TP najwyżej ocenionym dostawcą Internetu

Newsy
Żródło: TP S.A.
Opinie: 12

Telekomunikacja Polska uzyskała najwyższe noty w badaniach firmy International Service Check, które objęły 19 polskich dostawców szerokopasmowego Internetu. Badania przeprowadzono metodą Mystery Shopping (tajemniczy klient). Klienci biorący w nich udział odwiedzali punkty sprzedaży poszczególnych firm oceniając m.in. kompetencje pracowników, jakość obsługi oraz umiejętność budowania lojalności.

Poszczególne placówki były oceniane w skali 0-100 proc. Najwyższe oceny wśród operatorów/sieci sprzedaży uzyskała Telekomunikacja Polska (94 proc.), kolejne miejsca zajęły: UPC (91,1 proc.) i T1 – partner sieci Plus (88,9 proc.).

Odwiedzając salony sprzedaży ankieterzy International Service Check zwracali uwagę na:

  • obsługę, czyli m.in. atmosferę rozmowy, życzliwość, kompetencje pracowników i ich wiedzę na temat oferty,

  • budowanie lojalności klienta i przywiązania do marki np. poprzez zaproszenie do ponownej wizyty, wręczenie wizytówki, czy przekazanie dodatkowych informacji o aktualnych promocjach

  • wygląd placówki, czyli czystość i porządek, a także schludny wygląd personelu oraz aktywne zachowanie pracowników

W trakcie badania klienci odwiedzili w sumie 57 punktów sprzedaży – zarówno firm o zasięgu ogólnopolskim jak i operatorów lokalnych, poszukując najlepszej, indywidualnie dopasowanej oferty Internetu stacjonarnego lub mobilnego.

International Service Check to firma zajmująca się badawcza badaniem jakości obsługi klienta, działająca w Polsce od 2005 roku. Wykorzystując metodę Mystery Shopping, kilka razy w roku przeprowadza bezpłatne niekomercyjne badania jakości obsługi w najpopularniejszych konsumenckich branżach.

Opinie:

Opinie archiwalne (12):

Komentuj

Komentarze / 12

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    www pisze: 2009-07-03 00:59
    czy to jakiś żart???zresztą co w tym dziwnego że pracownicy telepunktów wiedzą co i jak???przecież za to im płacą...szkoda że usługi w domach urzytkowników nie sa na takim poziomie na jakim powinny:-(
    0
  • Users Avatars Mini
    Jjjjj pisze: 2009-07-03 01:28
    TP najwyżej ocenionym dostawcą Internetu - chyba w kategorii noszenia czerwonych majtek, bo nie dostawy usług. Czy gsmofline mógłby.... OK, wiem, że nie
    0
  • Users Avatars Mini
    thomas pisze: 2009-07-03 01:39
    Proszę, nie przesadzajcie, badanie nie było zlecone przez TP SA więc trochę w nim bezstronności i profesjonalizmu jest bez wątpienia. Sam mam neo od 4 lat, ani razu mi się nic nie popsuło, poza jendym razem, po burzy spalonym liveboxem, który od razu mi w telepunkcie wymienili na nowy. Mam kumpla który ma net z netii, tragedia z awariami i reklamacjami, może na początku płacił trochę mniej ode mnie. www "urzytkownik" sie pisz przez "ż".
    0
  • Users Avatars Mini
    Jjjjj pisze: 2009-07-03 02:09
    Thomas, przeczytaj coś więcej poza tytułem - czego dotyczyło badanie i w jaki sposób je przeprowadzono. 19 operatorów, 57 punktów sprzedaży - jaką to daje średnią? I jakie wnioski można wyciągnąć z czystości i porządku oraz schludnego wyglądu personelu?
    0
  • Users Avatars Mini
    lena pisze: 2009-07-03 03:01
    Niektórzy Panowie i Panie jak zwykle malkontenci. Telepunktów nie ma już od dawna (tak przy okazji). Jestem pracownikiem Salonu Sprzedaży TP i oferte Neostrady znam bardzo dobrze. Nikogo nie zmuszam,aby z niej skorzystał, ale klient wchodzący do naszego Salonu jest najważniejszy, newet jeśli jego jedynym argumentem jest że "nie lubie tej firmy bo nie", dlaczego więc do nas przyszedł sam wie.Lubie pracę z ludzmi, rozumiem ich bo sama kiedy wychodzę z pracy jestem klientem.Ale nie badzcie smieszni
    0
  • Users Avatars Mini
    TrustNoOne pisze: 2009-07-03 10:16
    Place za dostep do internetu kilku operatorom. Mam stacjonarne od 2 opow. Jeden z nich to firma, ktora korzysta z laczy Netii i nie moge powiedziec, ze jest cos nie tak (no raz na miesiac powiedzmy jest reset polaczenia), inna firma to Inea i tez dziala dobrze. :) Co do obslugi, to sadze, ze 57 POSow to ZDECYDOWANIE za malo a sami "tajemniczy klienci" sadze, ze znali odp tylko na kilka pytan i tylko z tego pytali. Wiec gdzie tutaj profesjonalizm?
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2009-07-03 10:40
    Standardy w PTK były wprowadzane od 2002r. Pracownicy całej sieci Orange mają w jednym palcu ofertę. Pracownicy Telepunktów mają jeszcze szeroką wiedzę techniczną o usługach TP więc wynik badania jest oczywisty. Dziwi mnie to, że profesjonalizm pracowników was gorszy. Co do badania 3 punktów jednego dostawcy. Stanowczo jest to wystarczające do uzyskania obiektywnych wyników badania. Ja uczulam pracowników na podnoszenie jakości obsługi. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    heno pisze: 2009-07-03 11:23
    No właśnie, niektórym chyba jakoś dziwnie przeszkadza, że pierwsze miejsce zajęła tp. Jak ktoś już wcześniej zauważył badanie było przeprowadzone przez firmę zewnętrzną, więc trudno zarzucać brak obiektywizmu.
    0
  • Users Avatars Mini
    focus pisze: 2009-07-03 17:38
    Kiedy będzie przyspieszenie w Neostradzie? Trąbili o opcji 20mb/s ze dwa miesiące temu, a od tej pory ani widu ani słychu o tej nowej ofercie?? Czy ciś wiecie na ten temat??
    0
  • Users Avatars Mini
    jatsek pisze: 2009-07-04 01:21
    mam net w UPC, nigdy nie byłem w ich salonie. nie ma dla mnie znaczenia jak wyglądają ich punkty sprzedaży. ważniejsza jest oferta, stabilność usługi, jakość obsługi przez telefon.
    0
  • Users Avatars Mini
    lena pisze: 2009-07-04 23:51
    Dla Ciebie nie ma, dla innych ma i to znaczne znaczenie. Każdy wybiera to co dla niego najlepsze.
    0
  • Users Avatars Mini
    Fokus-1 pisze: 2009-07-05 18:42
    Takie badania mr.shopping sa bezsensowne,strata pieniędzy!!!!
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: