TP walczy o nowe aktywacje TV

Newsy
Żródło: TP S.A.
Opinie: 1

Telekomunikacja Polska rozpoczęła w wybranych salonach TP i Orange dni otwarte dla klientów zainteresowanych ofertą neostrady z telewizją. Akcja będzie trwała do 21 listopada 2009 r. i obejmuje 110 placówek w całym kraju.

W każdym z salonów w ponad 80 miastach akcja będzie trwała przez dwa dni. Klienci będą w tym czasie zapraszani do udziału w konkursie i udzielenia odpowiedzi na pytanie: dlaczego warto mieć telewizję cyfrowej jakości. W konkursie będzie można wziąć udział bezpośrednio wrzucając odpowiedź do specjalnej urny lub przez internet, na stronie www.dniotwarte.tp.pl.

Osoby, które między 16 października a 21 listopada kupią i aktywują neostradę z telewizją lub tę usługę poszerzoną o telefonię internetową oraz udzielą najciekawszych odpowiedzi na pytanie konkursowe mają szansę wygrać jeden z 70 telewizorów marki Samsung LE 40B551.

Telewizor może wygrać każdy klient, który skorzysta we wspomnianym wyżej okresie z oferty neostrady z telewizją, niezależnie od tego czy kupili ją w salonie biorącym udział w dniach otwartych, innym salonie czy przez www.tp.pl. Laureaci konkursu zostaną wyłonieni do 18 grudnia 2009 r. a nagrody zostaną im przesłane.

Salony biorące udział w akcji oznaczone są flagami oraz plakatami informującymi o dniach otwartych. W każdym z nich hostessy będą rozdawać gadżety i ulotki. Listę salonów oraz szczegółowe informacje o akcji można znaleźć na stronie www.dniotwarte.tp.pl.

Materiały dodatkowe:

Opinie:

Opinie archiwalne (1):

Komentuj

Komentarze / 1

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: