TP S.A. najlepsza do końca 2002 roku

Newsy
Żródło: Łączność
Opinie: 45

TP S.A. zamierza do końca 2002 mieć najlepsza obsługę klienta wśród polskich operatorów telekomunikacyjnych. Według dyrektora pionu kontaktów z klientami TP S.A., Piotra Muszyńskiego, najważniejsze są trzy sfery - wprowadzenie nowego systemu billingowego, który będzie przekazywał informacje do działów zajmujących się sprzedażą. Drugą bardzo istotną kwestią do rozwiązania jest kwestia systemu zgłaszania reklamacji. Kolejną decyzją będzie zakończenie bezpośredniej obsługi klienta, z czego wynika również zakończenie przyjmowania opłat za rachunki telefoniczne w punktach sprzedaży. Piotr Muszyński jest odpowiedzialny w TP S.A. za zbudowanie od podstaw Pionu Kontaktów z Klientami. Wcześniej był prezesem REMY 1000 Poland Sp. z o.o. Pierwsze efekty działań nowego pionu mają być widoczne w połowie przyszłego roku.

Opinie:

Opinie archiwalne (45):

Komentuj

Komentarze / 45

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Amper pisze: 2001-10-18 15:38
    Może trochę polepszy się obsługa klientów. Ale najpierw by trzeba zmienić ludzi, którzy nauczeni za komuny olewania wszystkiego i wszystkich, wątpię by chcieli byc nagle uprzejmi dla klientów. Zmiany w Tepsie mogliby zacząć od rozwiązania tej instytucji i zbudowania nowej od podstaw... I najlepiej zdecentralizowana władza, a nie wszystko w rękach Warszawki...
    0
  • Users Avatars Mini
    puszkin pisze: 2001-10-18 16:03
    ale gówno
    0
  • Users Avatars Mini
    luk23 pisze: 2001-10-18 15:44
    nowy system bilingowy ?znaczy bedzie zmiana taktowania??? czy poprostu jakis przetarg na nowy system zeby znowu dac komus zarobic ?
    0
  • Users Avatars Mini
    biedroneczka pisze: 2001-10-18 15:49
    TO SIE OKAZE
    0
  • Users Avatars Mini
    bob_gr pisze: 2001-10-18 15:53
    Ha ha ha ha ha ha - usmialem sie wspaniale, co za dowcip ale wyjdzie mi to na zdrowie (bo smiech to zdrowie). Czekamy telekomuno!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    KarolS pisze: 2001-10-18 16:04
    Miejmy nadzieję, że po tych wszystkich szumnie zapowiadanych zmianach nie będzie trzeba z każdą byle pierdołą latać do Biura Te-psy by podpisać jakiś papierek. W końcu operatorzy komórkowi też mają wielu klientów i mogą poprzydzielać jakieś hasła klientom by ci mogli załatwiać różne sprawy (typu zamówienie dodatkowych usług) przez telefon. Swoją drogą to niech się TPsa nie martwi że dla tak wielu klientów ów system będą wdrażać - do końca 2002 roku liczba klientów niewątpliwie znacząco spadnie ;))
    0
  • Users Avatars Mini
    Lutek pisze: 2001-10-18 16:14
    Pozyjemy, zobaczymy.....
    0
  • Users Avatars Mini
    Giewont pisze: 2001-10-18 16:42
    zuplenie nie na temat. Klikacze zostali usunieci !!!!!!!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    luk23 pisze: 2001-10-18 16:44
    LUDZIE WIEM ZE TO NIE MIEJSCE NA TAKI KOMENTARZ ALE KLIKACZE ZOSTALI USUNIECI !!!!!!!!!!!!!!!!!! SWIETO
    0
  • Users Avatars Mini
    Ewandy pisze: 2001-10-18 16:50
    Coraz czesciej slychac ze TPSA cos tam robi aby jeszcze istniec.Niesadze aby im sie udalo.Ci wszyscy nowi pracownicy w zarzadzie,ta obsluga,ci inwestorzy,redukcje,......ach
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2001-10-18 17:07
    ewandy: to smutne, ale w TEPSIE redukcje są po prostu konieczne. Ponadto czkawką odbija sie wynegocjowany z FT pakiet socjalny - niezwykle trudno o "świeżą krew" na pierwszej linii obsługi klienta bo weterani z 20 letnim stazem w TP i takimiż nawykami sie buntują. Sporo wiem nt zmian które szykują sie w obsłudze klienta w Tepsie i mam nadzieję, zę jeszcze nas mile zaskoczą. Likwidacja obsługi osobistej musi być rozłożona na dłuższy czas, z kolei likwidacja wpłat w BOk wymagałaby podpisania (ponownie) umowy z pocztą - a jak zapłaci rachunki grupa emerytów?? Poza tym, znaczna grupa ludzi przychodzi do BOKów "towarzysko" - w kolejce spotyka znajomych, ma ulubioną pania w okienku itp. Ale czekam na BOK telefoniczny - to paranoja, ze 10 mln abonentów przez telefon nie moze załatwić nic.
    0
  • Users Avatars Mini
    Mike_Ka pisze: 2001-10-18 17:08
    myślę że to nie skończy się na grudniu 2002 r. w Tepsie trzeba wymienić przede wszystkim personel, który z całym szacunkiem powinien już być na emeryturze i nie straszyć w słuchawce swoim "HALO!!!" ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    camel199 pisze: 2001-10-18 17:17
    buahahahahahahahahah, buahahahahahahahahah, buahahahahahahahahah
    0
  • Users Avatars Mini
    glaba pisze: 2001-10-18 17:29
    cha cha
    0
  • Users Avatars Mini
    Nordek pisze: 2001-10-18 17:37
    taaa mila obsluga klientów. z****** mi sie chce na mysl o BOKu tepsy :P
    0
  • Users Avatars Mini
    september pisze: 2001-10-18 17:44
    chca byc milsi ??? napewno im sie uda bo jak im ilosc klientow spadnie o 2/3 to mniejszy ruch bedzie
    0
  • Users Avatars Mini
    cieglo pisze: 2001-10-18 17:45
    potrzebna im dodatkowa reforma systemu reklamacji - a kultury tak z miejsca sie nie naucza...
    0
  • Users Avatars Mini
    cieglo pisze: 2001-10-18 17:47
    zreszta nie tylko tepsa ma z tym problemy - do tej pory uwazalem ze tylko plus moze sie pochwalic spoko i na poziomie obsluga klienta ale sie zawiodlem:rzucanie sluchawki w trakcie rozmowy to nie rzadkosc...
    0
  • Users Avatars Mini
    Mgielka7 pisze: 2001-10-18 18:08
    malkovic: w zupelnosci sie z Toba zgadzam. Pracowalam w kilku sieciach i musze przyznac, ze jak zaczelam prace w erze, bylam milo zaskoczona konsultantami w erze :-)))) Ich odpowiedzi sa konkretne, natomiast idei jeszcze duzo brakuje - a chyba najbardziej doswiadczenia.. niestety.. Tam w BOA kazdy pracownik mowi cos innego, tak wiec nigdy nie wiadomo jaka jest prawda ;-((
    0
  • Users Avatars Mini
    madzer pisze: 2001-10-18 18:18
    Dialog i tak zniszczy monopol TEPSY...
    0
  • Users Avatars Mini
    ^various^ pisze: 2001-10-18 18:29
    Cos dlugo trzeba bedzie czekac na te poprawy. Moze kiedys, lepiej pozno niz wcale, narazie pelna arogancja.
    0
  • Users Avatars Mini
    EBEM pisze: 2001-10-18 18:43
    ROTFL!!! Az mi lezka ze smiechu poleciala!!! Prawde mowiac to TePsa ma najgorsza obsluge a do tego dochodzi _BIUROKRACJA_ aby cokolwiek zalatwic trzeba pisac pelno pism, lazic od pokoju do pokoju, wiem jak qmpel sie meczyl z przeniesieniem telefonu, przestal sie tym bawic jak sie okazalo ze musial pisac do kilkunastu dzialow/dzialikow/komorek do spraw bardzo malo waznych ... zrezygnowal, ma telefon w Netii!
    0
  • Users Avatars Mini
    eljocik pisze: 2001-10-18 18:53
    Nie wierze!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    stefan burczymucha pisze: 2001-10-18 19:04
    Czemu mnie to nie dziwi :-))) KLIKACZ malkovic i tutaj jest bardzo aktywny :-))))) hehehehe Tu tez buraku pracowales??? Nie wygladasz na takiego co by wogole pracowal, a te panny na drugim miejscu to chyba przez twarzowe... heheheh
    0
  • Users Avatars Mini
    Giewont pisze: 2001-10-18 20:00
    poczekajmy na jakies efekty, jezeli beda one zauwazalne. Predzej czy pozniej tpsa musi sie poprawic, oni wbrew pozora nie sa tacy glupi, za rok powoli bedzie sie zaczynac walka o klienta. Pozyjemy zobaczymy
    0
  • Users Avatars Mini
    jokerDM pisze: 2001-10-18 20:19
    Pan Piotr Muszyński powinien startować na rzecznika prasowego TPSA. Pewno jutro albo pojutrze stwierdzą, że chcą być najlepis w Europie wschodniej a potem jeszcze w swiecie.. a na końcu powidzą, że im się coś pomyliło :-) Ale nie ubiegajmy faktów.
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2001-10-18 20:27
    może to i dobrze, że tpsa zroki bok na podobieństwo sieci gsm. Chyba zdaja sobie sprawę z tego ile maja abonentów 10 mln i ile ludzi musza w tym boku zatrudnić. Bedzie to trwało i docierało sie długo /tak sadzę/. Ale jak ktos słusznie zauważył w bok płacili za telefon w wiekszości emeryci, dla których każda złotówka się liczy - wiec wypadałoby dla tych stałych abonentów podpisac jakąś umowę z pocztą lub pkobp by płacili bez opłat rachunki, gdyz dla takich ludzi3 czy 5 złotych opłaty to jest dużo
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2001-10-18 20:27
    może to i dobrze, że tpsa zrobi bok na podobieństwo sieci gsm. Chyba zdaja sobie sprawę z tego ile maja abonentów 10 mln i ile ludzi musza w tym boku zatrudnić. Bedzie to trwało i docierało sie długo /tak sadzę/. Ale jak ktos słusznie zauważył w bok płacili za telefon w wiekszości emeryci, dla których każda złotówka się liczy - wiec wypadałoby dla tych stałych abonentów podpisac jakąś umowę z pocztą lub pkobp by płacili bez opłat rachunki, gdyz dla takich ludzi3 czy 5 złotych opłaty to jest dużo
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2001-10-18 20:27
    przepraszam za dwa razy ale zrobiłem literówke w pierszym pości
    0
  • Users Avatars Mini
    hubert pisze: 2001-10-18 20:30
    Masz racje Joker. To jest prawie tak jak ze swiadkami Jehowy. Srednio co pol roku zapowiadaja date "przyjscia pana". A jak nie przychodzi - to tlumacza to bledem w obliczeniach. P.S. SOrry jesli bylo troche nie na temat, ale nie moglem sie powstrzymac :)
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-10-18 21:01
    Bardzo dobrze że coś się zmienia w TPSA, szkoda, że tak powoli! Ale dajmy im szansę, może jednak uda im się wprowadzić zmiany na lepsze! :)
    0
  • Users Avatars Mini
    doa pisze: 2001-10-18 22:58
    Zaraz pęknę ze śmiechu. Ten koleś Muszyński to chyba spadł z księzyca, jeśli twierdzi, że w ciągu roku zrobi najlepsze biuro obsługi klienta. Na takie osiagnięcia pracuje się latami, a obecnie BOA w tepsie niby istnieją i nby funkcjonują, ale tak jakby ich nie było. Panie Muszyński wracaj na księżyc.
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2001-10-18 23:35
    To oznacza że rachunki trzeba będzie płacić w banku lub poczta czyli ze 3 zeta na miesiąc więcej do rachunku, ładna lepsza obsługa klienta. A co do uprzejmości działu obsługi klienta najpierw zwolnić tych którzy mają stare nawyki i przyjąć nowych to się odrazu polepszy.
    0
  • Users Avatars Mini
    Raf pisze: 2001-10-19 00:02
    Poprawa obslugi klienta w Telekomunie? Hehhehehe... predzej mi kaktus na ch... wyrosnie!
    0
  • Users Avatars Mini
    brombo pisze: 2001-10-19 00:07
    RATUNKU !!! nie wytrzymam TEPSA miala 40 lat na to aby stac przodem do klienta jest 21 wiek a oni o czyms takim mysla !!!! taka strata czasu !!!!! gdzie caly czas byli !!!!!! na pewno w naszych portfelach
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-10-19 01:43
    Ncbrain, te 3 zł o których pisze hubi to chyba na opłacenie przekazu, czyli nie na tepse a na pocztę lub bank
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2001-10-19 02:09
    juz kiedys tepsa byla miala najlepsza obsluge klienta. mam na mysli czasy, kiedy byl tylko jeden operator. ale czasy sie zmieniaja i trzeba walczyc na rynku, a byc aroganckim. gm
    0
  • Users Avatars Mini
    desen pisze: 2001-10-19 04:22
    Prawdę powiedziawszy to nie widzę szans aby telekomuna w najbliższym czasie mogła na tym polu dogonić na przykład operatoró sieci komórkowych bo oni ddziałają w tym systemie od samego początku!Liczę tylko na to że cała ta akcja wypali!Dobra rada dla tepsy nich zatrudni "nowych" młodych ludzi bo te "babcie" obecnie pracujące nigdy nie nauczą się kultury i traktowania klientów na miarę obecnych czasów!
    0
  • Users Avatars Mini
    piasek pisze: 2001-10-19 13:30
    A ja zamierzam do konca 2002 roku byc milionerem
    0
  • Users Avatars Mini
    on74 pisze: 2001-10-19 14:06
    obiecywac to oni moga a pracownik w boku i tak swoje
    0
  • Users Avatars Mini
    Basior pisze: 2001-10-19 16:12
    buahah - Telekomuna nie ma co robic juz na Polskim rynku! Szczegolnie jesli chodzi o swiadczenie uslug dostepu do Netu! Zdziercy!
    0
  • Users Avatars Mini
    telefonica pisze: 2001-10-19 17:50
    Super obsługa, tylko że wysłałem maila do regionu z jakiego jestem i do tej pory na nurtujące mnie pytanie , odpowiedzi nie dostałem, wysyłałem jakieś 3 tygodnie temu. To się nazywa obsługa klienta
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-10-19 19:51
    Telefonica, to pewnie wina firmy obsługującej Twój dostęp do internetu a nie TP SA ;)))
    0
  • Users Avatars Mini
    KRFAWY_TOSTER pisze: 2001-10-19 23:55
    czy na pewno?
    0
  • Users Avatars Mini
    zabu$ pisze: 2001-10-21 15:48
    hehehe wolne zarty!!! Przepraszam a gdzie maja sie zglaszac klienci nie zadowoleni z ich cen???
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: