UKE będzie testowało przenoszenie numerów

Newsy
Żródło: PAP
Opinie: 13

21 lipca br. UKE rozpocznie kontrolę operatorów komórkowych. Sprawdzi, czy utrudniają oni klientom przenoszenie numerów do innych sieci - poinformował agencję PAP rzecznik UKE Jacek Strzałkowski. "Rozpoczynają się spotkania z operatorami, na których będą wyjaśniali funkcjonujące w ich sieciach procedury przeniesienia numerów, w jaki sposób wdrożyli przepisy ustawy Prawa telekomunikacyjne i rozporządzenia dotyczącego przenoszenia numerów" - powiedział Strzałkowski. Dodał, że kontrola potrwa 2-3 tygodnie i będzie dotyczyła czterech operatorów infrastrukturalnych.

Opinie:

Opinie archiwalne (13):

Komentuj

Komentarze / 13

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    pk pisze: 2009-07-21 11:33
    Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że operatorzy utrudniają prznoszenie numerów - w szczególności Play.
    0
  • Users Avatars Mini
    Rambo pisze: 2009-07-21 13:25
    Play próbował mnie ściągnąć ale się nie złamałem - jestem w Plusie od 8 lat i chyba nikt nie jest w stanie dać mi więcej:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Fuks pisze: 2009-07-21 13:56
    "Dodał, że kontrola potrwa 2-3 tygodnie..." niech skontrolują Orenżadę, to nie wyjdą do zimy :)
    0
  • Users Avatars Mini
    TrustNoOne pisze: 2009-07-21 14:00
    Za to Orange w ogole nie przekazuje komunikatow przez co przenoszenie numerow trwa i trwa i trzeba zlozyc kolejny wniosek, ktory moze zadziala jesli zechce im sie odpowiedziec... Tez wiem to z doswiadczenia...
    0
  • Users Avatars Mini
    benny pisze: 2009-07-21 14:10
    najgorzej w Plusie i Orange, zasłaniają się pismem wysłanym do UKE, że nei dadzą rady. i tak moim zdaniem powinni dostać spore kary
    0
  • Users Avatars Mini
    mapviewer pisze: 2009-07-21 14:16
    Jeśli UKE wpadło na tak wpadło na tak wspaniałomyślny pomysł żeby przenoszenie numerów trwało jeden i kosztowało 0zł to operatorzy powinni w trosce o dobro swoich klientów powinni stworzyć bazę numerów i przekazać je w ręce UKE. Nie musieli by tracić swojego drogocennego czasu na kontrolę bo przecież sami by wykonywali tą zaszczytną pracę. Jestem ciekaw jestem jaka była by jakość świadczonych usług i czy zgodzili by się na wykonywanie bezpłatnej pracy .... :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    ricky pisze: 2009-07-21 14:30
    TrustNoOne: Akurat z tego co czytałem na telepolisie, to orange wcale nie wypada najgorzej w temacie przenoszenia numerów, więc może po prostu miałeś pecha...
    0
  • Users Avatars Mini
    TrustNoOne pisze: 2009-07-22 00:47
    @ ricky - wierz mi, ze sie mylisz (delikatnie piszac...).
    0
  • Users Avatars Mini
    bugie pisze: 2009-07-22 02:27
    Nie miałam żadnego problemu z przeniesieniem do Orange, po interwencji w Play...
    0
  • Users Avatars Mini
    dexter pisze: 2009-07-22 10:10
    W piątek o 15.00 uruchomiłem nowe dwa numery w Heyah. Zarejestrowałem je po 15.05 osobiście w biurze Heyah. O 16.30 złożyłem dwa wnioski o przeniesienie numerów do Play. W poniedziałek, kolejny dzień roboczy, o 13.00 otrzymałem informację o zgodzie na przeniesienie i włączenie numerów w Play od wtorku. We wtorek o 1.30 w nocy, numery działały już w Play Fresh. Całość trwała ok półtorej dnia roboczego. pzdr adam
    0
  • Users Avatars Mini
    pk pisze: 2009-07-22 10:46
    Zdecydowanie gorsza sprawa jest z przeniesieniem numeru abonamentowego. Dotychczasowy operator broni sie jak może.
    0
  • Users Avatars Mini
    anulkaa pisze: 2009-07-22 13:35
    z tego co wiem to dobra wola operatora niewiele ma tu do rzeczy - brakuje jakiegoś efektywnego wspólnego oprogramowania, narzędzia w sumie logiczne po co ten stres? ja zostaję w plusie, bo jestem zadowolona z ich usług
    0
  • Users Avatars Mini
    tomaszkurek pisze: 2009-07-22 14:05
    Ja na miejscu UKE, i to ma sens, dałbym jakieś półroczne "wakacje legislacyjne" na przygotowanie wspólnego, spójnego z systemu - banku danych dot. klientów, gwarantującego przenoszenie numeru bez problemu. Najlepiej żeby operator był niezależny , kasę dają operatorzy , a UKE nadzór, itd. Skończyłoby się zwalanie winy jednego operatora na drugiego że system zawinił. System jest moim zdaniem nie gotowy....po prostu
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: