TP eliminuje słabe ogniwa w zarządzie TP i Orange

Newsy
Żródło: TP S.A.
Opinie: 1

Zarząd Telekomunikacji Polskiej poinformował o rezygnacji oraz powołaniu osób zarządzających TP.

15 września 2009 roku Rada Nadzorcza TP S.A. powołała na stanowisko członka zarządu Vincenta Lobry, który objął stanowisko wiceprezesa zarządu TP ds. Marketingu i Strategii. W tym samym dniu rezygnację z powodów osobistych z funkcji członka zarządu złożył Richard Shearer, który odpowiadał za obszar rynku masowego. Ponadto rezygnację z funkcji członka zarządu złożył Mariusz Gaca, który odpowiadał za rynek biznesowy. Obejmie on stanowisko dyrektora wykonawczego Grupy TP ds. Sprzedaży i Obsługi Klientów. Ponadto, w dniu 15 września 2009 roku Mariusz Gaca został powołany w skład Zarządu PTK Centertel sp. z o.o., w którym powierzono mu funkcję prezesa zarządu.

W związku z powyższymi zmianami utworzono stanowisko wiceprezesa zarządu TP ds. Marketingu i Strategii. Poprzednio, odpowiedzialność za marketing była przyporządkowana poszczególnym segmentom działalności, a w pionach rynku biznesowego i masowego istniały odrębne jednostki organizacyjne odpowiedzialne za marketing jak również sprzedaż. Odpowiedzialność za obszary sprzedaży i obsługi klientów zostały skonsolidowane w zakresie odpowiedzialności dyrektora wykonawczego Grupy TP ds. Sprzedaży i Obsługi Klientów. Poprzednio sprawy związane z obsługą klienta były przyporządkowane członkowi zarządu ds. operacyjnych.
Piotr Muszyński - członek zarządu ds. operacyjnych będzie pełnił również funkcję wiceprezesa zarządu (wiceprezes zarządu TP ds. Operacyjnych). Oprócz dotychczasowych obowiązków do kompetencji wiceprezesa zarządu TP ds. operacyjnych dodano nadzór nad działalnością na rynku hurtowym oraz nad jakością usług.

Komentując zmiany, Maciej Witucki, prezes zarządu TP, powiedział: „Nowa struktura zarządu ma na celu dostosowanie Grupy do zmieniającej się sytuacji rynkowej i gwarantuje realizację ambitnych wyzwań, które przed Grupą postawi nowa strategia. Witam Vincenta Lobry w zarządzie spółki. Jednocześnie życzę jemu, a także Piotrowi Muszyńskiemu i Mariuszowi Gacy sukcesów na nowych stanowiskach. Dziękuję Richardowi Shearerowi za jego dotychczasową pracę w Grupie TP, w czasie której włożył istotny wkład w rozwój strategii i modelu biznesowego. Szczególne podziękowania składam Grażynie Piotrowskiej-Oliwie za jej prawie 9-letnie nieprzeciętne zaangażowanie w pracę całej Grupy. Liczę, że swoim ogromnym doświadczeniem nadal będzie wspierać Grupę FT”.

Życiorys Pana Vincenta Lobry

Vincent Lobry ma 53 lata. Rozpoczął pracę we France Telecom w 1979 roku jako inżynier Nowych Systemów i Zarządzania Siecią. Pracował dla FT w Indonezji, potem do 1994 roku w Stanach Zjednoczonych, a następnie do 2003 roku w Hiszpanii i we Włoszech. Vincent Lobry kierował także Zespołami Biznesowymi w Pionach Marketingu rynku masowego i B2B do stycznia 2006 roku, kiedy został powołany na Dyrektora Pionu Marketingu rynku masowego w FT France. Od września 2007 Vincent Lobry pełnił funkcję Dyrektora Marketingu rynku masowego (usługi stacjonarne i Telefonia Komórkowa) w FT France. Kawaler Orderu Zasługi (Ordre du MÚrite), absolwent Politechniki (Ecole Polytechnique) oraz Wyższej Szkoły Telekomunikacyjnej w Paryżu (Ecole Nationale SupÚrieure des TÚlÚcommunication de Paris).

Piotr Muszyński

Od września 2008 odpowiada za obszar obsługi i techniki (Sieć, IT, R&D). W TP od 2001 roku, początkowo jako dyrektor Pionu Obsługi Klienta. W latach 2005 -2006 był dyrektorem Dywizji Obsługa i Sprzedaż, a od roku 2006 do września 2008 dyrektorem Wykonawczy Grupy TP ds. Obsługi i Sprzedaży.
Swoją karierę zawodową rozpoczął w roku 1990 w Eastern Europe Investment Ltd (EEI) jako wspólnik i kierownik projektu odpowiedzialny za strategię, marketing i rozwój biznesu. W roku 1993 dołączył do firmy REMA 1000 Poland Ltd jako członek zarządu - dyrektor zarządzający, a w latach 1999-2001 - prezes zarządu. Równolegle, w latach 1996-1998 był członkiem zarządu firmy Intersport Poland, biorąc udział w stworzeniu i operacyjnym uruchomieniu firmy.
Ukończył Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Zaawansowany Program Zarządzania organizowany przez IESE Business School Uniwersytetu Nawarry.


Mariusz Gaca

W marcu 2009 roku został powołany na członka Zarządu ds. Rynku Biznesowego. Karierę w Grupie TP rozpoczął w 2000 roku jako dyrektor Pionu Multimediów, odpowiadał wówczas za rozwój oferty dostępu do internetu dla rynku klientów indywidualnych (w szczególności oferty neostrada). Od 2005 związany z rynkiem biznesowym Grupy TP, początkowo jako dyrektor ds. Kluczowych Klientów,
a następnie jako dyrektor Pionu Rynku Biznesowego Grupy TP. W kwietniu 2008 r. został dyrektorem Wykonawczym Grupy TP ds. Rynku Biznesowego. Jest absolwentem Akademii Techniczno-Rolniczej w Bydgoszczy oraz Uniwersytetu Warszawskiego, ukończył również studia MBA University of Illinois at Urbana Champaign.
 

Opinie:

Opinie archiwalne (1):

Komentuj

Komentarze / 1

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Markbit pisze: 2009-09-18 11:52
    Mam nadzieję, że Pan Prezes Gaca jako przedstawiciel ścieżki biznesowej w grupie TP podejmie jakąś sensowną decyzję odnośnie programu lojalnościowego dla Firm, bo po likwidacji programu PROFIT segment biznes w Orange został potraktowany jako niepotrzebny balast - wiem co piszę, bo takie jak ja odczucia ma wielu starych stażem jego przedstawicieli - niewątpliwie będziemy czekać na pozytywną decyzję nowego Prezesa, bo nasza cierpliwość też ma swoje granice. Orange oszczędza, my też chcemy móc!
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: