Liberty Global, spółka-matka UPC Polska, ogłosiła wyniki grupy za pierwszy kwartał 2009 r. UPC Polska ma już 410 500 klientów szerokopasmowego dostępu do Internetu, 155 600 klientów usługi telefonicznej, ponad milion klientów analogowej telewizji kablowej, w tym 122 600 telewizji cyfrowej. W zasięgu szerokopasmowych sieci UPC znajdują się 2 miliony gospodarstw domowych w Polsce.
W ciągu pierwszego kwartału 2009 r. firma sprzedała 22 500 usług szerokopasmowego dostępu do Internetu, zwiększając bazę abonentów do 410 500. Największy wzrost odnotowano w liczbie abonentów najmłodszej usługi UPC Polska – telewizji cyfrowej. Od końca grudnia do 31 marca br. pozyskano 43 500 abonentów. Obecnie z usług telewizji cyfrowej UPC Polska korzysta już 122 600 klientów. Liczba abonentów usług telefonicznych UPC Polska wzrosła do 155 600.