T‑Mobile wprowadza kolejny kanał zdalnej obsługi. Od dziś konsultanci T‑Mobile odpowiedzą na zapytania tekstowe klientów również przez aplikację WhatsApp.
Aby skorzystać z możliwości obsługi za pośrednictwem tego kanału, wystarczy zainstalować aplikację na smartfonie i dodać do książki adresowej numer +48 22 307 30 33. Po wysłaniu wiadomości tekstowej, konsultanci T‑Mobile dołożą wszelkich starań, aby jak najszybciej udzielić odpowiedzi. Pracownicy T‑Mobile będą doradzać klientom za pośrednictwem WhatsAppa codziennie w godz. 7.00-23.00.
Wiadomości na WhatsAppie są zabezpieczone pełnym szyfrowaniem, jednak w aplikacji można załatwić te sprawy, które nie wymagają weryfikacji konta klienta w naszych systemach. Za pomocą WhatsAppa i Messengera konsultanci odpowiadają na zapytania związane z ofertą, dostępnym sprzętem i z zapisami regulaminu świadczenia usług. W przypadku pytań dotyczących usług na koncie należy skorzystać z czatu na stronie www.t-mobile.pl, na którym można uzyskać pełne wsparcie, tak jak na telefonicznej infolinii.