TV McDonald’s uderzyła w OMD

Newsy
Żródło: Puls Biznesu
Opinie: 0

Według dziennika Puls Biznesu projekt projekt marketingowy TV McDonald’s przyniósł duże problemy domowi mediowemu OMD, spółce z Optimum Media Group, która do końca 2008 r. współpracowała z operatorem sieci Era. Chodzi o projekt, który w kwietniu 2007 r. uruchomiła spółka PPI-ETC Poland. Według raportu, Klaus Tebbe, członek zarządu Ery, miał "celowo kierować nadmierne środki finansowe (…) bez jakichkolwiek zabezpieczeń natury prawnej" do PPI-ETC ze względu na przyjaźń z Jerzym Berezowskim, właścicielem i prezesem tej spółki. PTC m.in. zapewniła telełącza do łączności serwera w PPI-ETC z restauracjami, w zamian za co otrzymała 10 % czasu reklamowego w TV McDonald’s. Klaus Tebbe zwrócił się też do obsługującego operatora domu mediowego OMD z wnioskiem o wydanie łącznie 3 mln zł na zakup reklam w TV McDonald’s. OMD podpisał dwa kontrakty (na 2 mln zł i na 1 mln zł) z PPI-ETC. Wierzytelności z większej umowy stanowiły jedno z zabezpieczeń kredytu, który PPI-ETC wzięła w banku DnB Nord. Spółka kredytu nie spłaciła i bank zażądał od OMD 2 mln zł. O kolejny 1 mln zł z drugiej umowy wystąpił zaś syndyk PPI-ETC. Puls Biznesu twierdzi, że powództwo banku sąd już zabezpieczył, zajmując 2 mln zł na kontach OMD.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: