Netia Player, będący częścią Telewizji Osobistej, został wzbogacony o tvn player.
Od 10 kwietnia użytkownicy Netia Playera, oprócz licznych, dotychczasowych funkcji - dzięki aplikacji tvn player - uzyskali dostęp do najlepszych seriali, show, filmów, programów rozrywkowych i publicystycznych kanałów m.in. stacji TVN. Abonenci Telewizji Osobistej Netii będą mogli oglądać ponad 5000 odcinków seriali, show i programów TVN oraz jej kanałów tematycznych będących w ofercie tvn playera. Niedawno serwis zaczął udostępniać także seriale produkowane przez 4 fun tv. Pełna oferta tvn playera, w tym prapremierowe emisje odcinków seriali, dostępne są dla abonentów Netia Player bez dodatkowych opłat.
Netia Player – multimedialne serce domu i jeden z najważniejszych elementów Telewizji Osobistej Netii, to dekoder (set-top-box) Full HD 1080i, przystosowany do odbioru cyfrowej telewizji (darmowej, cyfrowej telewizji naziemnej DVB-T oraz płatnej telewizji cyfrowej). Po podłączeniu zewnętrznego dysku USB, Netia Player umożliwia nagrywanie materiałów emitowanych w telewizji (PVR z funkcją timeshifting). Dodatkowo Netia Player zapewnia szybkie i wygodne korzystanie na ekranie TV z wielu popularnych serwisów internetowych (m.in.: YouTube, Facebook, Gazeta.pl, Plotek) oraz wideo na życzenie (ipla, Kinoplex, HBO GO). Netia Player pozwala również na odtwarzanie własnych multimediów (muzyka, zdjęcia czy filmy) bezpośrednio z dysku USB czy też dowolnego innego urządzenia bezprzewodowego wspierającego technologię DLNA (np. film nagrany komórką, zdjęcia znajdujące się na komputerze czy multimedia z dysku podłączonego do Netia Spota).
Udostępnienie tvn playera w Telewizji Osobistej Netii wsparte jest kampanią reklamową z udziałem Tomasza Kota. Od 12 kwietnia br. na kanałach TVP, Polsat, TVN oraz stacjach tematycznych (m.in. Discovery, TVN 24, sieć At Media) emitowane będą nowe spoty reklamowe (20 sek. i 15 sek.) pt. „Panie Tomek...”. Natomiast tylko na głównej antenie TVN emitowana będzie specjalna wersja spotu z serii "Wydżampuj swoje TV". Kreację obu spotów przygotowała agencja reklamowa Brasil. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Zenith Optimedia.
Znaki towarowe: Telewizja Osobista, Osobista Telewizja, Telewizja personalna, Personalna telewizja, Personal Television w zgłoszeniu patentowym przez Netia S.A.