UPC Polska przygotowało infografikę podsumowującą bieżący rok.
UPC Polska w 2015 roku wprowadziło na rynek platformę Horizon, zwiększyło liczbę kanałów, w tym w jakości HD, dostępnych w Telewizji Cyfrowej UPC oraz w aplikacji mobilnej Horizon Go. Operator zaoferował klientom biznesowym internet o szybkości do 600 Mb/s i poszerzał zasięg swojej infrastruktury, także w nowych miejscowościach.
W grudniu 2015 r. UPC Polska świętowało 100 000 sprzedanych usług Horizon. Stało się to w niecały rok od komercyjnego startu Horizona na polskim rynku. To nowoczesna platforma, spełniająca potrzeby współczesnego użytkownika usług cyfrowych. W 2015 r. UPC udostępniło wersję dekodera dla klientów chcących korzystać z jeszcze szybszego internetu – do 250 mb/s.
Wraz z komercyjnym startem platformy Horizon UPC Polska wprowadziło także na rynek bibliotekę najlepszych filmów i seriali – MyPrime. Z myślą o użytkownikach liczba pozycji została w ciągu roku dwukrotnie zwiększona i obecnie klienci mają dostęp do ponad 2000 programów.
UPC zakończyło proces wymiany dekoderów, dzięki czemu wszyscy klienci korzystają obecnie z urządzeń HD, mogąc cieszyć się dostępem do rozrywki najwyższej jakości. W ciągu ostatnich 12 miesięcy UPC wzbogaciło ofertę Telewizji Cyfrowej aż o 25 kanałów HD, zarówno nowych w ofercie operatora, jak i nadawanych dotychczas tylko w standardzie SD. Obecnie UPC oferuje aż 78 kanałów HD i jest pod tym względem liderem wśród największych operatorów kablowych w Polsce.
UPC wprowadziło też szereg innowacji do usługi Horizon Go, pozwalającej oglądać ulubione programy telewizyjne na tablecie, smartfonie czy komputerze, także poza domem, w zasięgu sieci 3G/4G i wi-fi. 42 kanały dostępne w aplikacji zostały podniesione do jakości HD, a dodatkowo klienci zyskali dostęp do 13 nowych programów, w tym AXN HD, AXN SPIN HD, Romance TV, AXN White, AXN Black, Paramount Channel HD i Nick Jr. Tym samym abonenci korzystający z aplikacji Horizon Go mogą oglądać obecnie 110 kanałów, w tym 42 w jakości HD.
W 2015 r. UPC Polska zaproponowało klientom biznesowym nową ofertę superszybkiego Internetu dla Małych Firm o prędkości pobierania danych do 600 Mb/s (przy szybkości wysyłania 30 Mb/s).
W przyszłym roku UPC wprowadzi mobilną aplikację na smartfony, służącą do zarządzania kontem oraz zmiany w IVR.
Od tego roku jednym z kryteriów wynagrodzeń pracowników w UPC Polska jest wskaźnik NPS, pokazujący poziom satysfakcji klientów z jakości obsługi.
W 2015 roku wzrost zasięgu sieci UPC Polska był sześciokrotnie większy, niż w latach poprzednich. Największy operator kablowy w Polsce rozpoczął świadczenie usług w pięciu nowych miejscowościach – Płocku, Rzeszowie, Tarnowie, Nowym Sączu oraz Głogowie. Ponadto UPC kontynuowało proces konsolidacji rozdrobnionego rynku kablowego w Polsce poprzez przejmowanie innych spółek – m.in. w Bolesławcu i Kowarach w woj. dolnośląskim oraz Zdzieszowicach w woj. opolskim.