TVN Warner Bros. Discovery w specjalnym komunikacie prasowym podsumował swoje wyniki operacyjne za 2024 r.
W 2024 r. średni udział grupy w widowni komercyjnej osiągnął poziom 23,4% oraz 22,4% w grupie wszystkich widzów, co dało TVN Warner Bros. Discovery pozycję lidera w branży telewizyjnej.
Stacja TVN zajęła pierwsze miejsce w grupie widzów 20-54, notując średni udział na poziomie niemal 8%.
TVN24 był liderem wśród stacji newsowych w obu grupach docelowych osiągając udział 6% wśród wszystkich widzów oraz 3,8% w widowni komercyjnej.
„Fakty” utrzymały pozycję lidera wśród serwisów informacyjnych w obu grupach docelowych osiągając udział na poziomie 22,1% w widowni komercyjnej oraz 21,3% w grupie wszystkich widzów.
Eurosport 1 był najchętniej oglądanym płatnym kanałem sportowym. W widowni komercyjnej stacja zanotowała udział na poziomie blisko 0,6%, a w grupie wszystkich widzów ponad 0,8%.
Portal tvn24.pl osiągnął w całym 2024 roku niemal 2 miliardy odsłon i średnio 9,1 miliona Realnych Użytkowników w miesiącu, podczas gdy polsatnews.pl zgromadził średnio 5,8 miliona, a tvp.info 2 miliony Realnych Użytkowników.
Udział największych grup medialnych w całym 2024 r. w widowni komercyjnej 20-54
Stacja |
Styczeń-grudzień 2024 r. |
TVN Warner Bros. Discovery |
23,39% |
Grupa Polsat |
21,50% |
Grupa TVP |
16,13% |
Dane: 02:00-25:59, In-Home Live + VOSDAL + OOH Live
Źródło: Nielsen TV Audience Measurement
W minionym roku TVN został liderem zestawienia Big5, czyli tradycyjnie największych stacji telewizyjnych w Polsce, dzięki udziałowi na poziomie niemalże 8% w widowni komercyjnej.
Udział stacji Big5 w całym 2024 r. w grupie komercyjnej 20-54
Stacja |
Styczeń-grudzień 2024 r. |
TVN |
7,98% |
Polsat |
7,16% |
TVP1 |
5,01% |
TVP2 |
4,69% |
TVN7 |
4,04% |
Dane: 02:00 - 25:59, In-Home Live + VOSDAL + OOH Live
Źródło: Nielsen TV Audience Measurement
Udział stacji newsowych w Polsce w 2024 r. w grupie 4+
Stacja |
Styczeń-grudzień 2024 r. |
TVN24 |
6,04% |
TV Republika |
3,82% |
Polsat News |
1,59% |
TVP INFO |
1,42% |
Wydarzenia24 |
1,07% |
Dane: 02:00 - 25:59, In-Home Live + VOSDAL + OOH Live
Źródło: Nielsen TV Audience Measurement