TP upraszcza ofertę planów telefonicznych

Newsy
Żródło: TP S.A.
Opinie: 3

We wrześniu 2008 roku Telekomunikacja Polska wprowadziła trzy nowe plany doMowe, każdy w dwóch wersjach do wyboru. Wybrało je już ponad 500 tys. klientów TP. Poszerzenie oferty spowodowało jednak, że dla części klientów wybór stał się mało przejrzysty. By go uprościć, od 1 marca 2009 roku TP rezygnuje ze sprzedaży niektórych starszych planów telefonicznych.

W porozumieniu z Urzędem Komunikacji Elektronicznej TP zaprzestanie sprzedaży planów: weekendowy, wieczory i wekendy, 60, 250 oraz 2000. Jednocześnie, od 1 marca w ofercie dla klientów indywidualnych pozostaną plany:

  • przyjazny - dla osób korzystających z pomocy społecznej,

  • startowy -  abonament bez minut w cenie,

  • doMowe 60, 300 i 1200 - trzy plany doMowe z wliczonymi w abonament minutami do wykorzystania w sieciach stacjonarnych.

Klienci wycofywanych ze sprzedaży planów mogą nadal z nich korzystać. Oczywiście mają również możliwość przejścia na dostępne w ofercie plany TP. Po wybraniu innego abonamentu nie będą jednak mieli możliwości powrotu do wcześniejszej oferty.

Wszyscy zainteresowani mogą dodatkowo obniżyć koszty korzystania z telefonu domowego. By to zrobić wystarczy skorzystać z usług TP, takich jak: wybrane numery, rozmowy z rabatem, moja godzina i pakiet minut komórkowych.

Opinie:

Opinie archiwalne (3):

Komentuj

Komentarze / 3

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    noved pisze: 2009-02-18 14:49
    Na pierwszy rzut oka to uproszczenie jest ok, łatwiej można się przyjrzeć taryfom. Oferta robi się zdecydowanie bardziej przejrzysta. Co ciekawe, chyba bez większego problemu udało dogadać się z UKE w sprawie zmian w planach. Nie zawsze im t wychodzi ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2009-02-19 00:22
    Fajnie na razie jednak dalej drogo. Te minuty mogłby być również na międzynarodowe stacjonarki EU i dodatkowo jakoś wymienne na komórki, a tak za wszystko trzeba dopłacać. Ceny połączeń międzynarodowych w tych nowych taryfach są równiez niemiłosiernie drogie. Jeszcze musi przynajmiej ze 2 mln klientów odpłynać w TP to wtedy może się zastowi trochę nad sobą zarząd i osoby odpowiedzialne bezpośrednio za dojenie klientów
    0
  • Users Avatars Mini
    kolek pisze: 2009-02-21 17:06
    Przymierzam się do zmiany operatora bo jak tu nie zmieniać gdy tp ma tak drogie usługi. Netia wydaje się najrozsądniejszym wyjściem z sytuacji. Internet jak widzę na stronie nawet 4 krotnie szybszy a po tej samej cenie co w tp 1mb.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: