Rzecznik Grupy TP, Wojciech Jabczyński, potwierdził, że ponad 25 proc. klientów Orange oddaje mobilny modem po testach. Rzecznik napisał: "Podana liczba jest zbliżona do rzeczywistości. Z dużą dozą prawdopodobieństwa mogę też stwierdzić, że u konkurencji zwroty wyglądają podobnie. Ich skala absolutnie mnie nie szokuje. Wręcz przeciwnie świadczy, że staliśmy się mądrzejsi i bardziej wymagający. Jeśli można coś sprawdzić przed kupnem, to dlaczego nie? W mobilnym necie chodzi nie tylko o zasięg i szybkość transferu, ale też codzienną przydatność usługi. I tutaj ciekawostka. Według badań najczęściej korzystamy z mobilnego netu w domu, a wtedy porównując go z dostępem po kablu, traci na atrakcyjności. Dlatego powodów zwrotów może być co najmniej kilka. Biorąc wszystko pod uwagę sądzę, że jeśli zdecydowanie więcej klientów jednak decyduje się po testach kupić Orange Free, to taki wynik jest co najmniej dobry."