TP rozpoczęła pilotaż CRM

Newsy
Żródło: PAP
Opinie: 23

Telekomunikacja Polska wprowadziła w Poznaniu pilotażowo "Błękitną Linię TP", będącą jednym z najważniejszych elementów wdrażanego przez spółkę systemu zarządzania relacjami z klientem - CRM.

"Celem wprowadzenia 'Błękitnej Linii' jest zapewnienie klientom optymalnej obsługi przez telefon i przerzucenie większości spraw związanych z obsługą klienta z dotychczasowych punktów na kontakt telefoniczny" - powiedział PAP Witold Rataj, rzecznik prasowy TP SA. Program pilotażowy w Poznaniu obejmuje 460 tys. klientów indywidualnych i 5,5 tys. klientów biznesowych. Poznańscy abonenci jako pierwsi w Polsce mogą korzystać z numeru 9393, przeznaczonego dla klientów indywidualnych, oraz 9330 dla klientów biznesowych. Oba numery są bezpłatne dla klientów TP SA i czynne 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. "Pod tymi numerami można uzyskać informację, zgłosić awarię, zamówić nową linię lub złożyć reklamację. W przyszłym roku z tych numerów będą mogli korzystać abonenci TP SA z całej Polski" - powiedział Rataj. Według niego, ok. 80 proc. wszystkich spraw związanych z telekomunikacją klienci będą mogli załatwić w trakcie jednej rozmowy telefonicznej. "Na razie przez telefon nie da się jedynie podpisać umowy" - powiedział Rataj. Docelowo w poznańskim ośrodku "Błękitnej Linii" będzie pracować na trzy zmiany około 120 osób. Zdaniem rzecznika, w kraju powstanie kilka takich ośrodków.

Opinie:

Opinie archiwalne (23):

Komentuj

Komentarze / 23

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-10-31 12:15
    Czyli bedzie mozna teraz zadzwonic i wyzwac kogos przez telefon za to, ze nasz telefon nie dziala, nie bedzie trzeba fatygowac sie do BOK-u! Rewela! ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    GAGA pisze: 2002-10-31 12:17
    Zawsze to będzie wygodniejsze i szybsze. Dobry pomysł.
    0
  • Users Avatars Mini
    Pit pisze: 2002-10-31 12:29
    Idzie nowe. Ciekawe czy konsultanci wybiją się ponad poziom tych komórkowych ?! :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    vassago4 pisze: 2002-10-31 12:36
    wsadze stu paru jelopkow z rodziny co i tak nic nam nie pomoga, ale przynajmniej rodzinka bedzie miala prace
    0
  • Users Avatars Mini
    ter_mi pisze: 2002-10-31 12:39
    Pit. Konsultanci komórkowi są dobrzy, tylko czasem sadzają nowych, a wtedy pechowo trafić na takiego z poważniejszą sprawą.
    0
  • Users Avatars Mini
    Slimak pisze: 2002-10-31 13:01
    To trend swiatowy i dobrze ze bedzie w tepsie, to musi poprawic obsluge nas bo my dajemy kase! A konsultanci z czasem sie wyrobia :))
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2002-10-31 13:05
    w tpsa zawsze najbardziej wkurzało mnie to ze nic tam nie mozna było załatwic przez telefon sic !!! (chyba nie mają za bardzo zaufania do tego wynalazku) ale może za parę lat to się zmieni
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-10-31 14:52
    Widać tepsa też sie uczy, ale baaardzo powoli
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-10-31 15:38
    Uczy sie ale czego! Jezeli juz sie uczy to raczej rzeczy malo pozytywnych, a to nie ejst zbyt wielka rewelacja! Zaczela by sie uczyc od sasiadow, ktorzy robia wielkie pieniadze, ale na tanich polaczeniach!
    0
  • Users Avatars Mini
    poznańska pyra pisze: 2002-10-31 16:00
    Ej!!! Za dużo optymizmu chłopaki!!!!! mieszkańcy muszą sie nieźle natrudzić żeby dodzwonić się pod 9393 che che to tak jak z dodzwonieniem sie na informacje... też próbowałem i ... odpóścilem sobie!
    0
  • Users Avatars Mini
    3do18 pisze: 2002-10-31 16:33
    nie jest zle, aby tal dalej, zawsze to cos, Tak Trzymac
    0
  • Users Avatars Mini
    trekon pisze: 2002-10-31 18:34
    No no, ostatnio to 3 razy zrywało połączenie z nimi, ale po 3 sami oddzwonili !!! I to mi się spodobało!
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2002-10-31 19:12
    graffi, ta nauka zajeła tpsa 6 lat, tyle czasu upłynęło od startu pierwszych sieci gsm, jesli liczyc centertela to 11 :))
    0
  • Users Avatars Mini
    mr.bond pisze: 2002-10-31 19:59
    Ja wiem czy tak powoli? Biorac pod uwage cale zaleglosci i przerobke calej firmy na wspolczesnosc (vide: centralizacje, wymiany systemow, nawet zwolnienia), uwazam, ze jest to calkiem rozsadny czas. Wewnetrznie musi byc straszna bezwladnosc. I tego nie przeskoczysz.
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2002-10-31 21:06
    Dla klientow taka rzecz jest fajna i podoba mi sie takie postepowanie!Blekitna linia!
    0
  • Users Avatars Mini
    choian pisze: 2002-10-31 21:28
    Ciekawe i Brawo
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-11-01 14:44
    Qba, nie jest to może wielk arewelacja, ale jeśli będzie działać to jest to spore udogodnienie
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-11-01 14:45
    Hansen, 6 czy 11, ważne że w końcu :)
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-11-01 16:45
    Sprawa godna pochwały. Miejmy nadzieję że będzie dobrze działać ta "błękitna linia"
    0
  • Users Avatars Mini
    gulash pisze: 2002-11-01 18:47
    Zobaczymy co z tym będzie, ja TPSA nie wierzę ani na słowo, ale dobre i to. U nas w Katowicach jest BOK TePsy, powiedzmy że jest to monolog klienta z telefonem, bo po 25 minutach ciągłego dzwonienia klient aczyna przeklinać do słuchawki, wychodzi na to że mówi sam do siebie. A po drugiej stronie sympatyczne panie na państwowej posadzie (nie wstydźmy się tak tego nazwać) wpieprzaja pączki i zapijaja je kawką i gadają o babskich pierdołach.
    0
  • Users Avatars Mini
    Eryk pisze: 2002-11-01 19:18
    Ciekawe kiedy "błękitna linia" pojawi się w całej Polsce. Znajac Telekomuchów ich program pilotażowy może trwać i trwać... Na zakończenie okaze się że i tak nie ma "możliwości technicznych".
    0
  • Users Avatars Mini
    pliers pisze: 2002-11-02 11:50
    nawet tepsa sie rozwija!!!jest dobrze
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-11-03 16:52
    Nie jest dobrze, bo caly czas slyszy sie ze wszystkich stron jak tepsa traktuje swoich klientow i jak robi ich w ciula!
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: