TP - dobra windykacja wśród klientów indywidualnych

Newsy
Żródło: TP S.A.
Opinie: 4

Wojciech Jabczyński, rzecznik Grupy TP, podał, że Telekomunikacja Polska nie odzyskuje od abonentów indywidualnych rocznie 0,2 proc. przychodów z tytułu nieopłaconych rachunków. Rzecznik nie podał wskaźnika dotyczącego złych długów wśród klientów biznesowych.

Opinie:

Opinie archiwalne (4):

Komentuj

Komentarze / 4

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    noved pisze: 2009-02-23 15:11
    Niezłe dane, bo to chyba minimalna wartość. Ciekawe jak pod tym względem prezentują się inne telekomy? Choć podejrzewam, ze podobny wynik dosyć trudno jest osiągnąć. Powinni udzielać korepetycji TVP, która mogłaby się wreszcie nauczyć jak ściągać abonament.
    0
  • Users Avatars Mini
    barwik pisze: 2009-02-23 16:06
    w sciaganiu sa niezli, ale zeby wrpowadzic rozlacznosc uslugi internet i telefon , coby zachecic ludzi do oferty to nie bardzo sa juz sklonni. tyle, ze takie firmy jak netia korzystaja z cietej na klienta polityce tp ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    prezes-1 pisze: 2009-02-23 17:20
    abonament za tv?? ludzie płacą jakieś polsaty cyfry enki i inne. może jeszcze za 4 kanały na krzyż w marnej jakości mają płacić??
    0
  • Users Avatars Mini
    stroz pisze: 2009-02-24 00:03
    Też mi powód do radości, że mają dobrą windykację. Szkoda, że klienci nic z tego nie mają. Ja już podjąłem decyzję i przechodzę na Netię, gdzie necik dostanę czterokrotnie szybszy po tej samej cenie.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: