TP najcenniejszą polską marką telekomunikacyjną, bardzo szybko rośnie PLAY

Newsy
Żródło: Rzeczpospolita
Opinie: 3

Dziennik Rzeczpospolita opublikował ranking najcenniejszych polskich marek. Oto najcenniejsze polskiej marki w branży telekomunikacja:

Ranking marek według wartości:

Lp Nazwa marki Wartość marki (mln zł) 2010 Wartość marki (mln zł) 2009 Zmiana wartości marki 2010/2009 Pozycja 2009
4 Telekomunikacja Polska 1813,4 2084,5 -13% 4
5 Era 1479,9 1584,0 -7% 5
9 Plus 1084,9 1193,3 -9% 7
22 Play 555,3 325,7 70% 44
24 Era Tak Tak 525,3 580,3 -9% 19
30 Simplus 455,9 566,9 -20% 22
31 Neostrada 455,6 554,3 -18% 23

Opinie:

Opinie archiwalne (3):

Komentuj

Komentarze / 3

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    sammer pisze: 2010-12-02 16:23
    a gdzie orange
    0
  • Users Avatars Mini
    travis pisze: 2010-12-02 16:37
    Orange pewnie nie uwzględniono w tym zestawieniu, bo jest to marka globalna.
    0
  • Users Avatars Mini
    natalia pisze: 2010-12-03 13:05
    Z jednej strony TP przoduje, z drugiej neostrada jest w zestawieniu na końcu. Przydałby się jakiś opis ze szczegółami. Właściwie liczby trochę zaskakują, bo można się domyślać, że po ostatnich zmianach w TP mogło przybyć trochę klientów, a tym samym wartość marki powinna chyba wzrosnąć? . W końcu tylko w tym roku wprowadzili obniżki na neostrade, do tego możliwość wzięcia pakietów tv za free przez pól roku, możliwość testowania usług. Nie bez powodu było o o nich w ostatnim czasie tak głośno.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: