UPC Polska podsumowuje 2015

Newsy
Opinie: 4

UPC Polska przygotowało infografikę podsumowującą bieżący rok.

UPC Polska w 2015 roku wprowadziło na rynek platformę Horizon, zwiększyło liczbę kanałów, w tym w jakości HD, dostępnych w Telewizji Cyfrowej UPC oraz w aplikacji mobilnej Horizon Go. Operator zaoferował klientom biznesowym internet o szybkości do 600 Mb/s i poszerzał zasięg swojej infrastruktury, także w nowych miejscowościach.

W grudniu 2015 r. UPC Polska świętowało 100 000 sprzedanych usług Horizon. Stało się to w niecały rok od komercyjnego startu Horizona na polskim rynku. To nowoczesna platforma, spełniająca potrzeby współczesnego użytkownika usług cyfrowych. W 2015 r. UPC udostępniło wersję dekodera dla klientów chcących korzystać z jeszcze szybszego internetu – do 250 mb/s.

Wraz z komercyjnym startem platformy Horizon UPC Polska wprowadziło także na rynek bibliotekę najlepszych filmów i seriali – MyPrime. Z myślą o użytkownikach liczba pozycji została w ciągu roku dwukrotnie zwiększona i obecnie klienci mają dostęp do ponad 2000 programów.

UPC zakończyło proces wymiany dekoderów, dzięki czemu wszyscy klienci korzystają obecnie z urządzeń HD, mogąc cieszyć się dostępem do rozrywki najwyższej jakości. W ciągu ostatnich 12 miesięcy UPC wzbogaciło ofertę Telewizji Cyfrowej aż o 25 kanałów HD, zarówno nowych w ofercie operatora, jak i nadawanych dotychczas tylko w standardzie SD. Obecnie UPC oferuje aż 78 kanałów HD i jest pod tym względem liderem wśród największych operatorów kablowych w Polsce.

UPC wprowadziło też szereg innowacji do usługi Horizon Go, pozwalającej oglądać ulubione programy telewizyjne na tablecie, smartfonie czy komputerze, także poza domem, w zasięgu sieci 3G/4G i wi-fi.  42 kanały dostępne w aplikacji zostały podniesione do jakości HD, a dodatkowo klienci zyskali dostęp do 13 nowych programów, w tym AXN HD, AXN SPIN HD, Romance TV, AXN White, AXN Black, Paramount Channel HD i Nick Jr. Tym samym abonenci korzystający z aplikacji Horizon Go mogą oglądać obecnie 110 kanałów, w tym 42 w jakości HD.

W 2015 r. UPC Polska zaproponowało klientom biznesowym nową ofertę superszybkiego Internetu dla Małych Firm o prędkości pobierania danych do 600 Mb/s (przy szybkości wysyłania 30 Mb/s).

W przyszłym roku UPC wprowadzi mobilną aplikację na smartfony, służącą do zarządzania kontem oraz zmiany w IVR.

Od tego roku jednym z kryteriów wynagrodzeń pracowników w UPC Polska jest wskaźnik NPS, pokazujący poziom satysfakcji klientów z jakości obsługi.

W 2015 roku wzrost zasięgu sieci UPC Polska był sześciokrotnie większy, niż w latach poprzednich. Największy operator kablowy w Polsce rozpoczął świadczenie usług w pięciu nowych miejscowościach – Płocku, Rzeszowie, Tarnowie, Nowym Sączu oraz Głogowie. Ponadto UPC kontynuowało proces konsolidacji rozdrobnionego rynku kablowego w Polsce poprzez przejmowanie innych spółek – m.in. w Bolesławcu i Kowarach w woj. dolnośląskim oraz Zdzieszowicach w woj. opolskim.

Opinie:

Opinie archiwalne (4):

Komentuj

Komentarze / 4

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    m-a-t pisze: 2015-12-29 15:14
    Szkoda tylko, że strasznie drogo. Ja mam już umowę na czas nieokreślony, ponieważ upc nie oferuje mi oferty, która będzie tak samo dobra w takiej samej cenie jak teraz.
    0
  • Users Avatars Mini
    Ariel pisze: 2015-12-31 15:02
    Drogo czy nie da rade negocjować ceny :) trzeba się postarać i tyle ale jakość usług jest bardzo dużą zaletą ! mam 250mb i dokładnie tyle zawsze mam nawet w piątek o 20 :)
    0
  • Users Avatars Mini
    szukacz pisze: 2016-01-13 20:52
    upc non stop podnosi ceny. po 3ciej podwyżce w całkiem niedługim czasie zerwałem umowę i przeniosłem się do Sferii. Na razie jest ok i taniej
    0
  • Users Avatars Mini
    olka pisze: 2016-01-13 22:00
    a co to za sieć, bo nie słuszałem jeszcze o nich?
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: