UPC Polska opublikowało wyniki za III kwartał 2009 r. Obecnie z usługi telewizji cyfrowej UPC korzysta już ponad 200 000 abonentów. W grudniu br. platforma zostanie wzbogacona o usługę UPC NA ŻĄDANIE. Operator ma już 437 800 klientów szerokopasmowego dostępu do Internetu oraz 168 600 klientów usługi telefonicznej.
W trzecim kwartale 2009 największy przyrost odnotowała telewizja cyfrowa UPC, osiągając na koniec III kwartału liczbę 193 900 klientów. Obecnie z usługi tej korzysta ponad 200 000 abonentów. Szybki wzrost jest możliwy dzięki inwestycjom, które skutkują korzystnymi zmianami w ofercie. UPC Polska jako pierwszy operator na rynku umożliwiło swoim abonentom nagrywanie dwóch programów jednocześnie, podczas oglądania trzeciego. Wprowadził także pierwszą na rynku funkcję automatycznego nagrywania seriali, a następnie Multiroom, pozwalający na korzystanie z usług telewizji cyfrowej na drugim odbiorniku telewizyjnym. UPC wyróżnia na rynku także to, że każdy abonent telewizji cyfrowej, analogową może odbierać w ramach abonamentu na wszystkich odbiornikach posiadanych w domu. W ostatnich miesiącach wprowadzony został także nowy dekoder, umożliwiający nagranie 140 godzin programu w standardowej rozdzielczości.
Stale wzbogacana jest także oferta programowa, która obejmuje obecnie ponad 100 kanałów, w tym 8 w jakości HD, dostępnych w cenie abonamentu. Od debiutu rynkowego usługi do oferty programowej dołączyło 16 nowych propozycji.
Obecnie trwają testy operacyjne usługi UPC NA ŻĄDANIE, która w grudniu dołączy do oferty w Warszawie. Wideo na żądanie w UPC wyróżniać będzie bogaty wybór filmów, dostępnych natychmiast, bez konieczności wysyłania smsów i dzwonienia. Dzięki interaktywnej platformie UPC, klienci będą mogli w prosty sposób wybierać i kupować treści za pomocą pilota. Oprócz filmów, wśród propozycji znajdą się także wybrane programy czy popularne seriale dostarczane przez nadawców kanałów telewizyjnych.
Przyszłością rynku internetowego są duże prędkości, będące w stanie sprostać szybko zmieniającemu się modelowi korzystania z Internetu i potrzebom Internautów. Dlatego UPC inwestuje w rozwój sieci, aby móc oferować usługi internetowe o najlepszym stosunku prędkości do ceny i wyznaczać nowe standardy. Na koniec trzeciego kwartału liczba klientów Internetu UPC wyniosła 437 800.
We wrześniu br. firma wprowadziła na rynek ultraszybki Internet szerokopasmowy nowej generacji – UPC Fiber Power, dostępny w czterech opcjach: 8 Mb/s, 25 Mb/s, 50 Mb/s i 120 Mb/s.
Na terenie Warszawy rozpoczęły się testy nowej oferty o jeszcze wyższych parametrach (patrz tabela poniżej), w której Fiber Power 5 Mb/s jest dostępny za 55 zł miesięcznie.
Na koniec trzeciego kwartału z telefonu UPC korzystało 168 500 klientów. Usługa odnotowała wzrost o 4,8%. Coraz większą popularnością cieszą się taryfy, które umożliwiają nielimitowane połączenia w ramach abonamentu. UPC oferuje dwie takie taryfy: UPC Rozmowy Non-Stop, umożliwiającą nielimitowane rozmowy do wszystkich numerów stacjonarnych w Polsce oraz UPC Rozmowy Non-Stop Europa i Świat, obejmująca dodatkowo 22 kraje Europy i Świata, w tym USA, Kanadę i Australię.
Strategia produktowa UPC jest oparta na tworzeniu ofert prostych, przejrzystych oraz konkurencyjnych cenowo. We wrześniu br. UPC obniżyło o ponad 50% ceny za połączenia na telefony komórkowe, oferując jedną z najniższych stawek na rynku.