016-12-01 17:19
    T-Mobile nigdy nie nauczy się mówić prawdy. Ani w artykułach, ani w komentarzach, ani w reklamach..
    10
  • Users Avatars Mini
    alek pisze: 2016-12-01 17:40
    @boi - te wyliczenia na blogu T-Mobile były rzetelne? No litości. Babcie publikują sprostowanie. I co na to T-Mobile? Mówi, ze virgin nie ma MMS-ów w pakiecie, albo ściemnia się, że jakiś link na virginmobile.pl nie działa? Ani jednego kontrargumentu (wyliczenia), że mają jednak najtańsze smartfony na rynku. To się chyba nazywa "zmiana tematu"?
    5
  • Users Avatars Mini
    Janusz pisze: 2016-12-01 18:10
    Ale tutaj pracowników T-mobile MASAKRA!!! Trolli Pełno
    8
  • Users Avatars Mini
    wiedzmin pisze: 2016-12-01 18:44
    te bitwe wygrywa t mobile
    -4
  • Users Avatars Mini
    Fox pisze: 2016-12-01 18:53
    @Janusz a ja tu same virginowe trolle widzę. Prawda taka: mmsy w virgin kosztują dodatkowo, w każdym telekomie teraz spokojnie pół roku można abonament za 1pln mieć
    -2
  • Users Avatars Mini
    Pablos pisze: 2016-12-01 19:04
    ja nie mam zaufania do virgin. czy ktos tu ma w ogole virgin?
    1
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2016-12-01 19:04
    Chyba cały zarząd zaprzągł T-Mobile do komentowania na gsmonilne. ;) A ja powtórzę jeszcze raz, że: że telefon zakupiony w abonanencie nigdy nie opłaca się klientowi tylko operatorowi, ponieważ nie ma czegoś takiego, jak „darmowy telefon” Za „darmowy telefon” zawsze trzeba zapłacić i to nieraz słono, choć jest to opłata ukryta. Jeśli chodzi ovT-Mobile to tzw. "opłata miesięczna" w T-Mobile (czyli tyle ile faktycznie łącznie płacisz co miesiąc) to suma: opłaty Abonamentowej i opłaty Ratalnej za sprzęt. T-Mobile sprytnie podniósł sztucznie opłatę Ratalną, a obniżył opłatę Abonamentową. Przykładowo Galaxy S6 w w ofercie T2: opłata miesięczna 100zł, z czego Rata za sprzęt 85zł, a Abonament 15zł. Obniżenie opłaty jest do 1zł ale opłaty Abonamentowej czyli w tym przypadku zamiast 15zł jest zniżka do 1zł czyli łączna opłata na początku wynosi 86zł zamiast 100zł (zyskujesz 14zł na miesiąc przez 4/6 miesięcy i to tylko pod warunkiem że jesteś nowym klientem i przeniesiesz numer z abonamentu w innej sieci do TM, stali klienci i klienci na kartę dostaną figę z makiem ). Trzeba jescze uważać aby Wam nie wcisnęli umowy w tzw. wariancie #2, gdzie opłata za telefon na start jest obniżana do magicznego 1zł ale raty za sprzęt są wydłużane do 36 miesięcy a te ostatnie 12 dodatkowe raty są jeszcze wyższe! Przykładowo Galaxy S6 przy wariancie #2 we wspomnianej promocji T2: same tylko raty za sprzęt wyniosą 2941zł - 24 raty po 75zł (abo w tym wariancie jest po 25zł) i do tego 12 rat po aż 95zł no i to magiczne 1zł na start. Telefon za 1650zł kosztuje w T-Mobile w tym wariancie 2941zł. Bonusowo dodam, że kara za zerwanie tej przykładowej umowy Abonamentowej to 1400zł ale i tak dalej musicie płacić 36 rat (lub 24) za sprzęt czyli 2940zł!!! Łącznie "kara" wynosi 4340zł!!! Oczywiście kredyt na telefon możecie spłacic w jeden dzień :) abonament plus telefon” ma, poza zawyżoną ceną, jeszcze inne wady. W opcji abonamentowej telefon kupujesz nie u producenta, tylko u pośrednika ( operatora ). To znaczy, że właśnie do niego będziesz musiał zwracać się w sprawach związanych z gwarancją. Pośrednik wypełni dokumentację i wyśle zepsuty telefon do producenta. Dopiero wówczas urządzenie trafi do naprawy – przez co proces niepotrzebnie potrwa dłużej. Co więcej, abonamenty z telefonem nigdy nie są krótkoterminowe. Jeśli z nich korzystasz, zwykle związujesz się umową na dwa lata. Wcześniejsza rezygnacja oznacza karę pieniężną, gdyż operator musi być pewny, że zwrócisz mu koszt telefonu. Rezygnując z telefonu u operatora, można wybrać prepaid np, w Virgin mobile z którego w razie potrzeby możesz natychmiast zrezygnować. Więc po co przepłacać? Smartfon w abonamencie praktycznie nigdy nie jest korzystną ofertą. Jeśli potrzebny ci nowy telefon, najmniej zapłacisz za niego na Allegro, lub bezpośrednio u producenta. Zaoferuje on najniższą cenę, pozbawioną dodatkowej marży, którą narzucają pośrednicy. Wybierając dobrej jakości prepaid, lub abonament z miesięcznym okresem wypowiedzenia wydasz o wiele mniej za to, co u wielu operatorów dostałbyś w kosztownym pakiecie. Takie jest moje zdanie i naprawdę dobrze na tym wychodzę.
    7
  • Users Avatars Mini
    Japa pisze: 2016-12-01 19:07
    Potezny TM mierzy uslugi z malym virgin. Oj chyba juz nie jest taki potezny i czuje oddech konkurencji...
    4
  • Users Avatars Mini
    darek pisze: 2016-12-01 19:16
    troip ma rację dać mu piwo!!!! i faktycznie można skończyć ta dyskusje bo każdy operator na nas zarabia ile się da. tylko ważne- cz my się mu damy??? a propo--- piliście fortunę śliwkowa lub rabarbarową? polecam
    2
  • Users Avatars Mini
    Pitek pisze: 2016-12-01 19:19
    Podoba mi się sposób narracji T-Mobile i wypraszam sobie od trola.Nie pracuje dla magentowych i będę swobodnie wyrażał swoją opinię, a prymitywne opinie jak ta Hansa mnie nie ruszają.
    0
  • Users Avatars Mini
    Keptn pisze: 2016-12-01 19:25
    Nie ukrywajmy, ze z "wielkiej czworki" tmobile to najwiekszy przegrany, ktory tonie... A tonacy brzytwy sie chwyta. Jak widac, nawet takie Virgin z 400 tys. klientow potrafi oddac celny strzal i dolozyc swoja cegielke topielcowi do kieszeni.
    2
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2016-12-01 19:35
    A jeśli T-Mobile wypowiada się w sprawach ofert na kartę to mają cały czas to samo Gu@no 4w1 z 1GB net za 20 zł. Jakieś bonusy za doładowania to kombinacja pod górkę i nie jasna oferta podczas gdy Virgin mobile ivinne sieci za konkretną kwotę oferują konkretny pakiet.
    2
  • Users Avatars Mini
    Tiiaaaaa pisze: 2016-12-01 20:17
    Nie rozumiem komentarzy w stronę T-mobile? Po co? Nie podoba się oferta zawsze można skorzystać z innego operatora. A nie że Niemcy, że debile skąd tyle nienawiści?
    -1
  • Users Avatars Mini
    W pisze: 2016-12-01 20:38
    T-M sam zapędził się w zaułek. Wspominają o mms'ach, ale sami ich nie oferują w pakietach. Być może chodzi o to, że można je kupić za podwójne doładowanie, bo na co innego można je przeznaczyć? Swoją drogą, wg regulaminu podwójne doładowanie też jest ograniczone do lutego. Porównywanie się do innych praktycznie zawsze kończy się negatywnie.
    2
  • Users Avatars Mini
    ? pisze: 2016-12-01 20:38
    @troip z S6 w tej promocji za 1zł w T masz rację,wertowałem regulamin i faktycznie były tam zapisane takie warunki jak opisałeś,czyli bardzo brzydkie zagranie T. Natomiast obecnie oferty dla numerów przeniesionych do abo w T online zawierają rabat 99% opłaty miesięcznej czyli abo plus rata za fon i faktycznie przez pół roku płacisz tylko po 1 zł za miesiąc. I w T dostajesz te pół roku praktycznie za darmo też dla numerów przeniesionych z prepaidów innych sieci a nie tylko z abo. I jeszcze opłata aktywacyjna dla numerów przeniesionych online jest obniżona z 49 na 10 zł. To Plus stosuje ograniczenie w udzielaniu rabatu na abo na pół roku tylko dla numerów przeniesionych z abo,w T i Orange 6 miesięcy gratis jest dla wszystkich numerów. Nie to,żebym bronił T,bo ogólnie za całokształt działalności i wszelkiego rodzaju wyłudzanie kasy ich nie cierpię,ale teraz przewertowałem ich ofertę na stronie i wygląda to całkiem nieźle,z tym że zastrzegam,że regulaminów nie czytałem,więc nie wiem czy jakichś trupów w szafie,podobnych do tych z "promocji" z S6 tam nie ma.
    -1
  • Users Avatars Mini
    Eczee pisze: 2016-12-01 20:46
    Po co te dyskusje? Skończmy juz to
    0
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2016-12-01 21:05
    ?,jeżeli masz rację, a widzę, że ogarniasz temat to idzie ku dobremu, dla mnie jako klienta nazwa sieci lata Koko wiesz czego, mnie interesuje, interesuje mnie, żeby mnie firma nie przekręciła, jeżeli nie ma jakiś szczególnie bolesnych haczyków to 6 miesięcy za 1 zł dla wszystkich klientów biorących abo brzmi nieźle.
    1
  • Users Avatars Mini
    pecet pisze: 2016-12-01 21:11
    cześć troip. Super info przekazałeś!!!!!
    1
  • Users Avatars Mini
    rabin pisze: 2016-12-01 21:35
    Treść komentarza pecet już Ci wysłałem
    -2
  • Users Avatars Mini
    memet pisze: 2016-12-01 21:39
    takimi ruchami virgin nie przyswaja sobie klientow
    1
  • Users Avatars Mini
    ppp pisze: 2016-12-01 22:09
    "...mamy oferty 3w1 z dwoma telefonami, z internetem i bez oraz specjalne rozwiązania dla firm..." - po polsku: z internetem i bez internetu :)
    1
  • Users Avatars Mini
    jabo pisze: 2016-12-01 22:13
    T w artykule ekstremalnie pokazuje jaki taniutkie sa u nich telefony, podając ceny rynkowe z najdroższych sklepów. V w odpowiedzi nieco prostuje zafałszowanie podajac ceny z normalnych allegrowe - brawo. T w odpowiedzi?? wytyka V brak mmsow w ofercie i czepia się regulaminow promocji, hm... słabe V pewnie teraz szuka i wylicza wszystie gwiazdeczki w regulaminach T, zajmie im to pewnie z tydzien. Czekam z niecierpliwoscia
    0
  • Users Avatars Mini
    olka pisze: 2016-12-01 22:23
    MMS-ów w pakietach T-Mobile chyba też nie ma. A w regulaminach bałagan i nic nie można znaleźć na ich stronie.Biorę pierwszy lepszy: http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/documents/doc_00008/D_006_0012615.pdf. I co? Ważny do lipca? Zakładka archiwum to chyba do czegoś służy? Gdzie mam szukać regulaminu oferty na T-Mobile, o której jest dyskusja?
    2
  • Users Avatars Mini
    Mark pisze: 2016-12-01 22:32
    Ta dyskusja jest bez sensu. Porównanie abonamentu z telefonem w T-Mobile vs pre-paid bez telefonu w Virgin Mobile. Podeślijcie lepiej jakieś sensowne zestawienie abonamentów z telefonami od wielkiej czwórki Szukam dobrego telefonu, bo kończy mi się abonament w Play i nie wiem, czy kupić na Ole Ole, czy ustrzelę dobrą słuchawkę z abonamentem.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kobe pisze: 2016-12-01 23:33
    Prepaid w TM mega prosty: podwójne doładowanie za każdym razem i 10 GB. Wartościa dodana na pewno ich zasięg
    -3
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2016-12-01 23:38
    Marku uważam, że nie ustrzelisz sobie taniej telefonu niż na Allegro, olx czy też bezpośrednio u producenta, mówię oczywiście o nowych telefonach z gwarancją producenta. Ja ostatnio kupiłem alcatela idola 4 za 850 zł nówka w nie odpakowanym pudełku. Telefon jest przekozacki. Razem z taryfą Virgin mobile za 17 PLN z rabatem topup center. Za 24 miesiące wyjdzie około 1250 zł. W tej taryfie nam 5,5 GB neta, nielimitowane SMS-y, nielimitowane rozmowy do sieci P4,i 100 minut do innych sieci. A jak mi będzie mało to w każdej chwili mogę się przełączyć od nowego miesiąca na taryfę z nielimitowanymi rozmowami i SMS-ami i 8 GB Internetu za 26 PLN. Taka elastyczność oferty jest nieosiągalna w żadnym abonamencie.
    1
  • Users Avatars Mini
    gość pisze: 2016-12-02 00:26
    T-mobile to raczej powinno ostrożniej podchodzić do konkurencji, sami są dowodem i przykładem jak kiepskimi ofertami i cwaniackim marketingiem dyktowanym "polityką firmy" deutsche telekom wykończyć porządną sieć (Era). Cóż wy spece z T-mobile macie konkurencyjnego do zaoferownia na rynku? Jak to się stało że skoro jesteście takim super operatorem to zostaliście na czwartym miejscu i macie corz mniej klientów? Jak to możliwe że na starterach prepaid piszecie czego to nie dajecie w taryfie Frii jak to jest oszustwo? Każda z tych ofert powinna być oddzielona słowem "lub", darmowe smsy so wszystkich LUB, darmowy (śmiech na sali 50MB) internet, LUB, co tam jest darmowe rozmowy w najmniejszej sieci T-mobile i zapomnianym Heyah. Jaki no limi za 25zł jak trzeba osobno włączać którąś opcję i korzystać tylko z jednej z nich? Macie ludzi za idiotów dlatego też coraz gorzej z utrzymaniem (wyłączenie 414 tyś prepaidów), a będzie więcej po 1 lutego. Czym chcecie przyciągnąć? Kogo? Tym cwaniackim marketingiem z gwiazdkami? "No limitem" rozmów rozłączanych po 30min? Ktoś na głowę upadł w waszym zachłannym koncernie i nie analizuje rynku, jesteście nikim, zerem, statystyczny klient pyta T-mobile a co to jest?
    6
  • Users Avatars Mini
    gość pisze: 2016-12-02 00:35
    A jak ktoś wyżej napisał stare powtarzające się regulaminy na stronie T-mobile i ogólny burdel na tej stronie to ta jakość którą chcą konkurować?
    1
  • Users Avatars Mini
    specio pisze: 2016-12-02 05:51
    troip tym Alcatelem ja nie moge zrobić down/up v-speed.eu/basic. Krew mnie zalewa. Inne speedtest chidzą. Moźe wiesz czy to tylko z T-mobile?
    0
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2016-12-02 07:35
    Specio, z tego co się orientuję to alcatel idol 4 jest dostępny w Polsce tylko u dwóch operatorów, Orange i Play. I jest to model 6055p Na wolnym rynku jest sprzedawany model 6055k, ten u operatorów różni się przede wszystkim tym, że ma zablokowany dual sim, i jeszcze kilkoma szczegółami. Ja mam z wolnej sprzedaży model 6055k, i nie mam z nim żadnych problemów.
    0
  • Users Avatars Mini
    rolnik pisze: 2016-12-02 09:45
    virgin postawiło na atak na dużego zeby sobie reklame zrobic i szum wokol siebie i tyle. koszmarnie i bez klasy. a potem wysy trolli z virgin ktorzy zalewaja internet komentarzami chwalacymi swojego kłamliwego pracodawce. dno
    0
  • Users Avatars Mini
    kostucha pisze: 2016-12-02 09:54
    niech juz ta dyskusja sie po prostu skonczy i skonczmy robic opratą na bełkocie i bredniach reklame dennego virgin
    -1
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2016-12-02 10:43
    Rolnik i kostucha, fajne ksywki mają w zarządzie T-Mobile. (⊙_⊙)(⊙_⊙)
    1
  • Users Avatars Mini
    frank pisze: 2016-12-02 10:50
    serio nie macie ważniejszych problemów tylko niekonczaca się dyskusja i licytowanie kto ma rację? wszyscy wiemy, ze jakby tmobile zostawil temat to byloby xźle tak jak teraz, gdy odpowiedzial virgin. mam wrażenie ze pol Polski żyje tym tematem
    3
  • Users Avatars Mini
    specio pisze: 2016-12-02 11:12
    do troip. Byłem u Playa i chciałem nabyć ten polecany przez Ciebie model, ale już i brakło. Muszę poczekać 2 dni. Czy tam jest bateria wymienna?
    0
  • Users Avatars Mini
    Japa pisze: 2016-12-02 11:47
    To jest temat rzeka i nigdy sie nie skończy. Spojrzmy na taryfy na karte w TM, mamy do wyboru tak tak, hot i frii. Zadna nie oferuje RWK, bez cwaniactwa warunkow ukrytych oplat, jak ma np virgin czy play, a mamy rok 2016 a nie 2000. TM jest zachlanny nadenty chciwy i wiele innych przymiotnikow... Jak tak dalej bedzie to Dawid znow pokona Goliata.
    0
  • Users Avatars Mini
    gość pisze: 2016-12-02 11:49
    atak na tmobile zakonczył sie dziewiczą porażką
    1
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2016-12-02 12:08
    Siecio, nie polecam ci brandowanego telefonu alcatel idol 4 oznaczonego symbolem 6055p, Polecam natomiast model bez brandu 6055k, ale to jest twoja decyzja.
    0
  • Users Avatars Mini
    siecio pisze: 2016-12-02 12:40
    do troip. Oczywiście mam taki model zgłoszony do nabycia. Nie nabędę zbrandowany!!!. No i za 29,90 zł. rozmowy, mms, sms bez ograniczeń. LTE 30 GB down/up gwarantoeane 30 Mb/s. Narazie dzięki za podpowiedź. W Orange nie byłem bo u mnie nie ma w mojej "dziurze".
    0
  • Users Avatars Mini
    abonament 70, karta 25 pisze: 2016-12-02 13:24
    rok temu szukałem korzystnej oferty na abonament bo kończyła mi się umowa i chciałem coś fajnego znaleźć ale jedyne co proponowała każda sieć to z grubsza abonament minimum 70 zł, w niższym za 50 zł zawsze brak czegoś najczęściej połączeń na numery stacjonarne, do tego mały pakiet netu, tak wyszło że przeszedłem na kartę i robię doładowania za 25 zł za połączenia no limit na stacjonarne też, do tego 6 GB netu, a telefon kupiłem sobie sam, jak to wszystko dodać i podzielić na czas umowy 24 miesięcy to wychodzi poniżej 50 zł miesięcznie, teraz od czasu do czasu przejrzę oferty i co? i to samo, dalej mają ciśnienie na minimum 70 zł nazywane w języku marketingu 69,99 zł, tylko, że mnie już nie interesuje abonament na takich warunkach jak chcą wcisnąć tylko interesuje mnie to co korzystne dla mnie, teraz na stałe mam 25 zł, a telefon mogę kupić kiedy chce i za ile chce, gdze chce, a nie tylko w salonie albo przez kuriera w cenie zawyżonej przez sieć, chcą za dużo zarobić to się klienci odbiją i pójdą na kartę i będą tracili coraz więcej takich klientów którzy sobie obliczą ile wydają
    0
  • Users Avatars Mini
    abonament 70, karta 25 pisze: 2016-12-02 13:34
    czyli tak naprawde przy założeniu że wydawałbym 70 zł kiedy koszty oblliczone na dwa lata wynoszą do 50 zł, to 20 zł bym dopłacał do telefonu miesięcznie przez 2 lata czyli 480 zł by wyszło drożej w skali 2 lat + opłata za telefon w salonie albo dla kuriera taka średnia 50-100 zł to 530-580 zł czyli około 600 zł w skali 2 lat bym dopłacił, a to znaczy, że sam po 2 latach pozbierania tej kasy po dodatkowe 20 zł miesięcznie mogę sobie zrobić promocje drugi telefon gratis i też mi w takiej opcji wyjdzie do 70 zł tylko z dwoma telefonami, a nie z jednym, dają te telefony i mydlą ludziom oczy, drugi rok z rzędu sieci oferty mają zbyt drogie w porównaniu do tego co proponują
    0
  • Users Avatars Mini
    abonament 70, karta 25 pisze: 2016-12-02 13:41
    w wywiadzie prezes Virgin mówiła,że od stycznia 17 roku planują wejść w abonament, bardzo mnie ciekawi co zaoferują, może będzie to korzystne cenowo nawet bez telefonu, zobaczy się jak wejdą, póki co żadne oferty z telefonami w abonamencie 70 zł z opłatą aktywacyjną 50 zł i naliczanym pierwszym miesiącem abonamentu z góry + okres wyrównawczy do połowy drugiego abonamentu na dzień dobry mnie nie interesują, karta jest prosta, ładuje 25 zł i mam wszystko no limit na 30 dni bez dodatkowych opłat, a jak coś by było nie tak to szybko można zmienić ofertę, nawet sieć na inną i od kolejnego miesiąca korzystać z lepszej oferty kiedy w abonamencie trzeba doczekać końca umowy albo zapłacić karę, to czasem na jedno wychodzi
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: