1 października w Warszawie odbędzie się niecodzienna akcja z udziałem superbohatera wszechczasów, TurboDymoMana - twarzy najnowszej kampanii reklamowej telefonii prepaidowej 36i6. Celem eventu jest zaprezentowanie 36i6, jako lidera w niestandardowej komunikacji z młodymi ludźmi oraz brandu, który potrafi przeniknąć styl życia swojej grupy celowej stając się jego ważną częścią.
36i6 to pierwsza marka prepaid, która oferuje młodym ludziom możliwość wykonywania połączeń nawet w przypadku zerowego stanu konta. Jest to nie tylko rewolucyjna oferta na rynku, odpowiedź na codzienne potrzeby młodzieży, ale także styl życia, który charakteryzuje swoboda, brak stresu, niekonwencjonalność oraz nieustanna zabawa. Zgodnie ze swoją filozofią marka po raz kolejny wychodzi do naturalnego środowiska swojej grupy odbiorców wykorzystując tym razem oryginalną postać TurboDymoMana.
TurboDymoMan jest twarzą jesiennej kampanii 36i6 promującej najnowszą ofertę marki, w ramach której do każdego doładowania kolejne 50% otrzymuje się gratis. Ten nowy bohater wszechczasów, jak mówi legenda przybył do nas z gwiazd, prawie nagi - przyodziany jedynie w swój bohaterski strój. Mając we krwi wyczyny zawsze o połowę lepsze od tego, co na swojej drodze napotka, daje radę wszystkim i wszystkiemu. Dowodem tego są telewizyjne spoty reklamowe, w których o połowę pokonuje w dziobaniu kurę, moczy się o 50% dłużej niż pędzel, a Basię spoglądającą na 10. piętro zwycięża patrząc na 15.
Już w najbliższy czwartek i piątek TurboDymoMan pojawi się na placu Zamkowym w Warszawie i od godziny 10.00 będzie próbował pokonać samego króla Zygmunta stojącego od ponad 300 lat na 22. metrowej kolumnie. TurboDymoMan stanie na postumencie obok legendarnego pomnika Warszawy. Tymczasowa kolumna naszego bohatera będzie miał wysokość 33. metrów, czyli właśnie o połowę wyższą niż ta na której stoi król Zygmunt III Waza.
Pomysłodawcą TurboDymoMana jest agencja reklamowa Team One. Koordynacją eventu na placu Zamkowym zajmie się agencja eventowa CAM Media.