TVN Warner Bros. Discovery twierdzi, że był mocniejszy od Polsatu

Newsy
Opinie: 0
TVN Warner Bros. Discovery twierdzi, że był mocniejszy od Polsatu

TVN Warner Bros. Discovery w specjalnym komunikacie prasowym podsumował swoje wyniki operacyjne za 2024 r.  

W 2024 r. średni udział grupy w widowni komercyjnej osiągnął poziom 23,4% oraz 22,4% w grupie wszystkich widzów, co dało TVN Warner Bros. Discovery pozycję lidera w branży telewizyjnej.

Stacja TVN zajęła pierwsze miejsce w grupie widzów 20-54, notując średni udział na poziomie niemal 8%.  

TVN24 był liderem wśród stacji newsowych w obu grupach docelowych osiągając udział 6% wśród wszystkich widzów oraz 3,8% w widowni komercyjnej. 

„Fakty” utrzymały pozycję lidera wśród serwisów informacyjnych w obu grupach docelowych osiągając udział na poziomie 22,1% w widowni komercyjnej oraz 21,3% w grupie wszystkich widzów. 

Eurosport 1 był najchętniej oglądanym płatnym kanałem sportowym. W widowni komercyjnej stacja zanotowała udział na poziomie blisko 0,6%, a w grupie wszystkich widzów ponad 0,8%. 

Portal tvn24.pl osiągnął w całym 2024 roku niemal 2 miliardy odsłon i średnio 9,1 miliona Realnych Użytkowników w miesiącu, podczas gdy polsatnews.pl zgromadził średnio 5,8 miliona, a tvp.info 2 miliony Realnych Użytkowników.  

Udział największych grup medialnych w całym 2024 r. w widowni komercyjnej 20-54 

Stacja 

 Styczeń-grudzień 2024 r.

 TVN Warner Bros. Discovery

 23,39%

 Grupa Polsat

 21,50%

 Grupa TVP

16,13%

 

Dane: 02:00-25:59, In-Home Live + VOSDAL + OOH Live  
Źródło: Nielsen TV Audience Measurement 

W minionym roku TVN został liderem zestawienia Big5, czyli tradycyjnie największych stacji telewizyjnych w Polsce, dzięki udziałowi na poziomie niemalże 8% w widowni komercyjnej.

Udział stacji Big5 w całym 2024 r. w grupie komercyjnej 20-54 

Stacja 

 Styczeń-grudzień 2024 r.

 TVN

 7,98%

 Polsat

 7,16%

 TVP1

 5,01%

 TVP2

 4,69%

 TVN7

4,04%

 

Dane: 02:00 - 25:59, In-Home Live + VOSDAL + OOH Live  
Źródło: Nielsen TV Audience Measurement 

Udział stacji newsowych w Polsce w 2024 r. w grupie 4+

Stacja 

 Styczeń-grudzień 2024 r.

 TVN24

 6,04%

 TV Republika

 3,82%

 Polsat News

 1,59%

 TVP INFO

 1,42%

 Wydarzenia24

1,07%

 

Dane: 02:00 - 25:59, In-Home Live + VOSDAL + OOH Live  
Źródło: Nielsen TV Audience Measurement

 

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: